Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Neverwinter Nights • Krótkie łuki • INSIMILION

    Neverwinter Nights » Zbrojownia


    Krótkie łuki

    Działy gier » Neverwinter Nights » Opisy » Zbrojownia
    Autor: Sinthael
    Utworzono: 07.02.2008
    Aktualizacja: 02.08.2008

    Krótki łuk

    Krótki łuk ma około 150 cm wysokości. To pierwsza broń tego typu jaką opracowano i wciąż jest ona bardzo skuteczna.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k6
    • Krytyczne: 20-20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Waga: 2.0

    Krótki łuk +1

    Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k6
    • Krytyczne: 20-20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Premia do ataku +1
    • Waga: 2.0

    Krótki łuk +2

    Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k6
    • Krytyczne: 20-20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Premia do ataku +2
    • Waga: 2.0

    Krótki łuk +3

    Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k6
    • Krytyczne: 20-20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Premia do ataku +3
    • Waga: 2.0

    Krótki łuk +4

    Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k6
    • Krytyczne: 20-20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Premia do ataku +4
    • Waga: 2.0

    Krótki łuk +5

    Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k6
    • Krytyczne: 20-20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Premia do ataku +5
    • Waga: 2.0

    Krótki łuk +6

    Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k6
    • Krytyczne: 20-20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Premia do ataku +6
    • Waga: 2.0

    Krótki łuk +7

    Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k6
    • Krytyczne: 20-20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Premia do ataku +7
    • Waga: 2.0

    Krótki łuk refleksyjny +1

    Ten magiczny łuk zapewnia premię do rzutów ataku. Umożliwia także dodanie części premii za siłę do obrażeń, o ile postać, która z niego korzysta takową posiada.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k6
    • Krytyczne: 20-20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Potężny +3
      Premia do ataku +1
    • Waga: 2.0

    Krótki łuk refleksyjny +2

    Ten magiczny łuk zapewnia premię do rzutów ataku. Umożliwia także dodanie części premii za siłę do obrażeń, o ile postać, która z niego korzysta takową posiada.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k6
    • Krytyczne: 20-20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Potężny +4
      Premia do ataku +2
    • Waga: 2.0

    Krótki łuk refleksyjny +3

    Ten magiczny łuk zapewnia premię do rzutów ataku. Umożliwia także dodanie części premii za siłę do obrażeń, o ile postać, która z niego korzysta takową posiada.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k6
    • Krytyczne: 20-20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Potężny +5
      Premia do ataku +3
    • Waga: 2.0

    Krótki łuk refleksyjny +4

    Ten magiczny łuk zapewnia premię do rzutów ataku. Umożliwia także dodanie części premii za siłę do obrażeń, o ile postać, która z niego korzysta takową posiada.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k6
    • Krytyczne: 20-20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Potężny +6
      Premia do ataku +4
    • Waga: 2.0

    Krótki łuk refleksyjny +5

    Ten magiczny łuk zapewnia premię do rzutów ataku. Umożliwia także dodanie części premii za siłę do obrażeń, o ile postać, która z niego korzysta takową posiada.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k6
    • Krytyczne: 20-20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Potężny +7
      Premia do ataku +5
    • Waga: 2.0

    Krótki łuk refleksyjny +6

    Ten magiczny łuk zapewnia premię do rzutów ataku. Umożliwia także dodanie części premii za siłę do obrażeń, o ile postać, która z niego korzysta takową posiada.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k6
    • Krytyczne: 20-20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Potężny +8
      Premia do ataku +6
    • Waga: 2.0

    Krótki łuk refleksyjny +7

    Ten magiczny łuk zapewnia premię do rzutów ataku. Umożliwia także dodanie części premii za siłę do obrażeń, o ile postać, która z niego korzysta takową posiada.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k6
    • Krytyczne: 20-20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Potężny +9
      Premia do ataku +7
    • Waga: 2.0

    Łuk Orła

    Takie łuki są powiązane z Hannable Białym i jego obroną lasu Gulthmere. On i jego ludzie wyruszyli, aby wspomóc miejscowe driady. Udało im się pokonać zastępy orków i zmusić je do porzucenia swych planów. Ci z ludzi Hannabla, którzy postanowili opuścić las, zostali nagrodzeni takimi właśnie łukami. Tych, którzy zostali z driadami, spotkała znacznie milsza, choć mniej namacalna nagroda.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k6
    • Krytyczne: 20-20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Premia do ataku +3
      Premia do umiejętności: Przeszukiwanie +2
      Premia do umiejętności: Spostrzegawczość +2
    • Waga: 2.0
    • Komentarz: Łuk Orła dobrze sprawdza się na początku gry, gdy przeciwnicy nie są zbyt wymagający. Owa broń daje średnią premię do ataku i premię do przeszukiwania oraz spostrzegawczości. Jest to dość pomocne, bo łatwiej nam będzie coś wyszukać oraz ustrzec się przed śmiercionośnym atakiem łotrzyka.

    Łuk Tansherona

    Uczeni starający się zweryfikować opowieści o liszu Tansheronie, znaleźli w 1099KD tylko jego walący się zamek. Zebrane na miejscu dowody wskazywały, że miało tam miejsce oblężenie ze strony co najmniej czterech grup poszukiwaczy przygód. W wyniku tej kampanii przełamano obronę zamku. Broń tego typu znajdowała się prawdopodobnie wśród zrabowanego dobytku. Cienka, postrzępiona cięciwa tego łuku sprawia wrażenie niezdatnej do użytku, ale kiedy ktoś napnie łuk, może wyczuć jak na cięciwie pojawia się niewidzialna strzała.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k6
    • Krytyczne: 20-20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Nieograniczony zapas amunicji: Strzała Amunicja: +1k6 od błyskawic
      Premia do ataku +1
    • Waga: 2.0
    • Komentarz: Tego rodzaju łuk jest dość dobrą bronią. Zapewnia właścicielowi nieograniczony zapas pocisków - błyskawic. Jedyną wadą tego łuku jest bardzo niska premia do ataku.

    Łuk Wojennych Legionów

    Niemal nikt nie pamięta o potężnych legionach starożytnego Unther, ale jeśli ten łuk jest przykładem ich uzbrojenia, to nic dziwnego, że Mulhorandi tak bardzo się ich bali. Teraz, po wielu wiekach, Unther jest słaby, a takie łuki rzadko można znaleźć w jego granicach. Czasami jakiś egzemplarz pojawia się na czarnym rynku w Mulhorandzie, gdzie można go kupić za cenę, za którą dałoby się wynająć legion współczesnych najemników.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k6
    • Krytyczne: 20-20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Dodatkowy atut: Strzał z bliska
      Premia do ataku +8
      Swoboda Ruchu
      Zmniejszenie obrażeń: 2 Pochłania 10 pkt. obrażeń
    • Waga: 2.0
    • Komentarz: Łuk Wojennych Legionów jest świetną bronią dla łowców i innych postaci specjalizujących się w krótkich łukach. Ma bardzo wysoką premię do ataku, a także zapewnia właścicielowi dodatkowy atut - Strzał z bliska. Razem ze zmniejszeniem obrażeń broń ta może się nadawać nawet do walki w zwarciu. Dodatkowym plusem jest też swoboda ruchu, co daje bohaterowi niewrażliwość na oplątanie.

    Melodyjna Notka

    Na powierzchni tego mistrzowsko wykonanego łuku, w pobliżu uchwytu, wyryto treść jakiejś wesołej piosenki. Pierwsze egzemplarze takiej broni znaleziono w 884 KD, ale nigdy nie dowiedziano się, kto je wykonał. Wszystkie łuki tego typu są niemal identyczne, za wyjątkiem wyrytych na nich melodii, których do niedawna było zawsze jedenaście.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k6
    • Krytyczne: 20-20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Potężny +3
      Premia do ataku +3
      Premia do umiejętności: Aktorstwo +8
    • Waga: 2.0
    • Komentarz: Bard będzie miał z tego łuku pożytek. Melodyjna Notka daje średnią premię do ataku i obrażeń, ale nadrabia to dość dużą premią do Aktorstwa. U barda zaowocuje to mocniejszą pieśnią.

    Mniejszy Łuk Przysięgi

    Ten łuk jest efektem jednej z licznych prób odtworzenia wspaniałego elfickiego Łuku Przysięgi, dzięki któremu powstrzymano siejącego zniszczenie Kaoltootha Starego, w roku Szaleństwa Smoków, 1018 KD. Wykonany ludzką ręką i nie tak potężny jak oryginał, Mniejszy Łuk Przysięgi jest jednak bardzo skuteczną bronią.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k6
    • Krytyczne: 20-20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Potężne trafienia krytyczne 1k4 pkt. obrażeń
      Potężny +3
      Premia do ataku +3
    • Waga: 2.0
    • Komentarz: Przeciętny łuk jakich wiele możemy spotkać podczas wędrówek po niebezpiecznych rejonach. Gdy zaliczysz łukiem trafienie krytyczne, będzie ono mocniejsze o 1k4 pkt obrażeń. Oprócz tego niewielkiego bonusu łuk posiada średnią premie do ataku i obrażeń. Jeśli nie masz lepszego łuku możesz trochę z tym pochodzić.

    Widmowy Łuk

    Złoto niziołków z niewielkiej wioski wzbudziło chciwość złego rycerza. Zdolne niziołki stworzyły kilka łuków, mogących tworzyć iluzje, które wypełniały wioskę armią obrońców. Niestety, zły rycerz przejrzał w końcu iluzję i przegonił niziołków.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k6
    • Krytyczne: 20-20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Potężny +3
      Premia do ataku +3
      Przyspieszenie
      Rzucanie zaklęcia: Widmowy Zabójca (7) 1 użycie/dzień
    • Waga: 2.0
    • Komentarz: Bardzo dobry łuk. Nie posiada wielkiej premii do ataku i obrażeń, ale zapewnia właścicielowi przyspieszenie. Za pomocą tego łuku można też rzucać zaklęcie Widmowy Zabójca, które może zabić przeciwnika za jednym zamachem, jeśli nie uda mu się rzut obronny.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw