Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Neverwinter Nights • Poradnik gry łotrzykiem • INSIMILION

    Neverwinter Nights » Poradniki dla profesji


    Poradnik gry łotrzykiem

    Działy gier » Neverwinter Nights » Poradniki » Poradniki dla profesji
    Autor: Sinthael
    Utworzono: 13.07.2007
    Aktualizacja: 08.08.2008

    Lotrzyk w NwN to jedna z najbardziej wszechstronnych klas. Może specjalizować się w zabójstwach, kradzieży. Może też być dobrym kupcem lub zwiadowcą. Rozwiązań i konfiguracji jak grać tą klasą jest wiele. Poniżej opiszę wam jak rozwijać Złodzieja i jak nim grać.

    Rasa

    Najlepszą rasą pod łotrzyka jest Niziołek lub Elf. Pierwszy z nich ma bonus do Zręczności i premię do KP za niski wzrost, co znacznie ułatwia grę postacią. Oprócz tego Niziołek posiada też premię do Cichego Chodu i Nasłuchiwania. Przy stosowaniu swoich umiejętności klasowych Łotrzyk używa modyfikatora ze Zręczności, więc bonus do tejże cechy jest jak najbardziej na miejscu.
    Elfy również mają rasową premię do zręczności podobnie jak Niziołki. Ponadto są niewrażliwe na uśpienie, zaklinanie; mają też wyostrzone zmysły, które dają premię do testów nasłuchiwania, spostrzegawczości i przeszukiwania. Jest to idealny materiał na zwiadowcę.

    Charakter

    Tutaj dowolnie choć nie skłaniałbym się na charakter Praworządny, ponieważ poprzez dokonywanie kradzieży na innych ludziach może szybko się zmienić.

    Cechy

    Siła: 12
    Zręczność: 16
    Kondycja: 14
    Inteligencja: 14
    Mądrość: 10
    Charyzma: 12

    Rozwijanie cech podczas awansów

    Gdy nasza postać jest Zawadiaką najpierw rozwijamy Zręczność do 18. Później siłę do 16. To co nam zostanie inwestujemy w Zręczność.
    W przypadku Skrytobójcy jest tak samo jak u Zawadiaki.
    Grając Zwiadowcą dociągamy Zręczność do 18. Potem rozdajemy punkty w Siłę, aż osiągnie ona wartość 14. Wszystkie następne punkty dajemy w Zręczność.

    Profile

    Łotrzyk / Iluzjonista - Zwiadowca

    Ten rodzaj łotrzyka specjalizuje się w magii iluzorycznej. Jest to ważne dla postaci. Taktyka walki jest bardzo prosta. Na początku skradamy się za plecy wroga, atakujemy, a później rzucamy na siebie niewidzialność i tak w kółko. Ponadto gdy przyjdzie nam walczyć w zwarciu zawsze można rzucić na bohatera Oblicze Ducha, co zmniejsza szanse wroga na trafienie naszej postaci. Jeśli jeszcze bardziej chcemy ulepszyć ten rodzaj postaci warto dodać kilka poziomów Zabójcy. Zapewni to większe obrażenia przy ataku z zaskoczenia dzięki Atakowi Śmierci klasy prestiżowej. Z rozwojem tej postaci powinien sobie poradzić każdy. Na początku cały czas inwestujemy w Łotrzyka. Gdy nasza postać osiągnie przynajmniej 5 lvl w tej klasie zaczynamy awansować w klasie Iluzjonisty, aż do 4 poziomu. Później z powrotem ładujemy w Łotrzyka i ewentualnie kilka poziomów w Zabójcę.
    Finalna postać: Łotrzyk 36 / Iluzjonista 4

    Umiejętności:

    • Cichy Chód: 4 (39)
    • Nasłuchiwanie: 4 (39)
    • Przeszukiwanie: 4 (39)
    • Rozbrajanie Pułapek: 4 (39)
    • Spostrzegawczość: 4 (39)
    • Ukrywanie się: 4 (39)
    • Wiedza: 4 (39)
    • Upadanie: 4 (39)
    • Zakładanie Pułapek: 4 (39)
    • Otwieranie Zamków: 4 (39)

    UWAGI:

    • W razie awansowania na wyższe poziomy dokładamy po jednym punkcie do ww. umiejętności.
    • Gdy będziemy awansowali w poziomach Iluzjonisty dokładamy przy awansie 2 pkt. do Koncentracji i Czaroznawstwa.
    • W nawiasach obok umiejętności są podane wartości jakie powinniśmy wyciągnąć na maksymalnym poziomie postaci.

    Atuty (kolejność ma znaczenie):

    • Cichociemny
    • Talent (Skradanie się)
    • Finezja w Walce
    • Uniki
    • Mobilność
    • Błyskawiczny Refleks
    • Czujność
    • Ulepszony Odskok
    • Uniknięcie Ciosu
    • Oportunista
    • Epicki Refleks
    • Atak z Doskoku
    • Ulepszony Atak z Zaskoczenia I
    • Ulepszony Atak z Zaskoczenia II
    • Ulepszony Atak z Zaskoczenia III
    • Ulepszony Atak z Zaskoczenia IV
    • Ulepszony Atak z Zaskoczenia V
    • Magia w Walce
    • Mistrzostwo
    • Pancerna Skóra
    • Epicki Talent (Skradanie się)
    • Epicki Talent (Ukrywanie się)

    Czary (zaklęcia, które powinniśmy wybrać podczas awansów w klasie Iluzjonisty):

    Poziom I:

    • Ochrona przed Wybranym Charakterem
    • Szybki Odwrót
    • Wytrzymałość na Żywioły
    • Identyfikacja
    • Tarcza
    • Promień Osłabienia
    • Śliskość
    • Zbroja Maga

    Poziom II:

    • Ciemność
    • Niewidzialność
    • Oblicze Ducha
    • Mniejsze Rozproszenie

    Ekwipunek:
    Zbroja: Przeszywanica lub zwykła szata. Nie warto zakładać zbroi skórzanej, ani żadnej cięższej, bo znacznie ograniczają modyfikator za zręczność.
    Broń: Jakiś dobry Krótki Miecz lub Rapier. Drugą rękę najlepiej pozostawić pustą.
    Amulet: Najlepiej Amulet Zdrowia lub Amulet Mistrza.
    Pierścienie: Na jednym palcu koniecznie Pierścień Niewidzialności. Na drugim jak najlepszy, który spotkamy w grze.
    Buty: Buty Elfów, Smocze Pantofle, Buty Akrobatyki lub Buty Refleksu.
    Płaszcz: Płaszcz Elfów dający premie do ukrywania się, a jeśli jeszcze nie spotkaliśmy go wystarczą Płaszcze Ochrony, Fortyfikacji, bądź Nimfy.
    Pas: Najlepiej wyposażyć postać w Pas Zwinności.
    Broń dystansowa: Krótki Łuk, albo Proca.
    Mikstury: Polecam zaopatrzyć się w dużą ilość mikstur niewidzialności (20-30 wystarczy), zapas mikstur leczenia i różnych zwiększających cechy, choć tych ostatnich wystarczy do 10.

    Towarzysze:
    Dla zwiadowcy polecam postacie walczące, ponieważ odciągają oni uwagę wroga od naszej postaci. Dobrym wyborem będzie Daelan Czerwony Tygrys lub Grimgnaw. Ostatecznie Linu La'neral. Półork jest wytrzymały przez co idealnie służy za przynętę. Dobrze też radzi sobie w walce. W przypadku Grimgnawa jest podobnie jak u Barbarzyńcy z tym, że mnich jest skuteczniejszy w walce. Linu walczy niezgorzej. W razie czego wspomaga nas magią kapłańską.
    W dodatku Shadows of Undrentide optymalnymi postaciami dla nas będzie Dorna Trapspringer pod warunkiem, że każemy jej awansować w klasie kapłana. Będzie mogła wspomagać nas zaklęciami kapłana i w razie czego ściągać uwagę wrogów.
    Hordes of the Underdark pozostawia nam większe pole do wyboru w kwestii towarzyszy dla łotrzyka. W pierwszym rozdziale najlepiej jest wybrać Daelana i ewentualnie Deekina. Daelan będzie głównym rębajłem, a Deekin od czasu do czasu wspomoże drużynę pieśnią barda, jakimś czarem.
    W drugim rozdziale powinniśmy mieć w drużynie Valena i Nathyrrę. Pierwszy z towarzyszy znakomicie radzi sobie w walce, natomiast Nathyrra posługuje się czarami maga oraz wspomaga Valena w walce. W trzecim rozdziale możemy, ale nie musimy, wymienić Nathyrrę na Aribeth. Paladynka radzi sobie w walce znacznie lepiej od drowki.

    Łotrzyk / Tancerz Cieni / Zabójca - Skrytobójca

    Ulubioną czynnością tej postaci jest ciche zabijanie przeciwników. Taką konfiguracją postaci gra się bardzo przyjemnie i zarazem łatwo. Łotrzyk zapewnia standardowe umiejętności złodziejskie, Tancerz Cieni krycia się na widoku, a Zabójca Ataku Śmierci. Połączenie tych trzech klas daje nam ekstremalną mieszankę. Taktyka eksterminowania przecinków tą postacią ogranicza się do zaatakowania i, dzięki umiejętności Tancerza Cieni, ukrycia się nawet wtedy gdy przeciwnik nas widzi. Doświadczona postać zadaje ogromne obrażenia i może napsuć dużo krwi wrogom. Z rozwojem tej postaci może być trochę kłopotu. Najpierw awansujemy Łotrzykiem do 10 poziomu, później dodajemy 1 poziom Tancerza Cieni. Resztę poziomów dajemy w Zabójcę. Nie warto awansować w klasie Łotrzyka zamiast Zabójcy, bo pierwsza z klas dostaje dodatkowe 1k6 do ataku z zaskoczenia co 3 poziomy, a Zabójca co 2. Ta konfiguracja postaci jest także ograniczona w kwestii charakteru. Aby móc wybrać Zabójcę musimy mieć charakter dowolny zły. Warto też zaznaczyć, że Tancerz Cieni i Zabójca są klasami prestiżowymi, więc ci co nie posiadają dodatków nie będą mogli wybrać tych klas.
    Finalna postać: Łotrzyk 10 / Tancerz Cieni 1 / Zabójca 29

    Umiejętności:

    • Cichy Chód: 4 (43)
    • Kradzież Kieszonkowa: 4 (43)
    • Nasłuchiwanie: 4 (14)
    • Otwieranie Zamków: 4 (42)
    • Przeszukiwanie: 4 (14)
    • Rozbrajanie Pułapek: 4 (42)
    • Spostrzegawczość: 4 (14)
    • Ukrywanie się: 4 (42)
    • Upadanie: 4 (43)
    • Używanie magicznych urządzeń: 4 (13)
    • Wiedza: (2)

    Umiejętności, jakie powinniśmy rozwijać podczas awansów w klasie Zabójcy:

    • Cichy Chód
    • Kradzież Kieszonkowa
    • Otwieranie Zamków
    • Rozbrajanie Pułapek
    • Ukrywanie się
    • Upadanie

    Atuty (kolejność ma znaczenie):

    • Cichociemny
    • Finezja w Walce
    • Uniki
    • Mobilność
    • Oportunista
    • Atak z Doskoku
    • Błyskawiczny Refleks
    • Talent (Ukrywanie się)
    • Epicki refleks
    • Epicki talent (Ukrywanie się)
    • Epicki talent (Skradanie się)
    • Pancerna skóra
    • Ulepszony atak z zaskoczenia I
    • Ulepszony atak z zaskoczenia II
    • Ulepszony atak z zaskoczenia III
    • Ulepszony atak z zaskoczenia IV
    • Ulepszony atak z zaskoczenia V
    • Ulepszony atak z zaskoczenia VI
    • Ulepszony atak z zaskoczenia VII

    Ekwipunek:
    Zbroja: Najlepiej jakaś lekka, która daje jednocześnie dużą premię do KP, ale też nie ogranicza modyfikatora od Zręczności naszej postaci.
    Broń: Najlepiej, żeby to był Rapier, bo ma lepszy rzut na Trafienie Krytyczne w przeciwieństwie do Krótkiego Miecza.
    Amulet: Najlepiej sprawdzałby się Amulet Mistrza.
    Pierścienie: Pierścień Niewidzialności i jak najlepszy jaki znajdziemy w grze.
    Buty: Buty Elfów, Smocze Pantofle lub Buty Refleksu. Dobrym wyborem byłyby też Buty Przyspieszenia.
    Płaszcz: Płaszcz Elfów, a jeśli go jeszcze nie mamy to Fortyfikacji, Ochrony, albo Nimfy.
    Pas: Pas Zwinności
    Broń dystansowa: Krótki Łuk lub Proca
    Mikstury: Polecam zebrać pokaźny zapas mikstur niewidzialności. Poza tym przydadzą się mikstury leczenia i kociej zwinności.

    Towarzysze:
    Skrytobójca powinien mieć towarzyszy podobnych jak w przypadku Zwiadowcy. Też bardzo przydają się postacie walczące. Tak więc w zwykłym NwN Daelan, Grimgnaw lub Linu będzie najlepszym wyborem. W SoU najlepszym wyborem jest Dorna po tym jak każemy jej awansować w klasie kapłana. W HotU w pierwszym rozdziale warto wybrać Daelana i Deekina (można mieć dwóch towarzyszy). W drugim rozdziale najlepszy będzie Valen wespół z Nathyrrą, a w trzecim rozdziale Valen i Aribeth. Dla skrytobójcy będą to optymalne składy, choć w kwestii doboru towarzyszy w dodatkach do NwN nie ma wielkiego wyboru.

    Wojownik / Łotrzyk - Zawadiaka

    Ten typ postaci wyjątkowo dobrze radzi sobie w walce w zwarciu. Dla zawadiaki z umiejętności złodziejskich najprzydatniejszy jest atak z zaskoczenia. Reszta nie ma większego znaczenia. Gdy nasza postać uzyska okazję do ataku przeciwnik otrzyma dodatkowe punkty obrażeń od ataku z zaskoczenia. Dla tego rodzaju łotrzyka jedną z ważnych rzeczy jest rozwijanie KP. Znacznie pomoże nam to w walce z silniejszymi wrogami. Drugą sprawą jest wyciągniecie jak największego wyniku w rzucie na Refleks. W ten sposób możemy unikać śmiertelnie groźnych pułapek bez utraty żadnego punktu wytrzymałości. Gdy nasz przeciwnik uzyska dodatkowy atak na naszą postać, udany rzut na refleks razem z atutem Ulepszony Odskok uchronią naszą postać przed obrażeniami, także nasz bohater wyjdzie cało z opresji. Najpierw awansujemy wojownikiem do 5 poziomu. Później rozwijamy postać w klasie łotrzyka do 15 poziomu, a na końcu wszystkie poziomy ładujemy w wojownika. Da nam to bardzo silną postać.
    Finalna postać: wojownik 25 / łotrzyk 15

    Umiejętności:
    ... jakie powinniśmy rozwinąć podczas awansów wojownikiem:

    • Dyscyplina: 4 (28 )
    • Koncentracja: 4 (28 )
    • Leczenie: 4 (28 )
    • Wiedza: 4 (43)

    ... jakie powinniśmy rozwinąć podczas awansów łotrzykiem (kolejność ma znaczenie):

    • Blef: 2 (23)
    • Perswazja: 2 (23)
    • Upadanie: 4 (23)
    • Zastraszanie: 2 (23)
    • Spostrzegawczość: 3 (23)
    • Nasłuchiwanie: 4 (20)

    Atuty:

    • Finezja w walce
    • Uniki
    • Mobilność
    • Oburęczność
    • Atak z Doskoku
    • Walka dwiema broniami
    • Ulepszone Trafienie Krytyczne (jakaś broń lekka)
    • Ulepszona walka dwiema broniami
    • Ulepszony Odskok
    • Błyskawiczny Refleks
    • Uniknięcie Ciosu
    • Czujność
    • Pancerna Skóra
    • Epicki Refleks
    • Epickie Umiejętności bojowe
    • Mocna Budowa
    • Walka na Oślep
    • Ulubiona broń (jakaś broń lekka)
    • Specjalizacja w broni (jakaś broń lekka)
    • Epicka ulubiona broń (jakaś broń lekka; zalecane jest wybranie tej samej broni co w przypadku atutów ulubiona broń i specjalizacja w broni)
    • Epicka specjalizacja w broni (jakaś broń lekka)
    • Wyspecjalizowanie
    • Nieczysta Walka
    • Ulepszone wyspecjalizowanie
    • Wirujący Atak
    • Epicki Unik
    • Ulepszony Wirujący Atak
    • Oślepiająca Szybkość
    • Epicka Wytrzymałość I

    Ekwipunek:
    Zbroja: Nie ograniczająca modyfikatora od Zręczności, a zarazem dająca dobrą premię do KP.
    Broń: Najlepszym rozwiązaniem byłyby dwa Rapiery, ewentualnie Krótkie Miecze. Zwróć uwagę na to, żeby używać broni takiej jaką wybraliśmy w atutach: Ulubiona broń, Specjalizacja w broni, Ulepszone Trafienie Krytyczne, Epicka Ulubiona broń, Epicka Specjalizacja w broni;
    Amulet: Amulet Zdrowia lub Amulet Mistrza.
    Pierścienie: Pierścienie dające odporność na żywioły lub inne przydatne bonusy w walce.
    Buty: Buty Przyspieszenia lub Refleksu.
    Płaszcz: Najlepiej Płaszcz Fortyfikacji, Obrony lub Nimfy.
    Pas: Pas Zwinności, bo daje premię do Zręczności.
    Broń dystansowa: Dobry długi lub krótki łuk.
    Mikstury: Dużo eliksirów leczenia. Oprócz tego przydatne są mikstury wspomagające naszego bohatera.

    Towarzysze:
    Zawadiaka trochę różni się od poprzednich buildów, dlatego też powinniśmy wybrać dla niego innych towarzyszy. Tutaj na pierwszy plan schodzą kapłani, czyli w podstawowym NwN Linu, która wspomaga naszego bohatera czarami kapłańskimi i od czasu do czasu leczy, a także pomaga w walce. Nie zaszkodzi też dołączenie do drużyny Sharwyn lub Daelana czy Grimgnawa. Sharwyn może wspomóc naszego bohatera pieśnią lub czarem maga. Ostatecznie rzucić czar we wroga lub strzelać z łuku. Daelan czy Grimgnaw to typowe czołgi i nie przydadzą się nam do niczego innego niż pomocy w walce.
    W SoU możemy wybrać Deekina lub półorka Xanosa. Obaj mogą rzucać czary magii mistycznej i ewentualnie strzelać z broni dystansowej. Dodatkowo może od czasu do czasu użyć Pieśni barda.
    W HotU polecam w pierwszym rozdziale samego Deekina. Jeśli ktoś sobie nie radzi może dołączyć Daelana, Linu, bądź Sharwyn. W drugim rozdziale polecam Valena wespół z Deekinem lub Nathyrrą. W czwartym rozdziale możemy wymienić Nathyrrę na Aribeth, ale nie jest to konieczne.

    Taktyki

    Na silnych magów:
    Najpierw używamy Krycia się w Cieniu, mikstury Niewidzialności lub czaru Niewidzialność. Podchodzimy za wrogiego maga i atakujemy. Później wciskamy pauzę i znów używamy mikstury niewidzialności, czaru Niewidzialność lub Krycia się na widoku (umiejętność Tancerza Cieni). Po tych czynnościach znów atakujemy i tak w kółko, aż zabijemy przeciwnika. Po pierwszym ataku jest prawdopodobieństwo, że mag użyje czarów ochronnych. Wtedy pozostaje nam przeczekać czas działania zaklęć. Niecierpliwi mogą rzucić Mniejsze Rozproszenie jeśli grają Zwiadowcą, ale zdejmie to co najwyżej jedną ochronę z maga.

    Na grupy przeciwników otaczających naszą postać:
    Ta taktyka jest przygotowana specjalnie dla Zawadiaki. Gdy otoczy nas jakaś grupa przeciwników warto użyć Wirującego Ataku. Po kilku użyciach wszyscy powinni paść trupem. Ma to tą zaletę, że Wirujący Atak rani wszystkich przeciwników otaczających naszą postać. Atak ten zadaje takie obrażenia jakie zadalibyśmy pojedynczym ciosem z tym, że rani kilku wrogów na raz. Jest to bardzo skuteczne i pozwala na szybsze eksterminowanie wrogów.

    Na pojedynczych przeciwników:
    Staramy się rozproszyć przeciwnika, co może zaowocować Dodatkowym Atakiem dla nas, czyli Atakiem z Zaskoczenia. Skutkiem tego jest zadanie dodatkowych obrażeń. Jest to dobry sposób na wytrzymalszych przeciwników, bo zawsze Atak z zaskoczenia zada dodatkowe obrażenia. Bardzo przydatnym przedmiotem do tej taktyki są Buty Przyspieszenia. Możemy zabiegnąć wroga od tyłu i wtedy zadać Cios w Plecy. Gdy mamy towarzysza będzie jeszcze lepiej. Nasz pomocnik służy za przynętę, a my tymczasem atakujemy.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 23 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    nuonuoooooooooooasd
     

    Wędrowiec
    Temat: Dodam coś o tych atakach z ...
    Dodany: 23.04.2012 o 10:23  

    Dodam coś o tych atakach z zaskoczenia i śmierci bo widzę jakieś niejasności, one faktycznie są wybierane losowo ale obrażenia z nich się normalnie kumulują wiec Abazigal ma racje, nie wprowadzajcie w bląd!

    zlosliwiec
     

    Wędrowiec
    Temat: Bardzo słaby poradnik. Auto...
    Dodany: 13.05.2013 o 23:13  

    Bardzo słaby poradnik. Autora nie ratuje nawet to ze napisany 7 lat temu, bo gra byla juz na rynku od 5 lat. Widac ze 'buildy' zrobione pod RPG - to sie chwali, ale niestety bez przemyslenia i w efekcie absurdalne marnowanie skillpointow (a dobor czesci atutow tez jest marnotrawstwem). Dlaczego mix 'rogue-mag' nie ma miec 'uzywania magicznych przedmiotow' ? Wzgledy RPG temu nie przeszkadzaja, a jest to bardzo uzyteczny skill. Dlaczego 'zabojca' ma maksowac do niczego nie przydatna kradziez kieszonkowa ? Dla RPG dac JEDEN punkt przy tworzeniu (jak kots bardzo che- to 4, ale potem nie ruszac), a nie jechac do 40 z bezuzytecznym skillem. wiecej nie chce mi sie pisac, jest na necie troche poradnikow do rogue w NWN, ale tak slabego chyba nie widzialem. Sorry.

    Thief
     

    Wędrowiec
    Temat: A propos mixu \'rogue-fight...
    Dodany: 06.03.2016 o 16:40  

    A propos mixu 'rogue-fighter' (i wszystkich powyżej opisanych): Zarówno walka 2 broniami jak i finezja są przereklamowane. Jak juz sie miksujemy z wojem, to lepiej pość w 'rozwiązanie siłowe', tzn specjalizacja w czyms typu greatsword, co zadaje jak najwiecej obrażeń. Sneak attack działa z każdą bronią (takze z kosą, jakby kto chciał), a w ogóle to w kampanii podstawowej jakieś 20% wrogów jest na niego odporna (a w dodatkach chyba jeszcze wiecej)-też jest przereklamowany ;]p . A teraz dowód matematyczny: mamy rogue-fightera z 1 bronią, 'dextera': Siła 10, dex 16, rapier- dmg 1-6, 4 ataki max, i z finezją mamy +3 do trafienia, ale +0 do obrażeń. czyli od 4 do 24 dmg/ture. Teraz mamy 'dextera' z 2 broniami (uwaga: o ile wiem z powodu jakiego buga druga bron nie może byc rapierem): mamy 6 ataków, +3 do trafienia, ale dmg mamy 1-6 ciągle, czyli 6-36 na turę. A teraz 'rozwiazanie siłowe': str 16, dex 10. Greatsword , dmg 2-12. Do trafienia mamy +3, ALE także mamy +3 do obrażeń, i 4 ataki, czyli obrażenia 5-15 x 4 = od 20 do 60 na turę. Jak do tego dodamy jakaś odporność przeciwnika na obrażenia (np. 5 pkt), to się okaże że 'dexterzy' będa go 'dziobać' do śmierci (swojej najpewniej) zadając po 1 dmg jak im max wyjdzie, a 'rozwiązanie silowe' załatwi problem w kilka tur, nawet tej odporności nie zauważając. Jedyny sens używania 2 broni w NWN to jest wtedy, gdy każda z tych broni daje jakieś dobre bonusy (np. gdyby jedna z nich dawała +3 do siły a druga + 3 do zręczności), ale jakoś takich sobie nie przypominam. Względnie jak chcemy zadawać 2 typy obrażeń, np. korbacz+miecz krótki albo katana+sztylet, lub np. rapier z dodatkowymi obrazeniami od np zimna i miecz krótki z dodatkowymi obrażeniami od np. kwasu.



    Ten artykuł skomentowano 23 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw