Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Neverwinter Nights • Shurikeny • INSIMILION

    Neverwinter Nights » Zbrojownia


    Shurikeny

    Działy gier » Neverwinter Nights » Opisy » Zbrojownia
    Autor: Sinthael
    Utworzono: 07.02.2008
    Aktualizacja: 02.08.2008

    Shuriken

    Shurikeny są małe, lekkie i łatwe do ukrycia. Choć pojedynczo powodują niewielkie obrażenia, to można jednak rzucać nimi bardzo szybko.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k3
    • Krytyczne: 20-20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Waga: 0.0

    Shuriken +1

    Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k3
    • Krytyczne: 20-20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Premia za ulepszenie +1
    • Waga: 0.0

    Shuriken +2

    Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k3
    • Krytyczne: 20-20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Premia za ulepszenie +2
    • Waga: 0.0

    Shuriken +3

    Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k3
    • Krytyczne: 20-20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Premia za ulepszenie +3
    • Waga: 0.0

    Shuriken +4

    Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k3
    • Krytyczne: 20-20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Premia za ulepszenie +4
    • Waga: 0.0

    Shuriken +5

    Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k3
    • Krytyczne: 20-20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Premia za ulepszenie +5
    • Waga: 0.0

    Shuriken +6

    Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k3
    • Krytyczne: 20-20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Premia za ulepszenie +6
    • Waga: 0.0

    Shuriken +7

    Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k3
    • Krytyczne: 20-20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Premia za ulepszenie +7
    • Waga: 0.0

    Gwiazdy Ojy-do

    Ojy był duchowym przywódcą Złotej wioski, ale kiedy ich społeczność została najechana przez bandytów, musiał podjąć pracę w kuźni. Wykonał tę i wiele innych broni, żeby wieśniacy mogli się bronić. Chociaż nie znał się na pracy z metalem, po każdym udanym uderzeniu młota dziękował duchom przewodnim. Fakt, że te gwiazdy wciąż istnieją jest najlepszym testamentem jego wiary.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k3
    • Krytyczne: 20-20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Premia do obrażeń: Zimno 1k4 pkt. obrażeń
      Premia za ulepszenie +1
    • Waga: 0.0
    • Komentarz: Gwiazdy Ojy-do zadają dodatkowe obrażenia od zimna trafionemu przeciwnikowi. Warto ich używać, gdy walczysz z wrogiem podatnym na zimno. Niestety tego rodzaju Shuriken posiada niską premię za ulepszenie.

    Lśniące Światło

    Lata temu, Vilaneux z Żelaznego Zakonu został porwany przez trąbę powietrzną i wyrzucony w nieznanym wtedy Kara Turze. Odziana w pełną zbroję płytową postać była dla jego mieszkańców prawdziwym dziwadłem. Szybko jednak dał się poznać jako osoba oddana sprawiedliwości. Był otaczany takim szacunkiem, że po jego śmierci z jego pancerza wykonano broń Lśniącego Światła, aby uczcić jego pamięć.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k3
    • Krytyczne: 20-20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Po trafieniu: Oszołomienie ST=14 50% / 2 rundy
      Premia za ulepszenie +2
    • Waga: 0.0
    • Komentarz: Tego typu Shurikeny potrafią oszołomić przeciwnika. Tym samym staje się on dla twojej postaci łatwym celem.

    Smoczy Ogon

    Na każdej broni tego typu widnieje następująca inskrypcja: "Kiedy smoczy ogon zamiata niebo, gwiazdy te także będą nieomylne i prawdziwe, jeśli żaden inny cel nie był zamierzony, ani doświadczony". Oczywiście ten niezgrabny tekst jest kiepskim tłumaczeniem jednego eleganckiego symbolu. Biorąc pod uwagę ile wysiłku trzeba włożyć w zrozumienie tak drobnej rzeczy, nie dziwi chyba fakt, że nie wiadomo kto stworzył ten przedmiot.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k3
    • Krytyczne: 20-20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Premia do obrażeń: Ogień 1k4 pkt. obrażeń
      Premia za ulepszenie +2
    • Waga: 0.0
    • Komentarz: Smoczy Ogon to broń podobna do Gwiazd Ojy-do, z tym, że zadaje obrażenia od ognia i ma o jeden punkt wyższą premię za ulepszenie. Shurikenów tego typu warto używać na istoty zrodzone z lodu, czyli podatne na ogień.

    Wiele Szponów

    "Wezwanie" było złem, które zaatakowało gildię asasynów Azakiego w Kara-Turze jakieś 200 lat temu. Przejęło jednego z pomniejszych jej członków i ożywiło jego rodzinę w zamian za straszliwe usługi. Koniec końców ciało tego człowieka odegrało rolę gospodarza dla duszy tej kreatury. W chaosie, który nastąpił później, ale zanim pewien nieznany sohei położył mu kres, powstało wiele tuzinów takiej broni.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k3
    • Krytyczne: 20-20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Premia do obrażeń przeciwko grupie charakteru: Dobry 1k4 pkt. obrażeń Kwas
      Premia za ulepszenie +1
      Regeneracja: wampiryczna +1
    • Waga: 0.0
    • Komentarz: Wiele Szponów jest dobrą bronią tylko przeciwko dobrym charakterom. Przeciwko tej grupie zadaje dodatkowe obrażenia od kwasu. Po trafieniu w przeciwnika odbiera mu także jeden punkt wytrzymałości i przekazuje twojej postaci. Jeśli spotkasz kiedyś na swojej drodze przeciwnika o dobrym charakterze, to Wiele Szponów będzie skuteczną bronią przeciwko niemu.

    Ziarna Piasku

    Pochodzą ze zbrojowni Miri Shokiro, wojowniczki, której dziedzictwo w większej części zaginęło w mrokach historii. Tym co przetrwało, była filozofia definiująca jej istnienie: "Bądź piaskiem, a tylko czas zdoła cię pokonać. Kamień musi się w niego zmienić, fale i wiatr muszą go nosić, a tym, którzy chcą go schwytać wyślizguje się z rąk. Nawet jeśli nikt nie ujrzy całości, to jakieś jego ślady pozostaną w każdym zakamarku".

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k3
    • Krytyczne: 20-20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Po trafieniu: Uśpienie ST=14 50% / 2 rundy
    • Waga: 0.0
    • Komentarz: Jest to raczej broń o niezbyt wielkiej sile. Po trafieniu jest szansa, że uśpi przeciwnika i na tym kończą się zalety Ziaren Piasku. Tej broni można używać przeciwko wrogom o niskiej sile woli.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw