Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Neverwinter Nights • Topory • INSIMILION

    Neverwinter Nights » Zbrojownia


    Topory

    Działy gier » Neverwinter Nights » Opisy » Zbrojownia
    Autor: Amelek
    Utworzono: 25.08.2004
    Aktualizacja: 02.08.2008


    Lodowy Łupieżca +1
    Lodowy Łupieżca +1 Na tej broni znajduje się symbol krasnoluda Marroka, Mistrza Kowalskiego z warsztatu Oręż i Zbroje u Złotego Rycerza. Wykonał ją w początkach 1373 KD, aby pomóc bohaterom, którzy walczyli o wyzwolenie objętego kwarantanną miasta z uścisku tak zwanej Wyjącej Śmierci.
      PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k6
    • Krytyczne: 20 - 20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Sieczne
    • Specjalne:
    • Odporność na obrażenia: Zimno Odporność 15 / -
      Premia do obrażeń: Zimno
      1 pkt. obrażeń
      Premia za ulepszenie +1
    • Waga: 5.0

    Lodowy Łupieżca +2
    Lodowy Łupieżca +2 Na tej broni widnieje znak krasnoluda Baruna, mistrza płatnerskiego, który pracował w prowizorycznej kuźni w uthgardzkiej wiosce przy studni Beorunny. Wykuł tę broń pod koniec 1373 KD, aby wesprzeć starania wojenne przeciwko Lady Aribeth, Zdrajczyni, która w tamtym okresie maszerowała ze swą armią przeciwko północnemu Miastu Neverwinter i siłom Przymierza Lordów.
      PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k6
    • Krytyczne: 20 - 20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Sieczne
    • Specjalne:
    • Odporność na obrażenia: Zimno Odporność 15 / -
      Premia do obrażeń: Zimno 1 pkt. obrażeń
      Premia za ulepszenie +3
    • Waga: 5.0

    Mały toporek
    Mały toporek Takie toporki stworzono jako broń do ćwiczeń dla organizacji łowców, ale wyszły z użycia. Obdarzają one użytkownika umiejętnościami i zwinnością, potrzebnymi do walki dwiema broniami. Okazało się jednak, że niektórzy uczniowie tak bardzo polegali na mocy toporków, że nie byli w stanie opanować umiejętności, w których kształceniu ta broń miała jedynie pomagać.
      PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k6
    • Krytyczne: 20 - 20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Sieczne
    • Specjalne:
    • Dodatkowy atut: Walka dwiema broniami
      Premia do obrażeń: Dźwięk 1k6 pkt. obrażeń
      Premia za ulepszenie +3
    • Waga: 5.0

    Toporek
    Toporek Toporek jest mniejszy niż większość używanych w walce toporów i najczęściej jest wykorzystywany jako dodatkowa broń, trzymana w drugiej ręce.
      PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k6
    • Krytyczne: 20 - 20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Sieczne
    • Waga: 5.0

    Toporek +1
    Toporek +1 Ta magiczna broń została wzmocniona zaklęciem i zapewnia premię do rzutów ataku i obrażeń, ale nie nosi znaku cechowego żadnego konkretnego mistrza.
      PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k6
    • Krytyczne: 20 - 20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Sieczne
    • Specjalne:
    • Premia za ulepszenie +1
    • Waga: 5.0

    Toporek +2
    Toporek +2 Ta magiczna broń została wzmocniona zaklęciem i zapewnia premię do rzutów ataku i obrażeń, ale nie nosi znaku cechowego żadnego konkretnego mistrza.
      PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k6
    • Krytyczne: 20 - 20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Sieczne
    • Specjalne:
    • Premia za ulepszenie +2
    • Waga: 5.0

    Toporek +3
    Toporek +3 Ta magiczna broń została wzmocniona zaklęciem i zapewnia premię do rzutów ataku i obrażeń, ale nie nosi znaku cechowego żadnego konkretnego mistrza.
      PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k6
    • Krytyczne: 20 - 20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Sieczne
    • Specjalne:
    • Premia za ulepszenie +3
    • Waga: 5.0

    Topór Drwala
    Topór Drwala Rzemieślnicy nie ustają w poszukiwaniach, by usprawnić wyręb lasu, lecz stosowanie maszyn wciąż wydaje im się nieopłacalne z powodu trudnego terenu i wysokich kosztów. Topory te zostały stworzone specjalnie dla drwali, jednak znaleźli się tacy, którzy doceniają ich użyteczność również na polu walki. Dzięki ich magicznemu "przyłożeniu" pozwalają ściąć drzewo za jednym zamachem, równie łatwo też powalają przeciwnika.
      PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k6
    • Krytyczne: 20 - 20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Sieczne
    • Specjalne:
    • Premia za ulepszenie +2
      Premia za ulepszenie przeciwko grupie rasowej: Zmiennokształtny +3
    • Waga: 5.0

    Topór Embera
    Topór Embera Pochodzi z Korpusu Embera, grupy poszukiwaczy przygód służących krasnoludzkiemu paladynowi. Każdy z nich dzierżył identyczną broń jak Ember - jak przypomnienie, że w każdej sytuacji mają postępować tak jak on. Demony i sługi zła zawsze ściągały na siebie jego gniew, ale zarozumiali czarodzieje także nie unikali kary. Magom, którzy planowali coś złego, groził Wirujący Topór Śmierci, "zaklęcie", którego przygotowanie zajmowało bardzo niewiele czasu.
      PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k6
    • Krytyczne: 20 - 20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Sieczne
    • Specjalne:
    • Premia za ulepszenie +2
      Premia za ulepszenie przeciwko grupie rasowej: Pozasferowiec +4
    • Waga: 5.0

    Topór Krwawej Rdzy
    Topór Krwawej Rdzy Był to Rok Rzezi, 1090 KD i w Bitwie Kości padły niezliczone zastępy wojowników. Dziś pole, na którym się rozegrało się to starcie pełne jest wyschniętych, białych kości. Kiedyś jednak wszystko było tam pokryte krwią i żółcią, wypływającą ze zmasakrowanych zwłok i pokrywającą porzucony ekwipunek. Żadnej broni, która została zabrana z tego strasznego miejsca nie udało się doprowadzić do normalnego stanu, ani nawet usunąć nagromadzonego brudu, bez względu na wysiłek wkładany w polerowanie.
      PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k6
    • Krytyczne: 20 - 20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Sieczne
    • Specjalne:
    • Po trafieniu: Spowolnienie ST=14 50% / 2 rundy
      Premia do obrażeń przeciwko grupie charakteru: Dobry 1k6 pkt. obrażeń Ogniowa
      Premia za ulepszenie +2
    • Waga: Waga: 5.0

    Niepokorny Topór Clangeddina
    Niepokorny Topór Clangeddina Krasnoludzcy wyznawcy Clangeddin długo walczyli mając po swojej stronie moc swego boga. Kiedy jego wyznawcy w większych liczbach zaczęli się pojawiać na powierzchni, mądry Clangeddin stworzył kilka takich toporów. Dał je swoim czempionom, aby mieli władzę nad niebiosami i chmurami w ich nowej ziemi. Krasnolud, który zdobędzie jedną z tych broni, cieszy się ogromnym błogosławieństwem, bo jest ich naprawdę niewiele.
      PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20 - 20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Sieczne
    • Specjalne:
    • Premia do obrażeń: Elektryczna 4 pkt. obrażeń
      Premia za ulepszenie +3
    • Waga: 7.0

    Potomek Kamienia
    Potomek Kamienia Torgin ze Światła był szanowanym i bardzo skutecznym łowcą nieumarłych, dlatego jego upadek w wampiryzm był tak tragiczny. Jego wciąż żywi towarzysze postrzegali jego przemianę jako obelgę dla życia, którym niegdyś tak się cieszył i poprzysięgli zniszczyć nieumarłego. W tym celu stworzyli Potomka Kamienia, zmodyfikowaną wersję broni, która wiernie służyła Torginowi. Nie odnotowano wyniku starcia pomiędzy Torginem, a jego przyjaciółmi, ale ich broń można znaleźć w całym Faerunie.
      PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20 - 20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Sieczne
    • Specjalne:
    • Niewrażliwość: różne: Magia Śmierci
      Premia za ulepszenie +2
    • Waga: 7.0

    Topór bojowy
    Topór bojowy Topór bojowy składa się z jednostronnego ostrza umieszczonego na drzewcu długości 90 - 120 cm. To straszna broń, która zachowuje także cechy użytecznego narzędzia.
      PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20 - 20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Sieczne
    • Waga: 7.0

    Topór bojowy +1
    Topór bojowy +1 Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.
      PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20 - 20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Sieczne
    • Specjalne:
    • Premia za ulepszenie +1
    • Waga: 7.0

    Topór bojowy +2
    Topór bojowy +2 Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.
      PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20 - 20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Sieczne
    • Specjalne:
    • Premia za ulepszenie +2
    • Waga: 7.0

    Topór bojowy +3
    Topór bojowy +3 Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.
      PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20 - 20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Sieczne
    • Specjalne:
    • Premia za ulepszenie +3
    • Waga: 7.0

    Topór Martwego Illusk
    Topór Martwego Illusk Słabo znana część zrujnowanego Illusk zawiera liczne zwłoki z czasów odpartej dawno temu inwazji barbarzyńców. O ich klanie już zapomniano, ale broń przetrwała i zdaje się ucieleśniać wszystko co okrutne i dzikie w sztuce wojennej. W umysłach wszystkich, tych którzy ją oglądają tworzy straszliwe obrazy.
      PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20 - 20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Sieczne
    • Specjalne:
    • Po trafieniu: Strach ST=14 50% / 2 rundy
      Premia za ulepszenie +2
      Regeneracja: wampiryczna +3
    • Waga: 7.0

    Topór Srebrnowłosej
    Topór Srebrnowłosej Srebrnowłosa, bohaterka krasnoludów miała zazdrosną siostrę przyrodnią, Selarnę, którą zabiła w walce. Jej dusza została uwięziona w toporze, od ciosu którego zginęła. Z tego miejsca Selarna mściła się na jego kolejnych posiadaczach, doprowadzając do tego, że mordowali swe rodzeństwo. Klątwa została złamana przez krasnoluda Skarlina, kiedy zabił on swego brata Njala. Broń uwolniona od wpływu Selarne od tamtej pory może także dawać życie, a nie tylko je odbierać.
      PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20 - 20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Sieczne
    • Specjalne:
    • Ostrość
      Premia za ulepszenie +1
      Regeneracja +1
      Rzucanie zaklęcia: Ożywienie Martwych (9) Pojedynczego użytku
    • Waga: 7.0

    Usychająca Klinga Mordana
    Usychająca Klinga Mordana Te zakrzywione, pokryte kolcami ostrza pochodzą z osobistej zbrojowni Mordana Zimnego, 994-1021 KD, i każde z nich jest śmiertelnie niebezpieczne. Nawet lekka rana zadana takim ostrzem powoduje gwałtowny krwotok i ofiara szybko wykrwawia się na śmierć. Powiadają, że żołnierze Mordana przechodzili przez pola bitew zadając tylko jedno cios, a całe legiony padały ich ofiarą.
      PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20 - 20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Sieczne
    • Specjalne:
    • Po trafieniu: Okaleczenie ST=14
      Premia za ulepszenie +3
    • Waga: 7.0

    Wartownik +1
    Wartownik +1 Na tej broni znajduje się symbol krasnoluda Marroka, Mistrza Kowalskiego z warsztatu Oręż i Zbroje u Złotego Rycerza. Wykonał ją w początkach 1373 KD, aby pomóc bohaterom, którzy walczyli o wyzwolenie objętego kwarantanną miasta z uścisku tak zwanej Wyjącej Śmierci.
      PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20 - 20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Sieczne
    • Specjalne:
    • Premia do umiejętności: Nasłuchiwanie +2
      Premia do umiejętności: Spostrzegawczość +2
      Premia za ulepszenie +1
      Światło Słabe (10m) Biały
    • Waga: 7.0

    Wartownik +2
    Wartownik +2 Na tej broni widnieje znak krasnoluda Baruna, mistrza płatnerskiego, który pracował w prowizorycznej kuźni w uthgardzkiej wiosce przy studni Beorunny. Wykuł tę broń pod koniec 1373 KD, aby wesprzeć starania wojenne przeciwko Lady Aribeth, Zdrajczyni, która w tamtym okresie maszerowała ze swą armią przeciwko północnemu Miastu Neverwinter i siłom Przymierza Lordów.
      PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20 - 20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Sieczne
    • Specjalne:
    • Premia do umiejętności: Nasłuchiwanie +4
      Premia do umiejętności: Spostrzegawczość +4
      Premia za ulepszenie +3
      Rzucanie zaklęcia: Prawdziwe Widzenie (9) 1 użycie/dzień
      Światło Słabe (10m) Biały
    • Waga: 7.0





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw