Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Neverwinter Nights • Vampire: Heaven Defied • INSIMILION

    Neverwinter Nights » Moduły


    Vampire: Heaven Defied

    Działy gier » Neverwinter Nights » Opisy » Moduły
    Autor: Seldon
    Utworzono: 07.09.2007
    Aktualizacja: 02.08.2008

    Autor: Chojin
    Premiera / Ostatnia poprawka: 03-12-2006 / 03-02-2007
    Wymagania: dodatki SoU i HoU
    Lokalizacja: Średniowieczna Europa
    Przybliżona długość gry: 4-8 godzin
    Tryb: Single Player
    Język: Angielski
    Zalecany poziom początkowy: 1
    Kategoria wiekowa: 18 +

    » Pobierz Vampire: Heaven Defied


    Jak tytuł wskazuje mamy tu do czynienia ze swoistym mariażem D&D 3 i Świata Mroku.

    Kim grać:

    Ze względu na setting zaleca się nie używanie klas związanych bezpośrednio z fantasy. Heaven Defied przenosi nas do średniowiecznej Europy, więc łowcy, druidzi, magowie i reszta czarującej paczki występują tu wyłącznie w charakterze bohaterów bajek dla dzieci. Podobnie wygląda sprawa rasy. Zdecydowanie gramy człowiekiem. Dodatkowo ze względów czysto fabularnych MUSI to być mężczyzna. Tak więc podsumowując: zaczynamy grę 1 poziomowym facetem, wojownikiem lub ewentualnie mnichem czy łotrzykiem.

    Opis:

    Heaven Defied jest modem stosunkowo krótkim, nastawionym na rozwój historii i budowanie klimatu. Nie uświadczymy tu przedzierania się przez armie wrogów, rozbrajania pułapek czy polowania na smoki. Zamiast tego autor oferuje nam zgrabnie ułożony scenariusz w świecie mroku, starannie napisane dialogi i ciekawie zbudowane postacie.
    Od strony technicznej moduł prezentuje się znakomicie. Chojin bezbłędnie wykorzystał możliwości oferowane przez silnik. W czasie licznych cutscenek umiejętnie operuje kamerą, dzięki czemu nawet nie pierwszej młodości dziś grafika NWN może się podobać.
    Sam fakt, że twórca w zadowalający sposób oddał wampiry jako grywalną postać zasługuje na uznanie. Nasz bohater może pożywiać się na śmiertelnikach czy przenikać przez zamknięte drzwi, kosztem krwi (którą utożsamiono tu z HP).
    Podstawową zaletą modułu są jednak fabuła i dialogi. Utrzymana w szybkim tempie akcja nie bardzo pozwala oderwać się od monitora ,a wypowiedzi NPC tworzą z nich pełnowymiarowe postacie co, trzeba przyznać, zaskakuje w tak krótkiej historii. Nasza postać będzie musiała dokonać szeregu wyborów, od których będzie zależał dalszy bieg historii.

    Ten moduł to rozrywka na jeden, dwa wieczory. Jednak z pewnością będą one mile spędzone, gdyż jest to jedna z ciekawszych przygód dla NWN w jakie miałem przyjemność zagrać.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw