Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 TES IV: Oblivion • Gildia Złodziei - Zadani... • INSIMILION

    TES IV: Oblivion » Solucja


    Gildia Złodziei - Zadania dla S'Krivvy

    Działy gier » TES IV: Oblivion » Poradniki » Solucja
    Autor: Oceansoul
    Utworzono: 12.09.2008
    Aktualizacja: 12.09.2008


    << poprzedniaSPISnastępna >>

    Ranga: Bandzior

    Złodziejstwo Niezrzeszone, c.d.

    Tym razem musisz osiągnąć utarg w wysokości 200 sztuk złota za skradzione towary. Możesz je sprzedać Ongarowi, bądź też udać się do innego pasera - Dar Jee z Leyawiin. Po wykonaniu zadania, idź porozmawiać ze S'Krivvą.

    Dziedzictwo Ahdarji

    Pewien nikczemny złodziej ukradł nieszczęsnej wdowie pamiątkę po zmarłym mężu. Jako że gildia nie lubi konkurencji w postaci wolnych strzelców, twoja nowa nestorka nakaże ci udać się do Leyawiin i zająć się sprawą odzyskania skradzionego pierścienia.
    Musisz zacząć od zasięgnięcia języka u miejskich żebraków - pomóc ci mogą Deeh Nicpoń i Ra'dirsha Śmierdziuch. W zamian za 5 złotych monet dowiesz się od nich, że wdowa mieszka we wschodniej części miasta, a stołuje się w pobliskich gospodach: Zajeździe Pięciu Szponów i Gospodzie Trzech Sióstr. Znajdziesz ją w którymś z tych trzech miejsc. Powie ci, że złodziejem był Argonianin o imieniu Amusei. Od znanych ci już żebraków dowiesz się, że przebywa on obecnie w miejskich lochach. Udaj się tam i zaproponuj strażnikowi łapówkę w wysokości 20 sztuk złota - pozwoli ci wówczas na rozmowę z więźniem. Okaże się, że to twój dawny znajomy, który nie zdołał dostać się do Gildii Złodziei w trakcie zawodów. W zamian za informacje o pierścieniu zaproponuj mu wytrych, a wdzięczny Argonianin opowie ci, jak został oszukany przez hrabinę, która przywłaszczyła sobie błyskotkę. Zapytaj o to samą zainteresowaną - jeśli odpowiednio wysoko podniesiesz jej nastawienie, zdradzi ci, że nosi sygnet przez cały czas, a zdejmuje go jedynie przed udaniem się na spoczynek. Oczywistym jest, że przyjdzie ci zakraść się w nocy do jej komnat i wykraść pierścień. Wcześniej po raz wtóry wypytaj żebraków - zdradzą, że pokojówka hrabiny Alessii Caro, Hlidara Mothril, może mieć ważne informacje. Nie łatwo będzie skłonić ją do mówienia, ale po próbie wpływu i przekupstwie opowie o tajnym przejściu, wiodącym do sypialni hrabiny oraz o nawykach swej pani: Alessia chadza spać po 23, wcześniej więc nie ma sensu planować włamania. Między 15. a 17. każdego miesiąca jeździ z wizytą do Chorrol, wówczas nie będzie jej w zamku, więc próba kradzieży nie wchodzi w grę.
    Uzbrojony w informacje, przeczekaj do nocy i rozpocznij skok. Około północy wejdź do zamku i przez drzwi z prawej strony tronów zejdź do piwnicy. Podejdź do ściany na przeciwko schodów i za pomocą dźwigni znajdującej się w beczce po lewej stronie, otwórz tajne przejście. Podążaj kolejnymi korytarzami, aż dotrzesz do następnej dźwigni, która otworzy ukryte drzwi. W tym momencie polecam ściągnąć z siebie zbroję płytową, odłożyć na bok szczękający miecz i zacząć się skradać. Gdy dotrzesz do holu, skąd tylko kilka kroków dzieli cię od komnat hrabiostwa, poobserwuj strażnika, patrolującego korytarz. W momencie gdy zniknie we wnęce po prawej stronie, chyłkiem prześlizgnij się w lewo i otwórz drzwi sypialni władców Leyawiin. Po prawej stronie łoża znajduje się szkatuła, a w niej poszukiwany pierścień. Zabierz go i wynoś się czym prędzej tą samą drogą, którą przyszedłeś.
    Wróć z pierścieniem do Ahdarji. Wdowa wręczy ci 100 sztuk złota, a S'Krivva, gdy opowiemy jej o powodzeniu misji - kolejne 200.
    W czasie wykonywania tej misji, grzywnę zapłacisz za zabicie następujących osób: Caelia Draconis, Hildara Mothril, Hrabia Marius Caro, Hrabina Alessia Caro, Janonia Aurunceia, Januarius Aurunceia, Matthias Draconis, On-Staya Sundew, Sibylla Draconis, Strażnik Leyawiin, Strażnik więzienny w Leyawiin, Tsavi.

    Ranga: Grabieżca

    Złodziejstwo Niezrzeszone, c.d.

    Potrzebny ci utarg w wysokości 300 złotych monet, by S'Krivva przydzieliła ci nową misję.

    Zły kierunek

    Hieronymus Lex znów daje się we znaki gildii. Obwarował strażami Dzielnicę Nadbrzeżną Cesarskiego Miasta, licząc na to, że ktoś w końcu zdradzi Szarego Lisa. Musisz temu zapobiec. Zacznij od odszukania Methredhel - pomogą ci w tym żebracy z Cesarskiego Miasta. Okazuje się, że kobieta ukrywa się w domu Dynarii Amnis na Placu Talosa.
    Aby zmusić Hieronymusa Lexa do opuszczenia Dzielnicy Nadbrzeżnej, musisz wziąć udział w sfingowaniu kradzieży. Twoim celem jest kostur Hrormira znajdujący się w pokoju Arcymaga na Uniwersytecie Wiedzy Tajemnej. Zakradnij się tam w nocy, między 1 a 7. Lodowy Kostur Hrormira spoczywa na komodzie w nogach łóżka Arcymaga. Weź go, a następnie zbliż się do szafki nocnej po lewej stronie posłania i zostaw na niej notatkę od Szarego Lisa. Wracaj do Methredhel. Zleci ci ona śledzenie Lexa i podsłuchiwanie jego rozmów, dzięki czemu dowiesz się, kiedy oblężenie nadbrzeża dobiegnie końca.
    Idź do Dzielnicy Nadbrzeżnej, a będziesz świadkiem ciekawej sceny - Dremora doręczy Hieronymusowi list od Raminusa Polusa i nakaże mu zwinąć oblężenie. Podnieś rzuconą na ziemię notatkę i wracaj do Methredhel.
    Ostatnie, co musisz zrobić, to zwrócić Lodowy Kostur. Zanieś go do domu Ontusa Vanina - mieszka on na Placu Talosa. Po wejściu do środka wejdź na piętro, do sypialni Ontusa. Po przeciwnej stronie pokoju niż łóżko stoi skrzynia Ontusa Vanina - umieść w niej kostur i wynoś się. Idź do S'Krivvy odebrać nagrodę - 300 sztuk złota.
    W czasie wykonywania tej misji, grzywnę zapłacisz za zabicie następujących osób: Bothiel, Caranya, Hannibal Traven, Irlav Jarol, Mag bitewny Legionu Cesarskiego, Mag uczeń, Ontus Vanin, Raminus Polus, Uczony mag.

    Ranga: Włamywacz

    Złodziejstwo Niezrzeszone, c.d.

    Twoim nowym paserem zostaje Luciana Galena z Bravil. Sprzedaj kradzione dobra o wartości 400 sztuk złota, po czym wróć do S'Krivvy.

    Zaginione Dzieje

    Kolejne zadanie polega na zdobyciu Zaginionych Historii Tamriel. Księga znajduje się w posiadaniu maga z zamku w Skingradzie. Wpierw musisz odnaleźć Theranisa, któremu została przydzielona ta misja - o złodzieju słuch jednak zaginął. W Skingradzie znajdź Nigidusa Potrzebującego lub Cuchnącego Fagusa. Dowiesz się, że Theranis ukradł księgę, ale został wtrącony do miejskiego lochu. Dostać się do więzienia nie będzie prosto - strażnik okaże się nieprzekupny. Najlepiej więc rozpocząć pracę w zamku. (Innym sposobem jest włamanie lub zostanie przyłapanym na gorącym uczynku podczas popełniania przestępstwa i zgodzenie się na zamknięcie w lochu.)
    Spytaj o możliwość zatrudnienia któregoś z mieszczan, a dowiesz się, że lokaj hrabiego, Shum gro-Yarug, szuka pracowników. Orka spotkasz w Sklepie Coloviańskim bądź w Karczmie Zachodniej Kniei. Możesz go także szukać na zamku. Zgódź się przyjąć pracę - za dwie sztuki złota tygodniowo będziesz raz dziennie karmić więźniów.
    Idź do lochu i poproś strażnika więziennego o otwarcie drzwi. Porozmawiaj z mieszkańcem pierwszej celi - Larthjarem Laggardem. Gdy zgodzisz się go uwolnić, opowie ci o Bladej Pani, która zabiera poszczególnych więźniów. Najczęściej już nie wracają. Theranis i jego współtowarzysz z celi także zostali zabrani. Dojdź do końca korytarza - na podłodze zobaczysz krwawe ślady. Na prawej ścianie zaś wisi dziwny świecznik - dotknij go, a otworzysz tajne przejście. Idź korytarzami, aż dotrzesz do piwnicy z winem. Na prawym filarze wisi kolejny dziwny kandelabr, którym otworzysz następne tajne przejście. Idź korytarzem jaskini, a na końcu natkniesz się na salę tortur, z Bladą Panią wewnątrz. Zabij wampirzycę i weź z jej ciała klucz do celi. Na podłodze ujrzysz zwłoki Theranisa - niestety, nie ma przy nich księgi. Uwolnij z celi Amusei (ponowne spotkanie ze starym znajomym, który znów wpadł w tarapaty) i wydostań go z zamku - zdradzi ci wówczas miejsce ukrycia Zaginionych Historii Tamriel. Uciekajcie przez jadalnię, stamtąd drzwiami najbardziej po lewej do urzędu hrabstwa, a dalej na wprost, na dziedziniec. Przez cały czas musicie się skradać. Gdy wyjdziecie z zamku, biegnijcie mostem i w dół drogą.
    W podziękowaniu za ratunek, Amusei dotrzyma słowa. Zdradzi ci miejsce ukrycia księgi - za domem Nerastarela, pod krzakiem, przy studni. Argonianin nie kłamał - w podanej przez niego lokalizacji faktycznie spoczywa wolumin. Weź go i wracaj do S'Krivvy. Otrzymasz 400 sztuk złota nagrody.
    W czasie wykonywania tej misji, grzywnę zapłacisz za zabicie następujących osób: Hal-Liurz, Janus Hassildor, Larthjar Laggard, Mercator Hosidus, Rona Hassildor, Shum gro-Yarug, Strażnik Skingradu.

    Złodziejstwo Niezrzeszone, c.d.

    Twój dochód u paserów musi wynieść 500, byś mógł poprosić o kolejną misję.

    Rozprawienie się z Lexem

    Następne zadanie będzie trudniejsze od dotychczasowych misji. Raz na zawsze musisz pozbyć się kłopotliwego kapitana. Nie będziesz go jednak zabijać, a jedynie upewnisz się, że zamiast w Cesarskim Mieście dbać będzie o porządek w Anvil. Tamtejsza hrabina szuka bowiem nowego kandydata na dowódcę straży, a ty musisz zadbać o to, by właśnie Lex dostał tę posadę.
    Na początku przyjdzie ci sfałszować list polecający Hieronymusa na to stanowisko. Udaj się do Anvil i wypytaj żebraków - Olvusa Bez Grosza lub Imusa Nudziarza - a dowiesz się, że zamkowy kowal będzie w stanie pomóc ci dostać się do zarządczyni Dairihill, z biurka której należy ukraść potrzebny dokument.
    Kowala Orrina znajdziesz w zamku - po wejściu do holu skręć w prawo, korytarz zaprowadzi cię prosto do kuźni. Orrin będzie cię oczekiwać. Ruszaj za nim, a otworzy tajne przejście, dzięki któremu łatwiej będzie ci przeprowadzić skok. Da ci także wskazówki dotyczące godzin: najlepszą porą na włamanie będzie czas między 20 a 23, kiedy Dairihill jest na kolacji z hrabiną. Otwórz drzwi wiodące do Kwater Prywatnych i kontynuuj drogę tajnym przejściem. Gdy dojdziesz do końca, użyj znajdującego się po lewej stronie ruchomego filaru. Uważaj na stojącego w holu strażnika - nie możesz dać mu się zauważyć, musi pozostać odwrócony tyłem. Zakradnij się do drzwi po lewej stronie - prowadzą do komnat zarządczyni. Potrzebny dokument znajdziesz w biurku. Weź go i wracaj tą samą drogą.
    Czas na kolejną część zadania - potrzebujesz fałszerza. Po raz kolejny poproś o pomoc żebraków. Skierują cię do opuszczonego domu stojącego nieopodal Gildii Magów. Wewnątrz przebywa Nieznajomy, który zdecyduje się ci pomóc. Przekaż mu list, po czym wróć po 24 godzinach, by odebrać sfałszowaną rekomendację Lexa.
    Pora na zapieczętowanie listu. Podążaj do Cesarskiego Miasta, do Dzielnicy Więziennej. Po lewej stronie od bramy znajduje się Biuro Cesarskich Legionów. Upewnij się, że przed budynkiem nie stoi kapitan Adamus Phillida i otwórz zamknięte drzwi. Podejdź do biurka i dotknij pieczęci legionu cesarskiego, a fałszywa lista kandydatów zostanie zapieczętowana. Wracaj do Anvil i wręcz hrabinie Millonie Umbranox sfingowane dokumenty. Natychmiast mianuje ona Lexa kapitanem swojej straży, przekaż mu tę nowinę osobiście. Hieronymusa znajdziesz najprawdopodobniej w Dzielnicy Nadbrzeżnej. Po tym, jak opowiesz mu o awansie i transferze, wracaj do Bravil, gdzie S'Krivva oczekuje raportu. Zapłaci ci 500 sztuk złota. To było ostatnie zadanie, które wykonywałeś dla nestorki. Kolejne będzie ci zlecać sam Szary Lis.
    W czasie wykonywania tej misji, grzywnę zapłacisz za zabicie następujących osób: Baeralorn, Beatrice Gene, Cesarski strażnik więzienny, Colin Stedrine, Dairihill, Orrin, Straż Cesarska, Strażnik Anvil, Strażnik więzienny w Anvil.



    << poprzedniaSPISnastępna >>



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw