Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 TES IV: Oblivion • Mroczne Bractwo • INSIMILION

    TES IV: Oblivion » Solucja


    Mroczne Bractwo

    Działy gier » TES IV: Oblivion » Poradniki » Solucja
    Autor: Oceansoul
    Utworzono: 12.09.2008
    Aktualizacja: 12.09.2008


    << poprzedniaSPISnastępna >>

    Mroczne Bractwo jest gildią zrzeszającą w swych szeregach skrytobójców. Aby stać się członkiem stowarzyszenia płatnych morderców, nie można ot tak wkroczyć do siedziby gildii i poprosić o przyjęcie doń. Bractwo obserwuje jednak twe ruchy, więc gdy tylko popełnisz morderstwo na niewinnym człowieku, zyskasz ich uznanie i sami postanowią cię zwerbować.
    Organizacja ta wywodzi się z gildii Morag Tong, bractwa, które w czasach Drugiej Ery gromadziło wyznawców daedry Mephali. Od początku istnienia dowodzone było przez Matkę Noc. Fakt istnienia Morag Tong ignorowany był przez długie lata, aż do 324 roku Drugiej Ery, kiedy to w miejscu zabójstwa jednej z ofiar nazwę stowarzyszenia zapisano krwią na ścianie. Organizacja została wówczas oficjalnie wyklęta przez prawo Cesarstwa, a na kolejne 100 lat słuch o niej zaginął, by ostatecznie mogła powrócić pod szyldem Mrocznego Bractwa. Choć oficjalnie władze zaprzeczają istnieniu tej gildii, w praktyce udzielają milczącego przyzwolenia na jej egzystencję.
    Struktura Mrocznego Bractwa jest niezwykle złożona. Na czele stoi Matka Noc, żona boga Sithisa. Zgodnie z tym, co twierdzą jego wyznawcy, Sithis - w przeciwieństwie do pozostałych bogów - jest pierwotnym stadium chaosu, nie zaś jednym z wielu daedrycznych książąt. Matce podlega licząca pięciu członków kapituła Bractwa nosząca nazwę Czarnej Dłoni. Jednak do bezpośredniego kontaktu z nią upoważniona jest tylko jedna osoba - Słuchacz, który przekazuje polecenia pozostałym czterem - Mówcom.
    Każdy Mówca posiada osobistego Uciszacza, czyli zaufanego zastępcę, któremu powierza najważniejsze kontrakty. Pozostałe zadania przekazuje zaś przywódcy Sanktuarium, za które jest odpowiedzialny.
    Sanktuaria - czyli siedziby gildii - znajdują się na obszarze całego Cyrodiil. Jest ich tyle samo, co Mówców, czyli cztery, ale tobie będzie dane zwiedzić jedynie to mieszczące się w piwnicy opuszczonego domu w Cheydinhal. Kieruje nim Ocheeva, a polecenia wydaje jej Mówca Lucien Lachance, który osobiście wprowadzi cię w szeregi organizacji.
    Pozostali członkowie Sanktuarium w Cheydinhal to: Vincente Valtieri (odpowiedzialny za opiekę nad nowicjuszami, będzie zlecać ci pierwsze kontrakty), Antoinetta Marie, Gogron gro-Bolmog, M'raaj-Dar, Teinaava oraz Telaendril.

    Zalety wynikające z dołączenia do Gildii

    Jedynie członkowie Bractwa mają prawo wejść do Sanktuarium. Jest to o tyle ważne, że tylko w ten sposób można handlować z M'raaj-Darem, który posiada na składzie unikatowe przedmioty oraz czary. Także za awansowanie w hierarchii i wykonywanie kolejnych zadań wejdziesz w posiadanie potężnych artefaktów.
    Dodatkowo, gdy wypełnisz określoną liczbę kontraktów, będziesz mógł stać się wampirem.
    Podobnie jak w przypadku innych gildii, w siedzibie Mrocznego Bractwa możesz udać się na spoczynek oraz korzystać ze wszystkich znajdujących się tam przedmiotów.

    Ograniczenia wiążące się z przynależnością do Gildii

    Wykonując kolejne zlecenia, zdobywać będziesz punkty niesławy. Im masz ich więcej, tym niższe jest nastawienie wielu spotykanych postaci. Nie możesz także nosić Relikwii Krzyżowca pojawiających się w grze po zainstalowaniu dodatku Knights of the Nine. Jeśli uzyskasz więcej punktów niesławy niż sławy, stracisz też możliwość uleczania się przy ołtarzach Dziewiątki w miejskich kaplicach.
    Zakazane jest zabijanie i okradanie pozostałych członków Bractwa. Karą za złamanie którejś z zasad jest wykluczenie z gildii. Aby móc przynależeć do niej ponownie, musisz pokonać upiora uosabiającego gniew Sithisa, który zaatakuje cię, gdy tylko udasz się na spoczynek. Po popełnieniu trzeciego z kolei wykroczenia, nie będziesz mieć możliwości powrotu w szeregi organizacji. Zasady te przestają obowiązywać w momencie otrzymania zadania "Czystka" - od tej pory wolno ci bezkarnie ograbiać i mordować twoich współbraci.



    << poprzedniaSPISnastępna >>



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 3 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Lesthat
     

    Wędrowiec
    Temat: Cześć, pytanie o wampira
    Dodany: 25.03.2009 o 12:47  

    Vincente Valtieri- gdy mnie ukonsił przespałem się te 3 dni , to moje pytanie jest takie czy musi być jakiśfilmik albo wiadomość że te 3 dni odczekane i coś tam się stało czy nie ? odpowiedź najchętniej bym prosił na e mail , barszo o to proszę. dziękuję i pozdrawiam!

    Lesthat
     

    Wędrowiec
    Temat: Cześć, pytanie o wampira
    Dodany: 25.03.2009 o 12:48  

    mój e mail lazzard221@gmail.com

    Dony
     

    Wędrowiec
    Temat: Wampiryzm
    Dodany: 05.08.2009 o 15:33  

    Nie wystraczy, że poczekasz 3 dni jeśli to nic nie da zanjdz opuszczoną Jaskinię i daj się ugryzć wampirowi potem czekaj 3 dni i idz spać.



    Ten artykuł skomentowano 3 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw