Planescape: Torment » Solucja
Kostnica - I piętro
Mapa lokacji
Miejsca godne uwagi
- Miejsce Przebudzenia - Południowo-Zachodnia Sala Przygotowań
- Drzwi do drugiej sali
- Sala Przyjęć
- Zombie #1664
- Północno-Wschodnia Sala Przygotowań
- Zombie #821
- Południowo-Wschodnia Sala Przygotowań
- Schody góra/dół
- Portal do Fortecy Żalu
Opis miejsc
Po przebudzeniu [1] i dialogu z Mortem rozejrzyj się za skalpelem. Będzie on na jednej z szafek. Oprócz tego znajdziesz też bandaże. Jeżeli nie chcesz zabijać zombie to "porozmawiaj" z wszystkimi i obejrzyj je w poszukiwaniu klucza. Będzie go miał jeden z trzech zombie. Pozostałe dwa można również zabić gdyż mają dwa bandaże. Gdy zdobędziesz klucz udaj się w górę, przez drzwi [2] do następnej sali. Będzie tam zombie #965. Porozmawiaj z nim, a dowiesz się od Mortego o Regule Trójek. Udaj się do Sali Przyjęć [3] i porozmawiaj z Dhallem. Dowiesz się wielu ciekawych rzeczy. Zabierz bandaże od trupa #396. Zombie #1201 będzie miał kartkę. Wytnij ją z jego ust za pomocą skalpela. Kartkę zegnij następująco: prawy górny róg do środka, prawy dolny róg do środka, lewy górny róg do środka i ponownie prawy górny róg do środka. Otrzymasz trójkątny kolczyk. Z jednej z półek zabierz Rejestr Z Sali Przyjęć. W następnej sali znajdziesz zombie #1664 [4], który będzie w posiadaniu brakującej kartki z Rejestru. W kolejnej Sali Przygotowań [5] znajduje się Ei-Vene. Gdy z nią porozmawiasz zleci ci zadanie odnalezienia igły, nici i płynu do balsamowania. Porozmawiaj z nią jeszcze raz i zwróć uwagę na ruchy jej dłoni. Przypomni ci się, ze chowałeś coś w trupie #42. Trup #506 ma igły i nić. Wyciągnij je za pomocą skalpela. Zombie #985 trochę się chwieje. Popchnij go lekko i weź jego rękę. W następnej sali zagadaj do trupa #821. Okaże się, że to człowiek przebrany za zombie. Nazywa się Vaxis i jest członkiem frakcji Anarchistów. Jeżeli przyniesiesz mu klucz do balsamowni, to wskaże ci gdzie jest portal do wyjścia. Idź do następnej sali [7] i weź z szafek płyny do balsamowania i miedziany kolczyk. Wróć do Ei-Vene i daj jej nici, igłę i płyn do balsamowania. Potem poczekaj chwilę i udawaj zombie, a zyskasz 1 punkt życia. Rękoma udaj, ze otwierasz zamek, a Ei-Vene da ci klucz do balsamowni. Daj klucz, i potem płyn do balsamowania i nici, Vaxisowi, a ucharakteryzuje cię na zombie (nie musisz chodzić w tym stroju, ale za prośbę o ucharakteryzowanie dostaniesz 500 punktów doświadczenia). Potem pójdź do Dhalla i wydaj Vaxisa. Teraz możesz udać się na górny poziom [8] najlepiej przez Południowo-Wschodnią Salę [7].
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 10 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
czemu nie moge dostac klucza od Ei-vene? gadam z nia ona mnie naprawia i wogole nie ma opcji proszenia o klucz. jak ja zabilem i wzialem klucz to i tak nie moglem nim otworzyc tego polnocnego pomieszczenia ani schodow na parter. to jakis bug czy ja cos robie zle?
czemu nie moge dostac klucza od Ei-vene? gadam z nia ona mnie naprawia i wogole nie ma opcji proszenia o klucz. jak ja zabilem i wzialem klucz to i tak nie moglem nim otworzyc tego polnocnego pomieszczenia ani schodow na parter. to jakis bug czy ja cos robie zle?
dołączam się do powyższego, jak udawać przed Ei-Vene otwieranie zamka? :O
dołączam się do powyższego, jak udawać przed Ei-Vene otwieranie zamka? :O
Morze bezimienny ma za słabą mądrość lub inteligencje.
Jeśli nie chcecie być chaotycznie dobrzy to nie odzywajcie się do ząbiaków - w dalszej części gry morzna dostać za to bonus + 3 do siły jeśli jest się praworządnie dobrym
Morze bezimienny ma za słabą mądrość lub inteligencje.
Jeśli nie chcecie być chaotycznie dobrzy to nie odzywajcie się do ząbiaków - w dalszej części gry morzna dostać za to bonus + 3 do siły jeśli jest się praworządnie dobrym
Witam, tez mam ten sam problem, a mam madrosc i inteligencje na 16 wiec to chyba nie za mało... jak dostać klucz od Ei-vene? inna kolejność? iść najpierw na 2 poziom a potem do niej wrócić?
Witam, tez mam ten sam problem, a mam madrosc i inteligencje na 16 wiec to chyba nie za mało... jak dostać klucz od Ei-vene? inna kolejność? iść najpierw na 2 poziom a potem do niej wrócić?
Jeśli do Ei-Vene za pierwszym razem podejdziesz z jakąkolwiek bronią trzymaną w dłoni, to później w ogóle nie będzie chciała z tobą gadać. Zawsze należy sprawdzać czy coś trzymasz w ręce. Co więcej bardzo zdrowo jest dopasować trzymaną broń do osoby z którą chcesz pogadać, bo także po tym co trzymasz ocenia cię rozmówca. Np. jeśli chcesz pogadać ze złodziejem, weź do ręki nóż, ale nie uaktywniaj ataku.
Jeśli do Ei-Vene za pierwszym razem podejdziesz z jakąkolwiek bronią trzymaną w dłoni, to później w ogóle nie będzie chciała z tobą gadać. Zawsze należy sprawdzać czy coś trzymasz w ręce. Co więcej bardzo zdrowo jest dopasować trzymaną broń do osoby z którą chcesz pogadać, bo także po tym co trzymasz ocenia cię rozmówca. Np. jeśli chcesz pogadać ze złodziejem, weź do ręki nóż, ale nie uaktywniaj ataku.
Myliłem się.
Ei-Vene w ogóle nie gada i wcale nie trzeba z nią gadać.
Trzeba dać się przerobić na zombi, udawać zombi, poobserwować co robi, a potem wykonać gest udający otwieranie kluczem drzwi.
Myliłem się.
Ei-Vene w ogóle nie gada i wcale nie trzeba z nią gadać.
Trzeba dać się przerobić na zombi, udawać zombi, poobserwować co robi, a potem wykonać gest udający otwieranie kluczem drzwi.
Podążając zgodnie z tą solucją drzwi na parter pozostają zamknięte. O ile dobrze pamiętam, zanim odda się klucz Vaxisowi, należy wejść na drugie piętro i otworzyć drzwi do zachodniej sali... A może to były drzwi przed schodami na parter? Dokładnie nie pamiętam.
Podążając zgodnie z tą solucją drzwi na parter pozostają zamknięte. O ile dobrze pamiętam, zanim odda się klucz Vaxisowi, należy wejść na drugie piętro i otworzyć drzwi do zachodniej sali... A może to były drzwi przed schodami na parter? Dokładnie nie pamiętam.
A, przepraszam bardzo. Na drugim piętrze jest klucz w szafce przy zachodniej ścianie. Mój błąd.
A, przepraszam bardzo. Na drugim piętrze jest klucz w szafce przy zachodniej ścianie. Mój błąd.
Alternatywne rozwiązanie z Vaxis'em (jak dla mnie lepsze):
przy pierwszej rozmowie z nim kłamiemy, że mamy dla niego wiadomość i przyszliśmy go zluzować. W efekcie dostajemy exp za zluzowanie go i za informację o portalu. Ponadto dostajemy trochę przedmiotów i nie musimy przynosić klucza, żeby przerobić się na zombie.
Co do trzymanej w ręku broni: nigdy nie zauważyłem takiej prawidłowości, a już na pewno nie przy Ei-vene
Alternatywne rozwiązanie z Vaxis'em (jak dla mnie lepsze):
przy pierwszej rozmowie z nim kłamiemy, że mamy dla niego wiadomość i przyszliśmy go zluzować. W efekcie dostajemy exp za zluzowanie go i za informację o portalu. Ponadto dostajemy trochę przedmiotów i nie musimy przynosić klucza, żeby przerobić się na zombie.
Co do trzymanej w ręku broni: nigdy nie zauważyłem takiej prawidłowości, a już na pewno nie przy Ei-vene
a ja troche pomyslalem i nie musialem klamac vaxisowi ani nie bralem klucza od ei vene a drzwi automatycznie mi sie otworzyly a to ze od gadania do zombikow i rozmowy z bronia cie inaczej odbieraja rozmowcy to ściema!!! pozdro :) jak cos piszcie na gg ja przeszeglem 100% gry 1805928 jestem niewidoczny albo odpowiem później
a ja troche pomyslalem i nie musialem klamac vaxisowi ani nie bralem klucza od ei vene a drzwi automatycznie mi sie otworzyly a to ze od gadania do zombikow i rozmowy z bronia cie inaczej odbieraja rozmowcy to ściema!!! pozdro :) jak cos piszcie na gg ja przeszeglem 100% gry 1805928 jestem niewidoczny albo odpowiem później
Ten artykuł skomentowano 10 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.