Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Planescape: Torment • Zakopana Wioska • INSIMILION

    Planescape: Torment » Solucja


    Zakopana Wioska

    Działy gier » Planescape: Torment » Poradniki » Solucja
    Autor: caGe
    Utworzono: 30.05.2008
    Aktualizacja: 15.08.2008

    Mapa lokacji

    Miejsca godne uwagi

    • Wejście do śmieciowiska
    • Dom Marty
    • Ku'u Yin
    • Radine
    • Sklep Kwinta
    • Dom Faroda
    • Uhir
    • Zejście do katakumb
    • Skrytka z amuletem

    Opis przejścia

    [1] - Tutaj się pojawiamy. Jest to zejście ze śmieciowiska. Udajemy się do punktu nr 2. Tam zastaniemy Martę - szwaczkę, która zrobi nam autopsję. Podczas szukania przedmiotów w jelitach, znajdziemy Wygięty pierścień dodający +1 do KP, a ponadto otrzymamy swoje narządy. Możemy również u niej kupić igłę i nici, a także zęby dla Mortego, które są zdecydowanie lepsze od tych, podarowanych przez Ingressę. Dom Marty to także idealne miejsce na odpoczynek. Teraz kierujemy się do [3], gdzie spotkamy Ku'u Yin'a. Ukradziono mu jego numer identyfikacyjny oraz imię. Twierdzi, że złodziejem jest Radine [4]. Idziemy do niej i rozmawiamy. Ona niestety nie chce oddać nam numerka. Wracamy do Ku'u Yin'a. Zdenerwowany stwierdza, żebyśmy dalej próbowali pomóc. Wracamy do złodziejki. Ona proponuje pieniądze. Niestety, Ku'u Yin twierdzi, że to marna rekompensata. Powrót do Radine. Podczas rozmowy musimy powiedzieć, iż ten numer nie jest jej potrzebny do życia, a jemu tak. W końcu da sobie spokój i odda nam identyfikator. Wracamy i otrzymujemy 2500PD. [5] to sklep Kwinta - możemy tam zaopatrzyć się w ekwipunek. Oferuje on magiczne przedmioty i oręż. Po załatwieniu interesów zleci nam zadanie odnalezienia amuletu. Kierujemy się do [6]. Wykonujemy swój główny cel i odnajdujemy Faroda. On twierdzi, że wie o nas dużo, jednak opowie dopiero, kiedy spełnimy jego prośbę. Musimy szukać jego kuli. Sądzi, że jest ona gdzieś w podziemiach. Po drodze do bramy spotkamy Uhira [7], któremu skradziono sztylet. On także będzie w katakumbach. Kierujemy się do bramy [8], oświadczamy strażnikowi, że przysłał nas Farod i schodzimy w głąb podziemi. [9] to skrytka, gdzie znajduje się amulet. Jest to pierwsza sterta śmieci, od lewej strony domu Marty.






    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 9 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Sferotknięty
     

    Wędrowiec
    Temat: szkoda że z Ojo nie ma żadn...
    Dodany: 24.06.2009 o 1:18  

    szkoda że z Ojo nie ma żadnej fabuły ale można całkiem fajnie pogadać ze ścianą :P skrytke strasznie trudno znależć.. a co do zębów ingressy można je później 'poprosić' żeby stały się bronią magiczną i potężniejszą bronią magiczną wiec są naprawdę całkiem dobre.

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 24
    Temat: Radine i numer identyfikacyjny oraz imię
    Dodany: 20.11.2009 o 23:51  

    Zamiast bawić się w chodzenie w te i wewte, możemy rozmowę przeprowadzić w ten sposób:
    1. Niech nam opowie coś o sobie.
    2. Wiemy, że to z pewnością sprawi jej kłopot, rozumiemy to itd, czy jednak byłaby tak uprzejma i nam ukradzione rzeczy oddała?
    Efekt? Mówi, że była niedobrą osobą i je nam zwraca. Potem można, nie trzeba, dać jej co nieco brzdęku jako rekompensatę.
    Najprawdopodobniej zależy to jednak od poziomu charyzmy. ;)

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 16
    Temat: Radze się dobrze rozglądać ...
    Dodany: 23.08.2010 o 14:00  

    Radze się dobrze rozglądać bo można znaleźć sporo kryjówek z przedmiotami, nie wchodząc do budynków znalazłem 7 kryjówek. Miłego szukania ;)

    Harley Quinn
     

    Wędrowiec
    Temat: Ja mam problem bo od Marty ...
    Dodany: 10.11.2010 o 15:51  

    Ja mam problem bo od Marty Szwaczki dostałam Zębate Rękawice, są one przedmiotem przeklęty i nie mogę ich się pozbyć, a mając je w ekwipunku nie mogę skorzystać z żadnej innej broni bo nie mogę ich ściągnąć... co mam robić?

    BG
     

    Wędrowiec
    Temat: Rzcić na się czar Zdjęcie k...
    Dodany: 10.11.2010 o 16:03  

    Rzcić na się czar Zdjęcie klątwy.

    Harley Quinn
     

    Wędrowiec
    Temat: Ale skąd ten czar wziąść? M...
    Dodany: 10.11.2010 o 16:30  

    Ale skąd ten czar wziąść? Mam z wojownika przerzucić się na maga?

    BG
     

    Wędrowiec
    Temat: Chyba szef grabarzy (bar w ...
    Dodany: 10.11.2010 o 19:47  

    Chyba szef grabarzy (bar w lokacji po wyjściu z Kostnicy) ma taki czar jako usługę, więc tylko trzeba zapłacić.

    tomo
     

    Wędrowiec
    Temat: Makbet ma ten czar. kiedy m...
    Dodany: 01.07.2011 o 12:04  

    Makbet ma ten czar. kiedy masz okno z tym co u niej możesz kupić na dole masz kilka opcji, kupno, kradzież, i taki ogóras, tam masz zdjęcie klątwy koszt 90 cp.

    brakpseudo
     

    Wędrowiec
    Temat: Brakuje informacjo o zadani...
    Dodany: 26.08.2011 o 17:25  

    Brakuje informacjo o zadaniu dotyczącym zaginionego ojca któremu tutejsza czarownica wyjawiła gdzie znajduje się portal do pewnej krypty... osobiście liczyłem,ze na mapie lub w solucji pojawią się wskazówki odnośnie miejsca gdzie Gish(?) (trup z krypty uścisków zakopal skarb)



    Ten artykuł skomentowano 9 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw