Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Opisy • Hełmy • INSIMILION

    SpellForce » Zbrojownia


    Hełmy

    Działy gier » SpellForce » Opisy » Zbrojownia
    Autor: Tallos
    Utworzono: 24.07.2007
    Aktualizacja: 30.05.2012

    Wojskowe

    Ćwiczebny hełm
    Wymagania: dowolna umiejętność bojowa 1
    Pancerz: 5
    Cechy: siła +2
    Komentarz: Dobry hełm na początek, potem wychodzi z użycia.

    Hełm straży
    Wymagania: ciężki pancerz 1
    Pancerz: 7
    Cechy: siła +4
    Komentarz: Niewiele ulepszona wersja powyższego, ale i tak się przyda.

    Pospolita czapka
    Wymagania: lekki pancerz 1
    Pancerz: 6
    Cechy: zręczność +4
    Komentarz: Odpowiednik powyższego dla postaci lekkozbrojnych. Gorszy od niego, ale i tak dość porządny.

    Czapka rabusia
    Wymagania: lekki pancerz 4
    Pancerz: 10
    Cechy: zręczność +3, zwinność +3
    Komentarz: Dość słaby hełm, niektóre szybciej dostępne są już lepsze.

    Hełm z wiatrostali
    Wymagania: ciężki pancerz 4
    Pancerz: 18
    Cechy: wytrzymałość +5
    Komentarz: To z kolei fajny sprzęt. Dobrze spełnia funkcje ochronne i zwiększa wytrzymałość.

    Pęknięty hełm wojownika
    Wymagania: dowolna umiejętność bojowa 4
    Pancerz: 14
    Odporności: magia ognia -5
    Komentarz: Porządny hełm, mimo obniżenia odporności na ogień.

    Hełm weterana
    Wymagania: ciężki pancerz 7
    Pancerz: 30
    Cechy: siła +10
    Odporności: czarna magia +5
    Komentarz: Kolejny porządny hełm. Klasa pancerza wysoka, a i wzmocnienie siły niezgorsze.

    Hełm świtu
    Wymagania: ciężki pancerz 8
    Pancerz: 32
    Cechy: wytrzymałość +5, zręczność +10, zwinność +10
    Odporności: magia lodu +5, czarna magia +5
    Komentarz: Chyba najgorszy element pancerza świtu, jednak i tak dobry. Klasa pancerza raczej średnia, ale za to przydatne efekty.

    Stalowy hełm wojenny
    Wymagania: ciężki pancerz 8
    Pancerz: 40
    Cechy: siła +5, wytrzymałość +5, zręczność +5, zwinność +5
    Odporności: magia ognia +5, magia lodu +5
    Komentarz: Bardzo dobry hełm. Wymagania ma takie same jak powyższy, a jest znacznie lepszy.

    Hełm bitewny
    Wymagania: ciężki pancerz 11
    Pancerz: 50
    Cechy: wytrzymałość +20
    Odporności: magia ognia +10, magia lodu +10, czarna magia +10, magia umysłu +10
    Komentarz: Najlepszy hełm w grze. Nie dość, że mocno zwiększa klasę pancerza, to jeszcze powoduje duży przyrost punktów życia.

    Magiczne

    Hełm Wyznawców
    Wymagania: biała magia 2
    Pancerz: 4
    Cechy: charyzma +4
    Komentarz: Dobry hełm. Dzięki nim kapłani będą leczyć więcej punktów życia.

    Zwykła obsydianowa maska
    Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 1
    Pancerz: 2
    Cechy: inteligencja +2
    Komentarz: Chyba najgorszy hełm w grze. Lepiej nosić Żelazny.

    Czapka czeladnika
    Wymagania: biała magia 4
    Pancerz: 10
    Cechy: mądrość +3, charyzma +5
    Komentarz: Kolejny przydatny hełm kapłański. Wyższa ilość punktów many i lepsze leczenia to dobra kombinacja.

    Maska runiczna
    Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 3
    Pancerz: 8
    Cechy: inteligencja +5
    Komentarz: Hełm dosyć średni, ale magowie na tym poziomie wielkiego wyboru nie mają.

    Kruczy hełm
    Wymagania: biała magia 7
    Pancerz: 10
    Cechy: mądrość +8, charyzma +8
    Komentarz: Słaby hełm. Klasa pancerza przeciętna, a wymagania dość wysokie.

    Obsydianowa maska magów
    Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 6
    Pancerz: 12
    Cechy: inteligencja +5, mądrość +5, charyzma +5 Dobry hełm, mimo przeciętnej klasy pancerza. Przydatne wzmocnienie wszystkich cech umysłowych.

    Czapka mnicha
    Wymagania: biała magia 8
    Pancerz: 22
    Cechy: inteligencja +5, mądrość +10, charyzma +5
    Komentarz: Dobry hełm. Wymagania nie wiele większe, niż Kruczy, a znacznie lepsza klasa pancerza, a do tego zwiększenie wszystkich cech fizycznych.

    Obsydianowa maska arcymaga
    Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 8
    Pancerz: 20
    Cechy: zwinność +10, inteligencja +10
    Odporności: czarna magia +5, magia umysłu +5
    Szybkość: magia +5%
    Komentarz: Przydatny hełm, choć KP mógłby mieć wyższą. Jego główny atut to zwiększenie szybkości czarowania.

    Hełm Prawdziwej Wiary
    Wymagania: biała magia 11
    Pancerz: 40
    Cechy: mądrość +15, charyzma +15
    Odporności: czarna magia +30
    Komentarz: Kapitalna czapka! Klasa pancerza bardzo wysoka, świetne zwiększenie najważniejszych cech i duża odporność na czarną magię.

    Pozostałe

    Żelazny hełm
    Wymagania: poziom 1
    Pancerz: 3
    Komentarz: Słaby hełm, choć w pierwszej fazie rozrywki przyda się magom.

    Niedokończona obsydianowa maska
    Wymagania: poziom3 lub lekkie uzbrojenie 1 lub ciężkie uzbrojenie 1
    Pancerz: 5
    Cechy: mądrość +1
    Komentarz: Również słabizna. Przydaje się tylko magom.

    Prosty stalowy hełm
    Wymagania: poziom 6
    Pancerz: 8
    Komentarz: Hełm wyjątkowo przeciętny. Wprawdzie klasa pancerza nienajgorsza, ale za to brak jakichkolwiek wzmocnień cech.

    Hełm wilczej Straży
    Wymagania: poziom 7 lub lekkie uzbrojenie 3 lub ciężkie uzbrojenie 2
    Pancerz: 11
    Cechy: zwinność +3, charyzma +3
    Komentarz: Hełm nienajgorszy, chociaż na tym etapie są już lepsze.

    Maska magii
    Wymagania: poziom 6
    Pancerz: 15
    Odporności: magia ognia +5, magia lodu +5, czarna magia +10, magia umysłu +5
    Komentarz: Fajna czapka, zwłaszcza w starciach magicznych, chociaż klasę pancerza także ma wysoką. Zrobi Ci ją Sinwen w Cieniu Drzew.

    Hełm z elektrum
    Wymagania: poziom 7
    Pancerz: 12
    Cechy: inteligencja +6, mądrość +6, charyzma +6
    Komentarz: Świetny hełm, zwłaszcza dla magów, którym bardzo przyda się zwiększenie cech umysłowych.

    Skórzana czapka
    Wymagania: poziom 11
    Pancerz: 16
    Cechy: zwinność +3
    Komentarz: Hełm dość przeciętny, jednak na Twoim wyposażeniu będzie raczej przez dłuższy czas.

    Czaszka demona
    Wymagania: poziom 13 lub lekkie uzbrojenie 5 lub ciężkie uzbrojenie 4
    Pancerz: 20
    Odporności: czarna magia +10, magia umysłu +10
    Komentarz: Masowo znajdowana w Kurhanach Skowytu. I dobrze, bo zwiększenie tych odporności przyda się w starciach z nieumarłymi.

    Czerwona maska
    Wymagania: poziom 15
    Pancerz: 24
    Cechy: wytrzymałość +3, zwinność +5
    Komentarz: Dobry hełm, w tym etapie ma najwyższą klasę pancerza.

    Elfi stalowy hełm
    Wymagania: poziom 17 lub lekkie uzbrojenie 7 lub ciężkie uzbrojenie 6
    Pancerz: 25
    Cechy: wytrzymałość +5, zręczność +5, zwinność +5, mądrość +5
    Komentarz: Czapka dość przeciętna z klasy pancerza, lecz zwiększenie cech bardzo sympatyczne.

    Hełm gwardzisty
    Wymagania: poziom 25 lub lekkie uzbrojenie 10 lub cięzkie uzbrojenie 8
    Pancerz: 42
    Cechy: siła +5, wytrzymałość +5, inteligencja +5, charyzma +10
    Odporności: magia ognia +20, magia lodu +20
    Komentarz: Najlepszy hełm w grze. Klasę pancerza ma prawie najwyższą, a do tego każdy może go używać, a i odporności wysokie.

    Lodowy hełm
    Wymagania: poziom 23
    Pancerz: 30
    Odporności: magia lodu +20
    Komentarz: Przyda się w walce z lodowymi stworami, aczkolwiek klasę pancerza ma przeciętną.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Eklips
     

    Wędrowiec
    Temat: Hełm GildiiPancerz: 42 zwi....
    Dodany: 07.03.2012 o 12:17  

    Hełm Gildii
    Pancerz: 42 zwi. 10 zrę 10
    Ochrony: CzM - 20 MU - 10
    Lekki Pancerz - 11



    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw