Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Opisy • Oddech Zimy: Szaty • INSIMILION

    SpellForce » Zbrojownia


    Oddech Zimy: Szaty

    Działy gier » SpellForce » Opisy » Zbrojownia
    Autor: Tallos
    Utworzono: 18.06.2008
    Aktualizacja: 03.08.2008

    Szata Penetracji Umysłowej
    Wymagania: magia umysłu 4
    Pancerz: 40
    Cechy: inteligencja +7, charyzma +7
    Odporności: magia umysłu +10
    Komentarz: Nie lubię tej szaty. Wprawdzie cechy nie są specjalnie słabe, ale po wdzianku tylko dla wąskiego kręgu odbiorców można się spodziewać więcej.

    Szata alchemika
    Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 4
    Pancerz: 40
    Cechy: wytrzymałość +6, mądrość +6, charyzma +6
    Komentarz: Także niezbyt dobra szata. Klasa pancerza jest stanowczo za niska, tylko nieznacznie zwiększona od czasów Zielonej szaty.

    Szata Ziemi
    Wymagania: magia żywiołów - ziemia 5
    Pancerz: 65
    Cechy: wytrzymałość +10, mądrość +10
    Szybkość: bieg +5%
    Komentarz: Szata dla najwęższego kręgu odbiorców w grze, mało kto jest w stanie jej używać. Jednak jeśli już kogoś takiego znajdziesz (lub sam nim jesteś) zyskasz świetny sprzęt - o wysokiej klasie pancerza i przydatnych wzmocnieniach.

    Błękitna Toga
    Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 7
    Pancerz: 75
    Cechy: zręczność +15, mądrość +15, charyzma +10
    Komentarz: Kolejna bardzo dobra szata. Klasa pancerza dużo wyższa od Szaty z pajęczych nici, a do tego zwiększa przydatne cechy.

    Szata Czterech Dróg
    Wymagania: magia żywiołów 7
    Pancerz: 80
    Cechy: siła +10, zwinność +10, inteligencja +10, charyzma +10
    Odporności: magia ognia +10, magia lodu +10
    Komentarz: Toga tylko dla klasycznych czarodziejów. Lepsza od ogólnodostępnej, lecz przydałoby się zwiększenie mądrości.

    Szata Mrocznych Godzin
    Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 9
    Pancerz: 93
    Cechy: wytrzymałość +10, zwinność +15, inteligencja +15, mądrość +15, charyzma +15
    Komentarz: Także dobra szata. Klasa pancerza niemała, a dodatkowo świetne zwiększenie cech.

    Czarna Toga
    Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 10
    Pancerz: 97
    Cechy: siła +5, inteligencja +20, mądrość +15, charyzma +15
    Komentarz: Świetny sprzęt! Zachwyca zwłaszcza bardzo wysokim wzmocnieniem cech umysłowych.

    Szata arcymagów
    Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 11
    Pancerz: 100
    Cechy: zwinność +25, inteligencja +25, mądrość +25
    Odporności: magia ognia +25, magia lodu +25
    Komentarz: Szata godnie kontynuująca tradycję poprzedników. Zarówno pancerz, jak i bonusy do cech i odporności wzorcowe.

    Szata Pana Zarazy
    Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 12
    Pancerz: 120
    Cechy: mana +25, inteligencja +27, mądrość +27, charyzma +27
    Odporności: czarna magia +25
    Komentarz: Rzeczywiście najlepsza toga w grze. Klasa pancerza znacznie lepsza niż u poprzedniej, tak samo ,jak zwiększenie cech. Dzięki bonusowi i do many, i do mądrości, zwiększa ten pierwszy współczynnik o bardzo dużą wartość.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Barsolar
     

    Wędrowiec
    Temat: Szata arcymagów jest dostęp...
    Dodany: 20.03.2010 o 11:49  

    Szata arcymagów jest dostępna już w Zakonie Świtu. Nie tylko tutaj.



    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw