Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Opisy • Oddech Zimy: Zestawy • INSIMILION

    SpellForce » Zbrojownia


    Oddech Zimy: Zestawy

    Działy gier » SpellForce » Opisy » Zbrojownia
    Autor: Tallos
    Utworzono: 18.06.2008
    Aktualizacja: 03.08.2008

    Zestawy przedmiotów to novum w świecie SpellForce pojawiające się w Oddechu Zimy. Na czym to polega? Otóż bohater, który ma na sobie wszystkie trzy elementy, zyskuje specjalną premię, ponadto jego klasa pancerza również jest większa, niż to wynika z parametrów ekwipunku. Wszystkie części tworzące zestaw mają te same wymagania.

    Blask Aonira

    Tempo regeneracji punktów życia i many większe o 50%.
    Wymagania: poziom 15

    Wams światłosplotu
    Pancerz: 54
    Cechy: wytrzymałość +8, zręczność +8

    Nagolenniki światłosplotu
    Pancerz: 36
    Cechy: siła +5, zwinność +5

    Hełm światłosplotu
    Pancerz: 21
    Cechy: zręczność +3, inteligencja +2, charyzma +2

    Komentarz: Jeden z pierwszych kompletowanych zestawów. Klasa pancerze i premie do cech raczej niewielkie, ale właściwość specjalna przydatna. Regeneracja zdrowia raczej nam życie nie uratuje, ale regeneracja many bardzo się nam przyda.

    Kontratak

    Walczący ma 10% szans na to, że atakujący go wręcz przeciwnik trafi sam siebie.
    Wymagania: dowolna umiejętność bojowa 10

    Zębaty miecz Berserkerów
    Parametry: obrażenia 12-16, szybkość 100%

    Kościany pancerz Berserkerów
    Pancerz: 115
    Cechy: siła +9, wytrzymałość +9, zręczność +8, zwinność +8

    Czaszkowy hełm Berserkerów
    Pancerz: 46
    Cechy: wytrzymałość +10, zwinność +10

    Komentarz: Na pierwszy rzut oka bardzo dobry zestaw. Jednak z powodu małych obrażeń miecza nie przyda się wojownikom ciężkozbrojnym, choć lekkozbrojni mogliby go używać w lewej ręce. Bardziej opłaca się zrobić zestaw Pradawnych (wybór pomiędzy nimi zachodzi na koniec zadania Kościany siekacz).

    Krytyczne trafienie magiczne

    Czarujący ma 25% szans na to, że efekt wszystkich zaklęć zadających obrażenia zostanie podwojony.
    Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 10

    Szata skupienia
    Pancerz: 100
    Cechy: inteligencja +22, mądrość +22, charyzma +16

    Hełm skupienia
    Pancerz: 25
    Cechy: inteligencja +9, mądrość +9, charyzma +9

    Pierścień skupienia
    Pancerz: 20
    Cechy: inteligencja +10, mądrość +9, charyzma +9

    Komentarz: Chyba najlepszy zestaw dla maga. Wprawdzie nie tak uniwersalny, jak Wydajna magia, ale wygrywa z nim pod względem premii do cech umysłowych. Najbardziej niszczycielski używany przez czarnego maga, lecz praktycznie zupełnie nieprzydatny dla kapłana.

    Krytyczne trafienia w walce wręcz

    Atakujący ma 10% szans na zadanie trzykrotnie większych obrażeń podczas walki wręcz.
    Wymagania: lekki pancerz 9 lub ciężki pancerz 9

    Zbroja Żelaznych Sokołów
    Pancerz: 106
    Cechy: siła +6, wytrzymałość +6, zręczność +6, zwinność +6

    Nagolenniki Żelaznych Sokołów
    Pancerz: 60
    Cechy: wytrzymałość +7, zwinność +7

    Hełm Żelaznych Sokołów
    Pancerz: 50
    Cechy: zręczność +7, zwinność +7

    Komentarz: Najlepszy zestaw dla wojowników. Wprawdzie szanse na zwiększenie obrażeń są małe, ale za to klasa pancerza i premie do cech fizycznych bardzo sympatyczne. Lepsze dla wojowników lekko-, niż ciężkozbrojnych.

    Krytyczne trafienia z dystansu

    Atakujący ma 10% szans na zadanie czterokrotnie większych obrażeń podczas walki na dystans.
    Wymagania: broń strzelecka 9

    Zbroja strzelca-weterana
    Pancerz: 110
    Cechy: siła +7, zręczność +7, zwinność +7

    Nagolenniki strzelca-weterana
    Pancerz: 65
    Cechy: wytrzymałość +10, zręczność +10

    Hełm strzelca-weterana
    Pancerz: 40
    Cechy: wytrzymałość +9, zręczność +9

    Komentarz: Zestaw konieczny dla łucznika, nawet nie licząc specjalnego efektu. Klasa pancerza bardzo wysoka i świetne wzmocnienie cech (m. in. wytrzymałości, którą strzelcy zwykle nie grzeszą).

    Magia runiczna

    Skuteczność przedmiotów z tego zestawu wzrasta o 50%.
    Wymagania: poziom 13

    Zbroja runiczna
    Pancerz: 54
    Cechy: wytrzymałość +9, zręczność +8

    Nagolenniki runiczne
    Pancerz: 36
    Cechy: siła +4, zwinność +5
    Szybkość: bieg +6%

    Hełm runiczny
    Pancerz: 25
    Cechy: inteligencja +5, mądrość +5
    Odporności: czarna magia +4, magia umysłu +4

    Komentarz: Zestaw, szczerze mówiąc, średni. W sumie uzyskujemy pancerz 172 i średnie premie. Można ponosić, jeśli nie spełniasz jeszcze wymagań innych zestawów.

    Uzdrowienie

    Skuteczność wszystkich zaklęć uzdrawiających wzrasta o 50%.
    Wymagania: biała magia 7

    Szata leczenia
    Pancerz: 90
    Cechy: inteligencja +10, mądrość +10, charyzma +10

    Hełm leczenia
    Pancerz: 15
    Cechy: inteligencja +5, mądrość +5, charyzma +5

    Pierścień leczenia
    Pancerz: 11
    Cechy: mądrość +12, charyzma +13

    Komentarz: Bardzo dobry zestaw. Wymagania ma dość małe, a zwiększenie wszystkich cech umysłowych i lepsze leczenie (zawsze lepsze, 100% szans) to duże atuty. Niestety, wśród kapłanów runicznych niewielu jest w stanie wykorzystać w pełni jego zalety. Ale jeśli sam grasz białym magiem, to ciężko Ci się będzie z nim rozstać.

    Wydajna magia

    Każde zaklęcie (oprócz zaklęć aury) kosztuje 20% mniej punktów mana.
    Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 10

    Kościany kostur Pradawnych
    Parametry: obrażenia 9-13, szybkość 100%
    Cechy: inteligencja +5, mądrość +5

    Kościany pancerz Pradawnych
    Pancerz: 60
    Cechy: wytrzymałość +12, inteligencja +15, mądrość +15

    Czaszkowy hełm Pradawnych
    Pancerz: 24
    Cechy: wytrzymałość +10, inteligencja +10, mądrość +10, charyzma +10

    Komentarz: Konkurencja dla zestawu skupienia. Ma nad nim ma nad nim przewagę pod względem uniwersalności, możliwości noszenia spodni i dużego zwiększenia wytrzymałości. Na pewno lepiej sporządzić go niż zestaw Berserkerów (zadanie Kościany siekacz).

    Wydajne aury

    Każde zaklęcie aury kosztuje o 33% mniej punktów many.
    Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 5

    Szata Pieśniarza Czarów
    Pancerz: 57
    Cechy: inteligencja +12, mądrość +13

    Hełm zaklinacza
    Pancerz: 12
    Cechy: inteligencja +6, charyzma +5

    Pierścień zaklinacza
    Pancerz: 6
    Cechy: wytrzymałość +4, inteligencja +5, mądrość +5

    Komentarz: Najsłabszy i najwcześniej zdobywany zestaw magiczny. Raczej nie będzie używany, z powodu niskich parametrów i średniego efektu.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 4 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Aryn Kathai
     

    Wędrowiec
    Temat: Komplety
    Dodany: 26.08.2008 o 17:47  

    5+ dla Tallosa byłaby 6 gdy było napisane gdzie są poszczególne rzeczy

    Ashgork
     

    Wędrowiec
    Temat: Tak już kończę grę i nie wi...
    Dodany: 25.07.2011 o 10:46  

    Tak już kończę grę i nie wiem z jakim zestawem importować do cienia feniksa, wydajną magią czy kryt. magiczny
    , proszę o pomoc w wyborze:-)

    siea
     

    Wędrowiec
    Temat: witam,wie ktoś może gdzie z...
    Dodany: 18.05.2012 o 23:20  

    witam,wie ktoś może gdzie znajdę zestaw leczenia(dokładnie to hełmu mi brak) i pierścień skupienia?Została mi otchłań i rozpadlina tkacza a nie moge znalezc w/w itemkow. Z góry dzięki za pomoc

    RRORM
     

    Wędrowiec
    Temat: www.newspellforce.pun.pl/fo...
    Dodany: 19.06.2012 o 1:13  

    www.newspellforce.pun.pl/forums.php
    Tutaj są lokalizacje niektórych przedmiotów no ale lepsze coś niż nic.



    Ten artykuł skomentowano 4 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw