Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Świątynia Pierwotnego Zła • Alternatywne ... • INSIMILION

    Świątynia Pierwotnego Zła


    Alternatywne rozpoczęcia

    Działy gier » Świątynia Pierwotnego Zła » Opisy
    Autor: Morgiana
    Utworzono: 25.08.2004
    Aktualizacja: 18.11.2008

    • Dla drużyny Praworządnej Dobrej
      Znajdujemy się w samym środku bitwy, jako że jesteśmy dobrzy należy pokonać trzech bandytów, atakujących jedną osobę. Walka nie powinna sprawić szczególnych kłopotów, a ocalała postać powie nam ze powinniśmy porozmawiać z Valdenem w Hommlet.

    • Dla drużyny Neutralnej Dobrej
      Jesteśmy świadkami morderstwa, zabójców unieszkodliwiamy i wtedy dowiemy się ze ofiarą była kanonik Y'dey, idziemy zatem do Hommlet przekazać kapłanowi Terjonowi (kościół Św. Cuthberta) złe wieści.

    • Dla drużyny Chaotycznej Dobrej
      Naszym zadaniem jest odnalezienie pary elfów: Księżnej Tillahi i Sir Juffer'a. Na początku powinniśmy zagadnąć do Posępnego Jay'a w Hommlet.

    • Dla drużyny Praworządnej Neutralnej
      Udawszy się na północny wschód spotkamy Pana Greyhawk, który poprosi nas o pomoc w rozprawieniu się z bandytami którzy atakują miasteczko Hommlet. Dalsze instrukcje dostaniemy w Hommlet od Eldera.

    • Dla drużyny Prawdziwie Neutralnej
      Należy udać się na północny zachód, tam spotkamy druida Hrudka który rozpocznie rozmowę. Powie nam że czeka na wieści od druida Jaroo z pobliskiego Hommlet i poprosi nas o zajęcie się tą sprawą.

    • Dla drużyny Chaotycznej Neutralnej
      Po krótkiej wędrówce znajdujemy dwoje drzwi. Pierwsze z nich są zamknięte, więc wchodzimy przez drugie, gdzie spotykamy Mniejszego Żywiołaka Powietrza, którego należy "puknąć". W znajdującej się za nim skrzynce (uwaga pułapka, jedna z nielicznych w grze) znajdziemy klucz, który świetnie pasuje do zamkniętych drzwi. Kiedy już przez nie przejdziemy, pozbywamy się parki Zombie i naszym oczom ukazuje się kolejna skrzynia. W skrzyni znajduje się mapa prowadząca na Pola Emridy (a konkretnie do Tęczowego Kamienia na tych polach) niedaleko wioski Hommlet.

    • Dla drużyny Praworządnej Złej
      Idziemy w kierunku północnym, aż natkniemy się na arcykapłana Hextora. Rozpocznie on rozmowę i poleci nam odnaleźć miecz Fragarach (najlepszy w grze). Aby wykonać to zadanie, musimy porozmawiać z Turuko w Hommlet.

    • Dla drużyny Neutralnej Złej
      Właśnie zabawiamy się w piromanów podpalając pobliską świątynię, kiedy uciechę przerywa nam atakujący młody akolita. Zabijamy delikwenta, po czym udajemy się do Hommlet ,ponieważ mają tam nowiutką świątynie w sam raz nadającą się do spalenia.

    • dla drużyny Chaotycznej Złej
      Dla rozrywki zabijamy sobie niewinnych mieszczan w celach rabunkowych, aż tu nagle dowiadujemy się, że niejaki Rannos Davl z Hommlet zwinął nam z przed nosa cały łup. Ta zniewaga krwi wymaga... trzeba udać się więc do Hommlet i odzyskać to, co się nam należy.

    I tak wszystkie drogi prowadzą do Hommlet.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 4 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Brehedor
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 28.06.2006 o 22:14  

    Całkiem nieźle. Nawet nie wiedziałem że jest tyle rozpoczęć gry, bo sam grałem tylko raz jako neutralny dobry. :) Większość znajomych mówi że Świątynia Pierwotnego Zła to lipa, ale jak już kupiłem to musiałem zagrać i była całkiem fajna=)

    Dagoth
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 15.10.2007 o 12:33  

    ŚPZ - twierdzą, że to tania, słaba gra, ale mi się podoba. Gram w nią dość długo :P 5 postaci na 3 poziomie :P

    Rusty Mike
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 13.02.2008 o 13:06  

    Muszę przyznać, że ŚPŻ na początku mnie od siebie mocno odepchnęła. Jednak kiedy wróciłem do niej na spokojnie po dwóch miesiącach, wciągnęła mnie bezpowrotnie. Później poziom trudności jest arcytrudny, ale gra jest tego warta. System walk jest naprawdę wciągający. :)

    czarnychleb
     

    Wędrowiec
    Temat: Poziom trudności nie jest a...
    Dodany: 09.06.2009 o 19:52  

    Poziom trudności nie jest arcytrudny, po prostu w grze jest jakakolwiek trudność (w nowych tytułach to rzadkość). Ogółem gra jest bardzo dobra. Szkoda, że już właściwie nie powstają gry w takiej konwencji (teraz wszystko musi być w 3D). Jak się mylę to będę wdzięczny jeśli ktoś mnie oświeci i podpowie jakiś tytuł



    Ten artykuł skomentowano 4 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw