Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Świątynia Pierwotnego Zła • Idealna drużyna • INSIMILION

    Świątynia Pierwotnego Zła


    Idealna drużyna

    Działy gier » Świątynia Pierwotnego Zła » Poradniki
    Autor: Morgiana
    Utworzono: 04.07.2003
    Aktualizacja: 10.12.2009

    Dopuszczalne jest stworzenie 5-ciu postaci, oraz przyłączenie trzech bohaterów niezależnych z gry. Postacie możemy wygenerować sami, lub też skorzystać z tych, które zrobione są przez twórców gry (nawiasem mówiąc postacie "książkowe" czyli te, które spotykamy w podręcznikach do gry D&D).

    Sprawa pierwsza to charakter drużyny - Tabela zgodności charakterów:
    Wybrany charakter Charaktery zgodne
    Praworządny dobry Praworządny dobry Praworządny neutralny Neutralny dobry
    Neutralny dobry Praworządny dobry Neutralny dobry Chaotyczny dobry Prawdziwie neutralny
    Chaotyczny dobry Chaotyczny dobry Chaotyczny neutralny Neutralny dobry
    Praworządny neutralny Praworządny dobry Praworządny neutralny Praworządny zły Prawdziwie neutralny
    Prawdziwie neutralny Neutralny dobry Praworządny neutralny Prawdziwie neutralny Chaotyczny neutralny Neutralny zły
    Chaotyczny neutralny Chaotyczny dobry Chaotyczny neutralny Chaotyczny zły Prawdziwie neutralny
    Praworządny zły Praworządny zły Praworządny neutralny Neutralny zły
    Neutralny zły Praworządny zły Neutralny zły Chaotyczny zły Prawdziwie neutralny
    Chaotyczny zły Chaotyczny zły Neutralny zły Chaotyczny neutralny

    Po dokonaniu wyboru charakteru drużyny kreujemy postacie, w związku z tym kilka uwag:

    • Paladyni - jak każda klasa mają wady i zalety. Jest to ważna decyzja, czy brać go do drużyny, ponieważ:

      • są tu restrykcje związane z jego praworządnym dobrym charakterem, co generalnie wpływa na podejmowane decyzje podczas gry i otrzymywanie questów
      • nie można mieć żadnej złej postaci, nawet jeśli przyłączamy bohaterów niezależnych
      • w momencie przyłączenia jakiejkolwiek złej postaci paladyn natychmiast traci swoje specjalne zdolności
      • utracenie cech paladyna podczas gry następuje również gdy: zranisz niewinnego, kłamiesz, oszukujesz, kradniesz, pijesz alkohol i chyba tyle....
      • jeśli paladyn straci swoje specjalne cechy, nie awansuje już na kolejny poziom, można je jednak przywrócić, płacąc kapłanowi (np. Terjonowi) za odpowiedni czar.

    • Ktoś do "gadania" - w przypadku Świątyni koniecznie trzeba ustawić jedną postać do rozmów. Mamy do dyspozycji pięć umiejętności: Dyplomacja, Blef, Wykrycie Emocji, Zbieranie Informacji, Zastraszanie. Moim zdaniem najlepszy do tego celu jest bard (który, oprócz dyplomacji, ma parę innych ciekawych cech). Jeśli posiadamy więc postać do rozmów, podczas gry pojawiają się dodatkowe opcje, oznaczone ikonkami:

      • usta - blef
      • biceps - zastraszanie
      • pergamin - dyplomacja
      • oko - wykrycie emocji
      • ucho - zbieranie informacji

      Dyplomacja chyba jest jednak najważniejszym atutem, chociaż niezłe efekty daje też zastraszanie (czasem nawet da się uniknąć bitwy przez zastraszenie). Zbieranie informacji jest najbardziej nieużyteczne, ponieważ każdemu można przecież zapłacić za jakąś "ploteczkę".

    • Uzdrawiacz - wiadomo, to konieczność. Mamy do dyspozycji klasycznie kapłana lub druida, trochę mocy uzdrawiających posiadają też paladyni. Ważne, żeby wybrać dla tych postaci bóstwo przewodnie, otrzymają wtedy dodatkowe czary. Kapłani i paladyni mają jeszcze bardzo przydatne "odpędzanie nieumarłych".

    Zestawiamy drużynę - aby najłatwiej przejść przez grę należy mieć:

    • WOJOWNIKA - (barbarzyńca, wojownik, paladyn, ewentualnie łowca)
    • UZDRAWIACZA - (kapłan, druid)
    • MAGA - (czarodziej, czarownik)
    • ZŁODZIEJA - aczkolwiek w tej grze nie ma zbyt dużo pułapek czy zamków do otwarcia
    • Postać dowolna - klasy dowolnej.

    Ja polecam w ramach postaci dowolnej wziąć sobie łowcę, ponieważ ta postać nieźle "robi" mieczem i wyśmienicie strzela, a oprócz tego ma przydatny czar "oplątanie". Zamiast złodzieja można wziąć sobie barda (dyplomata, oraz pieśni bitewne), a zamki otwierać czarami.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 27 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    (1) · 2 · Nowsze »

    Mithren
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 07.07.2005 o 17:42  

    "Paladyn" piszemy przez jedno "l" :) A tak poza tym to nic odkrywczego tu nie ma... Więcej można znaleźć w instrukcji. Ja osobiście polecam skład paladyn (pomimo tych wszystkich ograniczeń) + kapłan nastawiony na walkę + druid + łotrzyk, który z czasem stanie się czarodziejem + czarownik (wymiata :)).

    Brehedor
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 28.06.2006 o 22:23  

    Ja preferuję troszeczkę inny skład:
    1. Najlepiej półork barbarzyńca albo porządnie opancerzony krasnolud wojownik( taki żeby zbierać wszystkie ciosy)
    2. Łowca nastawiony na walkę dwoma mieczami
    3. Kapłan do leczenia wojowników
    4. Bard - przydaje się lepiej niż łotrzyk, wprawdzie nie zna się tak dobrze na złodziejskiej robocie ale jest bardziej wszechstronny.
    5. No i oczywiście czarodziej, najlepiej mistrz wywoływania.
    A tak poza tym to do tego "palladyna" też bym się doczepił :)

    Tallos
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 31.08.2006 o 9:34  

    Tutaj moznaby dodać, że postacie te nie są całkowicie książkowe (inne atuty, cechy; a w podręczniku MP są opisani NPC każdej klasy i poziomu)

    Szczepan
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 30.11.2006 o 12:44  

    Dobra dobra.. ja wiem druzyna to druzyna. Im nas wiecej tym lepiej i prosciej. Aczkolwiek. Co do łotrzyka to jednak nei byłbym taki pewny. Przydatna postać w swiatynii... Wiele schowanych drzwi. Pare zamków które po otwarciu ułatwiaja dostęp do lokacji lub skracaja droge, kradzieże... bardzo przyjemny sosób zarobku. w sumie moj ulubiony. Gram obecnie samay złodziejem i nieźle jest :D Aczkowliek przy walce kombinuje zeby starcia odbywały sie w ciasnych pomieszczeniach przy futrynach. Jedna postac w druzynie ogranicza pole manewru i paru przeciwnikow silniejszych to grozna walka. Ale wystarczy pomyslec. :D

    El Bombello
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 29.04.2007 o 21:56  

    nie przekonuje mnie ten opis drużyny nie grałem w tą gre i tym artykułem mnie nie zachęciłeś

    luk
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 20.05.2007 o 22:27  

    Moim zdaniem dróżyna powinna się składać z trzech wojowników (jeden z mieczem półtoraręcznym, drógi z dwoma długimi mieczami, trzeci łucznik).do tego kapłan, i czarownik ze specjalizacją wywoływania i tak żeby mógł tworzyć magiczną broń.

    Bachus
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 13.07.2007 o 15:13  

    Ja gram taką druzyną:
    Półork barbarzyńca
    Elf wojownik -złodziej
    Druid
    Gnom bard (on gada)

    Gra się bosko i szybciej zdobywają doswiadczenie.

    Neptune
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 16.07.2007 o 8:52  

    Wg. mnie najlepsza druzyna jest
    Barbarzynca - pol ork
    Wojownik - czlowiek
    Lowca - elf
    Kaplan - Czlowiek
    Czarodziej- elf/czlowiek

    Gall
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 04.08.2007 o 14:38  

    A ja zrobiłem sobie paladyna, wojownika-oka z 20 siły na starcie, kapłana i dwóch magów.
    Dyskusja o 3osobowej drużynie jest niepoważma, można wejśc do świątni na 10lv mając 5 osób w drużynie, do tego dobrac np. druida i kowala otisa, i nie ma przeciwnika dla takiego teamu.
    Generał zła padł jak mucha, a złego boga miałem już na ledow żywym
    Mam tylko jedno pytanie, gdzie można wogóle zdobyc mistrzowskie przedmioty do umagicznienia przez magów, wygląda na to że jedynym jest tarcza za uwolnienie żony kołodzieja.

    Armando
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 06.08.2007 o 11:03  

    w drugim miescie można to kupić u kowala. Przynajmniej ja mogłem jak wszedłem do świątyni a potem po 1-2poziomach wróciłem do miasta

    sdf
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 27.02.2008 o 19:11  

    dsfsdf

    autor napisał(a):
    [img] dsfsdfsdf[/img]

    df[url=adres url][img] sdffsff dsfffsddddffdfggggsdfhhhgfshhhh

    xyphon
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 26.03.2008 o 14:02  

    hmmm

    wojownik krasnolud - specjalizacja topor

    wojownik czlowiek - spec miecz jednoreczny

    kaplan czlowiek (charyzma max + rozwiniete wszelkie atuty do gadania- dziala swietnie plus leczy lepiej niz druid)

    czarownik czlowiek ( na poczatku slabszy potem mozna wybrac czy lepiej kule ognia poslac czy cokolwiek innego )

    czarodziej elf ( nezle wymiata dlugim lukiem, dex 18 + 2 za elfa a dotego rekawiczki i mam 22 a nawet 24 , co daje fajna baze do otwierania wszelkich zamkow ;);)

    xyphon
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 26.03.2008 o 14:12  

    przylaczyc Otisa a pojakims czasie Oohlghrista, Księcia Thrommela i Scorppa

    taki team wymiecie swiatynie tak latwo jak noz przechodzi przez maslo ;)

    arinoe
     

    Wędrowiec
    Temat: 10 level na początek
    Dodany: 15.10.2008 o 12:56  

    gdy macie złodzieja wchodzicie do chaty druida i próbujecie otworzyć (albo rozbroić pułapkę-nie pamiętam) skrzynię (ważne by się nie udało) dostajecie exp (ilość zależna od poziomu) można nabić 10 level przydaje się kapłan złodziej doznaje obrażeń przy próbach otwarcia można go podleczyć teraz tylko zbobywacie złoto i mag/druid/kapłan (najlepiej elf) może stworzyć przedmioty zwiększające cechy

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 4
    Temat: beznadziejny text, ja przel...
    Dodany: 02.01.2009 o 12:28  

    beznadziejny text, ja przelazlem gre 4 warriorami i 1 rogalo-warkiem. Gralem bez BNów bo "jako-takich" musialem zabic dla itemow. W texcie NPC jest napisane, ze warto brac otisa xDD, zabilem go bez wiekszych strat (nie warto, jego kolczuga i miecz sa prawie nic nie warte w sklepie i sa slabymi itemkami)

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 8
    Temat: Frozy Ty sie naucz najpierw...
    Dodany: 15.02.2009 o 9:27  

    Frozy Ty sie naucz najpierw grac w takie gry... Ale widac po materializmie jaki przenosisz na wirtual ze nie grzeszysz intelektem.

    Eregdil
     

    Wędrowiec
    Temat: A jednak...
    Dodany: 16.03.2009 o 2:03  

    Idealny skład do wiątyni to- kapłan, (absolutnie nie wieloklasowiec!) łowca wieloklasowiec, najlepiej elf nastawiony na 2 długie miecze (dobrze jest dać mu poziom w łotrzyku, zysuje atak z zaskoczenia i w woju- więcej atutów), woj chaotyczny dobry nastawiony na półtoraka, czarodziej wywoływacz i krasnal woj- barbarzyńca.

    błąd gy który zmienia wszystko- wystarczy czarodziejem umagicznić cxzasowo przedmiot do +1, a następnie kożystając tworzenia magicznych broni wykupić inne rozwinięciai nadac przedmiotowi inną nazwę. po wygaśnięciu zaklęcia broń/zbroja pozostaje magiczna na stałe

    Eregdil
     

    Wędrowiec
    Temat: Książe Thrommel
    Dodany: 16.03.2009 o 2:09  

    tego łepka najlepiej jest uwolnić- w zamian za to dostaniemy kupę złota, tytuły rycerskie itp, ale co najważniejsze- genialny miecz półtoraręczny- lepszej broni w tej grze nie znajdziesz. z tąd też konieczność obecności woja o odpowiednim charakterze (większe bonusy!!!) i specjalizacji

    GrzeChu
     

    Wędrowiec
    Temat: mam problem ...zabilem kowa...
    Dodany: 19.04.2009 o 20:46  

    mam problem ...zabilem kowala otisa zanim pokazal mi droge do swiatyni pierwotnego zla
    Jak moge tam teraz dotrzec ?

    Niki
     

    Wędrowiec
    Temat: mój team
    Dodany: 22.05.2009 o 13:08  

    Ja tam gram tak: łowca dwa miecze łotrzyk długi łuk bard kusza. Bard gada łowca tropi i walczy łotrzyk wiadomo



    Ten artykuł skomentowano 27 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    (1) · 2 · Nowsze »

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw