<< poprzednia | SPIS | następna >> |
"Aaaaaaaa, szczur, szczur!"
Zadanie: 1
Skrzynie: 1
Zapis: Tak
Opis miejsc
- Karczma - Gdzież indziej może zacząć samotny Bard? Na razie nie jesteś mile widziany w gospodzie - aby to zmienić wykonaj zadanie od wdowy MacRary (zabicie szczurów w piwnicy). Wejście do tejże piwnicy znajduje się w pokoju za ladą. W pomieszczeniu znajdziesz też skrzynię, którą twoim obowiązkiem jest okraść.
- Piwnica - W piwnicy znajdziesz księgę zapisu oraz mnóstwo beczek. Zniszcz wszystkie beczki po drodze, przyda się to w późniejszym zadaniu. Po rozpłataniu tych wymagających przeciwników, czas na coś trudniejszego - szczura. Naprawdę serce się kraje gdy zabijasz stworzenie tak podobne do barda. Zabiwszy gryzonia, szybko (nawet bardzo) wracaj na górę i wejdź do głównej sali gdzie wdowa wręczy ci nowy miecz. Czas dokończyć dzieła.
- Piwnica, wizyta druga - Przed zwaliskiem skalnym zaczepi cię staruszek, który zaproponuje, że nauczy cię korzystać z magii, oraz powie, że nie uda ci się pokonać samym mieczem ognistego szczura, przez którego byłeś poprzednio goniony (chyba o nim wspominałem?). Staruszek wyposaży cię w pieśń "Pająk gromów". Wspierany przez nowego towarzysza zabij szczura i wróć do gospody.
- Gospoda - Wdowa uzna, że znowu stchórzyłeś. Bądź dla niej 2 razy niemiły, a spędzisz noc na ciepłym posłaniu i skorzystasz z przyjemności oferowanych przez gospodę. Rankiem Mary powie ci, że na zewnątrz czeka twój dziwny "przyjaciel". Przed wyjściem pogadaj z ludźmi oraz koniecznie wysłuchaj piosenki śpiewanej przez pijaczków.
- Ciekawostka - Po wsłuchaniu się w dźwięki gospody usłyszysz oryginalną wersję piosenki o piwie.
<< poprzednia | SPIS | następna >> |