Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 The Bard's Tale • Rozdział VI • INSIMILION

    The Bard's Tale » Solucja


    Rozdział VI

    Działy gier » The Bard's Tale » Poradniki » Solucja
    Autor: Zak
    Utworzono: 13.09.2008
    Aktualizacja: 13.09.2008


    << poprzedniaSPISnastępna >>

    Górska przełęcz

    • Gower
    • Księga zapisu
    • Skrzynia/Cathbad

    Zapisz grę [2] i udaj się kawałek na północ, aby porozmawiać z Gowerem [1]. Jeśli będziesz miły, to eliksir dostaniesz za darmo, jeżeli nie - będziesz musiał za niego zapłacić. Po wypiciu eliksiru dowiesz się, że została rzucona na Ciebie klątwa (nie możesz wyruszyć w świat). Po splądrowaniu i zabiciu czego się da, udaj się na północ, zapisz grę [2] i podejdź do skrzyni, w której znajdziesz ulepszonego najemnika, a po krótkiej scenie znajdziesz się w następnej lokacji.

    Zamarznięta rzeka

    • Tu zaczynasz
    • Księga zapisu
    • Kry lodowe
    • Casgair

    Znajdujesz się na krze lodowej [1]. Przez jakiś czas będziesz musiał bronić się przed napierającymi pływoludźmi. Najlepszy skład to - Najemnik, Pająk Gromów i Ty z łukiem. W końcu dopłyniesz do brzegu, gdzie zapisz grę [2]. Po jakimś czasie znowu będziesz musiał wsiąść na krę lodową [3], przed tym radzę znów zapisać grę [2]. Po dopłynięciu do brzegu, czeka Cię trudna walka. Po pokonaniu wszystkich przeciwników, wejdź (tym razem już ostatni raz) na krę [3] i kolejno pokonuj nadpływających przeciwników. Gdy dopłyniesz do końca, zapisz grę [2] i wyciągnij miecz Casgair [4]. Dostaniesz 1100 PD oraz zostaniesz przeniesiony do następnej lokacji.

    Lodowe Grobowce

    • Przejście do Komnaty Pogrzebowej
    • Księga zapisu
    • Wyjście z Lodowych Grobowców

    Po zapisaniu gry [2], udaj się na południe, stoi tam Dolyn, porozmawiaj z nim kilka razy. Jeśli będziesz cały czas miły, to za parę rozdziałów otrzymasz dwa amulety zamiast jednego oraz o kilkaset PD więcej. Niezależnie od tego, jak przeprowadzisz rozmowę, otrzymasz informację. Udaj się teraz drugim korytarzem (uważaj na pułapki), zbadaj mały obóz, a otrzymasz 880 PD, Kamień Kruka, a na mapie pojawi Ci się nowa lokacja - Wschodnie Dounby. Wróć do lokacji z księgą zapisu [2] i przejdź drzwiami do Komnaty Pogrzebowej.

    Komnata Pogrzebowa

    • Przejście do Lodowych Grobowców
    • Księga zapisu
    • Hrafn

    Zapisz grę [2] i przedostań się do Hrafna [3]. Porozmawiaj z nim dwa razy, a obudzi się. Bądź kilka razy niemiły, wtedy Hrafn zacznie zabijać wrogów (prowadź go tak, żeby zabił 25). Gdy Hrafn pokona wszystkich przeciwników, dostaniesz Królewski kamień, nową melodię - Żywiołaka, nowy instrument - Wysadzany klejnotami flet oraz 3300 PD. Dotychczasowe zapory lodowe będziesz mógł roztopić Żywiołakiem, tak więc przeszukaj dokładnie komnatę i wróć do Lodowych Grobowców.

    Lodowe Grobowce

    Zapisz grę [2] i idź uwolnić Dolyna. Dostaniesz 2750 PD. Jeśli byłeś dla niego niemiły, to zacznie on uciekać, dopóki nie zabije go pułapka - wyciągnij z jego ciała Zniszczony kamień drzewa oraz amulet - Pierścień Tary, dostaniesz również 880 PD. Nie będziesz mógł także dojść do pewnych cennych skrzyń. Jeśli jednak byłeś dla niego miły, to da Ci on Kamień drzewa. Dobrze przeszukaj lokację, aby znaleźć amulet - Złotą koronę. Po zdobyciu wszystkich skarbów, skieruj się na północ, do wyjścia z grobowców [3]. Za doprowadzenie Dolyna dostaniesz 1650 PD. Po chwili pojawi się Gower i zażąda zwrotu swojego miecza. Bycie miłym opłaca się bardziej. Zapisz grę [2] i udaj się do Górskiej Wieży.


    << poprzedniaSPISnastępna >>



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw