Zadania: 2
Zapis: Tak
Skrzynie: 3
Przeciwnicy: Wilk, Większy Wilk
Ciekawe przedmioty: koszyk z jedzeniem, czerwona pelerynka
Mapa lokacji
Opis miejsc
- Księga Zapisu
- Łowca - Ten przyjemny jegomość proponuje ci polowanie na okoliczne głuszce. Aby to zrobić, potrzebujesz łuku (do kupienia za jakieś 250 sztuk srebra w Houton) oraz psa który wypłoszy z traw zwierzynę. Gdy zacznie warczeć i węszyć przy jakimś miejscu, stań nad nim a wyleci ptak do zastrzelenia. Po zakończeniu łowów wróć do łowcy (200 PD) - wskaże ci on drogę do swoich terenów łownych.
- Wilk - O dziwo, w zabitym wilku można znaleźć dużo skarbów.
- Skrzynia
- Zrujnowane Domostwo - Domek Babci, obok niego znajduje się skrzynia z 1 ŻK.
- Duży zły wilk - Większy od pozostałych wilk, rządzi największą grupą w okolicy. Do czasu...
- Skrzynia
- Księga Zapisu
- Bannafeet - Bądź dla niego niemiły, a poleci on ci udać się do miejskiej studni (200 PD). Skruszony wróć do niego i go przeproś, a udobruchany trow zleci uratować Ketilla Swarta z Więzienia w Lesie Houton.
- Przejście do Houton
- Ciekawostka - Możesz się udać do Lasu Houton i do więzienia jeszcze przed drugą rozmową z Bannafeetem. Usłyszysz wtedy jak to Bard próbuje odgadnąć hasło wstępu.