Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Wiedźmin 3: Dziki Gon • Skellige - główny... • INSIMILION

    Wiedźmin 3: Dziki Gon » Solucja


    Skellige - główny wątek

    Działy gier » Wiedźmin 3: Dziki Gon » Poradniki » Solucja
    Autor: Joneleth
    Utworzono: 11.09.2015
    Aktualizacja: 11.09.2015

    Umarł król, niech żyje król

    Sugerowany poziom: 16
    Lokalizacja startowa: port w Kaer Trolde
    Zadanie główne
     
    Tło fabularne:
    Yennefer informuje Geralta o przyjęciu, które odbędzie się w twierdzy i prosi go o odpowiednie przygotowanie się do niego.
     
    Przebieg zadania:
    Udaj się do pobliskiej karczmy [1] i wejdź do pokoju Yen, po czym weź ze skrzyni odświętny strój (150 PD). Jeśli chcesz, by czarodziejka była zadowolona, przebierz się w ubranie o ciemnej kolorystyce. Następnie wyrusz do twierdzy na północy [2].
     
    Przed wejściem spotkasz magiczkę. Porozmawiaj z nią i razem pójdźcie do sali, w której odbywa się bankiet. Zostaniesz posadzony przy stole z Cerys an Craite, która zaproponuje ci wzięcie udziału w wyścigu. Jeśli się zgodzisz (nie musisz) i weźmiesz topór ze szczytu przed Skelligijką otrzymasz 150 PD.
     
    W pewnym momencie Yennefer stwierdzi, że czas odejść od stołu, idź więc za nią. Napotkasz Lugosa Szalonego, który podczas pogaduszki obrazi twoją towarzyszkę. Możesz rzucić się na niego z pięściami, jeśli go pokonasz, zyskasz 150 PD.
     
    Idź wraz z Yen korytarzem, a gdy dotrzesz do zamkniętych drzwi, cofnij się do balkonu i przejdź po drewnianych konstrukcjach. W końcu dojdziesz do sali z wypchanymi zwierzętami. Zbadaj drzwi prowadzące do pracowni Myszowora, a zwierzaki ożyją i zaatakują cię.
     
    Po heroicznym boju wejdź do zamkniętej przed chwilą komnaty i przeszukaj ją. Możesz znaleźć tutaj list i kilka rekwizytów druida. Przede wszystkim jednak weź kielich z miodem i wsadź go w rękę posągu, dzięki czemu po lewej otworzy się tajemne przejście. Wejdź do sekretnego pomieszczenia, gdzie czeka cię walka z żywiołakiem ziemi.
     
    Po potyczce pokój zacznie wypełniać się śmiertelnie trującym gazem. Yennefer każe ci szybko pomyśleć, gdzie chciałbyś się znaleźć – jeśli chcesz spędzić z nią kilka miłych chwil sam na sam, wybierz kwestię o przytulaniu.
     
    Zakończenie:
    Koniec końców znajdziesz się ponownie na uczcie, gdzie czeka cię rozmowa z Crachem an Craite. Da ci on pozwolenie na zbadanie miejsca kataklizmu, a także opowie o swoich dzieciach, co poskutkuje otrzymaniem kolejnych zadań.
     
    Nagroda:
    600 PD, zadania Echa przeszłości, Wybraniec bogów, Władca Undvik.
     
     

    Echa przeszłości

    Sugerowany poziom: 17
    Lokalizacja startowa: Kaer Trolde
    Zadanie główne
     
    Tło fabularne:
    Yennefer każe Geraltowi przybyć na miejsce magicznego kataklizmu.
     
    Przebieg zadania:
    Ruszaj do zniszczonego lasu [1] i porozmawiaj z Myszoworem i Yennefer. Podczas gdy ty będziesz ucinał sobie miłą pogawędkę z druidem, czarodziejka nie będzie się cackać i skorzysta z maski Uroborosa.
     
    Biegnij do niej na południowy zachód [2] i po zabiciu mglaka zamień z czarodziejką kilka słów. Wręczy ci artefakt i każe go użyć. Posłuchaj jej, a ujrzysz scenkę z przeszłości.
     
    Czeka cię teraz sekwencja chodzenia za Yen i zakładania maski w odpowiednich miejscach. Od czasu do czasu będziesz musiał pozbyć się mglaków.
     
    Zakończenie:
    Gdy twoja towarzyszka wyruszy w poszukiwaniu ciała, idź za nią. Po podniesieniu drzewa z pomocą magii, przyjrzyj się zwłokom. Możesz teraz od razu udać się z magiczką na Hindarsfjall lub spotkać się z nią na miejscu.
     
    Nagroda:
    500 PD, zadanie Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie.
     
     

    Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie

    Sugerowany poziom: 15
    Lokalizacja startowa: zniszczony las
    Zadanie główne
     
    Tło fabularne:
    Yennefer oraz Geralt postanawiają wyruszyć na Hindarsfjall, gdzie jedną z wiosek zaatakował Dziki Gon.
     
    Przebieg zadania:
    Porozmawiaj z Yen na plaży na południe od wsi Lofoten [1] i wspólnie udajcie się do wioski [2]. Wypytaj napotkane kobiety o Ciri, a dowiesz się, że więcej może wiedzieć niejaki Tchórz, który wyruszył do Ogrodu Freyji w celu zgładzenia Morkvarga. Otrzymasz dzięki temu zadanie W wilczej skórze.
     
    Zakończenie:
    Ruszaj wraz ze swoją towarzyszką do ogrodu na północy [3]. Zadanie zakończy się, gdy podejdziesz do bramy.
     
    Nagroda:
    Zadanie Bezimienny.
     

    Bezimienny

    Sugerowany poziom: 14
    Lokalizacja startowa: Ogród Freyji
    Zadanie główne
     
    Tło fabularne:
    Geralt postanawia odnaleźć niejakiego Tchórza, który może wiedzieć coś więcej na temat miejsca pobytu Ciri.
     
    Przebieg zadania:
    Wejdź za Yennefer po schodach i idźcie razem pod drzewo [1]. Po krótkiej pogawędce skorzystaj z wiedźmińskich zmysłów i zbadaj plamę krwi oraz kratę, a następnie zlokalizuj ślady stóp Tchórza. Kieruj się nimi, mijając po drodze ciała i zabijając wilki, aż do zamkniętych drzwi na zachodzie [2].
     
    Wróć do miejsca, gdzie trop poszukiwanego przez ciebie mężczyzny się zaczynał i skieruj się do niewielkiej rzeczki w północnej części ogrodu [3], po drodze pozbywając się kolejnego czworonożnego zwierzaka. Przejdź na drugą stronę wody i wejdź na górę, a znajdziesz dwie dźwignie. Przełącz najpierw prawą, a potem lewą, aby otworzyć przejście do dalszej części lokacji.
     
    Wskocz do rzeczki i popłyń do nowo otwartego przejścia. Wejdź na brzeg i idź w kierunku zamkniętych drzwi, które wcześniej przeszkodziły ci w eksploracji ogrodu. Wytęż wiedźmińskie zmysły i zbadaj okolicę, a dowiesz się, że Tchórz skoczył do studni [4]. Idź w jego ślady, a znajdziesz się w jaskini, w której napotkasz zwłoki mężczyzny. Czeka cię teraz rozmowa z Yennefer i Skjallem, która zaowocuje otrzymaniem zadania Cisza przed burzą. Wykonanie go jest konieczne w celu kontynuowania rozgrywki.
     
    Zakończenie:
    Gdy poznasz historię Ciri pozostaje ci pogadać z Yen.
     
    Nagroda:
    200 PD, zadania Najbrzydszy człowiek na świecie, Ostatnie życzenie.
     
     

    Cisza przed burzą

    Sugerowany poziom: brak
    Lokalizacja startowa: Ogród Freyji
    Zadanie głównego
     
    Tło fabularne:
    Skjall opowiada o losach Ciri w Lofoten.
     
    Przebieg zadania:
    Po zakończeniu rozmowy idź z Astrid do sauny. Gdy będziesz na miejscu skorzystaj z przebieralni i wejdź do sali pełnej pary na pogaduszki. Gdy czas relaksu się zakończy możesz jeszcze wejść do wody i napić się alkoholu, a następnie załóż ubranie i ruszaj do Skjalla.
     
    Podczas rozmowy z chłopakiem atak na wioskę przypuści Dziki Gon. Po zabiciu kilku wojowników i ogarów biegnij do stajni i wsiadaj na konia.
     
    Zakończenie:
    Pozostaje ci już tylko pędzić galopem do Skały Topielców, a gdy będziesz na miejscu, obejrzeć cut-scenkę.
     
    Nagroda:
    Możliwość zakończenia zadania Bezimienny.



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw