Wieść
Do 16 tys. linii dialogowych w Diablo 3!
01.11.2011 o 20:58 / Dodał: Mieszkaniec #5566
Jak poinformował niedawno Blizzard, do produkcji Diablo 3 powstało (i powstanie jeszcze) 13 do 16 tysięcy udźwiękowionych linii dialogowych, z czego znaczna większość (bo ok. 12 tys.) to kwestie grywalnych postaci, z uwzględnieniem ich klasy i płci. Warto tutaj dodać, że np. w StarCraftcie 2 jest "jedynie" 3 tysiące udźw. dialogów. Dodatkowo, nie powinniśmy narzekać także na odgłosy walki, za który będzie odpowiedzialny pewnego rodzaju "system" - dźwięki będą podzielone na 3 fazy, które będą odpowiednio "miksowane" (długość, głośność i ton), co powinno je znacznie urozmaicić.
Dodatkowo, Blizzard zdradził, że możemy się spodziewać muzyki orkiestrowej, "po raz pierwszy w historii serii", przy czym w samym "Akcie I" gry ma być złożony swoisty hołd twórcy muzyki do pierwszych dwóch odsłon gry, który już nie pracuje dla Blizzarda.
Źródło: www.cdaction.pl
Komentarze
Tę wieść skomentowano 6 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Jak dobrze pamiętam, to nie mają czym tak naprawdę się szczycić, bo TESy miały tego o wiele więcej, Wiedźmin chyba też ma więcej. Zatem nie mają się czym szczycić.
Jak dobrze pamiętam, to nie mają czym tak naprawdę się szczycić, bo TESy miały tego o wiele więcej, Wiedźmin chyba też ma więcej. Zatem nie mają się czym szczycić.
Tesy i Wiedzmiń są grami H&S?
Tesy i Wiedzmiń są grami H&S?
Wiedźmin 2 jest w dużej mierze H&S. Wiadomo, że aspiruje bardziej do cRPG, ale mnóstwa akcji i "sieki" nie odmówimy mu chyba. TES nie aż tak. W każdym razie jak na taką Wielką produkcję D3 nie ma czym się chwalić.
Wiedźmin 2 jest w dużej mierze H&S. Wiadomo, że aspiruje bardziej do cRPG, ale mnóstwa akcji i "sieki" nie odmówimy mu chyba. TES nie aż tak. W każdym razie jak na taką Wielką produkcję D3 nie ma czym się chwalić.
Porównywanie Diablo z Wiedźminem czy serią TES to trochę jak ocenianie zmywarki do naczyń pod kątem przydatności podczas misji na Księżyc. 16 tysięcy to mało? Może w szanującym się cRPGu tak ,ale Blizzard ani raz nie przedstawiał tak serii Diablo. Ta seria zawsze polegała głównie na wartkiej akcji i historii opowiadanej jakby w locie. A weźmy jeszcze pod uwagę fakt, że Blizzard przy D3 robi wszystko, żeby gracz jak najrzadziej musiał przerywać walkę (zmiana systemu umierania i wskrzeszania) i jeśli do tego zamysłu wsadzili AŻ 16 tys. linii dialogowych nie burząc całej koncepcji, to jest to naprawdę niewiarygodny wynik jak na ten typ gry.
Porównywanie Diablo z Wiedźminem czy serią TES to trochę jak ocenianie zmywarki do naczyń pod kątem przydatności podczas misji na Księżyc. 16 tysięcy to mało? Może w szanującym się cRPGu tak ,ale Blizzard ani raz nie przedstawiał tak serii Diablo. Ta seria zawsze polegała głównie na wartkiej akcji i historii opowiadanej jakby w locie. A weźmy jeszcze pod uwagę fakt, że Blizzard przy D3 robi wszystko, żeby gracz jak najrzadziej musiał przerywać walkę (zmiana systemu umierania i wskrzeszania) i jeśli do tego zamysłu wsadzili AŻ 16 tys. linii dialogowych nie burząc całej koncepcji, to jest to naprawdę niewiarygodny wynik jak na ten typ gry.
Zgadzam się z Silem - może w Wieśku też liczy się akcja, ale nie tylko aspiruje, lecz jest głębszy pod względem... fabularnym. A wartka akcja jest środkiem, a nie celem. Więc porównywać jako tako można, tylko po co?
No i pozostaje fakt - czemu nikt nie porównuje tych domniemanych 16 tys. z "wynikami" jakie miała część pierwsza albo druga? Lepiej patrzeć na to z perspektywy rozwoju serii, niż tego, że w takim TES czy Gothicu było tego więcej...
Zgadzam się z Silem - może w Wieśku też liczy się akcja, ale nie tylko aspiruje, lecz jest głębszy pod względem... fabularnym. A wartka akcja jest środkiem, a nie celem. Więc porównywać jako tako można, tylko po co?
No i pozostaje fakt - czemu nikt nie porównuje tych domniemanych 16 tys. z "wynikami" jakie miała część pierwsza albo druga? Lepiej patrzeć na to z perspektywy rozwoju serii, niż tego, że w takim TES czy Gothicu było tego więcej...
Dlatego tylko opiniuję. Po prostu dla mnie to mało, choć i grę już produkują dość długo.
Nie znam statystyk 1 i 2, lecz pierwszą myślą jest więcej dialogów w 1. Po drugim namyśle 2, bowiem przypominam sobie długie monologi niektórych postaci i większą ich liczbę.
Choć całkiem interesujące byłoby to porównanie Bethezer.
Dlatego tylko opiniuję. Po prostu dla mnie to mało, choć i grę już produkują dość długo.
Nie znam statystyk 1 i 2, lecz pierwszą myślą jest więcej dialogów w 1. Po drugim namyśle 2, bowiem przypominam sobie długie monologi niektórych postaci i większą ich liczbę.
Choć całkiem interesujące byłoby to porównanie Bethezer.
Tę wieść skomentowano 6 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.