Wieść
Fallout 4 - wywiad z Toddem Howardem
15.08.2015 o 8:10 / Dodał: Ingmar
Czas na kolejny materiał o Fallout 4! Na weekend mamy dla was
tłumaczenie wywiadu z Toddem Howardem, dyrektorem kreatywnym z Bethesdy. O czym traktuje ten materiał? Todd opowiada o pisaniu scenariusza, który pasuje do świata o otwartej konstrukcji, o poprawieniu strzelania w FPP czy o sukcesie gry mobilnej studia - Fallout Shelter. Zachęcamy do lektury.
Komentarze
Tę wieść skomentowano 4 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Toddler... https://www.youtube.com/watch?v=OEd1D-KD5xc
Toddler... https://www.youtube.com/watch?v=OEd1D-KD5xc
https://www.youtube.com/watch?v=B7trmEmI5Js
https://www.youtube.com/watch?v=B7trmEmI5Js
Hm, grałem w Skyrima chyba w wersji 1.0, w każdym razie - w dniu premiery 11.11.2011. Gra była nieco zbugowana, ale bez przesady. Na pewno nie tak, jak na tych filmikach. Raczej klasyczne błędy: przenikanie przedmiotów, problemy z detekcją, dziwne efekty ragdolli i tak dalej.
Hm, grałem w Skyrima chyba w wersji 1.0, w każdym razie - w dniu premiery 11.11.2011. Gra była nieco zbugowana, ale bez przesady. Na pewno nie tak, jak na tych filmikach. Raczej klasyczne błędy: przenikanie przedmiotów, problemy z detekcją, dziwne efekty ragdolli i tak dalej.
PS https://www.youtube.com/watch?v=EjvA4aZS7rs
PS https://www.youtube.com/watch?v=EjvA4aZS7rs
Tę wieść skomentowano 4 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.