Wieść
Tajemnice Nordmaru
06.07.2010 o 15:02 / Dodał: Serail
Jego główna część będzie się odbywała w jednym z miast znajdujących się w południowych rejonach Nordmaru, na dawniej często uczęszczanym szlaku handlowym prowadzących przez przełęcze w serce gór. Lata świetności tego starego kraju już minęły, jednak nadal urzeka on wielu swoim pięknem i licznymi bogactwami naturalnymi, do których należą rzadkie gatunki drewna i ziół, metale szlachetne i przede wszystkim magiczna ruda, której sposoby przetapiania bez utraty magicznych właściwości znają tylko tutejsi kowale. W prologu wcielamy się w postać syna wędrownego kupca, który od dawna nie wrócił ze szlaku. Chcemy udać się na poszukiwania, jednak trwa sroga zima i nikt w obawie o własne życie nie chce opuszczać murów miasta, a co dopiero udawać się głęboko w góry. Nieoczekiwanie, w mieście pojawia się grupa tajemniczych przybyszów, którzy za wszelką cenę chcą wynająć kogoś doświadczonego na przewodnika w drodze na Północ...
Tak wygląda zarys fabuły prologu, przygotowywanego przez grupę. O samej modyfikacji wiadomo niewiele, aczkolwiek warto przyjrzeć się screenom moda, które wyglądają naprawdę apetycznie i wykorzystują poczciwy silnik G1 do maksimum.
Pytania autorom moda zadać możecie na tym forum.
Komentarze
Tę wieść skomentowano 0 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Tę wieść skomentowano 0 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.