Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Arcania: Gothic 4 • Rozdział II • INSIMILION

    Arcania: Gothic 4 » Solucja


    Rozdział II

    Działy gier » Arcania: Gothic 4 » Poradniki » Solucja
    Autor: Aharo
    Utworzono: 20.07.2011
    Aktualizacja: 31.08.2011

    Wstęp 
    Po przejściu na drugą stronę spotykamy kupca imieniem Elgan. Zwierzamy mu się, że idziemy do Srebrowodu. On jednak informuje nas, że droga jest zamknięta, aby przez nią przejść trzeba mieć glejt od barona Stewark. Wyruszamy więc do miasta na skale.

    Droga do Stewark – cały czas idziemy ścieżką, aż dojdziemy do teleportu takiego samego jak przy Rozdartej Dziewicy. Leży on przed wejściem do miasta. Aktywujemy go i ruszamy dalej. Przy bramie zaczepi nas strażnik. Po krótkiej rozmowie wpuści nas do miasta, za bramą skręcamy w lewo i kierujemy się stronę gospody ‘Nad klifem” w celu porozmawiania z oberżystą o tym, gdzie przebywa Diego. Niestety, Diego zaginął i oberżysta nie wie, gdzie można go znaleźć. Ruszamy więc w stronę cytadeli. Przy drzwiach do Sali Barona stoi najemnik Gorn. Nie chce nas wpuścić, poza tym dowiadujemy się od niego, że Diego siedzi w lochu. Kierujemy się w stronę więzienia. Po krótkiej rozmowie zostajemy wpuszczeni. Rozmawiamy z Diego, dostajemy od niego wytrych i polecenie odnalezienia Mermunda, którego niby zabił. 

    Diego w potrzebie – udajemy się na poszukiwanie Winstona – strażnika miejskiego. Podczas rozmowy okaże się, że Winston jest buntownikiem. Mamy dwie możliwości: spuścić mu łomot albo poszukać Liuven w celu wysłuchania jej wersji. Jeśli nie lubimy się bić, ruszamy na poszukiwanie siostry barona. Wpierw udajmy się do Gorna, który otworzy nam drzwi do pokoju Liuven. Z zamkniętej skrzyni weźmy klucz. Niedaleko łuczarza Bransona na klifie jest dom, w którym wszystkie okna są zabite deskami – tam właśnie powinniśmy iść. Za pomocą klucz Liuven otwieramy drzwi i idziemy na piętro – rozmawiamy z Liuven. Opowiada nam o zdradzie Renwicka oraz o listach, które dostał od Lorda Hagena. Liuven z żalem informuje nas, że wyrzuciła skrzynie z listami do morza. Zgadzamy się jej pomóc je odnaleźć. 

    Zdradziecki baron – powinniśmy udać się teraz na plażę w celu odnalezienia skrzynki. Znajdziemy ją przy końcu plaży, weźmy ją i udajmy się na poszukiwanie przywódcy buntowników, Hertana. Kryjówka znajduje się w Starej Krypcie. Po rozmowie, Hertan prosi nas o odnalezienie Ricklena - jednego z najlepszych ludzi, jakich ma. Obiecujemy go poszukać, gdy on ruszy na Stewark. 

    Nikogo nie zostawimy – idąc w głąb jaskini, natrafimy na niewielką przepaść, zeskakujemy na dół. W pobliżu leży ciało Ricklena, podchodzimy i stwierdzamy, że nie żyje. Bierzemy klucz z jego ekwipunku i ruszamy w lewo (jak patrzysz od zejścia z góry), po drodze musimy pokonać sporą liczbę szkieletów. Po wyjściu z krypty ruszamy do miasta. Jak się okazuje, Hertanowi udało się przejąć władzę. Idziemy z nim pomówić. W nagrodę za nasze zasługi Hertan uwolnił już Diego, a także wręczył nam z dawna wymarzony glejt umożliwiający przejście przez granice baronii. Dostajemy także prezenty, tarczę o nazwie Honor Stewark oraz zbroję. Mamy do wyboru trzy: Strój stewarskiego uczonego, Stewarski skórzany pancerz i Stewarską zbroję płytową.

    Granica Srebrowodu – dzięki uzyskanemu glejtowi możemy ruszać w stronę Wąwozu Łowców. Przy wielkiej barykadzie zatrzyma nas strażnik, po ukazaniu glejtu zostaniemy przepuszczeni. Musimy pójść bardziej w lewo i otworzyć klapę. Jesteśmy w Krwawej Dolinie.



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw