Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Arcania: Gothic 4 • Rozdział III • INSIMILION

    Arcania: Gothic 4 » Solucja


    Rozdział III

    Działy gier » Arcania: Gothic 4 » Poradniki » Solucja
    Autor: Aharo
    Utworzono: 20.07.2011
    Aktualizacja: 20.07.2011

    Wstęp 
    Po otworzeniu klapy zobaczymy filmik, na którym będzie ukazana końcówka bitwy w Wąwozie Torniarskim oraz jak Lord Gawaan wraca z niej i wpada w łapy orków z klanu Srebrowód.

    Zbyt wiele honoru – jeśli będziemy dalej podążać ścieżką, dotrzemy do osady Gońców Leśnych. W centrum osady znajdziemy Gilhora, kasztelana zamku Srebrowód – porozmawiajmy z nim. Gilthor prosi nas o sprowadzenie z pola bitwy Dorana, sztandarowego lorda Gawaana. Znajdziemy go na pobojowisku, jednak nie będzie chciał z nami wracać, ponieważ zgubił sztandar swojego Pana. Podejmujemy się tego zadania. Jeśli pójdziemy na wschód, natrafimy na dwie jaskinie, w tej drugiej jest sztandar oraz sporo goblinów. Po odebraniu sztandaru goblinom wracamy na pole bitwy poinformować Dorana o naszym znalezisku. Doran obiecuje teraz wrócić na zamek, my też tam się udajmy. Przy bramie zatrzyma nas strażnik, po krótkiej rozmowie wpuści nas do środka. Ruszamy do cytadeli w celu poinformowania kasztelana o naszym sukcesie. Po rozmowie z kasztelanem okazuje się, że nie może nas wpuścić do archiwum bez pozwolenia Lorda Gawaan oraz dowiadujemy się, że pana zamku pojmali orkowie z klanu Srebrowód. Ruszamy z misją ratunkową.

    W szponach orków – dotrzyj do Lorda Gawaana.

    Orkowie ze Srebrowodu – musimy teraz się dostać do jaskini orków. Ruszamy ścieżką obok zamku. Na moście zatrzymają nas strażnicy, podajemy im hasło i idziemy dalej. Przy rozgałęzieniu dróg skręcamy w lewo w kierunku wieży. Na następnym rozgałęzieniu idziemy znowu w lewo, kawałek drogi i jesteśmy u celu. Przy bramie stoi ork imieniem Ogbosh, który wpuści nas pod warunkiem, że przyniesiemy mu szkarawódę - orkowy trunek.

    Szkarawóda – przynieś szkarawóde Ogboshowi.

    Poszukiwacz dusz – musimy znaleźć orkowego szamana imieniem Melog. Idziemy drogą do Tooshoo. Kawałek za rzeką znajduje się chatka, gdzie przebywa Lester i szaman Melog. Rozmawiamy z szamanem, da nam szkarawódę, jak znajdziemy orka imieniem Irrigh i sprowadzimy go do niego. Ruszamy ścieżką na zachód. Przed zakrętem znajduje się Irrigh, który obiecuje pójść do Meloga, jeśli przyniesiemy mu jego duszę, zapieczętowaną w amulecie. Ork informuje nas, że amulet ukradł mu Shalog. Ruszamy dalej tą ścieżką, po dłuższej podróży znajdziemy Shaloga. Nie chce nam oddać amuletu, więc spuszczamy mu lanie. Po rozmowie Shalog informuje nas, że schował amulet w skrzyni razem z żabą. Skrzynia jest w jaskini na wschodzie. Ruszamy dalej tą samą drogą, po jakimś czasie natrafimy na jaskinię, wchodzimy do niej i ją penetrujemy. Gdy odnajdziemy amulet wracamy do chatki Meloga. Po dojściu do chatki rozmawiamy z szamanem.

    Szkarawóda – Melog dał nam szkarawódę, możemy zanieść ją Ogboshowi.

    Ja wódz, ty nie! – po naradzie z Melogiem doszliśmy do wniosku, że to my powinniśmy stanąć do walki, nie Irrigh. Rozmawiamy z Irrigiem w celu zdobycia jego amuletu. Posiadając duszę Irrigha, możemy iść do jaskini orków, wyzwać Erhaga, wodza orków. 

    Szkarawóda – po dostarczeniu szkarawódy Ogboshowi brama otwiera się.

    Ja wódz, ty nie! – ruszamy do Sali Tronowej, w której znajduje się wódz. Wyzywamy go.

    Ja wódz, ty nie! II – musimy pokonać wodza i jego ochroniarzy. Po zwycięstwie idziemy za tron do prowizorycznego więzienia, w którym zapewne jest przetrzymywany Lord Gawaan.

    W szponach orków – w niewielkiej jaskini znajduje się Lord Gawaan. Prosi nas o uwolnienie swoich ludzi z obozu w dolinie drwali oraz o pokonanie orkowych patroli. 

    Sługusy Erhaga – Lord poprosił nas o pozbycie się reszty sługusów starego wodza – Erhaga. 
    Ruszamy w stronę zamku Srebrowód, po drodze powinniśmy spotkać dokładnie 6 orków, których zabijamy. Ruszamy ścieżką do doliny drwali. Na końcu drogi jest niewielki obóz, gdzie pojmani żołnierze pracują dla orków. Zabijamy nadzorców niewolników i rozmawiamy z jednym z żołnierzy. Żołnierze obiecują wyruszyć do zamku, my też tam wracamy. W cytadeli czeka na nas Lord Gawaan, prosimy go, aby wpuścił nas do archiwum – zgadza się. Na końcu pomieszczenia znajduje się stolik, a na nim pradawna mapa Argani. Bierzemy ją i wracamy do barona. Po rozmowie Lord Gawaan wręcza nam zwój, za pomocą którego usuniemy gruzy na drodze do Tooshoo. Możemy ruszać ścieżką do Tooshoo. Na końcu lasu znajdziemy zawalone przejście, używamy zwoju i odblokowujemy przejście. Z gruzów powstał kamienny golem – niszczymy go i ruszamy dalej.



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    DASZA
     

    Wędrowiec
    Temat: PROSZ O POMOC -JAK UŻYĆ ZWO...
    Dodany: 24.08.2011 o 15:23  

    PROSZ O POMOC -JAK UŻYĆ ZWOJU LORDA GOWAANA



    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw