Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Arcanum • Dernholm • INSIMILION

    Arcanum » Solucja


    Dernholm

    Działy gier » Arcanum » Poradniki » Solucja
    Autor: wojjoo
    Utworzono: 26.03.2009
    Aktualizacja: 27.03.2009

    Dernholm, stolica królestwa Kambrii, której czasy świetności już dawno minęły. Niegdyś państwo mogące równać się z takimi potęgami jak Kaladon czy Tarant, słynące z elitarnego wojska – Smoczych rycerzy, obecnie przeżywa upadek, głównie za sprawą braku jakiejkolwiek tolerancji dla techniki. Uważaj, byś nie trafił do tutejszych lochów, w których przetrzymywani są ponoć najgorsi recydywiści z całego Arcanum...

    Przeciwnicy: brak

    1. Zamknięty magazyn
    W znajdujących się wewnątrz zamkniętych beczkach znajdziemy 3 bochenki chleba, 4 sztuki maści leczniczej, 5 mikstur uzdrowienia lekkich ran, 2 butelki wina i 3 butelki wody.

    2. Zamknięty magazyn
    W szafce (zamkniętej) spoczywają dwa zardzewiałe miecze i zardzewiały sztylet.

    3. Dom Jayny Stiles
    Jayna jest młodą półelfką, zainteresowaną nowatorskimi metodami leczenia. Z chęcią dołączy do drużyny każdego technologa. W leżącej pod ścianą skrzyni lekarka przechowuje 52 sztuki złota.

    4. Dom
    W kredensie znajdziemy dużą sprężynę, miksturę uzdrowienia lekkich ran i dwie butelki wina.

    5. Sklep wielobranżowy Dolana
    Możemy tu kupić magiczne mikstury, elementy opancerzenia i podstawowe bronie oraz składniki przydatne dla technologa. Kupiec Charles Dolan będzie miał również dla nas przesyłkę, jeżeli podjęliśmy się wykonania zadania dla Jongle Dunne'a.
    W szafce na zapleczu (zabezpieczona pułapką) znajdziemy dwa bochenki chleba, dwie sztuki maści leczniczej i butelkę wina, a w skrzyni cały asortyment oferowany przez Dolana.

    6. U Ruperta
    Rupert prowadzi sprzedaż przedmiotów przydatnych technologowi, małych mechanicznych i elektronicznych części. W stojącej obok niego beczce znajdziemy metalowe płytki, metalowe wióry, skórzane paski i żarnik. W skrzyni na zapleczu kupiec przechowuje swój asortyment, a w szafce elektrolit, dwie sztuki maści leczniczej, mithrilową blachę, pełne uzdrowienie, pozytywkę, butelkę wina, zardzewiały sztylet i 73 sztuki złota.

    7. Dom Lianny
    Lianna może opowiedzieć nam sporo o Kambrii i Derholmie, a także o swoim ojcu, który zginął 10 lat temu w czasie wojny. Dowiemy się od niej, że obecnie panujący król Pretor nie jest pierworodnym synem poprzedniego władcy. Synem tym jest Maksymilian, mężczyzna, którego spotkamy na Wyspie Rozpaczy.
    Lianna posiada wspaniałą broń, Miecz Baltara (O:15-25, ZM:5-15, Szybkość 10) , a także mechaniczne rękawice. Warto spróbować kradzieży.

    8. Dom Sary Toone
    Powinniśmy z nią porozmawiać, aby wykonać zadanie związane z kopalnią Bessie Toone.

    9. Dom Gladys
    Starsza kobieta poprosi nas o odnalezienie starego rodzinnego pierścienia.
    W skrzyni pod ścianą znajdziemy elegancki pierścień i 43 sztuki złota.

    10. Dom Archibalda

    11. Bernard, syn Archibalda.

    12. Dom
    Na stole znajdziemy losowe przedmioty przydatne technologowi (np. części rewolweru, metalowe wióry).

    13. Zbroje wysokiej klasy u Wallowa
    Kowal Wallow ma do zaoferowania wszelkiego rodzaju broń i elementy opancerzenia, może również, za drobną opłatą, naprawić nasz ekwipunek.
    W skrzyni na zapleczu znajdziemy bochenek chleba, miecz dobrej jakości, 3 butelki wina, butelkę wody, wodę kolońską 'Smoczą' i 135 sztuk złota.

    14. Dom
    W szafce znajdziemy dwie mikstury uzdrowienia lekkich ran i dwie butelki wina.

    15. Pub i karczma królewska
    W środku spotkamy Vollingera, gnoma, który pod pewnymi warunkami dołączy do naszej drużyny. Stojąca przy wejściu kobieta ma na szyi medalion urody (Uroda +2), o który może nas kiedyś poprosić Madame Lil z Tarantu.

    16. Dom
    W beczce znajdziemy rozbudzacz, wybielacz i 31 sztuk złota.

    17. Kapitan straży
    Kapitan straży, sir Garrick Stout, jest mistrzem walki wręcz.

    18. Pałac króla Pretora

    A) Pretor, król Kambrii.
    Król zleci nam zadanie odzyskania podatków z Czarnokorzenia.

    B) Skrzynie
    Dwie zamknięte skrzynie, w których znajdziemy dwa kryształy z kathornu, rubin, szmaragd, większe leczenie zmęczenia, większe uzdrowienie, zaczarowaną kolczugę (pojawia się losowo) i 585 sztuk złota.


    19. Lochy
    Będziemy musieli do nich wejść, jeżeli podjęliśmy się zadania uwolnienia Tollo Underhilla.

    20. Kurier Tarancki
    Warto go zatrzymać, może się przydać przy wykonywaniu zadania odzyskania podatków z Czarnokorzenia.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw