Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Baldur's Gate 2 • Bełty • INSIMILION

    Baldur's Gate 2 » Zbrojownia


    Bełty

    Działy gier » Baldur's Gate 2 » Opisy » Zbrojownia
    Autor: Balzac
    Utworzono: 24.12.2007
    Aktualizacja: 01.08.2008

    Bełt

    Bełty to amunicja wystrzeliwana przez kusze, niezależnie od wielkości broni.

    • Obrażenia: 1k8
    • Typ obrażeń: pocisk (kłute)
    • Waga: 0
    • Wyrzutnia: kusza
    • Komentarz: Najsłabsza amunicja do kuszy, przydatna tylko na początku gry, ponieważ nie będziemy mieć jeszcze dostępu do magicznych bełtów.

    Bełt +1

    Bełty to amunicja wystrzeliwana przez kusze, niezależnie od wielkości broni. Ten szczególny bełt jest magiczny; lecąc w kierunku celu sprawia wrażenie, jakby sam nakierowywał się na cel.

    • Obrażenia: 1k8
    • Obrażenia: +1
    • Typ obrażeń: pocisk (kłute)
    • Waga: 0
    • Wyrzutnia: kusza
    • Komentarz: Bełty magiczne, lepsze od zwykłych, ponieważ zwiększają szansę trafienia przeciwnika.

    Bełt +2

    Bełty to amunicja wystrzeliwana przez kusze, niezależnie od wielkości broni. Ten szczególny bełt jest magiczny; lecąc w kierunku celu sprawia wrażenie, jakby sam nakierowywał się na cel.

    • Obrażenia: 1k8
    • Obrażenia: +2
    • Typ obrażeń: pocisk (kłute)
    • Waga: 0
    • Wyrzutnia: kusza
    • Komentarz: Bełty magiczne, lepsze od zwykłych, ponieważ zwiększają szansę trafienia przeciwnika. Możemy je znaleźć w wielu miejscach, dlatego w późniejszym okresie gry będziemy z nich często korzystać.

    Bełt +3

    Te magiczne bełty przewyższają swoim wykonaniem wszystkie inne, także i magiczne, które do tej pory widziałeś.

    • Obrażenia: 1k8
    • Obrażenia: +3
    • Typ obrażeń: pociski (kłute)
    • Waga: 0
    • Wyrzutnia: kusza
    • Komentarz: Bełty magiczne, lepsze od zwykłych, ponieważ zwiększają szansę trafienia przeciwnika. Te bełty dodają największy bonus do trafienia.

    Bełt Błyskawic

    Kiedy trzymasz w ręku ten bełt, niemalże wyczuwasz energię, która została w nim zamknięta. Lecąc, pozostawia za sobą zapach naelektryzowanego powietrza. Po trafieniu wyładowuje się z całej elektryczności.

    • Obrażenia: 1k8
    • Typ obrażeń: pocisk (kłute)
    • Specjalne:
      +4K4 obrażeń od elektryczności (lub połowa, po udanym rzucie obronnym przeciw zionięciom)
    • Waga: 0
    • Wyrzutnia: kusza
    • Komentarz: Umagiczniona wersja zwykłych bełtów, zadają dodatkowe obrażenia od elektryczności. Przydatne w walce z trudniejszymi przeciwnikami.

    Bełt paraliżujący

    Cel trafiony tym bełtem musi wykonać rzut obronny przeciwko paraliżowi albo zostanie sparaliżowany na pięć rund.

    • Obrażenia: 1k10
    • Typ obrażeń: pocisk (kłute)
    • Specjalne:
      Cel musi wykonać rzut obronny przeciw paraliżowi albo zostanie sparaliżowany na 5 rund
    • Waga: 1
    • Wyrzutnia: kusza
    • Komentarz: Umagiczniona wersja zwykłych bełtów. Ich właściwością magiczną jest to, że mogą sparaliżować przeciwnika, jeżeli nie wykona on rzutu obronnego przeciw paraliżowi. Bełty całkiem interesujące, jednak są w tej grze lepsze.

    Bełt polimorfii

    Ten bełt jest magiczny; otacza go zielona poświata. Trafiona przez niego osoba, która nie wykona rzutu przeciw różdżkom, zostaje zmieniona w wiewiórkę.

    • Obrażenia: 1K8
    • Typ obrażeń: pocisk (kłute)
    • Specjalne:
      Rzut obronny przeciw polimorfii albo ofiara zmienia się w wiewiórkę
    • Czas trwania: stały
    • Waga: 0
    • Wyrzutnia: kusza
    • Komentarz: Są to całkiem niezłe bełty, zamieniają wroga w wiewiórkę na stałe. Niestety dużą wadą jest to, że ekwipunek postaci też ulega zamianie.

    Bełt Ukąszeń

    Bełt ukąszeń jest śmiercionośnym narzędziem w rękach każdego kusznika. Jego zakończony zadziorami grot jest zatruty; trująca substancja dostaje się po trafieniu do krwiobiegu, powodując agonię i, bardzo często, śmierć.

    • Obrażenia: 1k8
    • Typ obrażeń: pocisk (kłute)
    • Specjalne:
      Trucizna: 30 obrażeń po 15 sekundach (rzut obronny przeciw śmierci neguje)
    • Waga: 0
    • Wyrzutnia: kusza
    • Komentarz: Umagiczniona wersja zwykłych bełtów, zadają dodatkowe obrażenia od trucizny. Przydatne w walce z trudniejszymi przeciwnikami, dobre także na Trolle.

    Bełt Kuo-Toa

    Ten smukły bełt powleczony jest specjalna trucizną, przygotowana przez alchemików Kuo-Toa. Cel trafiony tym bełtem musi wykonać rzut obronny przeciw zaklęciom albo zostanie ogłuszony na cztery rundy.

    • Obrażenia: 2k6
    • Typ obrażeń: pocisk (kłute)
    • Specjalne:
      Cel musi wykonać rzut obronny przeciw magii albo zostanie ogłuszony na 4 rundy
    • Waga: 0
    • Wyrzutnia: kusza
    • Miejsce: Mają je Kuo-Toa w Podmroku
    • Komentarz: Umagiczniona wersja zwykłych bełtów. Ich właściwością magiczną jest to, że mogą ogłuszyć przeciwnika, jeżeli nie wykona on rzutu obronnego przeciw magii. Zaletę tych bełtów jest także to, że najwięcej mogą zadać 12 punktów obrażeń.

    Bełt Ogłuszania Drowów

    Ten przedmiot, podobnie jak większość ekwipunku mrocznych elfów, stworzony został za pomocą adamantyny, stopu adamantytu, który szybko zmienia się w pył, gdy wyniesie się go z Podmroku. Cel trafiony tym bełtem musi wykonać rzut obronny przeciw śmierci albo zostanie ogłuszony na cztery rundy.

    • Obrażenia: 1k8 +1
    • Obrażenia: +1
    • Typ obrażeń: pocisk (kłute)
    • Specjalne:
      Ofiara musi wykonać rzut obronny przeciw śmierci albo zostanie ogłuszona na 4 rundy
    • Waga: 0
    • Wyrzutnia: kusza
    • Miejsce: Mają je Drowy w Podmroku
    • Komentarz: Umagiczniona wersja zwykłych bełtów. Ich właściwością magiczną jest to, że mogą ogłuszyć przeciwnika, jeżeli nie wykona on rzutu obronnego przeciw śmierci.

    Bełt Snu Drowów

    Ten przedmiot, podobnie jak większość ekwipunku mrocznych elfów, stworzony został za pomocą adamantyny, stopu adamantytu, który szybko zmienia się w pył, gdy wyniesie się go z Podmroku. Cel trafiony tym bełtem musi wykonać rzut obronny przeciwko truciznom albo zaśnie na cztery rundy. Drowy często używają tych bełtów do porywania niewolników.

    • Obrażenia: 1k8 +1
    • Obrażenia: +1
    • Typ obrażeń: pocisk (kłute)
    • Specjalne:
      Cel musi wykonać rzut obronny przeciw truciznom albo zaśnie na cztery rundy
    • Waga: 0
    • Wyrzutnia: kusza
    • Miejsce: Mają je Drowy w Podmroku
    • Komentarz: Umagiczniona wersja zwykłych bełtów. Ich właściwością magiczną jest to, że przeciwnik może zasnąć, jeżeli nie wykona rzutu obronnego przeciw truciźnie.

    Błyskawiczny Cudowny Silny Towarzysz

    To jest amunicja do kuszy Jana (Błyskawicznego Cudownego Silnego Miotacza). Te czaszki wypełnione są specjalnym proszkiem, który zadaje niewiele obrażeń, ale ma możliwość ogłuszenia przeciwnika na 2 rundy (jeżeli nie wyjdzie mu rzut obronny przeciw magii).

    • Obrażenia: 1k2 +1
    • Obrażenia: +1
    • Typ obrażeń: pocisk (kłute)
    • Specjalne:
      Może ogłuszyć przeciwnika na 2 rundy (jeżeli nie uda mu się rzut obronny przeciw magii)
    • Waga: 0
    • Wyrzutnia: kusza
    • Miejsce: Ma je Jan Jansen
    • Komentarz: Umagiczniona wersja zwykłych bełtów. Ich właściwością magiczną jest to, że mogą ogłuszyć przeciwnika, jeżeli nie wykona rzutu obronnego przeciw magii. Niestety te bełty mogą zadać tylko 3 obrażenia, co jest bardzo marnym wynikiem.

    Bełt Drowów +1

    Ten bełt, podobnie jak większość ekwipunku mrocznych elfów, stworzony został za pomocą adamantyny, stopu adamantytu, który szybko zmienia się w pył, gdy wyniesie się go z Podmroku.

    • Obrażenia: 1k8
    • Obrażenia: +1
    • Typ obrażeń: pocisk (kłute)
    • Waga: 0
    • Wyrzutnia: kusza
    • Miejsce: Mają je Drowy w Podmroku
    • Komentarz: Bełty magiczne, lepsze od zwykłych, zwiększają szansę trafienia przeciwnika. Właściwie są to zwykłe bełty +1, jednak możemy je znaleźć tylko w Podmroku.

    Futerał obfitości +1

    Historia tego magicznego futerału na bełty dawno już poszła w zapomnienie, choć prawdopodobnie miała ona coś wspólnego z trudnym do wyjaśnienia, lecz dobrze udokumentowanym brakiem dobrych wytwórców bełtów podczas Czasu Niepokojów.

    • Nieograniczona liczba bełtów +1
    • Miejsce: I poziom Twierdzy Strażnika
    • Komentarz: Zaletą tego futerału jest to, że mamy nieograniczoną ilość bełtów, ale niestety są one tylko +1.

    Futerał obfitości +2

    Pieniądze i surowce zainwestowane w Futerał Obfitości sprawiły, że przedmiot ten zyskał jeszcze większe magiczne właściwości.

    • Nieograniczona liczba bełtów +2
    • Miejsce: Futerał stworzyć może Cespenar, chochlik ze Sfery Kieszeniowej. Będzie potrzebował do tego Królewską Łzę, Futerał obfitości i 10000 sztuk złota
    • Komentarz: Dzięki futerałowi mamy nieograniczoną ilość bełtów +2. Mogłoby się wydawać to zaletą, ale w tej grze możemy znaleźć o wiele lepszą amunicję do kuszy.



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 8
    Temat: U mnie Mazzy uzywa (obecnie...
    Dodany: 13.03.2012 o 9:28  

    U mnie Mazzy uzywa (obecnie) kuszy oraz bełtów KUo-Toan. Są świetne. Przeciwnicy, których trafi paraliżuje i w tym czasie mieczem ich wykańczam. Każdy potwór może przez nie skapnąć :P



    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw