Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Baldur's Gate 2 • Bestiariusz, część 6 • INSIMILION

    Baldur's Gate 2 » Bestiariusz


    Bestiariusz, część 6

    Działy gier » Baldur's Gate 2 » Opisy » Bestiariusz
    Autor: Valygar
    Utworzono: 31.12.2008
    Aktualizacja: 31.12.2008

    Pomniejszy żywiołak ognia

    Cechy:

    • Siła: 19
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Neutralny
    • Poziom: 10
    • Punkty Życia: 64
    • Klasa Pancerza: 2
    • TraK0: 13
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 2000

    Odporności:

    • Ogień, Magiczny Ogień: 125%

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 10
    • Berła/Różdżki/Laski: 12
    • Petryfikacja/Polimorfia: 11
    • Zionięcie: 12
    • Czary: 13

    Miejsce: Przytułek

    Charakterystyka: Pomniejszy żywiołak ognia nie należy do trudnych przeciwników, aczkolwiek może przysporzyć trochę problemów. Dla wysoko poziomowych bohaterów walka będzie na pewno łatwa, ale już drużynom o niskim poziomie może dać się we znaki – najlepiej uszkodzić go jak najbardziej się da używając broni dystansowych, a dzieło skończyć pozostałym orężem. Nie należy go atakować ogniem, gdyż będzie się wtedy regenerował.

    Pomniejszy żywiołak powietrza

    Cechy:

    • Siła: 19
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Neutralny
    • Poziom: 8
    • Punkty Życia: 64
    • Klasa Pancerza: 2
    • TraK0: 13
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 3000

    Odporności:

    • Brak

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 10
    • Berła/Różdżki/Laski: 12
    • Petryfikacja/Polimorfia: 11
    • Zionięcie: 12
    • Czary: 13

    Miejsce: Przytułek

    Charakterystyka: Pomniejszy żywiołak powietrza nie należy do trudnych przeciwników, aczkolwiek może przysporzyć trochę problemów. Dla wysoko poziomowych bohaterów walka będzie na pewno łatwa, ale już drużynom o niskim poziomie może dać się we znaki – najlepiej uszkodzić go jak najbardziej się da używając broni dystansowych, a dzieło skończyć pozostałym orężem.

    Pomniejszy żywiołak ziemi

    Cechy:

    • Siła: 19
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Neutralny
    • Poziom: 10
    • Punkty Życia: 64
    • Klasa Pancerza: 2
    • TraK0: 13
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 2000

    Odporności:

    • Brak

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 10
    • Berła/Różdżki/Laski: 12
    • Petryfikacja/Polimorfia: 11
    • Zionięcie: 12
    • Czary: 13

    Miejsce: Przytułek

    Charakterystyka: Pomniejszy żywiołak ziemi nie należy do trudnych przeciwników, aczkolwiek może przysporzyć trochę problemów. Dla wysoko poziomowych bohaterów walka będzie na pewno łatwa, ale już drużynom o niskim poziomie może dać się we znaki – najlepiej uszkodzić go jak najbardziej się da używając broni dystansowych, a dzieło skończyć pozostałym orężem.

    Ponury strażnik

    Cechy:

    • Siła: 18
    • Zręczność: 17
    • Kondycja: 15
    • Inteligencja: 11
    • Mądrość: 14
    • Charyzma: 13

    Statystyki:

    • Charakter: Neutralny
    • Poziom: 0
    • Punkty Życia: 48
    • Klasa Pancerza: 0
    • TraK0: 10
    • Liczba ataków: 2
    • PD za zabicie: 4000

    Odporności:

    • Pociski: 100%

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 10
    • Berła/Różdżki/Laski: 12
    • Petryfikacja/Polimorfia: 11
    • Zionięcie: 12
    • Czary: 13

    Miejsce: Dzielnica Cmentarna

    Charakterystyka: Tego przeciwnika spotkamy w towarzystwie innych nieumarłych, co sprawia, że walka z nimi nie należy do najprostszych. Nie możemy się go pozbyć za pomocą broni dystansowych, gdyż jest odporny na ten rodzaj oręża – najlepszym wyjściem jest przywitanie go (a raczej ich) Kulą Ognia, a później wysłanie w zaświaty.

    Prastara Kula

    Cechy:

    • Siła: 10
    • Zręczność: 12
    • Kondycja: 12
    • Inteligencja: 16
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Praworządny Zły
    • Poziom: 9
    • Punkty Życia: 130
    • Klasa Pancerza: -6
    • TraK0: 5
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 14000

    Odporności:

    • Magia: 50%
    • Żywioły, Sieczne, Kłute, Obuchowe: 10%

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 4
    • Berła/Różdżki/Laski: 6
    • Petryfikacja/Polimorfia: 5
    • Zionięcie: 4
    • Czary: 7

    Miejsce: Kula Sfer

    Charakterystyka: Prastara Kula jest z pewnością jednym z najtrudniejszych przeciwników. Podstawą jest posiadanie Płaszcza Odzwierciedlenia albo Tarczy Baldurana, aby obronić się przed jej promieniami. Nie poradzimy sobie z nią za pomocą magii, gdyż ma 50% odporności na nią, a na wszystko inne po 10% - najlepszy sposób na pozostanie przy życiu, to jak najszybszy atak.

    Przywódca Kuo-Toa

    Cechy:

    • Siła: 18
    • Zręczność: 10
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 13
    • Mądrość: 14
    • Charyzma: 18

    Statystyki:

    • Charakter: Neutralny Zły
    • Poziom: 8
    • Punkty Życia: 80
    • Klasa Pancerza: 4
    • TraK0: 13
    • Liczba ataków: 2
    • PD za zabicie: 2400

    Odporności:

    • Kwas: 100%
    • Ogień, Magiczny Ogień: -25%

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 10
    • Berła/Różdżki/Laski: 12
    • Petryfikacja/Polimorfia: 11
    • Zionięcie: 12
    • Czary: 13

    Miejsce: Podmrok

    Charakterystyka: Przywódca Kuo-Toa nie jest dużo trudniejszym przeciwnikiem niż inni z jego rasy – jedyne, o czym musimy pamiętać podczas walki z nim, to podatność na ogień, dzięki użyciu którego wygramy z nim dużo szybciej.

    Przywódca niewolników

    Cechy:

    • Siła: 15
    • Zręczność: 15
    • Kondycja: 15
    • Inteligencja: 11
    • Mądrość: 11
    • Charyzma: 11

    Statystyki:

    • Charakter: Praworządny Dobry
    • Poziom: 7
    • Punkty Życia: 62
    • Klasa Pancerza: 10
    • TraK0: 14
    • Liczba ataków: 7
    • PD za zabicie: 1275

    Odporności:

    • Brak

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 11
    • Berła/Różdżki/Laski: 13
    • Petryfikacja/Polimorfia: 12
    • Zionięcie: 13
    • Czary: 14

    Miejsce: Więzienie Sfer

    Charakterystyka: Równie prosty do pokonania, jak wszyscy jego „poddani” – dzięki swojej wysokiej KP będzie bardzo łatwym celem dla naszych mieczy, które potną go na małe kawałki w kilka sekund.

    Quasit

    Cechy:

    • Siła: 12
    • Zręczność: 18
    • Kondycja: 12
    • Inteligencja: 18
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Chaotyczny Zły
    • Poziom: 7
    • Punkty Życia: 32
    • Klasa Pancerza: 2
    • TraK0: 15
    • Liczba ataków: 3
    • PD za zabicie: 4000

    Odporności:

    • Ogień, Elektryczność: 100%
    • Zimno, Magiczne Zimno, Magiczny Ogień: 50%
    • Magia: 25%

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 10
    • Berła/Różdżki/Laski: 8
    • Petryfikacja/Polimorfia: 7
    • Zionięcie: 12
    • Czary: 9

    Miejsce: Kula Sfer, Przytułek

    Charakterystyka: Pomimo całkiem niezłych odporności, Qasit jest dość słabym w walce stworzeniem. Będzie miał problemy z trafieniem naszych bohaterów, a my powinniśmy go zabić dwoma/trzema ciosami.

    Rakshasa

    Cechy:

    • Siła: 15
    • Zręczność: 13
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 12
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Chaotyczny Neutralny
    • Poziom: 9
    • Punkty Życia: 56
    • Klasa Pancerza: -4
    • TraK0: 9
    • Liczba ataków: 9
    • PD za zabicie: 3000

    Odporności:

    • Brak

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 10
    • Berła/Różdżki/Laski: 12
    • Petryfikacja/Polimorfia: 11
    • Zionięcie: 12
    • Czary: 13

    Miejsce: Gaj Druidów, Przytułek

    Charakterystyka: Rakshasa to dość ciężki przeciwnik – posiada niską KP, dużo ataków na rundę, niezłe TraK0 i kilka dobrych czarów. Trudno znaleźć u niego jakieś słabości – aby go pokonać, twoje postacie muszą mieć dość wysoki poziom. Wtedy pozostaje tylko jedno wyjście: zabij, zanim sam zginiesz.

    Runiczny zabójca

    Cechy:

    • Siła: 19
    • Zręczność: 20
    • Kondycja: 16
    • Inteligencja: 12
    • Mądrość: 12
    • Charyzma: 12

    Statystyki:

    • Charakter: Chaotyczny Neutralny
    • Poziom: 12
    • Punkty Życia: 72
    • Klasa Pancerza: 10
    • TraK0: 10
    • Liczba ataków: 7
    • PD za zabicie: 4500

    Odporności:

    • Brak

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 6
    • Berła/Różdżki/Laski: 8
    • Petryfikacja/Polimorfia: 7
    • Zionięcie: 7
    • Czary: 9

    Miejsce: Dzielnica Mostowa

    Charakterystyka: Runiczni zabójcy to prawdziwe maszynki do zabijania – ich największym sprzymierzeńcem jest niewidzialność, tak więc musimy ich jej pozbawić, rzucając Prawdziwe Widzenie. Pomimo wielu ataków na rundę i niezłego TraK0 posiadają kiepską KP, tak więc szybko powinniśmy ich zabić.

    Sahuagin

    Cechy:

    • Siła: 21
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 13
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 18

    Statystyki:

    • Charakter: Praworządny Zły
    • Poziom: 2
    • Punkty Życia: 81
    • Klasa Pancerza: 5
    • TraK0: 11
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 3000

    Odporności:

    • Ogień, Magiczny Ogień: -25%

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 8
    • Berła/Różdżki/Laski: 10
    • Petryfikacja/Polimorfia: 9
    • Zionięcie: 9
    • Czary: 11

    Miejsce: Podwodne Miasto, Kula Sfer

    Charakterystyka: Sahuagin jest kolejnym przeciwnikiem, przy którym nie trzeba stosować żadnej konkretnej taktyki. Ot, wystarczy wyjść na niego z mieczami, a najlepiej posłużyć się ogniem, na który jest podatny.

    Salamandra

    Cechy:

    • Siła: 17
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 15
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Chaotyczny Zły
    • Poziom: 8
    • Punkty Życia: 63
    • Klasa Pancerza: 3
    • TraK0: 11
    • Liczba ataków: 2
    • PD za zabicie: 2000

    Odporności:

    • Ogień, Magiczny Ogień: 100%

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 7
    • Berła/Różdżki/Laski: 9
    • Petryfikacja/Polimorfia: 8
    • Zionięcie: 8
    • Czary: 8

    Miejsce: Kula Sfer, Przytułek

    Charakterystyka: Zwykła salamandra nie różni się zbytnio od swojej ognistej wersji – jest trochę słabsza, ale też jest odporna na ogień, chociaż tylko w 100%, tak więc nie posiada zdolności regeneracji. Chyba nie ma innego wyjścia, jak chwycić za miecze...

    Siepacz gnolli

    Cechy:

    • Siła: 18/22
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Chaotyczny Neutralny
    • Poziom: 2
    • Punkty Życia: 15
    • Klasa Pancerza: 5
    • TraK0: 18
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 65

    Odporności:

    • Brak

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 14
    • Berła/Różdżki/Laski: 16
    • Petryfikacja/Polimorfia: 15
    • Zionięcie: 17
    • Czary: 17

    Miejsce: Lasy Tethyru

    Charakterystyka: Gnoll jak to gnoll – słaby przeciwnik spotykany w grupie ze swoimi pobratymcami – zamawiał ktoś pieczyste? Chyba że komuś szkoda czarów, to może to zrobić w tradycyjny sposób za pomocą mieczy i toporów.

    Skoczek

    Cechy:

    • Siła: 17
    • Zręczność: 16
    • Kondycja: 14
    • Inteligencja: 17
    • Mądrość: 13
    • Charyzma: 14

    Statystyki:

    • Charakter: Praworządny Zły
    • Poziom: 3
    • Punkty Życia: 80
    • Klasa Pancerza: 10
    • TraK0: 13
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 2000

    Odporności:

    • Brak

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 10
    • Berła/Różdżki/Laski: 12
    • Petryfikacja/Polimorfia: 11
    • Zionięcie: 12
    • Czary: 13

    Miejsce: Twierdza Strażnika

    Charakterystyka: Skoczek jest podobny do innych Githyanki – spotykamy go oczywiście w grupie ze swoimi pobratymcami – w walce kontaktowej może cię trochę uszkodzić, dlatego takowa musi trwać jak najkrócej. A więc należy go przywitać Kulą Ognia.

    Svirnebli

    Cechy:

    • Siła: 9
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Praworządny Neutralny
    • Poziom: 6
    • Punkty Życia: 70
    • Klasa Pancerza: 10
    • TraK0: 14
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 2000

    Odporności:

    • Brak

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 10
    • Berła/Różdżki/Laski: 12
    • Petryfikacja/Polimorfia: 11
    • Zionięcie: 12
    • Czary: 13

    Miejsce: Podmrok

    Charakterystyka: Na swojej drodze nie spotkasz raczej wielu wrogich głębinowych gnomów. Jedyny taki przypadek pojawi się podczas wykonywania zadań dla drowów, gdy będziesz musiał walczyć z komandem (ale można z nimi to załatwić w pokojowy sposób) – najlepiej przywitać ich Kulą Ognia – to znacznie przyspieszy walkę.

    Straszny wilk

    Cechy:

    • Siła: 9
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Neutralny Zły
    • Poziom: 1
    • Punkty Życia: 33
    • Klasa Pancerza: 6
    • TraK0: 15
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 650

    Odporności:

    • Zimno, Magiczne Zimno: 100%
    • Elektryczność: 50%

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 11
    • Berła/Różdżki/Laski: 13
    • Petryfikacja/Polimorfia: 12
    • Zionięcie: 13
    • Czary: 14

    Miejsce: Wzgórza Wichrowych Włóczni

    Charakterystyka: Walka z tym wilkiem nie będzie się znacznie różniła od innych – jedyna rzecz, o której trzeba pamiętać, to fakt, że ten przeciwnik jest odporny całkowicie na zimno i w połowie na elektryczność.

    Strażnik Cienia

    Cechy:

    • Siła: 13
    • Zręczność: 10
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 10
    • Mądrość: 11
    • Charyzma: 10

    Statystyki:

    • Charakter: Chaotyczny Zły
    • Poziom: 5
    • Punkty Życia: 60
    • Klasa Pancerza: 5
    • TraK0: 15
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 620

    Odporności:

    • Zimno, Magiczne Zimno, Kwas: 100%

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 13
    • Berła/Różdżki/Laski: 15
    • Petryfikacja/Polimorfia: 14
    • Zionięcie: 16
    • Czary: 16

    Miejsce: Ruiny Świątyni

    Charakterystyka: Walka z tym przeciwnikiem jest dość łatwa, pomimo jego obstawy złożonej z innych cieni. Są to słabe kreatury, tak więc kilka ciosów miecza albo Kula Ognia i walka skończona, oczywiście na placu boju pozostała nasza drużyna.

    Szaman hobgoblinów

    Cechy:

    • Siła: 14
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 15
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 12
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Praworządny Zły
    • Poziom: 3
    • Punkty Życia: 36
    • Klasa Pancerza: 5
    • TraK0: 19
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 35

    Odporności:

    • Brak

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 14
    • Berła/Różdżki/Laski: 16
    • Petryfikacja/Polimorfia: 15
    • Zionięcie: 17
    • Czary: 17

    Miejsce: Kanały, Wzgórza Wichrowych Włóczni

    Charakterystyka: Jak wszystkie inne hobgobliny i ten nie stanowi żadnego problemu – z jego strony nie musimy się prawie niczego obawiać. Rzuci tylko kilka słabych czarów wspomagających drużynę i to wszystko...

    Szaman koboldów

    Cechy:

    • Siła: 9
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Praworządny Zły
    • Poziom: 3
    • Punkty Życia: 10
    • Klasa Pancerza: 7
    • TraK0: 20
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 65

    Odporności:

    • Brak

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 16
    • Berła/Różdżki/Laski: 18
    • Petryfikacja/Polimorfia: 17
    • Zionięcie: 20
    • Czary: 19

    Miejsce: Kanały, Przytułek

    Charakterystyka: Szaman jak to szaman, kobold jak to kobold... Szansa, że zagrozi naszym bohaterom jest taka, jak na trafienie szóstki w totka, czyli bardzo mała. Jeden cios miecza i będzie wąchał kwiatki od spodu.

    Szary szlam

    Cechy:

    • Siła: 14
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Neutralny
    • Poziom: 3
    • Punkty Życia: 25
    • Klasa Pancerza: 8
    • TraK0: 17
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 275

    Odporności:

    • Ogień, Magiczny Ogień, Zimno, Magiczne Zimno, Magia: 100%

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 11
    • Berła/Różdżki/Laski: 13
    • Petryfikacja/Polimorfia: 12
    • Zionięcie: 13
    • Czary: 14

    Miejsce: Podmrok

    Charakterystyka: Na szary szlam nie działa ani ogień, ani zimno, ani w ogóle magia – to są chyba najważniejsze sprawy dotyczące tego przeciwnika. Jego zabicie nie powinno sprawić dużego problemu – on cię nie zabije, co najwyżej spowolni, ale od tego się nie ginie...

    Szkielet

    Cechy:

    • Siła: 9
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Neutralny
    • Poziom: 1
    • Punkty Życia: 8
    • Klasa Pancerza: 7
    • TraK0: 19
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 65

    Odporności:

    • Zimno: 100%
    • Pociski: 90%
    • Sieczne, Obuchowe: 10%

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć:
    • Berła/Różdżki/Laski:
    • Petryfikacja/Polimorfia:
    • Zionięcie:
    • Czary:

    Miejsce: Targowo, Podmrok

    Charakterystyka: Szkielet jest jednym z najłatwiejszych przeciwników. Oczywiście pod warunkiem, że nie atakujemy go chłodem albo pociskami, bo na to jest odporny. Z racji, że spotykamy go w grupach podobnych mu istot, najlepiej użyć Kuli Ognia.

    Szkielet wojownik

    Cechy:

    • Siła: 18/40
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 16
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Neutralny Zły
    • Poziom: 10
    • Punkty Życia: 80
    • Klasa Pancerza: 2
    • TraK0: 9
    • Liczba ataków: 2
    • PD za zabicie: 4000

    Odporności:

    • Zimno: 100%
    • Magia: 90%
    • Pociski: 60%
    • Obuchowe: 50%
    • Sieczne: 40%

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 5
    • Berła/Różdżki/Laski: 7
    • Petryfikacja/Polimorfia: 6
    • Zionięcie: 5
    • Czary: 8

    Miejsce: Targowo, Kula Sfer, Wzgórza Wichrowych Włóczni, Przytułek, Ruiny Świątyni

    Charakterystyka: Szkielet wojownik może nam sprawić mały problem – posiada nie najwyższe TraK0 i niezłe odporności – 90% na magię i w granicach 50% na każdy typ broni, oprócz kłutych. Jedyny sposób, aby przeżyć spotkanie z nim, to jak najszybszy atak i posłanie go na tamten świat.

    Śnieżny troll

    Cechy:

    • Siła: 18
    • Zręczność: 20
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 16
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Chaotyczny Zły
    • Poziom: 9
    • Punkty Życia: 172
    • Klasa Pancerza: 4
    • TraK0: 13
    • Liczba ataków: 2
    • PD za zabicie: 1400

    Odporności:

    • Zimno, Magiczne Zimno: 75%
    • Ogień, Magiczny Ogień: -50%

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 11
    • Berła/Różdżki/Laski: 13
    • Petryfikacja/Polimorfia: 12
    • Zionięcie: 13
    • Czary: 14

    Miejsce: Kula Sfer

    Charakterystyka: Ten troll jest dość twardym przeciwnikiem – odporność na magię i duża ilość PŻ sprawi, że trochę się namęczymy. Ale na szczęście ma on jedną słabość: ogień będzie mu zadawał dwa razy więcej obrażeń, co powinniśmy wykorzystać w walce z nim.

    Śnieżny wilk

    Cechy:

    • Siła: 15
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 15
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Neutralny Zły
    • Poziom: 6
    • Punkty Życia: 45
    • Klasa Pancerza: 5
    • TraK0: 15
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 975

    Odporności:

    • Zimno, Magiczne Zimno: 100%

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 11
    • Berła/Różdżki/Laski: 13
    • Petryfikacja/Polimorfia: 12
    • Zionięcie: 13
    • Czary: 14

    Miejsce: Slumsy

    Charakterystyka: Śnieżny wilk jest całkiem łatwym przeciwnikiem – nie dość, że spotykamy go samego, to jeszcze ma strasznie kiepskie statystyki. Kilka ciosów i powinien wąchać kwiatki od spodu. Podczas walki z nim musimy tylko pamiętać, aby nie atakować go chłodem, gdyż jest na ten żywioł odporny.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 4 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    C.F.
     

    Wędrowiec
    Temat: ?
    Dodany: 10.06.2009 o 14:26  

    A Raksasha nie ma czasem odporności na magię?

    Sildek
     

    Wędrowiec
    Temat: nie ma pustoszyciela? (tron...
    Dodany: 16.06.2011 o 18:57  

    nie ma pustoszyciela? (tron bhaala, 5 próba)

    Zbigniew
     

    Wędrowiec
    Temat: Brak Pokracznego Kopca
    Dodany: 26.08.2011 o 10:54  

    Brak Pokracznego Kopca

    Fafarafa
     

    Wędrowiec
    Temat: Coś tu jest nie \"halo\" w ...
    Dodany: 17.05.2013 o 9:26  

    Coś tu jest nie "halo" w tych opisach. Niektórzy wrogowie mają po 7-9 ataków? Trudno w to uwierzyć.



    Ten artykuł skomentowano 4 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw