Pomniejszy żywiołak ognia
Cechy:
- Siła: 19
- Zręczność: 9
- Kondycja: 9
- Inteligencja: 9
- Mądrość: 9
- Charyzma: 9
Statystyki:
- Charakter: Neutralny
- Poziom: 10
- Punkty Życia: 64
- Klasa Pancerza: 2
- TraK0: 13
- Liczba ataków: 1
- PD za zabicie: 2000
Odporności:
- Ogień, Magiczny Ogień: 125%
Rzuty obronne:
- Paraliż/Trucizny/Śmierć: 10
- Berła/Różdżki/Laski: 12
- Petryfikacja/Polimorfia: 11
- Zionięcie: 12
- Czary: 13
Miejsce: Przytułek
Charakterystyka: Pomniejszy żywiołak ognia nie należy do trudnych przeciwników, aczkolwiek może przysporzyć trochę problemów. Dla wysoko poziomowych bohaterów walka będzie na pewno łatwa, ale już drużynom o niskim poziomie może dać się we znaki – najlepiej uszkodzić go jak najbardziej się da używając broni dystansowych, a dzieło skończyć pozostałym orężem. Nie należy go atakować ogniem, gdyż będzie się wtedy regenerował.
Pomniejszy żywiołak powietrza
Cechy:
- Siła: 19
- Zręczność: 9
- Kondycja: 9
- Inteligencja: 9
- Mądrość: 9
- Charyzma: 9
Statystyki:
- Charakter: Neutralny
- Poziom: 8
- Punkty Życia: 64
- Klasa Pancerza: 2
- TraK0: 13
- Liczba ataków: 1
- PD za zabicie: 3000
Odporności:
- Brak
Rzuty obronne:
- Paraliż/Trucizny/Śmierć: 10
- Berła/Różdżki/Laski: 12
- Petryfikacja/Polimorfia: 11
- Zionięcie: 12
- Czary: 13
Miejsce: Przytułek
Charakterystyka: Pomniejszy żywiołak powietrza nie należy do trudnych przeciwników, aczkolwiek może przysporzyć trochę problemów. Dla wysoko poziomowych bohaterów walka będzie na pewno łatwa, ale już drużynom o niskim poziomie może dać się we znaki – najlepiej uszkodzić go jak najbardziej się da używając broni dystansowych, a dzieło skończyć pozostałym orężem.
Pomniejszy żywiołak ziemi
Cechy:
- Siła: 19
- Zręczność: 9
- Kondycja: 9
- Inteligencja: 9
- Mądrość: 9
- Charyzma: 9
Statystyki:
- Charakter: Neutralny
- Poziom: 10
- Punkty Życia: 64
- Klasa Pancerza: 2
- TraK0: 13
- Liczba ataków: 1
- PD za zabicie: 2000
Odporności:
- Brak
Rzuty obronne:
- Paraliż/Trucizny/Śmierć: 10
- Berła/Różdżki/Laski: 12
- Petryfikacja/Polimorfia: 11
- Zionięcie: 12
- Czary: 13
Miejsce: Przytułek
Charakterystyka: Pomniejszy żywiołak ziemi nie należy do trudnych przeciwników, aczkolwiek może przysporzyć trochę problemów. Dla wysoko poziomowych bohaterów walka będzie na pewno łatwa, ale już drużynom o niskim poziomie może dać się we znaki – najlepiej uszkodzić go jak najbardziej się da używając broni dystansowych, a dzieło skończyć pozostałym orężem.
Ponury strażnik
Cechy:
- Siła: 18
- Zręczność: 17
- Kondycja: 15
- Inteligencja: 11
- Mądrość: 14
- Charyzma: 13
Statystyki:
- Charakter: Neutralny
- Poziom: 0
- Punkty Życia: 48
- Klasa Pancerza: 0
- TraK0: 10
- Liczba ataków: 2
- PD za zabicie: 4000
Odporności:
- Pociski: 100%
Rzuty obronne:
- Paraliż/Trucizny/Śmierć: 10
- Berła/Różdżki/Laski: 12
- Petryfikacja/Polimorfia: 11
- Zionięcie: 12
- Czary: 13
Miejsce: Dzielnica Cmentarna
Charakterystyka: Tego przeciwnika spotkamy w towarzystwie innych nieumarłych, co sprawia, że walka z nimi nie należy do najprostszych. Nie możemy się go pozbyć za pomocą broni dystansowych, gdyż jest odporny na ten rodzaj oręża – najlepszym wyjściem jest przywitanie go (a raczej ich) Kulą Ognia, a później wysłanie w zaświaty.
Prastara Kula
Cechy:
- Siła: 10
- Zręczność: 12
- Kondycja: 12
- Inteligencja: 16
- Mądrość: 9
- Charyzma: 9
Statystyki:
- Charakter: Praworządny Zły
- Poziom: 9
- Punkty Życia: 130
- Klasa Pancerza: -6
- TraK0: 5
- Liczba ataków: 1
- PD za zabicie: 14000
Odporności:
- Magia: 50%
- Żywioły, Sieczne, Kłute, Obuchowe: 10%
Rzuty obronne:
- Paraliż/Trucizny/Śmierć: 4
- Berła/Różdżki/Laski: 6
- Petryfikacja/Polimorfia: 5
- Zionięcie: 4
- Czary: 7
Miejsce: Kula Sfer
Charakterystyka: Prastara Kula jest z pewnością jednym z najtrudniejszych przeciwników. Podstawą jest posiadanie Płaszcza Odzwierciedlenia albo Tarczy Baldurana, aby obronić się przed jej promieniami. Nie poradzimy sobie z nią za pomocą magii, gdyż ma 50% odporności na nią, a na wszystko inne po 10% - najlepszy sposób na pozostanie przy życiu, to jak najszybszy atak.
Przywódca Kuo-Toa
Cechy:
- Siła: 18
- Zręczność: 10
- Kondycja: 9
- Inteligencja: 13
- Mądrość: 14
- Charyzma: 18
Statystyki:
- Charakter: Neutralny Zły
- Poziom: 8
- Punkty Życia: 80
- Klasa Pancerza: 4
- TraK0: 13
- Liczba ataków: 2
- PD za zabicie: 2400
Odporności:
- Kwas: 100%
- Ogień, Magiczny Ogień: -25%
Rzuty obronne:
- Paraliż/Trucizny/Śmierć: 10
- Berła/Różdżki/Laski: 12
- Petryfikacja/Polimorfia: 11
- Zionięcie: 12
- Czary: 13
Miejsce: Podmrok
Charakterystyka: Przywódca Kuo-Toa nie jest dużo trudniejszym przeciwnikiem niż inni z jego rasy – jedyne, o czym musimy pamiętać podczas walki z nim, to podatność na ogień, dzięki użyciu którego wygramy z nim dużo szybciej.
Przywódca niewolników
Cechy:
- Siła: 15
- Zręczność: 15
- Kondycja: 15
- Inteligencja: 11
- Mądrość: 11
- Charyzma: 11
Statystyki:
- Charakter: Praworządny Dobry
- Poziom: 7
- Punkty Życia: 62
- Klasa Pancerza: 10
- TraK0: 14
- Liczba ataków: 7
- PD za zabicie: 1275
Odporności:
- Brak
Rzuty obronne:
- Paraliż/Trucizny/Śmierć: 11
- Berła/Różdżki/Laski: 13
- Petryfikacja/Polimorfia: 12
- Zionięcie: 13
- Czary: 14
Miejsce: Więzienie Sfer
Charakterystyka: Równie prosty do pokonania, jak wszyscy jego „poddani” – dzięki swojej wysokiej KP będzie bardzo łatwym celem dla naszych mieczy, które potną go na małe kawałki w kilka sekund.
Quasit
Cechy:
- Siła: 12
- Zręczność: 18
- Kondycja: 12
- Inteligencja: 18
- Mądrość: 9
- Charyzma: 9
Statystyki:
- Charakter: Chaotyczny Zły
- Poziom: 7
- Punkty Życia: 32
- Klasa Pancerza: 2
- TraK0: 15
- Liczba ataków: 3
- PD za zabicie: 4000
Odporności:
- Ogień, Elektryczność: 100%
- Zimno, Magiczne Zimno, Magiczny Ogień: 50%
- Magia: 25%
Rzuty obronne:
- Paraliż/Trucizny/Śmierć: 10
- Berła/Różdżki/Laski: 8
- Petryfikacja/Polimorfia: 7
- Zionięcie: 12
- Czary: 9
Miejsce: Kula Sfer, Przytułek
Charakterystyka: Pomimo całkiem niezłych odporności, Qasit jest dość słabym w walce stworzeniem. Będzie miał problemy z trafieniem naszych bohaterów, a my powinniśmy go zabić dwoma/trzema ciosami.
Rakshasa
Cechy:
- Siła: 15
- Zręczność: 13
- Kondycja: 9
- Inteligencja: 12
- Mądrość: 9
- Charyzma: 9
Statystyki:
- Charakter: Chaotyczny Neutralny
- Poziom: 9
- Punkty Życia: 56
- Klasa Pancerza: -4
- TraK0: 9
- Liczba ataków: 9
- PD za zabicie: 3000
Odporności:
- Brak
Rzuty obronne:
- Paraliż/Trucizny/Śmierć: 10
- Berła/Różdżki/Laski: 12
- Petryfikacja/Polimorfia: 11
- Zionięcie: 12
- Czary: 13
Miejsce: Gaj Druidów, Przytułek
Charakterystyka: Rakshasa to dość ciężki przeciwnik – posiada niską KP, dużo ataków na rundę, niezłe TraK0 i kilka dobrych czarów. Trudno znaleźć u niego jakieś słabości – aby go pokonać, twoje postacie muszą mieć dość wysoki poziom. Wtedy pozostaje tylko jedno wyjście: zabij, zanim sam zginiesz.
Runiczny zabójca
Cechy:
- Siła: 19
- Zręczność: 20
- Kondycja: 16
- Inteligencja: 12
- Mądrość: 12
- Charyzma: 12
Statystyki:
- Charakter: Chaotyczny Neutralny
- Poziom: 12
- Punkty Życia: 72
- Klasa Pancerza: 10
- TraK0: 10
- Liczba ataków: 7
- PD za zabicie: 4500
Odporności:
- Brak
Rzuty obronne:
- Paraliż/Trucizny/Śmierć: 6
- Berła/Różdżki/Laski: 8
- Petryfikacja/Polimorfia: 7
- Zionięcie: 7
- Czary: 9
Miejsce: Dzielnica Mostowa
Charakterystyka: Runiczni zabójcy to prawdziwe maszynki do zabijania – ich największym sprzymierzeńcem jest niewidzialność, tak więc musimy ich jej pozbawić, rzucając Prawdziwe Widzenie. Pomimo wielu ataków na rundę i niezłego TraK0 posiadają kiepską KP, tak więc szybko powinniśmy ich zabić.
Sahuagin
Cechy:
- Siła: 21
- Zręczność: 9
- Kondycja: 9
- Inteligencja: 13
- Mądrość: 9
- Charyzma: 18
Statystyki:
- Charakter: Praworządny Zły
- Poziom: 2
- Punkty Życia: 81
- Klasa Pancerza: 5
- TraK0: 11
- Liczba ataków: 1
- PD za zabicie: 3000
Odporności:
- Ogień, Magiczny Ogień: -25%
Rzuty obronne:
- Paraliż/Trucizny/Śmierć: 8
- Berła/Różdżki/Laski: 10
- Petryfikacja/Polimorfia: 9
- Zionięcie: 9
- Czary: 11
Miejsce: Podwodne Miasto, Kula Sfer
Charakterystyka: Sahuagin jest kolejnym przeciwnikiem, przy którym nie trzeba stosować żadnej konkretnej taktyki. Ot, wystarczy wyjść na niego z mieczami, a najlepiej posłużyć się ogniem, na który jest podatny.
Salamandra
Cechy:
- Siła: 17
- Zręczność: 9
- Kondycja: 9
- Inteligencja: 15
- Mądrość: 9
- Charyzma: 9
Statystyki:
- Charakter: Chaotyczny Zły
- Poziom: 8
- Punkty Życia: 63
- Klasa Pancerza: 3
- TraK0: 11
- Liczba ataków: 2
- PD za zabicie: 2000
Odporności:
- Ogień, Magiczny Ogień: 100%
Rzuty obronne:
- Paraliż/Trucizny/Śmierć: 7
- Berła/Różdżki/Laski: 9
- Petryfikacja/Polimorfia: 8
- Zionięcie: 8
- Czary: 8
Miejsce: Kula Sfer, Przytułek
Charakterystyka: Zwykła salamandra nie różni się zbytnio od swojej ognistej wersji – jest trochę słabsza, ale też jest odporna na ogień, chociaż tylko w 100%, tak więc nie posiada zdolności regeneracji. Chyba nie ma innego wyjścia, jak chwycić za miecze...
Siepacz gnolli
Cechy:
- Siła: 18/22
- Zręczność: 9
- Kondycja: 9
- Inteligencja: 9
- Mądrość: 9
- Charyzma: 9
Statystyki:
- Charakter: Chaotyczny Neutralny
- Poziom: 2
- Punkty Życia: 15
- Klasa Pancerza: 5
- TraK0: 18
- Liczba ataków: 1
- PD za zabicie: 65
Odporności:
- Brak
Rzuty obronne:
- Paraliż/Trucizny/Śmierć: 14
- Berła/Różdżki/Laski: 16
- Petryfikacja/Polimorfia: 15
- Zionięcie: 17
- Czary: 17
Miejsce: Lasy Tethyru
Charakterystyka: Gnoll jak to gnoll – słaby przeciwnik spotykany w grupie ze swoimi pobratymcami – zamawiał ktoś pieczyste? Chyba że komuś szkoda czarów, to może to zrobić w tradycyjny sposób za pomocą mieczy i toporów.
Skoczek
Cechy:
- Siła: 17
- Zręczność: 16
- Kondycja: 14
- Inteligencja: 17
- Mądrość: 13
- Charyzma: 14
Statystyki:
- Charakter: Praworządny Zły
- Poziom: 3
- Punkty Życia: 80
- Klasa Pancerza: 10
- TraK0: 13
- Liczba ataków: 1
- PD za zabicie: 2000
Odporności:
- Brak
Rzuty obronne:
- Paraliż/Trucizny/Śmierć: 10
- Berła/Różdżki/Laski: 12
- Petryfikacja/Polimorfia: 11
- Zionięcie: 12
- Czary: 13
Miejsce: Twierdza Strażnika
Charakterystyka: Skoczek jest podobny do innych Githyanki – spotykamy go oczywiście w grupie ze swoimi pobratymcami – w walce kontaktowej może cię trochę uszkodzić, dlatego takowa musi trwać jak najkrócej. A więc należy go przywitać Kulą Ognia.
Svirnebli
Cechy:
- Siła: 9
- Zręczność: 9
- Kondycja: 9
- Inteligencja: 9
- Mądrość: 9
- Charyzma: 9
Statystyki:
- Charakter: Praworządny Neutralny
- Poziom: 6
- Punkty Życia: 70
- Klasa Pancerza: 10
- TraK0: 14
- Liczba ataków: 1
- PD za zabicie: 2000
Odporności:
- Brak
Rzuty obronne:
- Paraliż/Trucizny/Śmierć: 10
- Berła/Różdżki/Laski: 12
- Petryfikacja/Polimorfia: 11
- Zionięcie: 12
- Czary: 13
Miejsce: Podmrok
Charakterystyka: Na swojej drodze nie spotkasz raczej wielu wrogich głębinowych gnomów. Jedyny taki przypadek pojawi się podczas wykonywania zadań dla drowów, gdy będziesz musiał walczyć z komandem (ale można z nimi to załatwić w pokojowy sposób) – najlepiej przywitać ich Kulą Ognia – to znacznie przyspieszy walkę.
Straszny wilk
Cechy:
- Siła: 9
- Zręczność: 9
- Kondycja: 9
- Inteligencja: 9
- Mądrość: 9
- Charyzma: 9
Statystyki:
- Charakter: Neutralny Zły
- Poziom: 1
- Punkty Życia: 33
- Klasa Pancerza: 6
- TraK0: 15
- Liczba ataków: 1
- PD za zabicie: 650
Odporności:
- Zimno, Magiczne Zimno: 100%
- Elektryczność: 50%
Rzuty obronne:
- Paraliż/Trucizny/Śmierć: 11
- Berła/Różdżki/Laski: 13
- Petryfikacja/Polimorfia: 12
- Zionięcie: 13
- Czary: 14
Miejsce: Wzgórza Wichrowych Włóczni
Charakterystyka: Walka z tym wilkiem nie będzie się znacznie różniła od innych – jedyna rzecz, o której trzeba pamiętać, to fakt, że ten przeciwnik jest odporny całkowicie na zimno i w połowie na elektryczność.
Strażnik Cienia
Cechy:
- Siła: 13
- Zręczność: 10
- Kondycja: 9
- Inteligencja: 10
- Mądrość: 11
- Charyzma: 10
Statystyki:
- Charakter: Chaotyczny Zły
- Poziom: 5
- Punkty Życia: 60
- Klasa Pancerza: 5
- TraK0: 15
- Liczba ataków: 1
- PD za zabicie: 620
Odporności:
- Zimno, Magiczne Zimno, Kwas: 100%
Rzuty obronne:
- Paraliż/Trucizny/Śmierć: 13
- Berła/Różdżki/Laski: 15
- Petryfikacja/Polimorfia: 14
- Zionięcie: 16
- Czary: 16
Miejsce: Ruiny Świątyni
Charakterystyka: Walka z tym przeciwnikiem jest dość łatwa, pomimo jego obstawy złożonej z innych cieni. Są to słabe kreatury, tak więc kilka ciosów miecza albo Kula Ognia i walka skończona, oczywiście na placu boju pozostała nasza drużyna.
Szaman hobgoblinów
Cechy:
- Siła: 14
- Zręczność: 9
- Kondycja: 15
- Inteligencja: 9
- Mądrość: 12
- Charyzma: 9
Statystyki:
- Charakter: Praworządny Zły
- Poziom: 3
- Punkty Życia: 36
- Klasa Pancerza: 5
- TraK0: 19
- Liczba ataków: 1
- PD za zabicie: 35
Odporności:
- Brak
Rzuty obronne:
- Paraliż/Trucizny/Śmierć: 14
- Berła/Różdżki/Laski: 16
- Petryfikacja/Polimorfia: 15
- Zionięcie: 17
- Czary: 17
Miejsce: Kanały, Wzgórza Wichrowych Włóczni
Charakterystyka: Jak wszystkie inne hobgobliny i ten nie stanowi żadnego problemu – z jego strony nie musimy się prawie niczego obawiać. Rzuci tylko kilka słabych czarów wspomagających drużynę i to wszystko...
Szaman koboldów
Cechy:
- Siła: 9
- Zręczność: 9
- Kondycja: 9
- Inteligencja: 9
- Mądrość: 9
- Charyzma: 9
Statystyki:
- Charakter: Praworządny Zły
- Poziom: 3
- Punkty Życia: 10
- Klasa Pancerza: 7
- TraK0: 20
- Liczba ataków: 1
- PD za zabicie: 65
Odporności:
- Brak
Rzuty obronne:
- Paraliż/Trucizny/Śmierć: 16
- Berła/Różdżki/Laski: 18
- Petryfikacja/Polimorfia: 17
- Zionięcie: 20
- Czary: 19
Miejsce: Kanały, Przytułek
Charakterystyka: Szaman jak to szaman, kobold jak to kobold... Szansa, że zagrozi naszym bohaterom jest taka, jak na trafienie szóstki w totka, czyli bardzo mała. Jeden cios miecza i będzie wąchał kwiatki od spodu.
Szary szlam
Cechy:
- Siła: 14
- Zręczność: 9
- Kondycja: 9
- Inteligencja: 9
- Mądrość: 9
- Charyzma: 9
Statystyki:
- Charakter: Neutralny
- Poziom: 3
- Punkty Życia: 25
- Klasa Pancerza: 8
- TraK0: 17
- Liczba ataków: 1
- PD za zabicie: 275
Odporności:
- Ogień, Magiczny Ogień, Zimno, Magiczne Zimno, Magia: 100%
Rzuty obronne:
- Paraliż/Trucizny/Śmierć: 11
- Berła/Różdżki/Laski: 13
- Petryfikacja/Polimorfia: 12
- Zionięcie: 13
- Czary: 14
Miejsce: Podmrok
Charakterystyka: Na szary szlam nie działa ani ogień, ani zimno, ani w ogóle magia – to są chyba najważniejsze sprawy dotyczące tego przeciwnika. Jego zabicie nie powinno sprawić dużego problemu – on cię nie zabije, co najwyżej spowolni, ale od tego się nie ginie...
Szkielet
Cechy:
- Siła: 9
- Zręczność: 9
- Kondycja: 9
- Inteligencja: 9
- Mądrość: 9
- Charyzma: 9
Statystyki:
- Charakter: Neutralny
- Poziom: 1
- Punkty Życia: 8
- Klasa Pancerza: 7
- TraK0: 19
- Liczba ataków: 1
- PD za zabicie: 65
Odporności:
- Zimno: 100%
- Pociski: 90%
- Sieczne, Obuchowe: 10%
Rzuty obronne:
- Paraliż/Trucizny/Śmierć:
- Berła/Różdżki/Laski:
- Petryfikacja/Polimorfia:
- Zionięcie:
- Czary:
Miejsce: Targowo, Podmrok
Charakterystyka: Szkielet jest jednym z najłatwiejszych przeciwników. Oczywiście pod warunkiem, że nie atakujemy go chłodem albo pociskami, bo na to jest odporny. Z racji, że spotykamy go w grupach podobnych mu istot, najlepiej użyć Kuli Ognia.
Szkielet wojownik
Cechy:
- Siła: 18/40
- Zręczność: 9
- Kondycja: 9
- Inteligencja: 16
- Mądrość: 9
- Charyzma: 9
Statystyki:
- Charakter: Neutralny Zły
- Poziom: 10
- Punkty Życia: 80
- Klasa Pancerza: 2
- TraK0: 9
- Liczba ataków: 2
- PD za zabicie: 4000
Odporności:
- Zimno: 100%
- Magia: 90%
- Pociski: 60%
- Obuchowe: 50%
- Sieczne: 40%
Rzuty obronne:
- Paraliż/Trucizny/Śmierć: 5
- Berła/Różdżki/Laski: 7
- Petryfikacja/Polimorfia: 6
- Zionięcie: 5
- Czary: 8
Miejsce: Targowo, Kula Sfer, Wzgórza Wichrowych Włóczni, Przytułek, Ruiny Świątyni
Charakterystyka: Szkielet wojownik może nam sprawić mały problem – posiada nie najwyższe TraK0 i niezłe odporności – 90% na magię i w granicach 50% na każdy typ broni, oprócz kłutych. Jedyny sposób, aby przeżyć spotkanie z nim, to jak najszybszy atak i posłanie go na tamten świat.
Śnieżny troll
Cechy:
- Siła: 18
- Zręczność: 20
- Kondycja: 9
- Inteligencja: 16
- Mądrość: 9
- Charyzma: 9
Statystyki:
- Charakter: Chaotyczny Zły
- Poziom: 9
- Punkty Życia: 172
- Klasa Pancerza: 4
- TraK0: 13
- Liczba ataków: 2
- PD za zabicie: 1400
Odporności:
- Zimno, Magiczne Zimno: 75%
- Ogień, Magiczny Ogień: -50%
Rzuty obronne:
- Paraliż/Trucizny/Śmierć: 11
- Berła/Różdżki/Laski: 13
- Petryfikacja/Polimorfia: 12
- Zionięcie: 13
- Czary: 14
Miejsce: Kula Sfer
Charakterystyka: Ten troll jest dość twardym przeciwnikiem – odporność na magię i duża ilość PŻ sprawi, że trochę się namęczymy. Ale na szczęście ma on jedną słabość: ogień będzie mu zadawał dwa razy więcej obrażeń, co powinniśmy wykorzystać w walce z nim.
Śnieżny wilk
Cechy:
- Siła: 15
- Zręczność: 9
- Kondycja: 15
- Inteligencja: 9
- Mądrość: 9
- Charyzma: 9
Statystyki:
- Charakter: Neutralny Zły
- Poziom: 6
- Punkty Życia: 45
- Klasa Pancerza: 5
- TraK0: 15
- Liczba ataków: 1
- PD za zabicie: 975
Odporności:
- Zimno, Magiczne Zimno: 100%
Rzuty obronne:
- Paraliż/Trucizny/Śmierć: 11
- Berła/Różdżki/Laski: 13
- Petryfikacja/Polimorfia: 12
- Zionięcie: 13
- Czary: 14
Miejsce: Slumsy
Charakterystyka: Śnieżny wilk jest całkiem łatwym przeciwnikiem – nie dość, że spotykamy go samego, to jeszcze ma strasznie kiepskie statystyki. Kilka ciosów i powinien wąchać kwiatki od spodu. Podczas walki z nim musimy tylko pamiętać, aby nie atakować go chłodem, gdyż jest na ten żywioł odporny.