Baldur's Gate 2 » Solucja


    Cyrk

    Działy gier » Baldur's Gate 2 » Poradniki » Solucja
    Autor: Orish
    Utworzono: 22.04.2006
    Aktualizacja: 03.08.2008

    Przechodząc obok wejścia do cyrku na Promenadzie Waukeen zaczepi cię amnijski żołnierz. Dowiesz się od niego o jakimś tajemniczym wydarzeniu, które spowodowało, że z ostatniego spektaklu nikt nie wyszedł. Zaoferuj mu swoją pomoc i wejdź do środka.
    To, co zobaczysz na pewno nie przypomina wnętrza cyrku, pomijając fakt, że obszar ten jest niemal tak duży, jak sama Promenada. Na moście spotkasz Geniusza, który cię przepuści tylko gdy odpowiesz na jego pytanie. Odpowiedź brzmi: "Książę ma 30 lat, a księżniczka 40". Jeśli odpowiesz poprawnie, dostaniesz 19 500 PD, ale jeśli się pomylisz, to dostaniesz drugą szansę. Odpowiedzią na tą zagadkę jest "Nic" i zdobędziesz za nią 14 500 PD, a jeśli znów się pomylisz, Geniusz rzuci się na ciebie (uwaga na petryfikację). Za jego pokonanie otrzymasz 5000 PD. Następnie wejdź do budynku.
    Przywita cię tam dziewczęcy głos ogra. Okazuje się jednak, że tak naprawdę to avarielka, a postać, w której przebywa jest iluzją. Zgódź się ją uwolnić - dowiesz się, że wieśniacy stojący kilkanaście metrów dalej to potwory i to one powinny mieć klucz. Nie zabijaj "Pająka"! To także iluzja - kobieta martwi się o swojego synka. Zostaw ją w spokoju i wróć do Aerie. Oddaj jej klucz (miecz), a przemieni się w elfkę maga/kapłankę (18 500 PD). Możesz ją przyłączyć do drużyny. Idź dalej (zaczepi cię Niewolnica przyjemności, ale nie dowiesz się od niczego, prócz tego, żebyś szedł naprzód).
    Na pierwszym piętrze Wilkołaki są iluzjami, więc zignoruj je - nie będą zadawać ci obrażeń, ale jeśli zaczniesz je atakować, staną się realne. Za ich pokonanie nie dostaniesz żadnych PD. Zajmij się za to cieniami (potrzebna broń +1), bo są rzeczywiste. Następnie weź zwoje ze dzbanów i wejdź schodkami do góry. Geniusz pogratuluje ci i zaprosi do "następnej części tej małej gierki".
    Na drugim piętrze spotkasz wreszcie owego Kalaha. Po krótkiej rozmowie rozpocznie się walka. Całą swoją siłę uderzeniową skoncentruj na głównym sprawcy. Z chwilą jego śmierci (2000 PD), cyrk powróci do normalnego wyglądu. Okaże się, że ten "wielki Kalah" to po prostu gnom, który chciał się *trochę* zabawić. Za wykonanie zadania otrzymasz 25 000 PD. Jeśli do tej pory tego nie zrobiłeś, możesz przyłączyć Aerie. Z ciała Kalaha zabierz wszystko, co posiada jakąś wartość, w szczególności potężny Pierścień wpływu na ludzi.
    Ale to jeszcze nie koniec. Porozmawiaj z Hanną (to ona była przemieniona w Pająka), a później z jej synem na zewnątrz. Zdobędziesz łącznie 3000 PD. Zagadaj jeszcze tego samego amnijskiego żołnierza, a twoje reputacja wzrośnie o 1.


    PD: 19500 - zagadka Geniusza
    18500 - uwolnienie Aerie
    25000 - zniszczenie "królestwa" Kalaha
    3000 - Hanna i jej syn
    Przedmioty magiczne: Pierścień wpływu na ludzi
    Pas przebić: 'Zguba elfów'
    Reputacja: +1





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 4 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Harbull
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 01.05.2006 o 10:43  

    Bardzo fajna solucja, ocena 5 :)

    Edwin
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 21.07.2008 o 14:41  

    Ja zawsze zabijam te wilkołaki bo to fajna zabawa;P

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 5
    Temat: wilkołaki
    Dodany: 08.10.2009 o 12:31  

    tyle że ja ich nie atakuje ale one mimo wszystko zadają mi obrażenia

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 6
    Temat: Kurde... Zabiłem tą Hannę p...
    Dodany: 18.06.2013 o 23:17  

    Kurde... Zabiłem tą Hannę przemienioną w pająka, bo pomyślałem, że to przeciwnik :(



    Ten artykuł skomentowano 4 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw