Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Baldur's Gate 2 • Dzielnica Cmentarna • INSIMILION

    Baldur's Gate 2 » Solucja


    Dzielnica Cmentarna

    Działy gier » Baldur's Gate 2 » Poradniki » Solucja
    Autor: Orish
    Utworzono: 24.12.2007
    Aktualizacja: 12.08.2008

    Mapa lokacji

    • Nevin - facet zatrzyma cię wołając o pomoc. Jego wuj o imieniu Lester wstał z grobu i teraz atakuje swojego siostrzeńca za zbyt tani pogrzeb. Możemy zabić Lestera (6500 PD), ale podziękowań od Nevina się nie spodziewajmy.
    • Kamir - znajdziesz go tutaj tylko w okolicach południa. Paladyn powie ci o swojej złamanej przysiędze. Zdecydował się chronić syna pewnej kobiety, jak swojego, ale ten zginął. Możesz mu pomóc. W południowo-wschodniej części dzielnicy [6] odnajdź Artemisa i Risę. Risa została osierocona i nie ma się kto nią zaopiekować. Powiedz Artemisowi, że być może pewien paladyn mógłby to zrobić. Wróć do Kamira i poinformuj go o tej możliwości. Z radością przyjmie propozycję. Udajemy się więc wraz z nim z powrotem do Artemisa. W sumie otrzymasz 15250 PD.
    • Rozkopany grób - przechodząc obok niego usłyszysz wołania dochodzące z jego wnętrza. Kliknij na nim, by wyciągnąć Tirdira. Powie ci, że został porwany dla okupu przez jakiegoś mężczyznę w czerwonej szacie (wręczy ci kawałek materiału). Zasugeruje ci, że być może grabarz coś wie. Znajdziesz go tuż obok - ma na imię Sethle [8]. Pociągnij go trochę za język, a wyjawi ci, że interesującą nas osobę widuje czasem w Dzielnicy Mostów. Idziemy więc tam. Odnajdujemy Am-Si w pobliżu drugiego budynku na południowy zachód od Karczmy Delosara (na drewnianym balkonie). Zdemaskuj go. Ucieknie do wnętrza swojego domu. Wejdź tam za nim, a będziesz świadkiem rozmowy, w wyniku której Am-Si zostanie zabity, a jego kompani rzucą się do ucieczki. Postaraj się ich dogonić i zabić (warto ze względu na przedmioty). Następnie wejdź na piętro i uwolnij Lady Elgeę lub też zostawiamy ją, zabierając notatkę z szafy, i udajemy się po okup. Spadnie nam reputacja, ale jeśli chcemy poznać tajemnicę Pantalonów, takie rozwiązanie jest niezbędne. W końcu tak czy inaczej uwolniamy ją (16750 PD za wykonanie zadania).
    • Wellyn - duch dziecka nie może zaznać spokoju, dopóki nie odzyska swojego pluszowego misia. Posiada go krasnolud o imieniu Llynis, aktualnie przebywający w pokoju na zapleczu "Miedzianego Diademu". Jeśli jeszcze nie uzyskałeś tam dostępu, musisz najpierw porozmawiać z Lehtinanem. Zażądaj od Llynisa zwrotu misia. Odda ci go i ucieknie. Wracamy do Wellyna. Możemy zwrócić misia Wellynowi (15500 PD, a po rozmowie z rodzicami w dzień kolejne 5000 PD) lub odmówić mu tego - w tym wypadku zamieni się w upiora i zaatakuje nas (3000 PD za zabicie).
    • Stein - spotykamy go tu w nocy. To złodziej, okrada pobliskie grobowce. Kiedy go o to oskarżymy, rzuci się na nas wraz z trzema swoimi towarzyszami. Możemy go również po prostu zostawić w spokoju.
    • Krypta #1 - w grobowcu znajdziemy Kostur leczenia +1.
    • Krypta #2 - tutaj z kolei jest zwój Prawdziwego widzenia.
    • Krypta #3 - dwie Mumie i jeden Szkielet Wojownik do pokonania. W grobowcu kilka drobiazgów.
    • Krypta #4 - zaatakuje nas Król Krypty. Z ciekawszych przedmiotów, przy jego zwłokach znajdziemy Długi miecz Namarra +2.
    • Krypta #5 - dwa Biesy cienia i Mumia.
    • Krypta #6 - grobowiec jest zabezpieczony pułapką. Znajdziemy w nim Topór bojowy +2.
    • Krypta #7 - Szkielety Wojownicy w liczbie dwóch.
    • Zejście do niższych grobowców - są jeszcze dwa: [14] i [15], ale proponuję skorzystać właśnie z tego.

    Mapa lokacji

    Na razie będziemy mogli zwiedzić jedynie część Niższych grobowców. Czeka nas tutaj kilka walk z dość silnymi pająkami. Uważać trzeba też na pułapki w korytarzach prowadzących do wyjść na powierzchnię. W wielkiej kopule w centralnej części lokacji [1] czeka nas walka z Pai'Na i sporą ilością pająków. Zdecydowanie na miejscu jest tu użycie Ognistych kul. Przy zwłokach Pai'Na znajdziemy figurkę pająka, a w skrytce Bladozielony kamień Ioun i dwa zwoje. Na południe stąd znajduje się jeszcze wejście do Południowych podziemi [2]. Zostały one już opisane przy okazji zadania dla Edwina (jeśli mamy go w drużynie, właśnie teraz jest okazja, by je wypełnić; to samo dotyczy Korgana i jego misji z Księgą Kazy).




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 10 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pharaun
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 20.02.2008 o 17:54  

    dziwne trucizna olbrzymiego pajaka zadaje 1hp a pajaka zwyklego az 3hp. pajak zwykly jest 4 razy mniejszy i 5 razy slabszy wiec czemu ma lepsza trucizne?

    Vlad
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 24.03.2008 o 18:45  

    Ej oco chodzi z ta misja slyszalem ze Edwina w babke zmienia ale niemoge znalesc tego zwoju napiszcie tu o tym albo mi na email blazej08@interia.pl

    Vlad
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 24.03.2008 o 18:46  

    sry moj emil to blzej08@interia.pl

    dzony
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 29.03.2008 o 3:46  

    jesli dobrze kojarze to tam na poludniowym zachodzie jest mala klitka a w niej siedzi lisz i po jego zabiciu dostajesz zwoj nicosci (tam trzeba chyba najpierw z tym liszem o zwoju pogadac) edwin bedzie to se jakis czas studiowal i pozniej sie zamieni w babke, reszty sie juz sam dowiesz :)

    Tytan
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 15.04.2008 o 2:13  

    Wszystko jest opisane na tej stronie. Wystarczy poszukac quest zwiazany z Edwinem.

    Edwin
     

    Wędrowiec
    Temat: W Tobie jest też anomalia ...
    Dodany: 14.08.2008 o 14:33  

    W Tobie jest też anomalia z pająkami bo takie małe zmutowane pajączki mają słabą trucizne a jest za nie 9000 PD .

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 1
    Temat: Etam
    Dodany: 26.11.2008 o 22:57  

    Mniejsze pająki muszą mieć silniejszy jad np jak czarna wdowa :)

    hargeisa
     

    Wędrowiec
    Temat: pmóżcie - co dalej?
    Dodany: 13.02.2009 o 21:57  

    ludzie błagam pomóżcie!znalazłam się w sytuacji gdzie nie wiem co mam dalej robić! Miałam udać się do siedziby Bodhi i zabić inne wampiry. Zrobiłam to, a gdy poszłam do szefa złodzieji to on jakby nic nadal mnie tam wysyłał...tak jakby zadania nie dokończyłam. o co chodzi? Przecież wampiry pozabijane, kołki wbite, Bodhi uciekła...co mam robić? Co prawda nie wykonałam wszystkich misji - olałam Kxanxa.....bla bla i np. nie pokonałam Bezokiego (tu też był problem, bo nie mogłam dokończyć misiji) Czy te niedokończone zadania mają wpływ na to, że nie mogę płynąć do Brynnlaw?? Będę bardzo wdzięczna za odp. na mój e-mail.

    Plontaj
     

    Wędrowiec
    Temat: Hmmm.. mam to samo ale pier...
    Dodany: 23.02.2009 o 20:07  

    Hmmm.. mam to samo ale pierwszy raz mam takie coś... jakiś cholerny bug...

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 17
    Temat: EJ
    Dodany: 02.09.2009 o 16:03  

    ej a jak sie wbija kolki? bo mam problem ze mam zakolotwac te wampiry i nie wiem jak i kiedy :/



    Ten artykuł skomentowano 10 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw