Baldur's Gate 2 » Solucja


    Lasy Tethyru

    Działy gier » Baldur's Gate 2 » Poradniki » Solucja
    Autor: Veronique
    Utworzono: 16.09.2006
    Aktualizacja: 12.08.2008

    Wszystko zaczęło się w Candlekeep... Był piękny dzień, nie zapowiadał się wyjątkowo. Niespodziewanie Twój przybrany ojciec Gorion kazał przygotować Ci się do podróży. Od momentu wyjścia z terenu zamku nic nie było już takie samo. Po nagłym, tajemniczym ataku grupy uzbrojonych istot i śmierci Goriona przyszło Ci przemierzać Wybrzeże Mieczy, zmierzyć się tam z mnóstwem różnych niebezpieczeństw, rozwiązywać trudne zagadki. Towarzyszyła Ci grupa przyjaciół, w tym również najlepsza przyjaciółka z czasów dzieciństwa, a także, jak się później okazało, przyrodnia siostra - Imoen. Z czasem odkryłeś okrutną prawdę o swoim pochodzeniu - jesteś dzieckiem boga Bhaala, Pana Mordu. We Wrotach Baldura powstrzymałeś swojego brata Sarevoka przed przejęciem mocy waszego ojca. Niedługo potem znalazłeś się w krainie Amn - zostałeś porwany przez maga Jona Irenicusa. Czarownik przy współpracy ze swoją siostrą-wampirzycą Bodhi chciał zdobyć moc kradnąc boskie dusze - Twoją i Imoen. Ścigając ich, spotkałeś kolejne niebezpieczeństwa, znalazłeś się w wielu niespodziewanych sytuacjach. W końcu udało Ci się odzyskać swoją esencję, pomogłeś także przywrócić ją siostrze. Zabiłeś wampirzycę i złego maga, ratując przy tym Drzewo Życia i elfie miasto Suldanessellar. Jednak to nie oznacza odzyskania spokoju. W okolicach Tethyru, na południe od Amn, zbierają się wszystkie pomioty Bhaala. Słabsze są mordowane przez swoje silniejsze rodzeństwo. Dowodzi tam tak zwana Wielka Piątka - pięcioro z najsilniejszych dzieci Bhaala. Chcą odzyskać moc swojego umarłego ojca. Przyjdzie Ci się z nimi zmierzyć... i pewnie nie tylko z nimi. Czas na ostateczne wypełnienie przepowiedni Alaunda:

    Pan Mordu zginie, ale przed śmiercią spłodzi legion śmiertelnych potomków. A ślady ich przejścia znaczyć będzie Chaos..."

    Mapa lokacji

    Aby rozpocząć rozgrywkę w dodatku Tron Bhaala, w pierwszym menu wybierz przycisk "Tron Bhaala", następnie "Jeden gracz", a potem "Importuj grę". Wyświetla się lista save'ów z Cieni Amn. Należy wybrać ostatnio zapisany save. Teraz zaczyna się już właściwa część gry. Znajdujesz się lasach Tethyru. Od razu po rozpoczęciu należy przygotować się do walki - rozdzielić mikstury, zapamiętać czary. Gdy już to zrobisz, kliknij na jedną z kamiennych głów [1]. Duch lasu powie wtedy o bliskim rozwiązaniu przepowiedni - zapowie bitwy, przelaną krew w najbliższej przyszłości. W chwilę po zakończeniu przepowiedni Ducha pojawi się Illasera Szybka [2] - pierwsza z Piątki. Początkowo zagada do Ciebie, przedstawi się jako pomiot Bhaala i będzie chciała Cię zabić. Zaatakuje Cię wraz z grupą Czarnych Łupieżców. Walka nie należy do najtrudniejszych, nie powinno z nią być dużych problemów. Po śmierci Illasery jej towarzysze uciekną. Tuż po walce po raz pierwszy zostaniesz przeniesiony do swojej Sfery kieszeniowej.

    PD (oprócz wrogów): brak
    Interesujące przedmioty: Buty Szybkości (ciało Illasery), Elfia Kolczuga (ciało Illasery)






    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 4 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Sendaya
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 16.07.2007 o 13:13  

    Jesli zaczyna sie gre w dodatku samemu to Illasera atakuje solo.

    Edwin
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 17.07.2008 o 13:23  

    Ja nie za bardzo umiem grac w ta gre a zawsze gram magiem więc zaczynam grć od razu w dodatku sam to mam duzo czarów i moge szaleć:P to prawda illasera atakuje sama tylko worga przyzywa ale to sie da załatwić bo ja zawsze mam na sobie czar ognista tarcza i mnie ni tknie

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 182
    Temat: Najbardziej z całej serii s...
    Dodany: 30.05.2010 o 9:56  

    Najbardziej z całej serii spodobał mi się ten dodatek :) Jak się go zaczyna od stworzenia nowej postaci, to Illasera jest sama bez łupieżców i łatwo ją zasiekać. Mi nawet żadnego worga i innego potworka nie przyzwała. Nie zdążyła :)

    GORUM
     

    Wędrowiec
    Temat: zaczynac sage od dodatku ni...
    Dodany: 09.08.2010 o 12:12  

    zaczynac sage od dodatku nie w moim stylu. Klimat jest w BG I kiedy zwykly burek czyt piesek jest w stanie zalatwic Ci cala druzyne :-)



    Ten artykuł skomentowano 4 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw