Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Baldur's Gate 2 • Lochy Irenicusa - poziom 1 • INSIMILION

    Baldur's Gate 2 » Solucja


    Lochy Irenicusa - poziom 1

    Działy gier » Baldur's Gate 2 » Poradniki » Solucja
    Autor: Elhan
    Utworzono: 01.07.2003
    Aktualizacja: 21.12.2008


    << poprzedniaSPISnastępna >>


    Najpierw porozmawiaj z Imoen i uwolnij starych znajomych. Żeby uwolnić Minsca [1] tak poprowadź rozmowę, by ten wpadł w szał i sam rozwalił klatkę. Następnie idź do pomieszczenia na zachód [2] i weź ze stołu ekwipunek i klucz do klatki Jaheiry. Za obrazkiem jest też Sztylet +1, jednak musisz najpierw rozbroić pułapkę.

    Teraz idź do Jaheiry i uwolnij ją, po czym idź na południowy-zachód, lecz zatrzymaj się przed wejściem do następnej komnaty. Skorzystaj z umiejętności Imoen - Krycie się w cieniu i po cichu wyłącz przełącznik na wschodniej ścianie. Teraz wejdź całą drużyną i zabij wszystkie mefity. Idź dalej. W kryształowej jaskini [3] natkniesz się na dżina imieniem Aataqah. Postawi Ci pytanie. Jeżeli masz dobry charakter to odpowiedz, że naciśniesz przycisk, jeśli zły, to to pozostawisz przycisk w spokoju. Jeśli odpowiesz niezgodnie ze swoim charakterem to nie dostaniesz 3500 punktów doświadczenia. W każdym wypadku dżin zniknie i każe Ci walczyć z Ogrzym magiem lub Gibberlingami.

    Następnie skieruj się do Kapsuł podtrzymywania życia[4] i przeszukaj tamtejsze skrzynie, gdzie znajdziesz Kij +1. Teraz skieruj się do Kapsuły Rieleva[6]. Porozmawiaj z nim i odłącz go od systemu zabierając Ogniwa Energetyczne. Przed wyjściem z tej komnaty zabierz ze stołu Kamień Aktywacyjny i cofnij się do komnaty ściekowego Golema [5] i poproś go, żeby wykonał swe obowiązki, dzięki czemu dostaniesz 3000 punktów doświadczenia. Teraz idź do biblioteki i zbierz wszystkie potrzebne Ci zwoje i mikstury i idź na południe, gdzie stoczysz walkę z Otiagiem [7]. W nagrode za pokonanie go dostaniesz 650 punktów doświadczenia i Klucz Różdżki Mrozu. Teraz idź dalej na wschód, aż dojdziesz do Części Mieszkalnej. Tutaj najpierw zleć Imoen wykrycie wszystkich pułapek, po czym otwarcie wszstkich zamków w szafkach. Zabierz Posążek Żywiołaka Powietrza, Klucz Różdżki Błyskawic, Amulet Metaczarów i Hełm Baldurana. Teraz skieruj się na południe. Trafisz na 3 driady [8]. Poproszą Cię one o pomoc. Zgódź się po czym idź dalej. Znajdziesz się w Sypialni Pani. Po przejściu przez próg włączy się alarm i za około minutę pojawią się 2 Pomniejsze Gliniane Golemy. Zabij je, za co dostaniesz po 2000 punktów doświadczenia za każdego, i każ Imoen wykryć wszystkie pułapki w Sypialni Pani. Następnie zabierz wszystko co się tam znajduje, włącznie z Kluczem Portalu i Klejnotem Głowni Wyrównywacza. Teraz skieruj się z powrotem do biblioteki i idź dalej na północ. W następnej komnacie spotkasz grupę Duergarów [9]. Zabij wszystkich, a potem przeszukaj ich ciała i weź Żołędzie Driad. Idź dalej na południe do komnaty z Machiną Unieruchomienia. Przełącz dźwignie i walcz z Cambionem. Po wygranej walce przeszukaj jego ciało i weź potrzebne przedmioty. Teraz idź na północ korytarzem i na północnej ścianie znajdziesz magiczne drzwi [10]. Dzięki Posążkowi Żywiołaka Powietrza będziesz mógł je otworzyć. Jesteś teraz w Sferze Żywiołu Powietrza. Rozpraw się ze wszystkimi mefitami i idź do lampy oliwnej. Potrzyj ją i porozmawiaj z Maalaqiem o wymianie. Teraz idź z powrotem do driad. Najpierw porozmawiaj z nimi o żołędziach. Poproszą Cię one, byś zabrał je do Królowej Faerie na Wzgórzach Wichrowych Włóczni. Teraz spytaj Elyme o flaszę Maalaqa. Da Ci ona ją, więc wróć do Maalaqa i wymień flaszę na twój przedmiot. Okaże się, że jest to Miecz Sarevoka. Teraz idź do jednego z dwóch portali i teleportuj się na wyższy poziom.


    << poprzedniaSPISnastępna >>





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 27 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    paulina50
     

    Wędrowiec
    Temat: mam duży problem : otworzył...
    Dodany: 13.11.2010 o 20:29  

    mam duży problem : otworzyłam klatke jaheiry a ona mi mówi że nadal musze szukać
    klucza dość uciążliwe nie sądzicie ach zacznę od nowa

    Termaran
     

    Wędrowiec
    Temat: Wielka szkoda, że w edycji ...
    Dodany: 17.01.2011 o 14:33  

    Wielka szkoda, że w edycji kolekcjonerskiej Xtra Klasyki skasowali głos Rieleva... ;(((

    Elf
     

    Wędrowiec
    Temat: Duegarów w pomieszczeniu nr...
    Dodany: 11.03.2011 o 15:25  

    Duegarów w pomieszczeniu nr 9 proponuję pokonać ognistą kulą. Imoen ją rzuca i każdy na skraju śmierci =)

    brak
     

    Wędrowiec
    Temat: mhm, szczególnie na tactisi...
    Dodany: 15.06.2011 o 11:23  

    mhm, szczególnie na tactisie...

    Astrearlis
     

    Wędrowiec
    Temat: Witam, po wejściu do miejsc...
    Dodany: 28.03.2012 o 18:22  

    Witam, po wejściu do miejsca w którym jest lampa dzinna posążek żywiołaka powietrza znika z mojego ekwipunku... Co mogę z tym zrobić?

    Posonrzek
     

    Wędrowiec
    Temat: Nic, to posążek otwiera wej...
    Dodany: 16.04.2012 o 7:47  

    Nic, to posążek otwiera wejście.

    tikoszczak
     

    Wędrowiec
    Temat: Powiedzcie mi, czy ktoś się...
    Dodany: 18.06.2013 o 0:20  

    Powiedzcie mi, czy ktoś się bawił golemem ściekowym tu? w sensie sprawdzałem jego śmiertelność: odporny na wszystkie czary, nie otrzymuje obrażeń fizycznych (po trafieniu nie pojawiają się obrażenia). wyjątkiem od tej śmiertelności są miniaturowe meteoryty Melfa (te zadają 2 obrażeń, a po każdym trafieniu pojawia sie komunikat "Ściekowy Golem- zaklęcie nie zadziałało". waliłem w niego dość długo i nadal się nie rozpada. ktoś coś o nim wiem? (może jakimś cudem da się poznać jego statystyki, ew przyczynę nieśmiertelności ;P)



    Ten artykuł skomentowano 27 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw