Baldur's Gate 2 » Solucja
Lochy Irenicusa - poziom 1
Najpierw porozmawiaj z Imoen i uwolnij starych znajomych. Żeby uwolnić Minsca [1] tak poprowadź rozmowę, by ten wpadł w szał i sam rozwalił klatkę. Następnie idź do pomieszczenia na zachód [2] i weź ze stołu ekwipunek i klucz do klatki Jaheiry. Za obrazkiem jest też Sztylet +1, jednak musisz najpierw rozbroić pułapkę.
Teraz idź do Jaheiry i uwolnij ją, po czym idź na południowy-zachód, lecz zatrzymaj się przed wejściem do następnej komnaty. Skorzystaj z umiejętności Imoen - Krycie się w cieniu i po cichu wyłącz przełącznik na wschodniej ścianie. Teraz wejdź całą drużyną i zabij wszystkie mefity. Idź dalej. W kryształowej jaskini [3] natkniesz się na dżina imieniem Aataqah. Postawi Ci pytanie. Jeżeli masz dobry charakter to odpowiedz, że naciśniesz przycisk, jeśli zły, to to pozostawisz przycisk w spokoju. Jeśli odpowiesz niezgodnie ze swoim charakterem to nie dostaniesz 3500 punktów doświadczenia. W każdym wypadku dżin zniknie i każe Ci walczyć z Ogrzym magiem lub Gibberlingami.
Następnie skieruj się do Kapsuł podtrzymywania życia[4] i przeszukaj tamtejsze skrzynie, gdzie znajdziesz Kij +1. Teraz skieruj się do Kapsuły Rieleva[6]. Porozmawiaj z nim i odłącz go od systemu zabierając Ogniwa Energetyczne. Przed wyjściem z tej komnaty zabierz ze stołu Kamień Aktywacyjny i cofnij się do komnaty ściekowego Golema [5] i poproś go, żeby wykonał swe obowiązki, dzięki czemu dostaniesz 3000 punktów doświadczenia. Teraz idź do biblioteki i zbierz wszystkie potrzebne Ci zwoje i mikstury i idź na południe, gdzie stoczysz walkę z Otiagiem [7]. W nagrode za pokonanie go dostaniesz 650 punktów doświadczenia i Klucz Różdżki Mrozu. Teraz idź dalej na wschód, aż dojdziesz do Części Mieszkalnej. Tutaj najpierw zleć Imoen wykrycie wszystkich pułapek, po czym otwarcie wszstkich zamków w szafkach. Zabierz Posążek Żywiołaka Powietrza, Klucz Różdżki Błyskawic, Amulet Metaczarów i Hełm Baldurana. Teraz skieruj się na południe. Trafisz na 3 driady [8]. Poproszą Cię one o pomoc. Zgódź się po czym idź dalej. Znajdziesz się w Sypialni Pani. Po przejściu przez próg włączy się alarm i za około minutę pojawią się 2 Pomniejsze Gliniane Golemy. Zabij je, za co dostaniesz po 2000 punktów doświadczenia za każdego, i każ Imoen wykryć wszystkie pułapki w Sypialni Pani. Następnie zabierz wszystko co się tam znajduje, włącznie z Kluczem Portalu i Klejnotem Głowni Wyrównywacza. Teraz skieruj się z powrotem do biblioteki i idź dalej na północ. W następnej komnacie spotkasz grupę Duergarów [9]. Zabij wszystkich, a potem przeszukaj ich ciała i weź Żołędzie Driad. Idź dalej na południe do komnaty z Machiną Unieruchomienia. Przełącz dźwignie i walcz z Cambionem. Po wygranej walce przeszukaj jego ciało i weź potrzebne przedmioty. Teraz idź na północ korytarzem i na północnej ścianie znajdziesz magiczne drzwi [10]. Dzięki Posążkowi Żywiołaka Powietrza będziesz mógł je otworzyć. Jesteś teraz w Sferze Żywiołu Powietrza. Rozpraw się ze wszystkimi mefitami i idź do lampy oliwnej. Potrzyj ją i porozmawiaj z Maalaqiem o wymianie. Teraz idź z powrotem do driad. Najpierw porozmawiaj z nimi o żołędziach. Poproszą Cię one, byś zabrał je do Królowej Faerie na Wzgórzach Wichrowych Włóczni. Teraz spytaj Elyme o flaszę Maalaqa. Da Ci ona ją, więc wróć do Maalaqa i wymień flaszę na twój przedmiot. Okaże się, że jest to Miecz Sarevoka. Teraz idź do jednego z dwóch portali i teleportuj się na wyższy poziom.
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 27 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
mam duży problem : otworzyłam klatke jaheiry a ona mi mówi że nadal musze szukać
klucza dość uciążliwe nie sądzicie ach zacznę od nowa
mam duży problem : otworzyłam klatke jaheiry a ona mi mówi że nadal musze szukać
klucza dość uciążliwe nie sądzicie ach zacznę od nowa
Wielka szkoda, że w edycji kolekcjonerskiej Xtra Klasyki skasowali głos Rieleva... ;(((
Wielka szkoda, że w edycji kolekcjonerskiej Xtra Klasyki skasowali głos Rieleva... ;(((
Duegarów w pomieszczeniu nr 9 proponuję pokonać ognistą kulą. Imoen ją rzuca i każdy na skraju śmierci =)
Duegarów w pomieszczeniu nr 9 proponuję pokonać ognistą kulą. Imoen ją rzuca i każdy na skraju śmierci =)
mhm, szczególnie na tactisie...
mhm, szczególnie na tactisie...
Witam, po wejściu do miejsca w którym jest lampa dzinna posążek żywiołaka powietrza znika z mojego ekwipunku... Co mogę z tym zrobić?
Witam, po wejściu do miejsca w którym jest lampa dzinna posążek żywiołaka powietrza znika z mojego ekwipunku... Co mogę z tym zrobić?
Nic, to posążek otwiera wejście.
Nic, to posążek otwiera wejście.
Powiedzcie mi, czy ktoś się bawił golemem ściekowym tu? w sensie sprawdzałem jego śmiertelność: odporny na wszystkie czary, nie otrzymuje obrażeń fizycznych (po trafieniu nie pojawiają się obrażenia). wyjątkiem od tej śmiertelności są miniaturowe meteoryty Melfa (te zadają 2 obrażeń, a po każdym trafieniu pojawia sie komunikat "Ściekowy Golem- zaklęcie nie zadziałało". waliłem w niego dość długo i nadal się nie rozpada. ktoś coś o nim wiem? (może jakimś cudem da się poznać jego statystyki, ew przyczynę nieśmiertelności ;P)
Powiedzcie mi, czy ktoś się bawił golemem ściekowym tu? w sensie sprawdzałem jego śmiertelność: odporny na wszystkie czary, nie otrzymuje obrażeń fizycznych (po trafieniu nie pojawiają się obrażenia). wyjątkiem od tej śmiertelności są miniaturowe meteoryty Melfa (te zadają 2 obrażeń, a po każdym trafieniu pojawia sie komunikat "Ściekowy Golem- zaklęcie nie zadziałało". waliłem w niego dość długo i nadal się nie rozpada. ktoś coś o nim wiem? (może jakimś cudem da się poznać jego statystyki, ew przyczynę nieśmiertelności ;P)
Ten artykuł skomentowano 27 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.