Mapa lokacji
PPo wejściu na ten poziom, korzystamy z drzwi po naszej (gracza przed monitorem) lewej. Wykrywamy dwa tajemne wejścia. Otwieramy złodziejem prawe [1] i używamy dźwigni. Otworzy się dzięki temu to po lewej [2]. Zaatakują nas cztery trolle, w tym jeden duchowy. Z pojemnika bierzemy mithrilowe żetony. W kolejnej komnacie [3] pokonujemy cztery minotaury i znów znajdujemy dwa żetony. Za drzwiami obok jest pomieszczenie z małym basenikiem [4]. Zabranie przedmiotów z wody nie stanowi problemów, gorzej ze statuami. Każda z nich jest chroniona niewykrywalną śmiercionośną pułapką, dlatego niech lepiej obrazy weźmie inny członek drużyny niż główny bohater czy kapłan. Idziemy dalej i docieramy do sali z mozaiką na środku [5]. Po dotknięciu kolejnych kul generowane są różne efekty (od lewej do prawej: Spowolnienie ruchów, Leczenie, Przyspieszenie ruchów, Błyskawica), przy czym jedna z postaci musi stać na mozaice.
Przy dużym posągu minotaura czeka na nas Bodhi [6]. Nie chce dopuścić do naszego ponownego spotkania z Irenicusem, więc rozpoczyna się walka. Podczas niej twój gniew powoduje, że zmieniasz się w Zabójcę. Tracisz kontrolę nad sobą i atakujesz kogo popadnie, dlatego najlepiej resztę drużyny wycofać jak najdalej. Pod tą postacią łatwo pokonać wrogów. Minotaurowi brakuje rogów. Jeden już powinniśmy mieć, drugi jest w pomieszczeniu na południe [7]. Kiedy doczepimy je do posągu, otworzą się drzwi. Nie korzystamy jednak jeszcze z tego wyjścia. Po splądrowaniu ostatniej komnaty w tym rejonie [8] (do pokonania kilka minotaurów i gaut) wracamy do wejścia na pierwszy poziom i kierujemy się w prawo. W dużym pomieszczeniu [9] napotkamy grupkę Yuan-ti, której pokonanie nie powinno sprawić nam problemów. Dzięki obrazom otwieramy kolejne cele, w których więzione są potwory: Ulitharid, Duchowy troll, Umbrowy kolos i Dżin. Pierwsza dwójka posiada magiczne miecze: dwuręczny "Płomień Północy" i katana "Malakar". Pomieszczenie, w którym przebywał Umbrowy kolos, okazuje się być korytarzem. Penetrujemy kolejne miejsca zabijając po drodze Łakowilki, Gliniane golemy i Kamiennego golema. Przed nami maszyna na żetony [10]. Powinniśmy mieć w sumie 21 mithrilowych krążków, które możemy spożytkować na różne sposoby. Za 5 dostaniemy Buty Północy, za 10 Buty uziemienia, za 15 Buty szybkości, a za 20 Kolczugę błazna +4. Polecam wziąć Buty północy i Buty szybkości.
Skoro załatwiliśmy już wszystko, co mieliśmy załatwić, korzystamy ze schodów w komnacie z posągiem minotaura [6].