Mag, który poświęca się jednej szkole magii w stopniu większym niż innym, jest nazywany specjalistą. Dzięki temu rośnie liczba czarów, które może rzucić, ale traci zdolność do rzucania czarów z opozycyjnych szkół. Rozważ wady i zalety z wielką ostrożnością.
Mistrz odrzucenia:
Mag, który specjalizuje się w magii ochronnej.
Szkoła opozycyjna: Przemiany
Mistrz przywołań:
Mag, który specjalizuje się w tworzeniu pomocnych mu istot i przedmiotów.
Szkoła opozycyjna: Poznanie
Mistrz poznania:
Mag specjalizujący się w czarach wykrywania i przewidywania.
Szkoła opozycyjna: Sprowadzenie/Przywołanie
Mistrz zauroczeń:
Mag specjalizujący się w manipulowaniu umysłami istot żyjących.
Szkoła opozycyjna: Inwokacje/Wywoływania
Iluzjonista:
Mag specjalizujący się w tworzeniu iluzji, które mylą i rozpraszają przeciwników.
Szkoła opozycyjna: Nekromancja
Mistrz inwokacji:
Mag, który specjalizuje się w manipulowaniu energią.
Szkoła opozycyjna: Zaczarowania/Zauroczenia
Nekromanta:
Mag, który specjalizuje się w magii związanej ze śmiercią.
Szkoła opozycyjna: Iluzja
Mistrz przemian:
Mag, który specjalizuje się w magii przekształcającej rzeczywistość.
Szkoła opozycyjna: Odrzucanie
Baldur's Gate 2 » Profesje
Mag
Działy gier » Baldur's Gate 2 » Opisy » Profesje | |
Autor: Ahelor | |
Utworzono: 16.09.2003 | |
Aktualizacja: 23.02.2009 |
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 23 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Wędrowiec
BG 1 przechodzi bez problemu samym magiem, Bg 2 rowniez, ostatnia walka w TB to juz problem, koncza sie czary pomiedzy walkami a nie mozna odpoczywac. Jeszcze nie udalo mi sie wygrac, ale nie poddaje sie.
Z tego co widzę, to w grę wchodzą jedynie Nekromanta, Mistrz Inwokacji i (chyba) Mistrz Odrzucania. Wszędzie pisze jakie to Mamidła i inne sobowtóry są wspaniałe, a ja nigdy nie bawiłem się iluzjami i nie miałem żadnych trudności. Bez uroków też da się żyć. PS. Mistrz Przemian to chyba jakieś nieporozumienie. Mag bez osłonek do martwy mag, więc po co ta specjalizacja? O.o
Wędrowiec
Mistrz Przywołań jest kulawy, bo mag bez prawdziwego widzenia (tudzież kapłana, druida, Keldorna w ekipie) daleko nie zajdzie. Na pewno nie na utrudniaczach. O Mistrzu Przywołań szkoda gadać.
Ten artykuł skomentowano 23 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.