Baldur's Gate 2 » Solucja
Pierwsza część kryjówki
Wpierwszej z podziemnych sal [1] będziesz musiał pokonać grupę mykonidów. Jest wśród nich król i cztery kolonie, które najlepiej zabić od razu, bo wytwarzają większe ilości tych nieprzyjemnych grzybów. Trzeba też uważać, bo rzucają Zamęt. W kolejnym pomieszczeniu (korytarzu) [2] są umbrowe kolosy i różnego rodzaju pająki. Będziesz musiał z nimi walczyć, aż dojdziesz do mostu. Prowadzi on do okrągłej platformy [3]. Z niej będziesz miał do wyboru trzy przejścia. Jedno z nich (wschodnie) prowadzi donikąd. W północno-zachodnim [4] znajdziesz dwoje drzwi, które są na razie zamknięte. Musisz wybrać wejście północno-wschodnie [5].
Koszary drowów
Gdy wybierzesz północno-wschodnie wejście, znajdziesz się w koszarach. Tam będziesz musiał pokonać grupę drowów, której przewodzi Thelynn'ss. Przy jego ciele znajdziesz klucz, który umożliwi otwarcie zamkniętych drzwi z północno-zachodniego przejścia. Gdy będziesz wychodził z koszar, wyświetli się film o tym, co właśnie robi Sendai i dostaniesz PD.
PD (oprócz wrogów): | 5000 dla każdego za zdobycie klucza |
Interesujące przedmioty: | klucz drowa strażnika (ciało Thellynn'ss'a); Amulet szybkości geparda (ciało Thelynn'ss'a) |
Tunele
Teraz, aby zbliżyć się do Sendai, masz do wyboru dwie drogi - północne lub południowe tunele (do których dostaniesz się przez wcześniej zamknięte drzwi z pn-zach wejścia). Tam będziesz musiał walczyć z niewolnikami Sendai - wojownicy o nazwie Derro, przypominają wyglądem duergarów. Jest ich bardzo wielu. Na koniec zaatakuje Cię dozorca niewolników, przywoła też orogów i umbrowe kolosy. Po walce znajdziesz się w kolejnej części enklawy.
W południowych tunelach czeka Cię walka z ulubieńcami Sendai, czyli z pająkami. Ich przywódcą jest Lashar'ra. Ma ona niesłychanie silną truciznę - 12 pkt. obrażeń na sekundę! Poza tym południowy korytarz jest naszpikowany pułapkami. Z niego również dostaniesz się do kolejnej części enklawy.
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 8 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Te polnocne tunele sa zamocne(te z Derro). przeciwnicy wkolko sie odradzaja i za jednego Derro nie jest tak malo PD .to jest nieskoinczona kopalnia expa. ja sie znudzilem po ok. 5 lvlelach :P.
Te polnocne tunele sa zamocne(te z Derro). przeciwnicy wkolko sie odradzaja i za jednego Derro nie jest tak malo PD .to jest nieskoinczona kopalnia expa. ja sie znudzilem po ok. 5 lvlelach :P.
głupoty opowiadasz... ja zabijałem derro przez okolo 10 minut non stop i potem wyskakiwały orogi zaktore było już wiele mniej expa, a po orgach nic już nie szło...
głupoty opowiadasz... ja zabijałem derro przez okolo 10 minut non stop i potem wyskakiwały orogi zaktore było już wiele mniej expa, a po orgach nic już nie szło...
looooooool
looooooool
Można tu nabijać w nieskończoność, tylko nie można się posuwać" w głąb jaskini, bo wtedy pojawia się nadzorca (trzeci raz) i wzywa tylko orogi...najlepiej stanąć na początku, zabezpieczyć tyły mieczem, a tych nadchodzących ze wschodu tłuc z dystansu...czasem zostanie paru kuszników, więc Plugawy Abi + FireBall i po sprawie...lubie to miejsce, szkoda, że tak późno jest dostępne
Można tu nabijać w nieskończoność, tylko nie można się posuwać" w głąb jaskini, bo wtedy pojawia się nadzorca (trzeci raz) i wzywa tylko orogi...najlepiej stanąć na początku, zabezpieczyć tyły mieczem, a tych nadchodzących ze wschodu tłuc z dystansu...czasem zostanie paru kuszników, więc Plugawy Abi + FireBall i po sprawie...lubie to miejsce, szkoda, że tak późno jest dostępne
Ja północnym tunelem chyba nie przejde bo od razu zabiłem nadzorce:P
Ja północnym tunelem chyba nie przejde bo od razu zabiłem nadzorce:P
da sie tez nabijac expa wczesniej - idziemy do obozu Yaga-Shury jeszcze przed zgaszeniem jego serca, ustawiamy sie przed mostem i czekamy na mieso armatnie, beda przychodzic w nieskonczonosc... a za jednego olbrzyma jest 16000 xp ;)
da sie tez nabijac expa wczesniej - idziemy do obozu Yaga-Shury jeszcze przed zgaszeniem jego serca, ustawiamy sie przed mostem i czekamy na mieso armatnie, beda przychodzic w nieskonczonosc... a za jednego olbrzyma jest 16000 xp ;)
te tunele z derro to rzeczywiście kopalnia exp'a.
sasax15->to ty chyba jakieś głupoty gadasz. Nie wiem jak u innych ale u mnie było tych worgów w nieskończoność.
te tunele z derro to rzeczywiście kopalnia exp'a.
sasax15->to ty chyba jakieś głupoty gadasz. Nie wiem jak u innych ale u mnie było tych worgów w nieskończoność.
Orogi się pojawią jak wejdziesz dalej do jaskini- jak trzymasz się wejścia to derro w nieskończoność są...podobnie jest z olbrzymami ognistymi na murze miasta po rozpoczeciu TB-stajesz tak by twoja postać zobaczyła wroga i sama zaczyna strzelać a za każdego jest 8000 xp (na normalnym poziomie)
Orogi się pojawią jak wejdziesz dalej do jaskini- jak trzymasz się wejścia to derro w nieskończoność są...podobnie jest z olbrzymami ognistymi na murze miasta po rozpoczeciu TB-stajesz tak by twoja postać zobaczyła wroga i sama zaczyna strzelać a za każdego jest 8000 xp (na normalnym poziomie)
Ten artykuł skomentowano 8 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.