Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Baldur's Gate 2 • Rękawice i bransolety • INSIMILION

    Baldur's Gate 2 » Zbrojownia


    Rękawice i bransolety

    Działy gier » Baldur's Gate 2 » Opisy » Zbrojownia
    Autor: wojjoo
    Utworzono: 21.09.2008
    Aktualizacja: 01.11.2008

    Bransolety

    Bransolety to szerokie obręcze z metalu lub skóry, które nakłada się na przedramiona lub na nich zawiązuje.

  • Komentarz: Zwykłe, niemagiczne bransolety. Nie zapewniają noszącej jej postaci żadnych premii ani kar.

  • Bransolety błogosławieństwa

    Dzięki ofierze z ogromnej sumy złota połączonej ze świętymi obrzędami ceremonii uświęcającej, istoty błogosławione dały się przekonać, by obdarzyć dodatkową mocą te i tak już potężnej mocy rękawice.

    PARAMETRY:

    • Raz dziennie można rzucać Leczenie krytycznych ran
    • Raz dziennie można rzucać Zmartwychwstanie
    • Kiedy są używane, dodają właścicielowi +10 do maksymalnej liczby PŻ
    • Waga: 1
    • Mogą używać:
      Paladyni
    • Miejsce: Te bransolety stworzyć dla nas może Cespenar, za jedyne 10 000 sz. Będzie potrzebował do tego Bransolet Paladyna.
    • Komentarz: Bransolety przeznaczone dla paladyna. Premia do punktów życia na pewno się przyda, możliwość rzucania zaklęć niekoniecznie. Ponieważ paladyn jest postacią walczącą, zamiast tych bransolet polecałbym raczej Rękawice Mistrzostwa lub nawet Rękawice Niezwykłej Specjalizacji.

    Bransolety błyskawicznego uderzenia

    Rycerz Wesic z Najszlachetniejszego Zakonu Promiennego Serca często powiadał: "Zaatakuj szybko, a twój przeciwnik będzie tak przytłoczony, że wygrasz bitwę". Stosował tę zasadę dzięki swoim bransoletom. Zanim wdał się w bitwę, uwalniał magię Błyskawicznego uderzenia i szybko ruszał na swojego wroga. Najczęściej jego przeciwnik padał w przeciągu pierwszych kilku sekund walki.

    PARAMETRY:

    • Specjalne:
    • Raz dziennie rzuca Ulepszone przyspieszenie ruchów na dwadzieścia sekund.
    • Miejsce: Podmrok, Zachodnie tunele. Bransolety te znaleźć można przy Księciu Kuo-Toan.
    • Komentarz: Bardzo dobre bransolety. Ulepszone przyspieszenie podwaja ilość ataków naszej postaci, warto z niego korzystać w walce z trudniejszymi przeciwnikami - kilka pierwszych sekund rzeczywiście może rozstrzygnąć o przebiegu bitwy. Zdecydowanie polecam.

    Bransolety łucznictwa: 'Obrońca Doliny'

    Podczas niebezpiecznych spotkań z rywalem, król Wielkiej Doliny zażyczył sobie ochrony najlepszych łuczników, którzy mieli wesprzeć jego zwykłą gwardię. Wszyscy łucznicy, wyposażeni w zaczarowane łuki i bransolety, ukryli się w pewnej odległości od miejsca spotkania. Jak przewidywano, wrogie oddziały próbowały pojmać króla. Przeciwnicy nie spodziewali się jednak, że ukryci łucznicy wykażą się tak zdumiewającą celnością. Król zdołał umknąć nie draśnięty, bowiem żadnemu z wrogów nie udało się nawet do niego zbliżyć.

    PARAMETRY:

    • TraK0: +2 (tylko bronie strzeleckie)
    • Waga: 2
    • Nie może używać:
      Druid
      Mag
      Kapłan
    • Miejsce: Gaj druidów, w Trollim kopcu.
    • Komentarz: Znakomite bransolety, jeden z przedmiotów, które zawsze warto mieć. Zwiększają TraK0 w walce bronią dystansową o dwa punkty, są nieocenione dla każdego łucznika, kusznika i procarza. Dodatkowym plusem tych bransolet jest możliwość wczesnego ich zdobycia. Zdecydowanie polecam.

    Bransolety ochrony KP 3

    Wyszczerzony Glen, Rycerz Głupców, nosił te bransolety podczas występów na turniejach. Dzięki swym umiejętnościom, czarowi osobistemu oraz brawurze - gdyż nikt poza nim nie walczył bez zbroi - wkrótce stał się faworytem dam przyglądających się owym zmaganiom. Zdaje się, że nawet zbyt wielkim faworytem, ponieważ pewnego popołudnia złapano go na igraszkach z narzeczoną pewnego rycerza. Glen został wyzwany, ale w pośpiechu zapomniał przywdziać bransolety. Umarł z uśmiechem niezrozumienia na twarzy, gdy ugodził go miecz rycerza, nie zdając sobie sprawy ze swojego błędu.

    PARAMETRY:

    • Klasa Pancerza: 3
    • Waga: 2
    • Miejsce: Do kupienia u Ribalda na Targu Przygody.
    • Komentarz: Jedne z bransolet Klasy Pancerza, najlepsze ze wszystkich. Ustanawiają Klasę Pancerza postaci na 3 (tyle samo co zbroja płytowa). Ponieważ nasi wojownicy będą nosili lepsze pancerze, bransolety te polecam dać komukolwiek innemu (nieocenione będą dla postaci, które nie mogą nosić ciężkich zbroi albo nie mogą nosić ich wcale, jak np. mnich). Zdecydowanie polecam.

    Bransolety ochrony KP 4

    Czasami nazywane też Rękawicami Kolczugi; bransolety te pierwotnie nosił Tapid Gornoak. W wieku siedemdziesięciu pięciu lat wciąż był aktywnym wojownikiem, ale waga jego zbroi zaczynała go coraz bardziej przytłaczać. Jego towarzyszka, czarodziejka Nadalarin, stworzyła dla niego te bransolety. Rzuciła również na niego stałą iluzję, aby jego ludzie sądzili, iż wciąż nosi swą ciężką kolczugę. Tapid umarł dwadzieścia lat później, z rękami zaciśniętymi na karku przywódcy orków, kiedy zabrała go starość.

    PARAMETRY:

    • Klasa Pancerza: 4
    • Waga: 2
    • Miejsce:
      1. Do kupienia u Ribalda na Targu Przygody.
      2. Podmrok, wioska Svirfnebli. Bransolety te otrzymamy od Therndle'a Daglefodda za uratowanie jego syna z maszyny znajdującej się w centrum mapy.
    • Komentarz: Kolejne bransolety Klasy Pancerza. Te akurat ustanawiają jej wartość na 4 (tyle samo, co Kolczuga +1). Ponieważ nasi wojownicy będą nosili lepsze pancerze, bransolety te polecam dać komukolwiek innemu (nieocenione będą dla postaci, które nie mogą nosić ciężkich zbroi albo nie mogą nosić ich wcale, jak np. mnich). Polecam.

    Bransolety ochrony KP 5

    Baron Tiri z Północy nakazał wykonanie dziesięciu takich par bransolet, po jednej dla każdego ze swoich strażników. Sądził, że będzie zabawne, gdy bandyci - sądząc, iż strażnicy stanowią łatwe cele, jako iż chodzili bez zbroi - zaatakują jego i jego ludzi podczas którejś z wypraw. Strażnicy Tiri szybko rozprawili się z niedoszłymi zabójcami. Oczywiście, sam baron nie nosił bransolet i właśnie to niedopatrzenie doprowadziło do jego śmierci od zatrutego sztyletu zabójcy.

    PARAMETRY:

    • Klasa Pancerza: 5
    • Waga: 2
    • Miejsce: Dermin Courtierdale (pojawia się podczas zadania Jaheiry z Harfiarzami).
    • Komentarz: Kolejne bransolety Klasy Pancerza. Te akurat ustanawiają jej wartość na 5 (tyle samo, co Kolczuga). Ponieważ nasi wojownicy będą nosili lepsze pancerze, bransolety te polecam dać komukolwiek innemu (nieocenione będą dla postaci, które nie mogą nosić ciężkich zbroi albo nie mogą nosić ich wcale, jak np. mnich).

    Bransolety ochrony KP 6: 'Bransolety Śmierci'

    Przez dekady bransolety te posiadał niepokonany gladiator, który z powodzeniem używał ich podczas walk. Ze śmiercią czempiona wiąże się zniknięcie tego przedmiotu. Jeśli jednak wierzyć plotkom, bransolety po dziś dzień używane są podczas walk.

    PARAMETRY:

    • Klasa Pancerza: 6
    • Waga: 2
    • Miejsce:
      1. Rylock (w Dokach, stoi przed siedzibą Harfiarzy).
      2. Xzar (spotykamy go w Dokach, po dostarczeniu Harfiarzom ciała Renfielda).
      3. Do kupienia u Gorcha w Gildii Mae'vara.
      4. Trzy sztuki do zdobycia podczas wykonywania zadania Jaheiry (w tym dwie należące do Terminsela).
      5. Tamorlin - czarodziejka Lorda Igena Tombelthena (zadanie z twierdzy łowcy)
      6. Wiedźma Umar' (ostatnie zadanie w twierdzy łowcy).
      7. Elminster (pojawia się przed enklawą jednego z Dzieci Bhaala (tego, do którego później się udamy)).
    • Komentarz: Kolejne bransolety Klasy Pancerza. Te akurat ustanawiają jej wartość na 6 (tyle samo, co Zbroja skórzana ćwiekowana +1). Ponieważ większość naszych postaci będzie nosić lepsze pancerze, bransolety te polecam dać magowi.

    Bransolety ochrony KP 7

    Bransolety są pasami metalu lub skóry, które nakłada się na przedramiona lub na nich zawiązuje. Zwykle magia, którą bransolety są nasycane pomaga tylko podczas walki, gdyż większość z nich chroni noszącego przed obrażeniami lub zwiększa szansę trafienia przeciwnika. Od tej reguły istnieją wyjątki, chociaż tak działające bransolety należą do rzadkości.

    PARAMETRY:

    • Klasa Pancerza: 7
    • Waga: 2
    • Miejsce:
      1. Do kupienia u Ribalda na Targu Przygody
      2. Rayic Gethras (w swoim domu w Dokach).
      3. Dzielnica mostów, dom na wschodzie (pod posiadłością Balthisów), przy czarodzieju Drakandrosie.
      4. Jeden z Doborowych strażników w siedzibie kultu Niewidzącego Oka (ten, który ma przy sobie Ciężką kuszę celności).
      5. Jeden z magów Barona Ployera, Gracien (zadanie Jaheiry).
      6. Turmijska czarodziejka (szóste zadanie w twierdzy barda).
    • Komentarz: Kolejne bransolety Klasy Pancerza. Te akurat ustanawiają jej wartość na 7 (tyle samo, co Zbroja skórzana ćwiekowana). Ponieważ większość naszych postaci będzie nosić lepsze pancerze, bransolety te polecam dać magowi.

    Bransolety ochrony KP 8

    Bransolety są pasami metalu lub skóry, które nakłada się na przedramiona lub na nich zawiązuje. Zwykle magia, którą bransolety są nasycane pomaga tylko podczas walki, gdyż większość z nich chroni noszącego przed obrażeniami lub zwiększa szansę trafienia przeciwnika. Od tej reguły istnieją wyjątki, chociaż tak działające bransolety należą do rzadkości.

    PARAMETRY:

    • Klasa Pancerza: 8
    • Waga: 2
    • Miejsce:
      1. Lochy Irenicusa, w szafce w pokoju z pułapkami na południowym wschodzie.
      2. Więzienie sferowe, jedna sztuka przy Łowcy nagród (Yuan-ti), druga przy czarodziejce Niewolnicy (w pomieszczeniu na wschodzie) i trzecia przy Kapitanie więzienia.
    • Komentarz: Ostatnie i najgorsze z serii bransolety Klasy Pancerza. Ustanawiają jej wartość na 8, co odpowiada Klasie Pancerza zapewnianej przez Zbroję skórzaną. Na początku gry mogą się przydać któremuś z naszych magów, ale najpewniej bardzo szybko wymienimy je na Bransolety KP7 albo i Bransolety KP6.

    Bransolety paladyna

    Obrońcy sprawiedliwości zawsze chętnie posługują się różnym orężem, by walczyć ze złem. Jednakże tych rękawic mogą używać jedynie wojownicy o najczystszym sercu.

    PARAMETRY:

    • Kiedy są używane, dodają właścicielowi +10 do maksymalnej liczby PŻ
    • Waga: 1
    • Mogą używać:
      Paladyni
    • Miejsce: I poziom Twierdzy Strażnika, w skrzyni w pokoju na lewo od wejścia.
    • Komentarz: Użyteczne rękawice przeznaczone dla paladyna. Zwiększają maksymalną ilość punktów życia właściciela o dziesięć. Dodatkowym plusem tego przedmiotu jest możliwość wczesnego zdobycia. Na początek polecam, potem najpewniej wymienimy je na Rękawice Mistrzostwa albo Rękawice Niezwykłej Specjalizacji.

    Bransolety pętania

    Te bransolety wyglądają jak Bransolety specjalizacji, jednak kiedy się je założy nie pozwalają rozłączyć nadgarstków, co bardzo utrudnia posługiwanie się bronią i rzucanie czarów. Mroczne elfy często dają te bransolety jako nagrodę za wykonanie jakiegoś zadania. Obdarowana osoba zakłada je myśląc, że jest to potężny magiczny przedmiot. Wtedy mroczne elfy dla zabawy przyzywają kolczaste koszmary.

    PARAMETRY:

    • Obrażenia: -5
    • TraK0: -5
    • Specjalne:
    • 75% szansa niepowodzenia rzucanego czasu
    • Miejsce: Ust Natha, skrytka obok wejścia do siedziby Domu Jae'llat.
    • Komentarz: Wesołe bransolety. Jeżeli chcemy utrudnić sobie grę, możemy ubrać je naszemu najlepszemu wojownikowi (propozycja dla tych, którzy szukają coraz to nowych wyzwań).

    Bransolety Tzu-Zana

    Choć mnisi zazwyczaj unikają noszenia pancerza, te rękawice Wielkiego Mistrza Tzu-Zan są niezwykle poszukiwane przez zwolenników walki bez użycia broni.

    PARAMETRY:

    • +15 do maksymalnej liczby PŻ
    • +1 do KP
    • Waga: 1
    • Mogą używać:
      Mnisi
    • Miejsce: Draconis w Enklawie Abazigala.
    • Komentarz: Znakomite bransolety, przeznaczone jedynie dla mnicha. Poprawiają jego klasę pancerza i zwiększają żywotność, dzięki czemu nasz mnich będzie miał większe szanse na przeżycie trudnych walk. Zdecydowanie polecam.

    Cudowne rękawice

    Te inkrustowane szlachetnymi kamieniami rękawice są obdarzone mocą, która pozwala na ulepszenie umiejętności każdego barda.

    PARAMETRY:

    • TraK0 +1
    • +1 do KP
    • Dodatkowe zaklęcia 2., 3. i 4. poziomu
    • Waga: 1
    • Mogą używać:
      Bardowie
    • Miejsce: Te rękawice może dla nas stworzyć Cespenar, za jedyne 10 000 sz. Będzie do tego potrzebował Rękawic barda (patrz niżej), Diamentu, Kamienia łotrzyków, Szmaragdu, Rubinu i Szafiru (wszystkie pojawiają się losowo w wielu miejscach).
    • Komentarz: Kolejne świetne rękawice, tym razem przeznaczone dla barda (choć polecam też magowi/złodziejowi lub wojownikowi/magowi/złodziejowi). Nie dość, że zwiększają możliwości bojowe postaci (premia do TraK0 i Klasy Pancerza), to jeszcze pozwalają zapamiętać trzy dodatkowe czary. Polecam.

    Rękawice barda

    Te skórzane rękawice na pierwszy rzut oka nie wyglądają, jakby miały jakieś szczególne własności, choć trzeba przyznać, że są dość modne.

    PARAMETRY:

    • Waga: 1
    • Mogą używać:
      Bardowie
    • Miejsce: III poziom Twierdzy Strażnika, komnata Yakmana.
    • Komentarz: Te rękawice nie zapewniają noszącej je postaci żadnych premii ani kar. Warto jednak je zatrzymać, gdyż mogą zostać ulepszone przez chochlika Cespenara.

    Rękawice biegłości: 'Drugie Zbrojne Ramię Xarrnousa'

    Chyba najsłynniejszym posiadaczem tych rękawic był najemnik imieniem Xarrnous. Specjalizował się on w szmuglu, a czasem pożyczał te rękawice klientom, którzy z nim podróżowali. Jego zdaniem drugie zbrojne ramię zawsze mogło się przydać.

    PARAMETRY:

    • TraK0: +1
    • Waga: 2
    • Miejsce: Niewolnica w południowo - wschodniej części Więzienia sferowego.
    • Komentarz: Propozycja dla zbrojnych. Rękawice te zwiększają nieznacznie ich bojowe możliwości. Dodatkowym plusem jest możliwość wczesnego ich zdobycia. Polecam.

    Rękawice chwytania pocisków

    Foik Morur zademonstrował kilka lat temu skuteczność owych rękawic w pewnej społeczności niedaleko Beregostu. Zapłacił miejscowemu łucznikowi, aby ten wystrzelił do niego kilka strzał. Gdy pocisk się zbliżał, ręce Foika ruszały się same, albo odbijając go albo chwytając. Zarobił w ten sposób kilka sztuk złota, co ściągnęło do jego namiotu kilka mrocznych postaci. Następnego ranka Foika znaleziono martwego, a rękawice zniknęły.

    PARAMETRY:

    • Specjalne:

      +2 do Klasy Pancerza przeciwko pociskom
    • Miejsce: Targowo, złodziejka Itona (pojawia się przy północnej bramie po naszej rozmowie z Dżinnami Dao). Rękawic nie można ukraść, jeżeli chcemy je zdobyć, musimy zabić kobietę (nie niesie to za sobą spadku reputacji).
    • Komentarz: Rękawice przydatne jedynie w starciach z łucznikami i innym wrogami walczącymi broniami dystansowymi. Tworzą znakomity zestaw w połączeniu z Butami uników (premia do Klasy Pancerza przeciwko pociskom wynosi wtedy +7). Polecam.

    Rękawice kieszonkowca

    Kilka lat temu, Fong Moo, sławny rzezimieszek, znany zarówno we Wrotach Baldura, jak i w Athkatli, został znaleziony martwy na drodze pomiędzy Wrotami, a Beregostem. Zdaje się, iż ukradł potężnemu magowi jakiś artefakt i starał się uciec, ale z niewielkim skutkiem. Jego własność dostała się jego kuzynowi, który podjął to samo zajęcie, co wuj, i stał się wyjątkowo dobry w kradzieży kieszonkowej. Nie wiadomo, czy owe rękawice były magiczne zanim wpadły w ręce Fonga, czy w jakiś sposób została w nich zawarta esencja mistrza.

    PARAMETRY:

    • Specjalne:

      +20% do Kradzieży kieszonkowej
    • Nie może używać:
      Mag
      Kapłan
    • Miejsce: Slumsy, gospoda Pod Miedzianym Diademem. Leżą na stole w pokoju Yarina na zapleczu.
    • Komentarz: Podstawowy przedmiot przeznaczony dla złodzieja. Zwiększa jego zdolność Kradzieży kieszonkowej, która przydaje się w kilku miejscach w grze. Dodatkowym plusem tych rękawic jest możliwość wczesnego ich zdobycia. Polecam.

    Rękawice leczenia

    Te rękawice otrzymują zazwyczaj nowicjusze Najszlachetniejszego Zakonu Promiennego Serca, którzy dopiero muszą zdobyć umiejętność rzucania zaklęć. Dla każdego spoza Zakonu noszenie owych rękawic jest rzadkim przywilejem.

    PARAMETRY:

    • Specjalne:
    • Raz dziennie leczą do 10 punktów życia i neutralizują dowolną truciznę.
    • Miejsce: Otrzymujemy od Sir Ryana Trawla w nagrodę za wykonanie zadania z upadłymi paladynami.
    • Komentarz: Kiepskie rękawice. Przydać się mogą jedynie we wczesnych etapach gry, gdy nie będzie nas jeszcze stać na wykupienie zapasów Mikstur leczniczych i Antidotów u napotkanych kupców. Polecam je spieniężyć.

    Rękawice miażdżenia

    Pewien przybysz ze wschodu, znany pod imieniem Latający Niedźwiedź, zyskał sobie sławę na całym Wybrzeżu Mieczy. Nieuzbrojony i bez żadnego pancerza potrafił pokonać wielu potężnych wojowników. Jednej nocy wyjawił swój sekret pewnej damie. Jego umiejętności sztuk walki uzupełniały cienkie rękawice, które pozwalały mu uderzać wrogów z większą dokładnością i zadawać silniejsze uderzenia, niżby to robił gołymi pięściami. Kobieta ta skradła mu rękawice i odpłynęła następnym statkiem. Latający Niedźwiedź wkrótce potem opuścił Wybrzeże Mieczy i wrócił do swojej ojczyzny.

    PARAMETRY:

    • Obrażenia: +4 przy ataku pięściami
    • TraK0: +4 przy ataku pięściami
    • Miejsce: Miasto Grot. Rękawice te otrzymujemy od Króla Ixilthetocala w nagrodę za pozbycie się rebeliantów i zabicie Księcia Villynaty'ego.
    • Komentarz: Bardzo dobre, znakomite wręcz rękawice, ale jedynie wtedy, gdy używane są przez mnicha. Zdecydowanie polecam, znacznie zwiększą one jego bojowe możliwości i z pewnością będzie ich używał, dopóki nie zdobędziemy Bransolet Tzu-zana (albo nawet do końca gry). Naprawdę świetne.

    Rękawice mistrzostwa: 'Dziedzictwo Mistrzów'

    Te rękawice - marzenie wszystkich młodych wojowników - należały niegdyś do pewnej królewskiej rodziny z Threskel. Kryły one część legendarnych umiejętności bojowych książąt, zapewniając noszącej je osobie znajomość wszelkich broni do walki wręcz. Wszystko wskazuje na to, iż większość wcześniejszych właścicieli tych rękawic nienajlepiej skończyła. Cóż, zapewniają ona umiejętności, ale nie mogą obdarzyć swojego właściciela mądrością.

    PARAMETRY:

    • Obrażenia: +2
    • TraK0: +1
    • Waga: 1
    • Miejsce: Rozdział 6, kryjówka Bodhi. W basenie z krwią w pokoju z ostrzami.
    • Komentarz: Ulepszona wersja Rękawic biegłości. Oprócz poprawienia TraK0 zapewniają premię do zadawanych obrażeń w wysokości dwóch punktów. Polecam każdemu wojownikowi. Ich największym minusem jest fakt, że zdobywamy je dopiero w szóstym rozdziale.

    Rękawice niezdarności: 'Rękawice Przemieszczania Elandera'

    Porywczy Elander opracował te przeklęte rękawice z myślą o pokonaniu swojego rywala. Niestety, jego nienawiść obróciła się przeciwko niemu, kiedy pewnego razu pomylił je z inną parą.

    PARAMETRY:

    • TraK0: -10
    • Specjalne:
      -2 do Zręczności
      Przedmiot przeklęty
    • Waga: 2
    • Miejsce: Te rękawice można zdobyć jedynie za pomocą kodu. Ich nazwa to "BRAC08".
    • Komentarz: Przedmiot podobny do Rękawic pętania. Jeżeli ktoś chce sprawdzić ich działanie, może sprowadzić je kodem.

    Rękawice niezwykłej specjalizacji

    Te niezmiernie rzadkie rękawice są łakomym kąskiem dla wojowników, uczestników pojedynków i wszystkich innych, którzy parają się rzemiosłem wojennym.

    PARAMETRY:

    • Dodają dodatkowe 1/2 ataku na rundę
    • Klasa Pancerza: +1
    • Obrażenia: +2
    • Waga: 1
    • Mogą używać:
      Wojownicy
      Paladyni
      Łowcy
    • Miejsce: V poziom Twierdzy Strażnika, Y'tossi, jedna ze strażników pieczęci Uwięzionego.
    • Komentarz: Kolejne, naprawdę potężne rękawice dla zbrojnego, jedne z najlepszych w grze. Nie dość, że zwiększają zadawane obrażenia o dwa punkty i poprawiają Klasę Pancerza o jeden, to jeszcze zapewniają dodatkowe pół ataku na rundę. Walka, w której je zdobywamy, należy do najcięższych w grze, ale warto się natrudzić. Zdecydowanie polecam.

    Rękawice siły ogra: 'Ręce Takkoka'

    Ręce Takkoka są właśnie tym, na co wskazuje ich nazwa - rękami ogra, który stracił je, gdy zaatakował dziwnego człowieka przekraczającego Grzbiet Świata. Ten tajemniczy mężczyzna okazał się być magiem o niezwykłej potędze. Wykorzystał on ręce Takkoka do stworzenia rękawic z ogrzej skóry.

    PARAMETRY:

    • Specjalne:
      Siła: 18/00
    • Waga: 2
    • Nie może używać:
      Złodziej
      Mag
    • Miejsce: Slumsy, Kula Sfer. Te potężne rękawice nosi niziołek imieniem Entu.
    • Komentarz: Bardzo dobry przedmiot. Siła 18/00 zapewnia premię +3 do trafienia i +7 do obrażeń. Warto dać je któremuś ze zbrojnych o niskiej wartości tej cechy (Jaheira, Keldorn, Valygar). Zdecydowanie polecam.

    Rękawice zręczności: 'Zwinne Ręce'

    Te rękawice stworzono w Kara-Tur z myślą o mistrzach sztuk walki, których potęgę miały zwiększyć. Niezbyt szczegółowe legendy powiadają o wielu mistrzach z dalekiego wschodu, którzy podczas podróży przynieśli ze sobą te przedmioty.

    PARAMETRY:

    • Specjalne:
      Zręczność: 18
    • Waga: 2
    • Miejsce: 'Miasto' zombie w Czeluści Niewiernych pod siedzibą kultu Niewidzącego Oka.
    • Komentarz: Kolejne świetne rękawice. Wysoka zręczność zapewnia premie do Klasy Pancerza i do TraK0 w walce broniami dystansowymi. Warto dać je któremuś ze zbrojnych, u którego cecha ta nie osiąga maksymalnej wartości (najlepiej Anomenowi albo Keldornowi).

    Techno - rękawice Jansena

    Techno Złodziejskie Rękawice Marki Jansen wraz z Oprzyrządowaniem (TM)

    Ten zestaw złodziejskich narzędzi daje Janowi dodatkową premię do jego umiejętności otwierania zamków oraz kradzieży kieszonkowej. Jan jest jedyną osoba, która może używać rękawic, inni nawet nie wiedzieliby, jak się je zakłada. O dziwo, w tych rękawicach Jan może nawet rzucać czary. Zapewne dlatego, że wyglądają tak szykownie.

    PARAMETRY:

    • Specjalne:
      +20% do Otwierania zamków
    • +20% do Kradzieży kieszonkowej
    • Miejsce: Te rękawice ma oczywiście Jan Jansen. Spotkać go możemy w parku w Dzielnicy Rządowej.
    • Komentarz: Bardzo dobre rękawice, idealne dla naszego złodzieja. Sprawiają, że Jan jest w stanie otworzyć każdy zamek i że z łatwością opróżnia kieszenie napotkanych ludzi. W Tronie Bhaala radziłbym wymienić je na Cudowne rękawice (zdolności złodziejskie naszego przyjaciela będą już na wystarczająco wysokim poziomie, a trzy dodatkowe zaklęcia zawsze się przydadzą).




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 2 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Rehan
     

    Wędrowiec
    Temat: Wspaniale opisane, ale jedn...
    Dodany: 25.12.2011 o 19:49  

    Wspaniale opisane, ale jedna uwaga na temat Rękawic Niezwykłej Specjalizacji. Mianowicie, one nie zmniejszają klasy pancerza(wiem, że w grze tak jest napisane), a zmniejszają Trak0

    Irydion
     

    Wędrowiec
    Temat: Prawda, w grze jest błąd,...
    Dodany: 09.09.2021 o 23:16  

    Prawda, w grze jest błąd, co czyni Rękawice Niezwykłej Specjalizacji najlepszymi w grze (poprawienie Trak0 jest lepsze niż KP), tym samym przewyższają "Dziedzictwo Mistrzów" o 1/2 ataku na rundę.



    Ten artykuł skomentowano 2 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw