Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Baldur's Gate 2 • Twierdza Strażnika poz.2 • INSIMILION

    Baldur's Gate 2 » Solucja


    Twierdza Strażnika poz.2

    Działy gier » Baldur's Gate 2 » Poradniki » Solucja
    Autor: Mystral
    Utworzono: 22.08.2004
    Aktualizacja: 12.08.2008

    Pakt z demonem i zapomniane tajemnice domen magicznych... ogień, zimno, powietrze i trucizna pomogą ci przecisnąć się przez to niewiarygodne laboratorium, jednak musisz uważać... zbawca może być równie dobrze katem.

    Mapa lokacji

    Kiedy wkraczamy na poziom, zagaduje nas zamknięty w klatce demon [1], oznajmia, że tylko on może przepuścić nas dalej i nie zrobi tego, jeśli go nie uwolnimy... Nie mamy więc innego wyboru jak tylko uwolnić demona, jednak to zadanie nie jest takie proste, żeby tego dokonać musimy zdobyć cztery klucze - berła, które są w posiadaniu pupilków dawnych mistrzów tego poziomu. Każdy z nich specjalizował się w innej dziedzinie magii i każdy trzymał swoich pupilów, którzy pilnowali berła. Do każdego z czterech laboratoriów - ognia [2], zimna [3], trucizny [4] i powietrza [5], przylegają pomieszczenia gdzie znajdują się strażnicy bereł [a]. W każdym z laboratoriów znajdziemy zapiski mówiące o tym jak pokonać jeden żywioł oraz na co podatny jest demon. (Uwaga: w każdym pomieszczeniu znajdują się potwory i pułapki) Nasze zmagania zaczynamy od laboratorium powietrza [5], wchodzimy do środka i udajemy się do przyległego pomieszczenia [5a] po drodze spotykamy chochlika, który opowiada nam o wentylatorze znajdującym się w pomieszczeniu, jest on potrzebny, aby wszystko zaczęło działać. Po włączeniu wentylatora pojawi się grupa żywiołaków powietrza oraz Strażnik powietrza, dzierżący berło powietrza. Kiedy zdobędziemy berło ponownie przekręcamy koło wentylatora ustawiając go na najwyższe obroty, umożliwi nam to działanie w innych komnatach. Z zapisków dowiadujemy się jak niszczyć potęgę trucizny, musimy otworzyć drzwi (obydwie pary) prowadzące do komnaty trucizny [4a] żeby znajdujące się tam opary opuściły komnatę i tym samym pozbawiły stwory ochrony. Berło trucizny ma przy sobie Ogromny Wąż. Następnym etapem naszej misji jest zniszczenie potworów zimna [5a]. W tym celu otwieramy północno-wschodnie drzwi komnaty, żeby wpuścić do środka opary, które pomogą nam niszczyć potwory lodowe. Kiedy zdobędziemy już berło zimna, pozostaje nam jedynie zdobyć to ogniste. Osiągamy to w prosty sposób - zaciągamy wszystkie żywiołaki ognia do komnaty lodu [3a], a następnie zabijamy ognistego olbrzyma, który ma berło. Kiedy mamy już 4 berła, możemy uwolnić demona. Ten jednak zwraca się przeciwko nam i musimy mu odebrać klucz tradycyjnymi metodami - poprzez eksterminację.

    PD: Zmiennobarwny demon - 55000
    Przedmioty magiczne: Hełm Skały (oraz 2 rogi), kwasowa kula cepa bojowego wieków.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 33 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    krzynol
     

    Wędrowiec
    Temat: z berłem powietrza trzeba p...
    Dodany: 02.09.2010 o 12:08  

    z berłem powietrza trzeba przekręcić jeszcze raz wentyaltor i wtedy do szlamu, do lodu i do ognia

    ...
     

    Wędrowiec
    Temat: nie mogę wywabić olbrzyma z...
    Dodany: 16.10.2010 o 14:48  

    nie mogę wywabić olbrzyma z sali ognia nie wiem co mam zrobić mam już wszystkie inne berła pomóżcie.

    Tyler
     

    Wędrowiec
    Temat: nie wywabiasz olbrzyma, mus...
    Dodany: 21.10.2010 o 21:56  

    nie wywabiasz olbrzyma, musisz tylko wywabić cztery kolejno pojawiające się żywiołaki i zamrozić je w sali lodu, wtedy olbrzym staje siępodatny na ataki

    A ja mam problem ze zmiennobarwnym, kilka ciosów i po mojej drużynie (lvl~13), jak ubić to cholerstwo?

    Gwaldrik
     

    Wędrowiec
    Temat: Chyba najgorzej napisany fr...
    Dodany: 25.11.2010 o 11:14  

    Chyba najgorzej napisany fragment solucji do BG2. Kilka osob zwrocilo uwage, ze kierujac sie solucja nie da sie otworzyc drzwi 5a, ale bledy w tekscie mimo tego pozostaly.

    merc
     

    Wędrowiec
    Temat: Czy ktos moze mi powiedziec...
    Dodany: 30.11.2010 o 13:26  

    Czy ktos moze mi powiedziec jak otworzyc poludniowe drzwi komnaty szlamu (komnata z sadzawka) z gory dziekuje ;)

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 26
    Temat: Te drzwi otwiera klucz w bi...
    Dodany: 10.12.2010 o 3:11  

    Te drzwi otwiera klucz w bibliotece maga szlamu.

    Jon Irenicus 1996
     

    Wędrowiec
    Temat: pomóżcie! Jestem w sali lod...
    Dodany: 17.07.2011 o 9:48  

    pomóżcie! Jestem w sali lodu i nie mogę zniszczyć żywiołaków. Wpuściłem opary z komnaty trucizn i nic non stop jest pełnia zdrowia. Jestem w VI rozdziale.

    ceexiv
     

    Wędrowiec
    Temat: Ja zacząłem od 2, potem po ...
    Dodany: 22.01.2012 o 11:03  

    Ja zacząłem od 2, potem po kolei zgodnie z ruchem wskazówek zegara - 5a, 5, ... aż do 2a i wszystko poszło bez problemu. Trzeba czytać notatki zbierane w regałach na książki = cenne podpowiedzi.

    Baldwin_IV
     

    Wędrowiec
    Temat: Na pewno chodzi o 4 żywioła...
    Dodany: 27.02.2012 o 9:19  

    Na pewno chodzi o 4 żywiołaki ognia ??

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 2
    Temat: Czemu nie mogę zabic żadneg...
    Dodany: 22.05.2012 o 15:06  

    Czemu nie mogę zabic żadnego potwora lodowego?
    Robiłamjuż wszystko?!

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 4
    Temat: Ludzie, jak mogę pokonać og...
    Dodany: 17.06.2012 o 9:48  

    Ludzie, jak mogę pokonać ognistego olbrzyma z pomieszczenia 3a?

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 11
    Temat: Żeby pokonać lodowego golem...
    Dodany: 17.09.2012 o 0:42  

    Żeby pokonać lodowego golema trzeba wpuścić do jego komnaty trującą chmurę. Wtedy zaczyna być podatny na obrażenia.

    Ognistego olbrzyma nie da się zabić póki nie pokona się 4 żywiołaków ognia wychodzących z ognistej sadzawki (najlepiej je zamrozić w komnacie lodu) i bodajże nie otworzy się wszystkich drzwi (to tylko mój domysł. Kiedyś miałem z nim problem bo cały czas był na skraju, a po otwarciu drzwi z obu stron i paru ciosach padł).

    PRB
     

    Wędrowiec
    Temat: jesli nie mozecie zabic nik...
    Dodany: 29.08.2013 o 16:04  

    jesli nie mozecie zabic nikogo w komnacie lodowej to dlatego ze trzeba jeszcze raz pojsc do komnaty 5a i nacisnac jeszcze raz na przelacznik od wentylatora pzdr



    Ten artykuł skomentowano 33 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw