Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Baldur's Gate 2 • Twierdza Strażnika poz.3 • INSIMILION

    Baldur's Gate 2 » Solucja


    Twierdza Strażnika poz.3

    Działy gier » Baldur's Gate 2 » Poradniki » Solucja
    Autor: Mystral
    Utworzono: 22.08.2004
    Aktualizacja: 09.09.2009

    Niekończący się labirynt bez wyjścia... Setki korytarzy, przejść, wejść i wyjść, obietnica pozornego końca i śmierć... śmierć w każdej formie - pięknej, okropnej, silnej, dzikiej czy łagodnej... Magia? Płata figle drogi przyjacielu... Potyczki i walki potężniejszych od nas i śmierć... Gdzie wyjście? Tego nie wie nikt... Idą po mnie...

    Z pamiętnika zagubionego w labiryncie

    Poziom trzeci jest chyba najtrudniejszym wyzwaniem w całej Twierdzy, składa się z rozrzuconych sal połączonych jedynie portalami, jedyna trudność polega na tym, że... za każdym razem trafiamy w inne miejsce, choćbyśmy przeszli przez ten sam portal. Kiedy wkraczamy na poziom, spotykamy Yakmana, jednak od niego nie dowiemy się zbyt dużo, gdyż jest on krótko mówiąc stuknięty, długie przebywanie w labiryncie sprawiło, że zwariował. Yakman ucieknie, a my musimy podążyć jego śladem, w jego "domu" znajdziemy pamiętnik, z którego dowiemy się, jak wydostać się z labiryntu. Najpierw udajemy się z powrotem do komnaty z różą wiatrów, następnie podążamy na wschód (E), gdzie pokonujemy grupę demonów (kiedy je zabijemy możemy wyciągnąć z kolumny na środku sali miecz). W kolejnej komnacie spotkamy Baatezu Tahazara, który wspomni o wojnie Krwi i zależnie od naszego charakteru wysyła nas, żeby zabić wrogi klan lub atakuje. Tak czy inaczej udajemy się na południe - zgodnie z dziennikiem Yakmana, w pierwszej sali czeka nas walka, w drugiej zaś sukkub. Żeby pokonać ten poziom musimy zgodzić się na jego pocałunek, wtedy przeniesie nas do jaskini. Tam rozgrywamy z kambionem 3 partie w karty, a na koniec zabijamy go i odbieramy jeden z klejnotów pasujących do berła, wychodzimy przez zachodnie wyjście. Za portalem czeka nas "Demon Upiór" i jego niewolniczy strażnicy. Musimy zabić demona, nie zważając na upiory, gdyż to jedyna metoda pokonania tej sali (uwaga na pułapki). Potem krążymy w poszukiwaniu komnaty z różą wiatrów (południe, zachód). Kiedy już tego dokonamy, idziemy zgodnie z poradami dziennika Yakmana - 2x na wschód, a następnie na południe, tym razem jednak nie ma sukkuba, a my docieramy do drugiej strony wojny krwi - Tanar'Ri Ka'Rashur'a. Teraz również w zależności od charakteru zostaniemy wysłani, aby zniszczyć wrogi klan lub demony nas zaatakują. W końcu i tak będziemy musieli zabić obu przywódców, gdyż mają oni klejnoty potrzebne do odtworzenia berła promienistości. Po skompletowaniu berła, możemy już iść ku wyjściu - mijamy komnatę Tanar'Ri i podążamy na południe, aż nie znajdziemy komnaty z obeliskiem pokrytym runami. Następnie kierujemy się na zachód, do komnaty z uschniętym drzewem. Na koniec idziemy na północ, aż nie wrócimy do jaskini, w której był kambion. Stamtąd możemy już udać się na czwarty poziom.

    PD: 10000/za dojście do kambiona
    20000/cka drużyny za pierwszą grę z kambionem
    25000/członka drużyny za drugą grę z kambionem
    25000/członka drużyny za skompletowanie berła promienistości
    Kambion Asgareth: 21000
    Przedmioty magiczne: Widmowy Rodzaj +4, Kostur kapłana +3, Talia Mnogich Rzeczy, Oczyszczacz +4, Gwóźdź Ixila, Szata Dobrego Arcymaga, Rękawice Barda.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 67 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) · 3 · 4 · Nowsze »

    Fractal
     

    Wędrowiec
    Temat: .
    Dodany: 14.09.2009 o 20:56  

    Na tym poziomie są sale, gdzie przy każdym odpoczynku jest jakieś 50% szans że zaatakuje nas grupa demonów. Za każdą taką ekipę dostajemy około 80-100k xp, idealne miejsce żeby wyexpić drużynę :)

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 6
    Temat: a czy wspomniano ze jak rzu...
    Dodany: 29.10.2009 o 20:29  

    a czy wspomniano ze jak rzuci sie na yakmana 'uzdrowienie' to znormalnieje i podziekuje nam (dostaniemy expa)?

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 45
    Temat: U mnie ten schemat nie dzia...
    Dodany: 17.11.2009 o 9:18  

    U mnie ten schemat nie działa. Jak idę na północ w komnacie z drzewem po prostu pojawiam się znowu w punkcie wyjścia (komnata z kierunkami świata).

    EDIT: W końcu się udało. Jak byłem w dużej komnacie z gigantyczną dłonią wymalowaną na środku, poszedłem na północ i znalazłem się znowu w jaskini. Najdziwniejsze jest to, że byłem w tej komnacie dziesiątki razy i próbowałem zarówno iść na północ i południe (tylko te 2 możliwości są tutaj) i wcześniej nie odesłało mnie do jaskini. Wygląda to tak jakby po prostu losowo mnie tam przeteleportowało... Ten poziom to horror i solucja wprowadza nas tylko w błąd. Książka też się nie sprawdza :(. Szlag może tu trafić, ale dzięki wytrwałości w końcu jakoś się udało dotrzeć na niższy poziom.

    Acha, nie było u mnie trzech partii gry w karty, tylko jedna... I po wykonaniu zadania dla demonów dostałem klejnot więc nie ma potrzeby ich zabijać, chociaż i tak to zrobiłem dla dodatkowego doświadczenia :p.

    Ciastek
     

    Wędrowiec
    Temat: problem
    Dodany: 12.01.2010 o 0:21  

    hmm mam problem mam cale berlo a i tak nie moge wyjsc :/ pisze mi ze jakas tam moc blokuje ci przejscie i trzeba przedmiot :/ jakas pomoc ?

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 2
    Temat: Jeśli to jest ten poziom w ...
    Dodany: 12.01.2010 o 10:16  

    Jeśli to jest ten poziom w którym jest demon w klatce przy tych portalach to wystarczy go wypuścić ,zabić i droga wolna

    Ciastek
     

    Wędrowiec
    Temat: problem
    Dodany: 12.01.2010 o 16:26  

    chodzi mi o poziom 3 w ktorym trzeba berlo zebrac mam cale berlo a tu dalej nic :/ i tu wlasnie pojawia sie moj problem :/

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 2
    Temat: To sam się wiem bo jeśli ze...
    Dodany: 13.01.2010 o 11:53  

    To sam się wiem bo jeśli zebrałes berło i wszystkie 3 kamienie do niego to powinieneś bez problemu przejść chyba że trzeba jeszcze zagrać z potworkiem stojącym przed portalem w karty ale sam nie jestem tego pewien bo dawno nie grałem w baldura

    garf
     

    Wędrowiec
    Temat: Droga na IV poziom
    Dodany: 17.02.2010 o 17:06  

    Komnat na poziomie jest 12+jaskinia. Z sali z różą wiatrów idziemy na S. Wracamy na N, a potem zgodnie z "Dziennikiem szaleńca", czyli kolejno wybieramy portale E,E,S,S,S,S,W,N,N,N i jesteśmy w jaskinii z portalem na IV poziom. Idąc tą drogą przejdziemy przez wszystkie, oprócz jednej, sale (na W od róży wiatrów mieszkają w niej chochliki parające się dziką magią). Ważne: portale nie przenoszą nas w losowo wybrane miejsca, tylko każdy przenosi do konkretnej sali - warto to sobie gdzieś rozrysować, aby nie błądzić.

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 24
    Temat: Uhm, mam całkiem ogromny pr...
    Dodany: 08.03.2010 o 18:46  

    Uhm, mam całkiem ogromny problem. Otóż w komnacie z dziką magią i chochlikami jeden z tych gnojków rzucił na moją główną postać uciszenie. Domyślacie się zapewne, że jest to niesamowicie upierdliwe. Cóż, najgorsze jest to, że cholerstwo za nic nie mija z czasem, nie ima go żadne rozproszenie, nic. Czar "ugłosowienie" nie działa na tego rodzaju dolegliwości, od razu mówię, a Shadow Keeper nie działa w ToBie. Ma ktoś pomysł co mogłabym z tym fantem zrobić?

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 24
    Temat: Ok, nieważne, zbyt szybko p...
    Dodany: 08.03.2010 o 18:57  

    Ok, nieważne, zbyt szybko panikuję D:
    Zdjęcie klątwy ftw.

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 13
    Temat: Ta solucja sie w miare spra...
    Dodany: 29.04.2010 o 12:31  

    Ta solucja sie w miare sprawdzila, az do momentu gdy dotarlem do tego drzewa...probuje we wszystkie kierunki od jakichs 45 minut ale juz mnie szlag trafia powoli : | ze tez to jest tak malo intuicyjne, ehh.

    Ursus
     

    Wędrowiec
    Temat: Moim zdaniem najcięższa wal...
    Dodany: 30.05.2010 o 11:41  

    Moim zdaniem najcięższa walka na tym poziomie to walka z upiorem. Jest arcytrudna przez pułapki. Chyba najlepszy sposób to wyłom na upiora i 4x większy młyniec :]

    bug
     

    Wędrowiec
    Temat: Haha na tym poziomie wyparo...
    Dodany: 31.07.2010 o 0:23  

    Haha na tym poziomie wyparowala mi spora ilosc zlota. Bugi w tej grze nie maja konca.

    MsWhite
     

    Wędrowiec
    Temat: Boże mój, Garf dobrze rzecz...
    Dodany: 12.11.2010 o 15:40  

    Boże mój, Garf dobrze rzecze! Trzymajcie się jego rady, to dojdziecie do tego cholernego portalu.

    PS. Chociaż nie wiem czy nie przesadził z tą ilością kierunków, parę razy na południe daje to, że ciągle pojawiamy się w sali z drzewem. Zaraz sprawdzę czy nie da się tego skrócić.

    lol
     

    Wędrowiec
    Temat: Żeby pokonać ten poziom mus...
    Dodany: 09.01.2011 o 15:46  

    Żeby pokonać ten poziom musimy zgodzić się na jego pocałunek, wtedy przeniesie nas do jaskini.

    A co jeśli ktoś zmiótł tą dziewkę zanim przeczytał że trzeba się zgodzić na pocałunek? Nie ma możliwości już zdobycia trzeciego kamienia do berła? już wszystkie sale mam puste...

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 2
    Temat: mam pytanie za milion punkt...
    Dodany: 19.01.2011 o 19:05  

    mam pytanie za milion punktów :
    otóż gdzie jest widmowy rodzaj? Bo jak patrzyłem na zbrojownie to mówili że mogę wygrać w karty z kambionem a jak patrzyłem na artykuł "talia mnogich rzeczy" to nie mogłem znaleźć odpowiedniego ustawienia. Nie wiem może jestem ślepy? z góry dzięki za pomoc

      
     

    Obywatel Insimilionu | Komentarzy: 95
    Temat: artykuł \'talia mnogich rze...
    Dodany: 19.01.2011 o 23:58  

    artykuł 'talia mnogich rzeczy' opisuje efekty, jakie można uzyskać z talii, gdy zdobędziemy ją od kambiona. zanim to się stanie, gramy z nim w karty - wtedy możemy wygrać widmowy rodzaj.

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 2
    Temat: Dzięki wielkie.
    Dodany: 20.01.2011 o 15:16  

    Dzięki wielkie.

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 4
    Temat: Solucja opisana powyzej to ...
    Dodany: 02.03.2011 o 13:16  

    Solucja opisana powyzej to nie jedyne rozwiazanie.
    Nie musimy poddawac sie probom, ktore oczekuja od nas demony (w zaleznosci od chr) i sukkub. Mozna wszystkich zabijac, a wyjscie i tak latwo znalezc kierujac sie tym, jakie wskazowki znajduja sie w dzienniku Yacmana.

    To oczyeiste, ze idziemy na poludnia tak dlugo, az bedzie obelisk.
    A nastepnie w lokacji z dzewem cofamy sie na polnoc tak dlugo, az dotrzemy do kambiona. Ktorego tez mozna zabic i dostaniemy i talie i klejnot.

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 4
    Temat: @ Ciastek:Zapewne trzymasz ...
    Dodany: 02.03.2011 o 13:20  

    @ Ciastek:
    Zapewne trzymasz je w torbie przechowywania, wyciagnij.

    @Pitt,
    Docierajac do drzewa masz jasno napisane w pamietniku, ze nawet tam polnoc wciaz wola, musisz sie kierowac sie portalem polnocnym, az trafisz na kambiona i wyjscie.

    @bug,
    To nie jest zaden bug, jeden z przeciwnikow (chyba Diablatka jakies czy cos) wysysa zloto podczas Zatrzymania Czasu. Polecam czytac opis walki.




    Ten artykuł skomentowano 67 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) · 3 · 4 · Nowsze »

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw