Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Baldur's Gate 2 • Twierdza Złodzieja • INSIMILION

    Baldur's Gate 2 » Twierdze


    Twierdza Złodzieja

    Działy gier » Baldur's Gate 2 » Opisy » Twierdze
    Autor: Feanor
    Utworzono: 03.08.2004
    Aktualizacja: 01.08.2008

    Po rozbiciu gildii Mae'Vara, Renal zaproponuje ci zwierzchnictwo nad nową, powstałą na gruzach poprzedniej. Będzie się znajdowała właśnie tam, gdzie gildia Mae'Vara. Do swojej twierdzy możesz udać się od razu. Przy wejściu przywita cię jeden z twoich nowych podwładnych. W środku, w pokoju po lewej czekają: Jarel (mu wydajesz rozkazy dotyczące zarządzania złodziejami), Lathan (zleca misje). Później czekać tutaj na Ciebie będzie jeszcze wysłannik Renala, któremu musisz co jakiś czas płacić trybut. Aby zacząć wykonywać zadania porozmawiaj z Lathanem. Zleci Ci on dwie misje (między którymi znajduje się pewien odstęp w czasie).

    Zadania

    • Lathan informuje Cię, że pewna złodziejka chce się z tobą widzieć. Pojawi się ona po chwili. Nazywa się Ama i poprosi, byś poszedł na Promenadę Waukeen po zmroku. Jeżeli uratowałeś Kamuzu z celi Mae'Vara, ten odwdzięczy się, ostrzegając byś nie ufał złodziejce. Podobno to była kochanka poprzedniego szefa (to, że go zabiłeś może się jej nie podobać...). Lepiej uwierz Kamuzu i bądź gotowy na walkę. Po zmroku udaj się na Promenadę. Po chwili pojawi się Ama i poprosi, byś schował broń. Nie wiem czy taka opcja jest dostępna, ale w każdym razie nie rób tego. Grupka Noży Nocy (to z nimi spiskował Mae'Var), która spróbuje Cię podejść z zaskoczenia nie będzie miała łatwego zadania. Po rozprawieniu się z nimi wróć do gildii i udziel surowej reprymendy Lethanowi (ochrzań go).

    • Dowiesz się od Lathana, że ktoś w gildii kradnie i trzeba tego kogoś wykryć. Musisz coś zrobić, aby dorwać złodzieja. Zresztą inni kieszonkowcy wiedzą, kto kradnie, ale nie mają zamiaru Ci powiedzieć. Masz kilka możliwości, ale najlepiej wskaż którego należy zabić (ten, o którego Ci chodzi nazywa się Darronal Gwin), albo wstrzymaj pensję swoim podwładnym. W takim wypadku sami pozbędą się złodzieja.

    Prowadzenie gildii

    Jak działa gildia wyjaśnia Ci Jarel. Masz wydawać rozkazy piątce złodziei. Każdy ma inną specjalizację. Jeżeli chcesz, aby zarabiali więcej rozkaż im pakować się wakcje z większym ryzykiem. Mogą też bardziej uważać (zyski mniejsze, ale będzie też bezpieczniej). Jeżeli Twoi złodzieje będą ryzykować za bardzo i nie będą mieli szczęścia mogą zostać zamknięci w więzieniu. Wtedy musisz wpłacić za nich kaucje. Jednak nie ciesz się, jeżeli myślisz, że cała kasa wędruje do Ciebie. Musisz bowiem płacić co 5 dni trybut posłańcowi Renala. Należy więc starać się, by zyski przewyższały wysokość trybutu. Najbardziej opłaca się podwyższyć ryzyko dla trzech pierwszych złodziei.

    Utracenie Gildii

    Jeżeli nie zapłacisz trybutu dla Renala stracisz twierdzę w trybie natychmiastowym. Jeżeli nie będziesz mógł przybyć i zapłacić trybutu (np. podczas pobytu w Podmroku) stanie się to samo. Jeżeli będziesz chciał ją odzyskać, udaj się do siedziby Renala i zapłać karę kilku tysięcy sztuk złota. Staraj się więc zawsze przybywać w porę i płacić wysłannikowi szefa.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 17 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Monique von Derlyn
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 28.05.2007 o 13:15  

    Moja gildia to mój dom,
    Ja tak bardzo kocham ją.
    Gildio ojczyzno moja,
    Ty jesteś jak zdrowie!
    Tylko ten może Cię KOCHAĆ,
    Kto Cię stracił!
    (Np nie zapłacił Renalowi)

    Oto mój wiersz :)

    Axelessandra
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 25.07.2007 o 22:02  

    Oh... To bylo cudowne! Mielismy juz 'przez baldura do serca' teraz, dzieki baldurowi rodza sie poeci/poetki...

    fokus
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 17.08.2007 o 14:44  

    moim zdaniem znacznie ciekawiej jest mieć teatr niż gildię złodzieji. Tylko 2 questy i trzeba co 5 dni latac bo renal nam gildie zamknie. A w twierdzy Nalii jest więcej questów i nie trzeba przychodzić ewentualnie wyślą nam posłańca który znajdzie nas wszędzie nawet w Podmroku :)

    Pharaun
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 01.02.2008 o 21:50  

    jaka twierdza jest najlepsza na "czarny charakter"?? nigdy wczesniej nie gralewm taka naprawde zla postacia i nie wiem jaka klase wybrac. rozmyslalem zlodzieja bo to chyba najmroczniejsza postac.

    Pharaun
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 20.02.2008 o 16:50  

    gildia zlodzieja jest fajna bo guzo kasy z niej leci( z tej gildii 2500 jakos a z twiierdzy 500) ale latwo utracic ja i to jest minus

    Kazgah
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 09.03.2008 o 16:25  

    Jak dobrze się pokieruje członkami gildii to możesz zgarnąć dużo monet ;].
    Ja dostaje 3150 co 5 dni. Co jakiś czas
    trzeba płacić daninę, wysokość zmienia się za każdym razem:
    od 300 do 1000 sztuk złota.
    Po entym kliknięciu, masz tyle złota że możesz podwyższyć reputację na max
    (więc taniej będą sprzedawać kupcy) oraz kupić wiele magicznych artefaktów

    Dab
     

    Wędrowiec
    Temat: Dla mnie gildia to hobby bo...
    Dodany: 08.09.2008 o 19:29  

    Dla mnie gildia to hobby bo kasy i tak mam od groma :D Gram złodziejem :)

      
     

    Obywatel Insimilionu | Komentarzy: 10
    Temat: \"mu wydajesz rozkazy dotyc...
    Dodany: 02.01.2009 o 10:52  

    "mu wydajesz rozkazy dotyczące [...]"
    Chyba "jemu". "Mu" to enklityka.

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 45
    Temat: Ból jest jak gramy pojedync...
    Dodany: 09.10.2009 o 19:51  

    Ból jest jak gramy pojedynczą postacią, która nie ma leczenia. Wtedy czas odpoczynku jest jednorazowo od 5-30+ dni... Będąc w gildii, nie ma jakiś problemów, ale poza... jeszcze nie próbowałem tak mocno przeciągać. Jednak ciągłe pilnowanie, żeby mieć max hp (po raz pierwszy zużywam większe ilości napojów leczniczych) daje w dupę. Co za idiota wymyślił 5 dniowy cykl? :/
    Będę musiał przetestować czy to nie jest zależne od pobierania dochodów. Tzn. jeśli przeczekamy dochody to może i opłata może w nieskończoność przeciągać??? A może jedynie jeden cykl odpoczynku niezależnie od jego długości? A co z podróżą?
    Jak zdobędę odpowiedzi to napiszę tutaj :).

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 45
    Temat: Niestety nie ma znaczenia c...
    Dodany: 10.10.2009 o 16:49  

    Niestety nie ma znaczenia czy pobraliśmy kasę. Jednorazowo kilkudziesięciodniowy odpoczynek jest tolerowany, ale drugi taki już nie :(. Okres czekania na trybut wynosi około miesiąca z tego co widzę, więc jeszcze da się przeżyć. Można "wykupywać" gildię za 4 tysiące wiele razy (możliwe że w nieskończoność), więc nie ma się co tak przejmować.

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 5
    Temat: Heh
    Dodany: 21.12.2009 o 1:03  

    Zawsze można przed wyruszeniem do jakiejś lokacji z której się nie da wyjść (np. Podmrok) nabić se złota z zysków, by na wszelki wypadek mieć z tego jakiś udział.

    do Sithin
     

    Wędrowiec
    Temat: Wiem że odpisuję przeszło r...
    Dodany: 27.12.2010 o 3:17  

    Wiem że odpisuję przeszło rok później, ale jest taki mod który nazywa się teleportacja. Można do pobrać z Wieży Ramazitha. Pozwala on na teleportacje do gildii jak i do jakiejkolwiek innej odwiedzonej już wcześniej lokacji; z dowolnego miejsca, nawet z podmroku ;)

    Złodziej
     

    Wędrowiec
    Temat: Mam złodzieja jako główną p...
    Dodany: 31.07.2011 o 18:56  

    Mam złodzieja jako główną postać.
    25siła
    25zręcznąść
    25kondycja
    25inteligencja
    25mądrość
    25charyzma

    coran.
     

    Wędrowiec
    Temat: Zwiększyłeś sobie wszystkie...
    Dodany: 24.09.2011 o 12:58  

    Zwiększyłeś sobie wszystkie cechy kodami albo edytorem. Ależ imponujące.

    smil33
     

    Wędrowiec
    Temat: Czy takie granie z max stat...
    Dodany: 25.07.2012 o 15:22  

    Czy takie granie z max statami, lub z teleportacja, może być satysfakcjonujące? Ehhh... -.-

    P.s
    Co do gildii złodzieja, to chyba jest jedna z najnudniejszych twierdzy... Może dlatego, mi się już znudziła bo, przeważnie gram zabójcą :P Ehh, te sztyletowanie za duużą frajdę sprawia ;> W BGI totalnie, nie wykorzystywane zaś, w BGII nieodłączne.. :D (warto sobie tylko zdualować, aby nie stracić romansu, a w dodatku cały czas puszczać czar niewidzialność + 2x pierścionki niewidzialności + eliksiry niewidzialności = masakra :D ) Nie ma większej różnicy, jak wybierzecie Dual ważne, jest to aby mieć obie twierdze, wtedy każesz swojemu uczniowi robić eliksiry niewidzial & is great ;)

    Jansen
     

    Wędrowiec
    Temat: jak masz moda na Valen w dr...
    Dodany: 19.08.2012 o 13:36  

    jak masz moda na Valen w drużynie to nie musisz być zabójcą bo ona WYMIATA.
    szczególnie w nocy. NIE MA NA NIĄ MOCNYCH!

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 51
    Temat: Przeszedłem tą grę chyba ka...
    Dodany: 24.09.2012 o 0:59  

    Przeszedłem tą grę chyba każdą postacią, robiłem supermana z cechami 25 i odpornościami przechodząc po kilka razy ale największy "fun" był jak się przechodziło za pierwszym razem ;] Co do złodzieja to twierdza jest ok ale wnerwia mnie ten trybut dla krwawego skalpa.



    Ten artykuł skomentowano 17 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw