Baldur's Gate 2 » Solucja


    Wodny labirynt

    Działy gier » Baldur's Gate 2 » Poradniki » Solucja
    Autor: Veronique
    Utworzono: 17.09.2006
    Aktualizacja: 12.08.2008

    Zacznij od zachodniej sadzawki, bo przez żadną inną nie dasz rady na początku przepłynąć. Kliknij na nią dwukrotnie, a cała drużyna popłynie na jej drugi koniec. Znajdziesz się w jaskini, w której zaatakują Cię lodowe salamandry. Zabij je i wyjdź z drugiej strony pomieszczenia.
    Wejdziesz do jaskini, w której są dwa kościane biesy. Po walce możesz przeszukać pokój. Musisz zaczerpnąć wody z sadzawki do butelki, którą miał Wiwernołak. Gdy już to zrobisz, otrzymasz miksturę długiego oddechu. Nie zgub jej, ani nie wyrzucaj, póki jesteś u Abazigala! Wróć do pierwszej jaskini.
    Teraz wejdź do wschodniej sadzawki. Znajdziesz się w okrągłej sali. Zaatakuje Cię grupa Kuo-Toa różnych profesji. W kolejnej sali są dwa większe żywiołaki wody, które musisz pokonać. Trzecie pomieszczenie jest siedzibą kapitana Kuo-Toa, wraz z nim są kolejne żywiołaki wody. Po walce przejdź przez przejście wschodnie. Zaatakuje Cię tam kolejny Kuo-Toa, a w celi zanim zamknięty jest mnich. Musisz otworzyć drzwi i możesz z nim porozmawiać. Mnich jest umierający i nie można mu pomóc. Przed śmiercią zdradzi, że do przejścia niektórych tuneli potrzebna jest lina i ofiaruje Ci ją. Powie także, że wewnętrznej siedziby Abazigala strzeże kolejny smok, który jest pod wpływem zaklęcia. Gdy cofnie się to zaklęcie, smok powinien odejść. Aby cofnąć zaklęcie, trzeba znaleźć zwój odwrócenia, który miał ze sobą mnich. Przy jego ciele znajdziesz Rękę Hindo.
    W ostatniej z sal tego obszaru> jest Kapitan Kuo-Toa, następne żywiołaki wody i ich przywódca, Olhydra. Możesz ich zabić, dostaniesz sporo exp. Teraz wróć przez sadzawkę do pierwszej jaskini.
    Teraz wejdź do północnej sadzawki. Spotkasz tam latające oczy (?!) o różnych nazwach, większość z nich będzie Cię atakować. Mogą też przywoływać upadłe koty i wściekłe wilki. Pokonaj wszystkie agresywne istoty. W jaskini znajduje się wiele sadzawek, które prowadzą do różnych miejsc, najlepiej korzystaj tylko z tych, które są wymienione w dalszej części solucji. Idź do pn-zach części obszaru. Spotkasz tam Iycantha Szalonego, którego możesz wypytać o zwój, którego szukasz. Niestety, raczej nie uzyskasz oczekiwanej odpowiedzi. Jeśli będziesz niemiły, rozmowa skończy się i zaatakuje Cię kolejna porcja oczu. Lepiej cierpliwie wysłuchaj, co mag ma do powiedzenia. Okaże się, że chce, abyś mu przyniósł słupek oka gautha obserwatora z jaskini, w której są... koboldy. To raczej nie jest misja dla Ciebie, prawda? Czarodziej doradzi, abyś wynajął do tego grupę poszukiwaczy przygód zamienionych w kamień, stojących obok was. Użyj zwoju zamiany kamienia w ciało, aby odczarować posągi. Podziękują Ci za uratowanie. Teraz uracz ich historyjką o zagrożonym świecie i wielkiej misji, a z wielką chęcią zgodzą się na nią. Możesz też zaoferować im za to 100 sztuk złota (będą zachwyceni, a dla Ciebie to przecież grosze). Po kilku dniach przyniosą Ci słupek oka, o który prosiłeś i cenne brązowe pantalony.
    Tuż obok miejsca, gdzie stali skamieniali poszukiwacze przygód, znajdują się zamknięte drzwi. Aby dostać się do środka zablokowanej jaskini, należy wejść do najbliższej sadzawki. Gdy przepłyniesz przez wodny tunel, znajdziesz się w pracowni szalonego maga. Znajdziesz tam stronę o Olbrzymim golemie. Zagadaj do czarodzieja i oddaj mu oko gautha. Ucieszy się i wręczy Ci zwój odwrócenia, o którym mówił mnich. Potem możesz go zabić, jeśli uznasz to za konieczne. Wróć do pierwszej jaskini. Odpocznij, jeśli jest taka potrzeba i wejdź do południowej sadzawki.

    PD (oprócz wrogów): 30000 dla każdego za przyniesienie magowi oka gautha
    Interesujące przedmioty: Ręka Hindo (ciało mnicha); brązowe pantalony (dostaniesz od poszukiwaczy przygód, jeśli zlecisz im misję); strona o Olbrzymim golemie (jeden ze stołów w pracowni szalonego maga)






    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 5 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    MICHAŚ
     

    Wędrowiec
    Temat: po dostarczeniu przez poszu...
    Dodany: 14.03.2010 o 20:21  

    po dostarczeniu przez poszukiwaczy oka (i pantalonów) można się samemu udaćdo najbliższej sadzawki ubić gauty (4x16tys PD). do tego prawie po kazdym odpoczynku w komnacie pojawia się kolejny gaut (ginie w 3 sek = 16 tyś PD)

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 19
    Temat: ja nie miałem gautów tylko ...
    Dodany: 22.06.2010 o 14:45  

    ja nie miałem gautów tylko 3 prastare kule a po odpoczynku pojedyńczych obserwatorów

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 19
    Temat: a o co chodzi z tymi wynaję...
    Dodany: 22.06.2010 o 14:48  

    a o co chodzi z tymi wynajętymi bohaterami - kiedy ich wysłałem z misją ratowania świata i obiecałem 100 gc wrócili i mówli miedzy sobą o zaatakowaniu mnie i zdobyciu skarbu - nie mogłem sterowac postacia jak w czasie snu a oni zaatakowali mnie - moja postać zamieniła sie w zabójce i ich wykończyła - po wszystkim "zmartwychwstali" i normalnie juz zagadali do mnie odebrali nagrode i dali mi oko i pantalony po czym odeszli - ktos wie o co w tym chodzi :P :lol:

    Daniel
     

    Wędrowiec
    Temat: Ja tez tą animacje miałem t...
    Dodany: 02.07.2010 o 7:45  

    Ja tez tą animacje miałem to jakiś żart chyba...

    Dagor
     

    Wędrowiec
    Temat: Tak to jest żart związany z...
    Dodany: 20.02.2011 o 20:32  

    Tak to jest żart związany z metodą save and load robioną przez graczy (save, sprawdzamy co będzie jak zrobimy coś głupiego, load i robimy "dobrze")
    Nie macie poczucia humoru czy co? :D

    Ogólnie ten quest jest bardzo fajny. Zwykle w grach RPG to my bierzemy od kogoś questa i go wykonujemy, tutaj jest odwrotnie - wcielamy się w rolę NPCa :)



    Ten artykuł skomentowano 5 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw