Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Baldur's Gate 2 • Wzgórza Umar • INSIMILION

    Baldur's Gate 2 » Solucja


    Wzgórza Umar

    Działy gier » Baldur's Gate 2 » Poradniki » Solucja
    Autor: Daroo
    Utworzono: 03.08.2004
    Aktualizacja: 09.09.2009


    << poprzedniaSPISnastępna >>

    Mapa lokacji

    Miejsca godne uwagi

    Opis miejsc

    • Dom Lloyda - Lloyd zleci ci zadanie wyjaśnienia zabójstw i dziwnego stanu ciał ofiar. Skieruje cię do domu łowczyni [9].

    • Dom Zakapturzonego czarodzieja - Przed wejściem do domu stoi Jermian, który opowie ci o miłości do córki czarodzieja. Gdy wejdziesz do domu, czarodziej opowie ci o swoim projekcie Golema i poprosi o przyniesienie Krwi Mimika, którego znajdziesz w jaskini [7]. Po dodaniu do golema Krwi Mimika, zaatakuje on swojego stwórcę. Możesz go ocalić, wtedy dostaniesz dużo doświadczenia, lub pozwolić, by golem go zabił, i zabrać z ciała 4000 sztuk złota.

    • Gospoda - Nie ma tu nic ciekawego oprócz kilku sklepikarzy (w dzień stoją przed oberżą, a w nocy wchodzą do środka).

    • Chłopcy - 3 chłopaków poprosi cię o kupienie piwa i trzech mieczy. Jeśli się zgodzisz, mażesz kupić im jedną z tych rzeczy lub obydwie. Na następny dzień znajdziesz ich w jaskini [7].

    • Kurczaki - Porozmawiaj z ich właścicielami, a następnie zacznij je zabijać. W jednym jest unikatowy kamień Bejuril (patrz zaklinacz rogów, Promenada Waukeen).

    • Banda Potworów - Porozmawiaj z Madufem - jest on przywódcą tej grupy. Skieruj rozmowę na temat morderstw, a dowiesz się, że Maduf ma ten sam problem i zabito kilka jego kamratów. Zaproponuje on ochronę wioski przed orkami w zamian za pokój i możliwość handlu z mieszkańcami Imnesvale. Powiedz o tym Lloydowi [1]. Negocjacje z Madufem zajmą aż cały dzień, co zaowocuje zawarciem umowy Potworów z mieszkańcami Imnesvale.

    • Jaskinia - Po wejściu zobaczysz mimika w postaci zamkniętej skrzyni, gdy spróbujesz ją otworzyć, przybierze on własny kształt. Po walce zabierz Krew Mimika i zanieś ją Zakapturzonemu Czarodziejowi [2]. W dalszej części jaskini zaatakują cię Umbrowe Kolosy, za nimi jest sadzawka, a w niej krótki miecz +1 i trochę złota.

    • Kryjówka Valygara - Misja odnalezienia i przyprowadzenia (żywego lub martwego) Valygara, którą dał ci Tolgerias w Dzielnicy Rządowej, doprowadzi cię tutaj. Gdy wejdziesz do chaty i porozmawiasz z Valygarem, masz trzy możliwości:

      • Zabić Valygara i oddać ciało Torgalisowi. (Uniemożliwia wejście do Kuli Sfer)
      • Zabić Valygara i zabrać jego ciało do slumsów, by otworzyć Kule Sfer.
      • Przyłączyć Valygara do drużyny i kontynuować misję, udając się do Kuli Sfer.

    • Chata łowczyni - Znajdziesz tu Dziennik Meralli oraz Notatkę Mazzy Fentany, te dwa dokumenty trochę wyjaśnią sprawę zabójstw i skierują cię do lokacji Ruiny Świątyni.


    << poprzedniaSPISnastępna >>





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 9 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Narren
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 17.06.2007 o 11:52  

    Aby zdobyć Bejuril nie trzeba zabijać kurczaków. Wystarczy je okraść, jeden z nich będzie miał pożądany kamień.

    Spider
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 17.06.2007 o 17:26  

    Swoja drogą - ciekawe skąd ten kamień wyjmujemy okradając kurczaka :-) ?

    Jvegi
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 03.07.2007 o 14:04  

    Nie trzeba nikogo zabijać, ani okradać. Trzeba porozmawiac z Jebem, który wyjawi tajemnice kurczaków a potem dogadać sie z ich właścicielem i kupić kamień.

    Artix
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 22.09.2007 o 4:56  

    to juz lepiej okraśc niż kupić :P:P:P

    Vierna
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 26.09.2007 o 20:54  

    Przed domem Zakapturzonego stoi Daar! Jermian to imię maga.

    Amadi
     

    Wędrowiec
    Temat: Mam pewien problem. Mam mia...
    Dodany: 12.07.2009 o 13:53  

    Mam pewien problem. Mam mianowicie Ludzką Skórę ale jak idę na Wzgórza Umar to żąden ze sprzedawców nie ma Histori Zhentarimów, nie wiem dlaczego. Czy możliwe, że to przez brak listu Reijeka? I jak go zdobyć bo nie pamiętam żebym go znalazł po walce, a jak wracam do Dzielnicy mostów to już nie ma ciał. POMOCY!

    Jermin1991
     

    Wędrowiec
    Temat: Kurczaki
    Dodany: 11.02.2010 o 20:05  

    Kurcze mam taki problem, ze ni cholery nie moge znalezc kurczkow. Owszem jak jestem w tym miejscu, to je slysze, ale jak je znalezc to nie wiem. Poprostu ich nie ma. Jak mozecie to podzruccie mi kod na bejuril, albo jakies rozwiazanie tej sprawy. Chcialbym miec ten rog ulepszony na maxa, a nie zadowalac sie polproduktem taniej jakosci. Z gory dzieki.

    Erbeleg
     

    Wędrowiec
    Temat: Bejuryl można zdobyć tez gd...
    Dodany: 23.02.2010 o 20:45  

    Bejuryl można zdobyć tez gdzieś na Wzgórzach Wichrowych Włóczni.

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 10
    Temat: Ciekawostka:Cała ta histori...
    Dodany: 22.04.2012 o 11:10  

    Można zdobyć 2 Bejurile w zadaniu z kurczakami. Najpierw okradamy właściwego kurczaka, a potem gadamy z właścicielem o kupnie kurczaków. Sprzeda nam kolejny kamień za 10 sztuk złota (chociaż może to zależeć od charyzmy, ja mam 19).

    + ciekawostka:
    Cała ta historia z wiedźmą Umar to nawiązanie do filmu "Blair Witch Project" :)
    Od karczmarza możemy dostać "Dziennik Projektu Wiedźma Umar", opowie on nam również historię o trzech uczniach czarodzieja - 1 kobiecie i 2 mężczyznach (w filmie to była trójka studentów).



    Ten artykuł skomentowano 9 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw