Baldur's Gate 2 » Solucja
Wzgórza Wichrowych Włóczni
Niewinne zlecenie, okrutna prawda. Dziesiątki komnat, setki zagadek i naprawdę Wielka niespodzianka, oto co czeka nas na Wzgórzach wichrowych włóczni.
Kiedy wchodzimy do lokacji atakuje nas grupa potworów [1]. Kiedy pokonamy wszystkie pojawi się Garren Wichrowa Włócznia i oznajmi, że wyglądaliśmy jak 2 grupy walczących potworów, a po śmierci ciała zamieniły się w ludzi, zostaliśmy więc wrobieni w zabójstwo. Garren zaprasza nas do siebie [2] i opowiada o zbrodniczym procederze Lord Firkraaga (wcześniej spotykamy go w Miedzianym Diademie), który jak się okazuje również nas wrobił. Kiedy Garren idzie wyjaśnić sprawę z Zakonem Promiennego serca, pojawia się grupa bandytów, która porywa jego córkę. Kiedy Wichrowa włócznia wraca, wpada w rozpacz, a nam pozostaje poprzysiąc pomoc i odbicie córki. Znajdziemy ją w podziemiach [4]. Zanim tam podążymy udajemy się jeszcze do driad, od których otrzymaliśmy orzechy jeszcze w Lochach Irenikusa. W pobliżu stawu znajdziemy ich królową - Vaelasę [3]. Kiedy damy jej orzechy driady z lochów przybędą do domu, a my otrzymamy doświadczenie.
Kiedy wkraczamy do podziemnej siedziby Firkraaga, pokonujemy grupę potworów [1], a następnie udajemy się do kolejnego pomieszczenia. Tutaj sprawa wygląda nieco trudniej musimy jak najszybciej opuścić pierwszy pokój gdyż jesteśmy w pułapce. Na tym poziomie spotka nas sporo walki, np. żelazny i adamantytowy golem [9]. Udajemy się też po klucz, którego broni Upiór [4], żeby jednak się tam dostać musimy minąć pokój [3], gdzie czeka na nas dosłownie horda nieumrałych (przyda się ochrona przed negatywną energią). Kiedy zdobędziemy klucz możemy ruszać dalej. Podczas przeszukiwania podziemi trafimy na Samię, badającą grób leżącego w pobliżu króla, zleci nam ona dostanie się do jego komnaty grobowej. Żeby tego dokonać, musimy zabić sześciu strażników (każdy z nich ma część maski grobowej króla) oraz żywiołaka broniącego wstępu do grobowca [10]. Kiedy tylko wejdziemy do środka pojawi się Samia wraz ze swoją drużyną i zaatakuje nas. Kiedy ją pokonamy możemy udać się dalej. Ze studni [6] wyciągamy Smoczy Chełm. Kiedy zbliżamy się już do miejsca uwięzienia córki Garrena [8], spotykamy Tazoka, naszego znajomego z pierwszej części gry. Okazuje się, że nie możemy uwolnić dziewczyny bez specjalnego klucza, udajemy się więc do siedziby Firkraaga. Ku wielkiemu zaskoczeniu, na miejscu stoi nie człowiek, a.... Czerwony Smok wraz z magiem, który teleportuje się pod cele na wyższym poziomie, musimy teraz wrócić, żeby go zgładzić, a następnie dokończyć nasze porachunki ze smokiem... Po tej walce udajemy się z powrotem do Garrena, który dziękuje nam z całego serca.
PORADA ( Valygar ) : |
Jeśli nie jesteś dobry, to możesz zawrzeć pakt z Firkraagiem - należy przynieść mu akt własności tych ziem, który to jest w posiadaniu Garrena. Po wykonaniu zadania dostaniesz w nagrodę Płaszcz Tarczy - słaba nagroda, a nic w końcu teraz nie stoi na przeszkodzie, aby wysłać kolejnego smoka w niebyt. |
PD: | 32500 + 9750: za uwolnienie driad 24550 - za otworzenie maski pogrzebowej 23750 za uwolnienie córki Garrena 44500/ członka drużyny za wykonanie zadania |
Przedmioty magiczne: | Pierścień odporności na ogień: 'Paszport Batalisty', Płaszcz Tarczy, Łuski Czerwonego Smoka, Tarcza ze smoczych łusek +2, Długi miecz +2: Zabójca smoków (Peridan), Smoczy Hełm, Zbroja Deylera +2, Amulet ochrony +1: 'Protektor', Święty Mściciel: Karsomir +5 |
Reputacja: | +1 |
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 55 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Mam taki sam problem jak opisany w kilku postach wcześniej. Nie mogę wejść do podziemii w Wichrowych Wzgórzach. Nijak nie pojawia się ikonka drzwi. Co robić? Może jest jakiś patch albo kod, żeby tam się przenieść? Pomóżcie.
Mam taki sam problem jak opisany w kilku postach wcześniej. Nie mogę wejść do podziemii w Wichrowych Wzgórzach. Nijak nie pojawia się ikonka drzwi. Co robić? Może jest jakiś patch albo kod, żeby tam się przenieść? Pomóżcie.
Cytat:
Mam problem zupełnie innej natury. W dzienniku mam wpis, że Lord Firkraag oferuje złoto za zabicie ogrów i tak dalej. Chce się wybrać do Wichrowych Włóczni, a tu Zong. Lokacja zaznaczona jest na szaro i nie mogę klknąć żeby tam wyruszyć w podróż. Macie jakiś pomysł, żeby jednak tam się udać?
A byłeś już w lokacji z bramą miasta? Dopóki jej nie odwiedzisz, nie mozesz wyjsć z miasta.
[cytat]Mam problem zupełnie innej natury. W dzienniku mam wpis, że Lord Firkraag oferuje złoto za zabicie ogrów i tak dalej. Chce się wybrać do Wichrowych Włóczni, a tu Zong. Lokacja zaznaczona jest na szaro i nie mogę klknąć żeby tam wyruszyć w podróż. Macie jakiś pomysł, żeby jednak tam się udać?[/cytat]
A byłeś już w lokacji z bramą miasta? Dopóki jej nie odwiedzisz, nie mozesz wyjsć z miasta.
ok córka Garrena nie chce wyjść z więzienia, Firkraag zaciupany, nic już nie zostało przy życiu a ona ciągle truje o magicznym kluczu... Mam ochotę ją zaciupać....
Pomocy ! Co zrobić by zakończyć quest !
ok córka Garrena nie chce wyjść z więzienia, Firkraag zaciupany, nic już nie zostało przy życiu a ona ciągle truje o magicznym kluczu... Mam ochotę ją zaciupać....
Pomocy ! Co zrobić by zakończyć quest !
Magda: Wpisz w konsoli coś takiego:
CLUAConsole:MoveToArea("1202)
Przeniesie Cie do środka kryjówki Firkraaga (dokładnie w miejsce gdzie są golemy, ale to już mała niedogodność)
Sposób uruchomienia konsoli jest opisany w wielu miejscach więc w razie problemów można wygooglować, nie będę powielał ;)
Magda: Wpisz w konsoli coś takiego:
CLUAConsole:MoveToArea("1202)
Przeniesie Cie do środka kryjówki Firkraaga (dokładnie w miejsce gdzie są golemy, ale to już mała niedogodność)
Sposób uruchomienia konsoli jest opisany w wielu miejscach więc w razie problemów można wygooglować, nie będę powielał ;)
Zrobiłem błąd wcześniej, poprawny kod to:
CLUAConsole:MoveToArea("AR1202")
Zrobiłem błąd wcześniej, poprawny kod to:
CLUAConsole:MoveToArea("AR1202")
Nie kumam co się stało, ale w pkt. 10 nie ma żadnego żywiołaka. Tzn. jest ale nie mogę do ucapić :/ Żadnego rozproszenia magii i iluzji nie pomagają. pomocy
Nie kumam co się stało, ale w pkt. 10 nie ma żadnego żywiołaka. Tzn. jest ale nie mogę do ucapić :/ Żadnego rozproszenia magii i iluzji nie pomagają. pomocy
bialaas: musisz pozbierac czesci maski walczac z dzinami w tych malych pokoikach, a kiedy ją juz zlozysz (sama sie sklada jak masz wszystkie czesci) to wloz ktorejs swojej postaci jako helm i po chwili ukaze sie zywiolak ognia
bialaas: musisz pozbierac czesci maski walczac z dzinami w tych malych pokoikach, a kiedy ją juz zlozysz (sama sie sklada jak masz wszystkie czesci) to wloz ktorejs swojej postaci jako helm i po chwili ukaze sie zywiolak ognia
A walczyliście z wilkołakami na górze mapy pierwszej?Nie mogłem sobie poradzić całą drużyną a jako większy wilkołak rozwaliłem ich wszystkich.Piękna sprawa.A na smoka polecam aby przy wejściu do jego kryjówki zanim zejdziemy poustawiać pułaki Yoshim.potem idziemy do niego wychodzimy z lokacji a ten wpada w pułapki i mozemy go wykończyć.Oczywiście to jest sposób dla mniej doświadczonych
A walczyliście z wilkołakami na górze mapy pierwszej?Nie mogłem sobie poradzić całą drużyną a jako większy wilkołak rozwaliłem ich wszystkich.Piękna sprawa.A na smoka polecam aby przy wejściu do jego kryjówki zanim zejdziemy poustawiać pułaki Yoshim.potem idziemy do niego wychodzimy z lokacji a ten wpada w pułapki i mozemy go wykończyć.Oczywiście to jest sposób dla mniej doświadczonych
podobnie jak swobodny nie moge uwolnic coreczki garena i mnie powoli !&^@%$@! trafia wiec jak ktos mial podobny problem i go jakos rozwiazal to niech odpisze
podobnie jak swobodny nie moge uwolnic coreczki garena i mnie powoli !&^@%$@! trafia wiec jak ktos mial podobny problem i go jakos rozwiazal to niech odpisze
Wlasnie sie zastanawialem po co jest ta maska. Zywiolaka zabilem zanim maske zdobylem. prawdziwe widzenie i po sprawie
Wlasnie sie zastanawialem po co jest ta maska. Zywiolaka zabilem zanim maske zdobylem. prawdziwe widzenie i po sprawie
Wlasnie sie zastanawialem po co jest ta maska. Zywiolaka zabilem zanim maske zdobylem. prawdziwe widzenie i po sprawie
Wlasnie sie zastanawialem po co jest ta maska. Zywiolaka zabilem zanim maske zdobylem. prawdziwe widzenie i po sprawie
jeśli zagadamy do Firkraaga po raz kolejny (żeby już z nim walczyć) i mamy w drużynie Edwina, to ten nam spierniczy z okrzykiem "nie jestem idiotą żeby walczyć ze smokiem" czy coś :P taka ciekawostka, a cieszy :)
jeśli zagadamy do Firkraaga po raz kolejny (żeby już z nim walczyć) i mamy w drużynie Edwina, to ten nam spierniczy z okrzykiem "nie jestem idiotą żeby walczyć ze smokiem" czy coś :P taka ciekawostka, a cieszy :)
hej, mam problem z ta lokacją. w punkcie 3 mój główny bohater dostaje się pod działanie jakiegoś uroku/bądź to bug i staje się moim wrogiem. wszystko byłoby ok, gdyby nie to, że w panelu nie pokazuje mi się, że jest pod działaniem żadnego uroku. czar nie mija i nie mogę tego odwrócić żadnym zaklęciem. stoi sobie tylko z czerwonym kółkiem, nikogo nie atakuje.
hej, mam problem z ta lokacją. w punkcie 3 mój główny bohater dostaje się pod działanie jakiegoś uroku/bądź to bug i staje się moim wrogiem. wszystko byłoby ok, gdyby nie to, że w panelu nie pokazuje mi się, że jest pod działaniem żadnego uroku. czar nie mija i nie mogę tego odwrócić żadnym zaklęciem. stoi sobie tylko z czerwonym kółkiem, nikogo nie atakuje.
@ Isherwood
Dzięki, podziałało. Ten sam kłopot miałem co koleżanka Magda.
Chyba gra przemodowana ;/
@ Isherwood
Dzięki, podziałało. Ten sam kłopot miałem co koleżanka Magda.
Chyba gra przemodowana ;/
Inna rzecz, że od siebie polecam obszar "1201". Jest ciut 'wcześniej' fabularnie i ... można się z niego wydostać :)
Inna rzecz, że od siebie polecam obszar "1201". Jest ciut 'wcześniej' fabularnie i ... można się z niego wydostać :)
Ten artykuł skomentowano 55 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.