Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Baldur's Gate 2 • Yoshimo • INSIMILION

    Baldur's Gate 2 » NPC


    Yoshimo

    Działy gier » Baldur's Gate 2 » Opisy » NPC
    Autor: Oress
    Utworzono: 20.06.2003
    Aktualizacja: 10.09.2009

    Yoshimo zapytany o przeszłość, robi przygnębioną minę, bo wydaje mu się, że wszyscy powinni znać jego reputację. Zgodnie własną opinią, jest dobrze znany wśród ludzi z koneksjami jako odważny i zaradny złodziej. Choć opowieść robi wrażenie, sam narrator wydaje się niezdolny do takich wyczynów, i jest raczej nieudacznikiem niż wielkim światowcem. Jednak jemu to nie przeszkadza, a może nawet pomaga w interesach. Jest świadomy, że jego wesołe usposobienie zjednuje mu większość spotkanych osób.

    Statystyki:

    • Płeć - Mężczyzna
    • Rasa - Człowiek
    • Klasa - Łowca nagród
    • Charakter - Neutralny

    Cechy:

    • Siła - 17
    • Zręczność - 18
    • Kondycja - 16
    • Inteligencja - 13
    • Mądrość - 10
    • Charyzma - 13

    Miejsce:
    Spotkamy go na 2. poziomie Lochów Irenicusa, potem znajdziemy go jeszcze w Miedzianym Diademie.

    Opinia:
    Mógłbym rzec "A mogło być tak pięknie" - genialne cechy, świetna podklasa, niebanalny charakter i genialne teksty - czyli wszystko to, co powinien posiadać idealny NPC, ale niestety... Yoshimo zdradza nas w Brynnlaw i w końcu ginie z naszej ręki, i jedyne, co możemy dla niego zrobić, to zanieść jego serce do kapłana Ilmatera, by oczyścić je ze zdrady, za co dostaniemy sporo PD, ale nie jest to żadne pocieszenie. Mimo to polecam gorąco tego złodzieja, warto nim pograć chociażby do 3. rozdziału, naprawdę jest tego wart!

    Zalety:

    • Dobre cechy.
    • Świetna podklasa złodzieja.
    • Jedyny "czysty" złodziej w grze.

    Wady:

    • Zdradza nas w Czarowięzach.
    Ocena:    9 / 10




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 68 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · .. · 2 · 3 · (4) ·

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 21
    Temat: ale oczywiście bez czitów
    Dodany: 23.01.2011 o 16:42  

    ale oczywiście bez czitów

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 9
    Temat: 0/10- z powodu zdrady i ty...
    Dodany: 01.07.2011 o 10:03  

    0/10- z powodu zdrady i tyle, gdyby jednak nie zdradzał nas to postać świetna no i możliwość zdualowania na woja, wtedy 8+/10

    Fif
     

    Wędrowiec
    Temat: A ja tam nie lubię dualować...
    Dodany: 02.03.2012 o 14:45  

    A ja tam nie lubię dualować, bo wolę mieć w drużynie specjalistów w jednej profesji. :)

    Właśnie sobie oglądam na YT filmiki z angielskiej wersji Baldurka i mówię wam, że Yoshimo ma w polskiej wersji dobrze dobrany głos, ale w angielskiej Yoshimo ma fajny azjatycki akcent.

    smil33xd@gmail.com
     

    Wędrowiec
    Temat: ALe, jakie było moje zaskoc...
    Dodany: 24.07.2012 o 23:21  

    ALe, jakie było moje zaskoczenie jak skubaniec za pierwszym razem mnie zdradził ;) Tylko, wtedy (kiedy nas zdradza i walczy przeciwko nam) autorzy mogli go baardziej podpakować bo w walce, nie stanowi żadnego problemu :C A powinien! :)

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 14
    Temat: Świetny głos Henryka Talara...
    Dodany: 02.12.2012 o 13:27  

    Świetny głos Henryka Talara. Niezłe teksty i interakcje. Dobry złodziej, a jeżeli ktoś korzysta z pułaek (niewielu, bo za łatwo), to i dobra podklasa.

    No, ale nas zdradza i mamy go tylko przez połowę SoA - słabo.

    Zalety:
    - Złodziej 1-klasowiec
    - Teksty, osobowość, głos
    - Bardzo dobre cechy (jak na złodzieja)

    Wady:
    - Zdrada, czyli obecność TYLKO do Czarowięzów
    - Jak nie używamy pułapek (no raczej!), to są lepsze podklasy.

    Moja ocena: 7/10

    Atomos
     

    Wędrowiec
    Temat: Jak wg kogoś jest słaby, lu...
    Dodany: 26.10.2013 o 16:43  

    Jak wg kogoś jest słaby, lub stanowi zbyt małe wyzwanie w czarowięzach, to można go podpakować ;).
    1. Pakowanie wszystkich punktów w pułapki, ciche poruszanie się i krycie w cieniu.
    2. Zdualowanie go na woja po zdobyciu mnożnika ciosu w plecy x5.
    3. Dać mu biegłości: 5* w katany i 3* w walkę dwiema broniami.
    4. Wyposażenie w: Furię Niebios, Zagładę Hindo, Płaszcz niewykrywalności: 'Szept Ciszy', Pierścień Gaxxa, Pierścień kontroli nad ziemią, Amulet ochrony przed trucizną, Buty szybkości: 'Łapy Geparda', Hełm Baldurana, Pas siły wzgórzowego olbrzyma, Rękawice niezwykłej specjalizacji i Łuskę Smoka Cieni.
    5. Dać do pasa mikstury większego leczenia i mikstury niewidzialności. Berło zmartwychwstania byłoby lepsze, ale pewnie nie będzie na sobie używał by się leczyć.

    Tak, nudzi mi się i przy następnym przechodzeniu Baldura właśnie tak go przygotuję do czarowięzów xD.

    Witit
     

    Wędrowiec
    Temat: Powinien się nazywać Karo...
    Dodany: 03.06.2015 o 12:27  

    Powinien się nazywać Karol Biernat - zdrajca i złodziej ^^

    rabarbar
     

    Wędrowiec
    Temat: Nie oplaca sie go brac bo i...
    Dodany: 06.01.2016 o 23:12  

    Nie oplaca sie go brac bo i tak gry z nim nie ukonczymy. Marnowanie pd i miejsca w druzynie



    Ten artykuł skomentowano 68 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · .. · 2 · 3 · (4) ·

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw