Witaj podróżniku w rozdziale przeznaczonym na czary! Każdy z nich został szczegółowo opisany oraz opatrzony poradami. Mam nadzieję, że pomoże Ci to we właściwym dobieraniu czarów na każdą walkę i życzę powodzenia, gdy staniesz do walki z rozmaitymi groźnymi bestiami Wybrzeża Mieczy.
Baldur's Gate
Czary
Działy gier » Baldur's Gate » Opisy | |
Artykułów w subdziale: 10 | |
Utworzono: 31.07.2008 | |
Aktualizacja: 01.08.2008 |
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 11 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Wędrowiec
Czy będą wyższe kręgi czarów maga???
Wędrowiec
W BGI nie ma wyższych kręgów niż 5-ty.
Rzeczywiście, z instrukcji jasno to wynika.
Przepraszam za kłopot.
Poszukiwany przeze mnie czar był w drugiej części gry.
Wędrowiec
siema
mam pytanie
wbilem 3 lvl magiem w BG1 i nie dostalem tego okna z wybieraniem czarow do zapamietania czemu?
(nie wiem czy glupie pytanie czy nie ale dopiero zaczalem przygode z ta gra;))
Wędrowiec
Widać, że świeżak :)
W dawnych crpegach czary kopiuje się do swojej księgi ze zwojów które można kupić albo znaleźć. :)
Wędrowiec
thx
czy w BG2 jest tak samo??
Wędrowiec
Są czary np. 6 poz maga ale nie ma ich zwojów Shandalar z Brody Ulgotha używa dwóch Petryfikacji i Klosza Niewrażliwości a jakiś tam mag Niewidzialnego Myśliwego.
Wędrowiec
A Upiorny Rycerz rzuca Słowo Mocy:Giń (9 poziom), i Słowo Mocy:Ogłuszenie (8 poziom)...
Aec'Letec też ma ciekawe zaklęcie, "Oczy Śmierci" bodajże, to co zmienia postacie w ghasty.
Mieszkaniec
chociaż nie lubię grać magiem ani kapłanem, bo-jak dla mnie- są bezużyteczni, to nie wyobrażam sobie drużyny bez maga/kapłana/druida. A niektóre czary rozwalają xd
Wędrowiec
Rzeczywiście, jak się ma team z samych wojów i złodziei można nieźle sobie pograć. Moim zdaniem jednak można dla satysfakcji sobie wziąć takiego kapłana, maga czy druida (czasem się przydają, szczególnie MOIM ZDANIEM kapłan, bo ma najlepsze czary leczące i wspomagające). Szczególnie satysfakcjonujący widok daje rzucenie bo dajże "Wezwania błyskawic" druida i patrzenie, jak błyskawice spopielają armię ogrylionów :) Równie satysfakcjonuje, jak mag rzuci w ciasnym korytarzu błyskawicę, która zciacha cały batalion koboldów :D
Wędrowiec
A tak w ogóle kapłan jest świetny do wieloklasowania (k/w na wejście rzuca np. psalm, a potem wzmocniony wezwaniem boskiej mocy czy psalmem, gdy jest ranny rzuca sanktuarium, wycofuje się, uzdrawia się i rzuca parę czarów wspomagających np. Animacja zmarłego i wraca w bój :D k/z na sanktuarium zwiedza sobie całą mapę, pułapki rozbraja sobie na spokojnie, a jak czar się kończy, rzuca sanktuarium znowu. Potem, gdy już zwiedził całą lokację, wraca do drużyny, wspomaga ich, zakrada się na tyły wrogów, kryje się gdzieś za rogiem, uderza psalmem czy animacją zmarłego i ponownie się podkrada i wykonuje cios w plecy :D k/m będzie miał dostępne wcześniej niektóre czary maga (np. Ochrona przed złem, którą kapłan posiada na poziomie o 1 niższym), będzie mógł się nabustować i leczyć). Sam może też zastępować różne postacie np. Sanktuarium zastępuje krycie się w cieniu, przyzwańce rozbrajają pułapki, które może wykryć, używając czaru. Unieruchomienie osoby i inne czary wspomagające skutecznie mogą zastępować maga, natomiast kapłan bije się wystarczająco dobrze, by w ostateczności zastąpić wojownika.
Ten artykuł skomentowano 11 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.