Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Baldur's Gate • Czary • INSIMILION

    Baldur's Gate


    Czary

    Działy gier » Baldur's Gate » Opisy
    Artykułów w subdziale: 10
    Utworzono: 31.07.2008
    Aktualizacja: 01.08.2008

    Witaj podróżniku w rozdziale przeznaczonym na czary! Każdy z nich został szczegółowo opisany oraz opatrzony poradami. Mam nadzieję, że pomoże Ci to we właściwym dobieraniu czarów na każdą walkę i życzę powodzenia, gdy staniesz do walki z rozmaitymi groźnymi bestiami Wybrzeża Mieczy.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 11 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Gregoreo
     

    Wędrowiec
    Temat: Czary maga
    Dodany: 17.08.2009 o 19:57  

    Czy będą wyższe kręgi czarów maga???

    BG
     

    Wędrowiec
    Temat: W BGI nie ma wyższych kręgó...
    Dodany: 17.08.2009 o 21:31  

    W BGI nie ma wyższych kręgów niż 5-ty.

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 1
    Temat: Sprostowanie
    Dodany: 21.08.2009 o 14:56  

    Rzeczywiście, z instrukcji jasno to wynika.
    Przepraszam za kłopot.
    Poszukiwany przeze mnie czar był w drugiej części gry.

    DragonX132
     

    Wędrowiec
    Temat: czary
    Dodany: 23.02.2010 o 18:35  

    siema
    mam pytanie
    wbilem 3 lvl magiem w BG1 i nie dostalem tego okna z wybieraniem czarow do zapamietania czemu?
    (nie wiem czy glupie pytanie czy nie ale dopiero zaczalem przygode z ta gra;))

    Korni
     

    Wędrowiec
    Temat: !
    Dodany: 23.02.2010 o 19:39  

    Widać, że świeżak :)
    W dawnych crpegach czary kopiuje się do swojej księgi ze zwojów które można kupić albo znaleźć. :)

    DragonX132
     

    Wędrowiec
    Temat: thxczy w BG2 jest tak samo??
    Dodany: 24.02.2010 o 8:31  

    thx
    czy w BG2 jest tak samo??

    Shadowguard
     

    Wędrowiec
    Temat: Są czary np. 6 poz maga ale...
    Dodany: 29.05.2010 o 17:19  

    Są czary np. 6 poz maga ale nie ma ich zwojów Shandalar z Brody Ulgotha używa dwóch Petryfikacji i Klosza Niewrażliwości a jakiś tam mag Niewidzialnego Myśliwego.

    coran.
     

    Wędrowiec
    Temat: A Upiorny Rycerz rzuca Słow...
    Dodany: 01.07.2010 o 10:01  

    A Upiorny Rycerz rzuca Słowo Mocy:Giń (9 poziom), i Słowo Mocy:Ogłuszenie (8 poziom)...

    Aec'Letec też ma ciekawe zaklęcie, "Oczy Śmierci" bodajże, to co zmienia postacie w ghasty.

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 7
    Temat: chociaż nie lubię grać magi...
    Dodany: 26.03.2012 o 16:00  

    chociaż nie lubię grać magiem ani kapłanem, bo-jak dla mnie- są bezużyteczni, to nie wyobrażam sobie drużyny bez maga/kapłana/druida. A niektóre czary rozwalają xd

    MironH
     

    Wędrowiec
    Temat: Rzeczywiście, jak się ma ...
    Dodany: 08.06.2015 o 18:17  

    Rzeczywiście, jak się ma team z samych wojów i złodziei można nieźle sobie pograć. Moim zdaniem jednak można dla satysfakcji sobie wziąć takiego kapłana, maga czy druida (czasem się przydają, szczególnie MOIM ZDANIEM kapłan, bo ma najlepsze czary leczące i wspomagające). Szczególnie satysfakcjonujący widok daje rzucenie bo dajże "Wezwania błyskawic" druida i patrzenie, jak błyskawice spopielają armię ogrylionów :) Równie satysfakcjonuje, jak mag rzuci w ciasnym korytarzu błyskawicę, która zciacha cały batalion koboldów :D

    MironH
     

    Wędrowiec
    Temat: A tak w ogóle kapłan jest...
    Dodany: 08.06.2015 o 18:28  

    A tak w ogóle kapłan jest świetny do wieloklasowania (k/w na wejście rzuca np. psalm, a potem wzmocniony wezwaniem boskiej mocy czy psalmem, gdy jest ranny rzuca sanktuarium, wycofuje się, uzdrawia się i rzuca parę czarów wspomagających np. Animacja zmarłego i wraca w bój :D k/z na sanktuarium zwiedza sobie całą mapę, pułapki rozbraja sobie na spokojnie, a jak czar się kończy, rzuca sanktuarium znowu. Potem, gdy już zwiedził całą lokację, wraca do drużyny, wspomaga ich, zakrada się na tyły wrogów, kryje się gdzieś za rogiem, uderza psalmem czy animacją zmarłego i ponownie się podkrada i wykonuje cios w plecy :D k/m będzie miał dostępne wcześniej niektóre czary maga (np. Ochrona przed złem, którą kapłan posiada na poziomie o 1 niższym), będzie mógł się nabustować i leczyć). Sam może też zastępować różne postacie np. Sanktuarium zastępuje krycie się w cieniu, przyzwańce rozbrajają pułapki, które może wykryć, używając czaru. Unieruchomienie osoby i inne czary wspomagające skutecznie mogą zastępować maga, natomiast kapłan bije się wystarczająco dobrze, by w ostateczności zastąpić wojownika.



    Ten artykuł skomentowano 11 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw