Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Baldur's Gate • Jarmark • INSIMILION

    Baldur's Gate » Solucja


    Jarmark

    Działy gier » Baldur's Gate » Poradniki » Solucja
    Autor: Ahelor
    Utworzono: 12.10.2003
    Aktualizacja: 21.12.2008

    Mapa lokacji

    Miejsca godne uwagi

    Opis miejsc

    • Gazib - Czegóż to spotkać nie można na jarmarku! Oto przed wami Gazib Wielki, który zarabia na życie pokazując wybuchającego ogra - Oopacha. Porozmawiaj z Gazibem, a pokaże on swego ogra. Porozmawiaj jeszcze raz, a scena powtórzy się. Gdy porozmawiasz jeszcze raz, to Oopach zdenerwuje się i zaatakuje swego pana oraz twoją drużynę. Oczywiście trzeba go zabić.

      Powiem także, iż zaraz obok stoją dwaj aktorzy, którzy napomną coś o Prismie - szalonym artyście.

         PORADA ( Koyot ) :
      Zanim obejrzymy przedstawienie, możemy obrabować go ze zwojów z czarami: 1. poziomu Ociemniałość i 2. poziomu Płomienie Agannazara (b. dobry czar)


    • Mikstury zza mórz - W namiocie tym rezyduje człowiek, który będzie chciał ci sprzedać dwie mikstury po 50 sztuk złota za jedną. Jeśli masz złodzieja w drużynie, to spokojnie możesz je ukraść, jeśli nie, to i tak polecam ich zakup, ponieważ możesz je sprzedać drożej w Wysokim Żywopłocie.
      Jeśli już jesteśmy przy kradzieży, to warto też zająć się skrzyniami za plecami sklepikarza. W jednej jest 250 sztuk złota oraz kolejne dwie mikstury.

    • Namiot Zordrala - Zaraz po wejściu zaczepiony zostaniesz przez maga imieniem Zordral, który powie ci, że przetrzymuje dziewkę, która para się magią. Zamierza on zabić ją. Możesz stąd wyjść, lecz czy pozostawisz tę sprawę bez zakończenia? Mam nadzieję, że nie. Możesz sprowokować Zordrala, który zaatakuje cię. Wystarczy szybko zmienić wszystkim bronie na zasięgowe i wystrzelić do maga, który ma mało życia, więc szybko padnie pod naporem strzał, bełtów i pocisków. Za zabicie go otrzymasz 900 PD. Możesz teraz spróbować okraść Benthę, która posiada przy sobie pierścień oraz dwie mikstury. Na koniec porozmawiaj z nią, a podziękuje ci i wręczy miksturę.

    • Namioty hazardu - No panowie i panie - oto namioty, gdzie wielu tobie podobnych straciło cały swój majątek, inni zaś wygrali fortunę. Ja jednak nie polecam grać tutaj zbyt długo, ponieważ miejsce to zrobione jest tak, iż tylko raz wygrasz, a potem będziesz cały czas przegrywał. To, gdzie masz zagrać, podpowiedzą ci niektóre osoby spacerujące po namiocie. Najlepiej się przekonać, zapisując grę i próbując samemu. Gdy raz wygrasz u jakiegoś krupiera, to idź do następnego. W zachodnim namiocie zaraz po wejściu podejdzie do ciebie złodziej, który ukradnie Ci 100 sztuk złota. Nie bardzo jest temu jak zaradzić, ponieważ złodziejaszek zaraz po tym ucieka.

         PORADA ( Koyot ) :
      W zachodnim namiocie hazardu można uniknąć utraty 100 sztuk złota. Jak tylko wejdziemy do środka i w naszym kierunku ruszy mistrz złodziejstwa Vitiare, należy razić go bronią z dystansu oraz magicznymi pociskami. Zanim do nas podejdzie powinien paść martwy. Wprawdzie otrzymamy za niego jedynie 12 PD, ale zdobędziemy trzy mikstury: uzdrowienia, zręczności i złodziejskiego mistrzostwa. No i stan kasy pozostanie nieuszczuplony...


    • Zeke - Stoi tu niejaki Zeke - gnom, który proponuje ci kupno od niego zwoju przemiany kamienia w ciało za 500 sztuk złota, po to, aby odczarować kobietę stojącą obok niego. Została ona zamieniona w kamień przez Tranziga. Jeśli posiadasz złodzieja, to możesz mu ukraś ten zwój i zarobić złoto. Możesz także podobny zwój kupić w każdej świątyni za mniejszą cenę lub ostatecznie kupić go od niego. Użyj zwoju na przemienionej kobiecie, aby ją odczarować. Okazuje się ona być człowiekiem - kapłanem, który chętnie się do ciebie przyłączy. Jej imię brzmi Branwen i czy się zgodzisz na jej propozycję, zależy tylko od Ciebie.

    Po obejściu wszystkich namiotów oraz rozmówieniu się z wszystkimi ludźmi możesz sobie zapolować na niezłe stada koboldów, które można znaleźć w północnej części lokacji. Nie ma za nie dużo doświadczenia, lecz zawsze to coś.






    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 23 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 1
    Temat: Po kilkunastokrotnym usiłow...
    Dodany: 23.10.2014 o 16:07  

    Po kilkunastokrotnym usiłowaniu nawiązania rozmowy z przechadzającymi się opodal sceny kurczakami reagują one:

    - Jesteśmy tu tylko my - kury!

    :)

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 20
    Temat: Ciekawostka dla oszczędnych...
    Dodany: 23.11.2014 o 13:47  

    Ciekawostka dla oszczędnych graczy: w tej lokacji opłaca się identyfikować magiczne przedmioty. Z okazji jarmarku gracz ma upusty 30 sztuk złota wobec standardowych 100 sztuk złota za przedmiot.

    tanart
     

    Wędrowiec
    Temat: Jeśli jest się odpowiednio ...
    Dodany: 14.04.2015 o 13:36  

    Jeśli jest się odpowiednio szybkim, można zabić Vitiare'a natychmiast po tym, jak nas okrada, trzeba się jednak śpieszyć, by nie zdążył wyjść z namiotu. Zyskujemy wtedy 125Exp, trzy mikstury i około 150 sztuk złota (nie pamiętam dokładnie, ale na pewno ponad 100).



    Ten artykuł skomentowano 23 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw