Baldur's Gate » Solucja
Lokacja 5300
Zbliżając się do Nashkel od południowej strony, odwiedzimy dość spokojną okolicę, gdzie można nieźle się wzbogacić...
Mapa lokacji
Przeciwnicy: | Szkielety, Koboldy, Xvarty, Śnieżne wilki. |
Miejsca godne uwagi
Opis miejsc
- Albert - mały chłopiec, który zgubił swojego pieska Rufie i poprosi nas o odszukanie go. Zgadzamy się, no bo jak tu odmówić biednemu chłopcu?
- Banda z Amn - Rozrywki szuka tu trójka bohaterów z Amn - wojowniczka Sendai (spotykamy ją ponownie w BG2: Tron Bhaala) oraz łucznicy Alexander i Delgod, trzeba im więc ją zapewnić. Najlepiej tutaj zastosować taktykę zmasowanego ataku albo na dochodzenie, aby po kolei ich wyeliminować. Za zabicie Sendai otrzymamy 600 PD, za pozostałych po 300 PD. Najważniejsze, że przy Sendai znajdziemy Miecz długi +1 oraz Zbroję skórzaną ćwiekowaną +2, natomiast przy łucznikach Długie łuki i Strzały +1.
- Rufie - Pies Alberta, który posłusznie pójdzie z nami, jeśli mamy przy sobie jego zabawkę otrzymaną wcześniej od chłopca. Wystarczy teraz zaprowadzić go z powrotem do Alberta, a otrzymamy 1.000 PD. Po chwili ze zdumieniem odkryjemy, że chłopiec to jakiś demon dziewięciu piekieł, a Rufie to diabelski wilk i razem teleportują się do innego wymiaru. Można także nie pomagać Albertowi i spróbować swoich sił w walce z nim. Za pokonanie go otrzymamy 1.000 PD, więc nic więcej nie zyskamy (nie ma przy sobie żadnych przedmiotów), lepiej już mu pomóc. Walka polega na tym, że należy rzucić czar przyspieszenie ruchów na całą drużynę i strzelać do skutku w Alberta z daleka - atakuje on zionięciem tylko z bliska i jest ono zabójcze, więc bezpośredniej walki nie polecam. W końcu musi paść martwy, choć trzeba będzie w niego wpakować wiele strzał.
- Vax i Zal - dwaj bandyci, którzy zażądają pieniędzy, grożąc nam, że inaczej przekonamy się na własnej skórze o tym, że Zal jest "najszybsza ręką" na Wybrzeżu Mieczy (cokolwiek miałoby to znaczyć...). Oczywiście przyjmujemy wyzwanie - bez problemu poradzimy sobie z Vaxem (400 PD) i Zalem (600 PD), który ma przy sobie piękną rzecz: Bransolety łucznictwa: "Obrońca Doliny", poprawiające Trak0 przy broni miotanej, które bardzo przydadzą się naszemu łucznikowi.
- Larry, Darryl i Darryl - kolejny plus dla twórców gry. Cała ta niezwykła trójka wręczy nam swoje autografy, jeśli o nie poprosimy...
- Skrytka - Pod tym niewielkim kamieniem (x-1793, y-414) ukryte zostały dwa zwoje z czarami: Chromowa kula i Zabójcza chmura. Szczególnie przydatny będzie w późniejszym etapie gry ten drugi czar 5. poziomu, doskonale nadający się do stosowania przy taktyce zmasowanego ataku.
Ogólnie lokacja nie jest trudna, przeciwników mało i niezbyt wymagający, czasem pojawiają się jedynie Śnieżne wilki, ale to nie jest przeszkoda nie do ominięcia.
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 19 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
autor napisał(a):
wojowniczka Sendai (spotykamy ją ponownie w BG2: Tron Bhaala)
Bzdura. To nie jest ta sama osoba. Zbieżność imion.
[cytat=autor]wojowniczka Sendai (spotykamy ją ponownie w BG2: Tron Bhaala)[/cytat]
Bzdura. To nie jest ta sama osoba. Zbieżność imion.
I o to chodzi, o zbierzności imion. Bo jest bardzo wiele NPC'ów których spotykami i tu i tu [imiona] a większość już zabiliśmy..
I o to chodzi, o zbierzności imion. Bo jest bardzo wiele NPC'ów których spotykami i tu i tu [imiona] a większość już zabiliśmy..
A ja nie mam bandy z Amn! Coś tu jest nie tak... Ta zbroja to ciekawy kąsek.
A ja nie mam bandy z Amn! Coś tu jest nie tak... Ta zbroja to ciekawy kąsek.
jesli nie wezmiemy kosci od alberta zabijemy rufiego (175 PD) pozniej pogadamy z albertem otrzymamy 1200 PD bez walki on sie teleportuje
jesli nie wezmiemy kosci od alberta zabijemy rufiego (175 PD) pozniej pogadamy z albertem otrzymamy 1200 PD bez walki on sie teleportuje
...to nie jest taki łatwy przeciwnik. Atakuje nas nożami raz na (bo ja wiem) 2 sek.
...to nie jest taki łatwy przeciwnik. Atakuje nas nożami raz na (bo ja wiem) 2 sek.
Alberta zabiłem w prostszy sposób, rzuciłem w niego Chromową Kulę magiem z 4 POZ i go oślepiłem, więc stał na środku i nic nie robił :p później 4 strzały z różdżki zimna i po sprawie :) (niestety musiałem go zabić bo mój główny bohater paladyn wykrył że Albert to demon :p)
Alberta zabiłem w prostszy sposób, rzuciłem w niego Chromową Kulę magiem z 4 POZ i go oślepiłem, więc stał na środku i nic nie robił :p później 4 strzały z różdżki zimna i po sprawie :) (niestety musiałem go zabić bo mój główny bohater paladyn wykrył że Albert to demon :p)
Jak ktoś może to niech mi dokładnie powie, gdzie jest ta skrytka, bo pół godziny jej szukałem i nie mogłem jej zanleźć :( a zalerzy mi na tym czarze, który jej w skale!PLS jak kotś może to pisać!!!
Jak ktoś może to niech mi dokładnie powie, gdzie jest ta skrytka, bo pół godziny jej szukałem i nie mogłem jej zanleźć :( a zalerzy mi na tym czarze, który jej w skale!PLS jak kotś może to pisać!!!
Ktoryś przycisk z klawiatury zwraca aktualne położenie myszki X, Y. W ten sposób znajdziesz kamyk. Myślę ;P
Ktoryś przycisk z klawiatury zwraca aktualne położenie myszki X, Y. W ten sposób znajdziesz kamyk. Myślę ;P
Klawisz "L"
Klawisz "L"
chciałbym pogratulować rodzicom Larry'ego, Darryla i Darryla xD
chciałbym pogratulować rodzicom Larry'ego, Darryla i Darryla xD
Zakatrupilem te trojke bez gadania z nimi a przy ich cialach i tak byl autograf z pozdrowieniami :D
Zakatrupilem te trojke bez gadania z nimi a przy ich cialach i tak byl autograf z pozdrowieniami :D
w dodatku DSotSC przy skrytce stoi kaplan który potrzebuje swiec z wrot baldura oferuje 2 k tysiecy + magiczny przedmiot ale poki co jestem w 4 rozdziale wiec nie wiem co i jak (:
w dodatku DSotSC przy skrytce stoi kaplan który potrzebuje swiec z wrot baldura oferuje 2 k tysiecy + magiczny przedmiot ale poki co jestem w 4 rozdziale wiec nie wiem co i jak (:
albert i ta trojka byla b ez problemu, nie wiem co w tym takiego trudnego. gram na najtrudniejszym poziomie i solo wszystkich rozwalilam w kilka sekund, alberta w 10 s.
albert i ta trojka byla b ez problemu, nie wiem co w tym takiego trudnego. gram na najtrudniejszym poziomie i solo wszystkich rozwalilam w kilka sekund, alberta w 10 s.
Nie ma żadnych strzazł +1, jest topór minotaura
Nie ma żadnych strzazł +1, jest topór minotaura
Alberta uszkodziłem znacznie czarami + unieruchomiłem, podszedłem i pogadałem +1.o00Pd + Horn Coral Gem i dobiłem zanim się teleportował +1.000PD + 250 golda :)
Alberta uszkodziłem znacznie czarami + unieruchomiłem, podszedłem i pogadałem +1.o00Pd + Horn Coral Gem i dobiłem zanim się teleportował +1.000PD + 250 golda :)
6. Skrytka - znajduje się na Północny-Wschód od Alberta, w tym zagajniku.
Jeśli używacie TuTu, to przycisk "X" pokazuje aktualne położenie myszy.
6. Skrytka - znajduje się na Północny-Wschód od Alberta, w tym zagajniku.
Jeśli używacie TuTu, to przycisk "X" pokazuje aktualne położenie myszy.
Hint:
Jeśli "przypadkiem" zabijecie Ruffiego to po powrocie do Alberta ten stwierdzi, że śmierdzicie krwią pieska, przemieni się i zniknie, ale wtedy zdobędziecie 1200 PD.
Hint:
Jeśli "przypadkiem" zabijecie Ruffiego to po powrocie do Alberta ten stwierdzi, że śmierdzicie krwią pieska, przemieni się i zniknie, ale wtedy zdobędziecie 1200 PD.
A ja (oprócz doświadczenia) dostałem czarny opal od Alberta za przyprowadzenie Rufiego...
A ja (oprócz doświadczenia) dostałem czarny opal od Alberta za przyprowadzenie Rufiego...
Jamalu 4, może i Zal atakuje co 2 sekundy, ale "szczałkami", nie nożami ;) Mnie nie było dane przekonać się o szybkości jego ręki, bo zanim zdążył sięgnąć nią po swoje "szczałki", miał już w plecach miecz długi, a 46 punktów demedżu sprawiło, że rozleciał się na kawałki! Jestem wojowniczką/złodziejką :)
Jamalu 4, może i Zal atakuje co 2 sekundy, ale "szczałkami", nie nożami ;) Mnie nie było dane przekonać się o szybkości jego ręki, bo zanim zdążył sięgnąć nią po swoje "szczałki", miał już w plecach miecz długi, a 46 punktów demedżu sprawiło, że rozleciał się na kawałki! Jestem wojowniczką/złodziejką :)
Ten artykuł skomentowano 19 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.