Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Baldur's Gate • Podziemia • INSIMILION

    Baldur's Gate » Solucja


    Podziemia

    Działy gier » Baldur's Gate » Poradniki » Solucja
    Autor: van der Hert
    Utworzono: 17.10.2007
    Aktualizacja: 16.09.2008

    Poziom pierwszy



    Pułapki są oznaczona "x"

    Wpunkcie [1] spotkamy Phildę, która szybko zmieni się w sobowtórniaka. W [2] znajdziemy naszyjnik wysadzany kamieniami, pierścień z krwawnikiem, zw. ochrony przed kwasem, pierścień ochrony przed ogniem i wolumin zrozumienia (+1 do mądrości). W [3] znajdziemy mikstury szybkości, niewrażliwości, heroizmu, niewidzialności, amulet z krwawnikiem oraz zw. ochrony przed magią.
    W [4] nie ma nic! Po drodze możemy się tylko rozłożyć na pułapkach. W [5] czekają cztery pająki przenikające. Po tym, jak je wykończymy czeka nas nagroda w [6]: pierścień z rubinem, kamień łotrzyków, grimuar owocnych ćwiczeń (+1 do siły). W punktach [7], [8], [9] są ghasty (650 PD każdy), w ilości (kolejno): 2, 1 i sześć w ostatnim. Punkt [10]" to wyjście, więc jak widać wcale nie trzeba się szarpać z pułapkami i ghastami, ale dla itemów - warto.

    Poziom drugi



    Na tym obszarze nie ma żadnych ciekawych przedmiotów, nie wymaga on też specjalnego omówienia. Istotne są tylko pułapki pod filarami, które są o tyle niebezpieczne, że łatwo je uruchomić przez przypadek - dają się rozbroić bez problemów na początku, co dla bezpieczeństwa później - polecam. Można wspomnieć o Arkanisie i Dederze czekających w punkcie [1] - nie są sobowtórniakami i mogą nam trochę pomóc w walce. W każdej komnacie po bokach sali jest jeden sobowtórniak. W punktach [2] i [3] pojawiają się szkielety jeśli tylko stracimy ten obszar z pola widzenia. Można sobie z tym poradzić w pewien sposób: rozprawić się ze szkieletami i pozostawić po jednej postaci z drużyny w punktach [2] i [3], a następnie posyłając drużynę najpierw jedną stroną sali, potem drugą (celem przeszukania komat) stroniąc od przechodzenia zbyt blisko wyjścia (aby nie uruchomić rozmowy z postaciami w punkcie [4]). Nie ma to większego sensu - na mapie i tak nie ma wartościowych przedmiotów, ale jeśli ktoś chce przeszukać lokację pozbędzie się w ten sposób dokuczliwej przeszkody.
    W punkcie [4] czeka Gorion i Elminister - sobowtórniaki. Będą próbowały wciągnąć nas w pułapkę. Nie należy dać się nabrać. I przygotujmy łucznika, który udaremni "Elministerowi" rzucenie lustrzanego odbicia - wyjątkowo uciążliwy przeciwnik z niego, kiedy jest go tyle, i na dodatek porusza się szybciej. Wyjście jest w punkcie [5]. Po drodze do niego jest jeszcze kilka sobowtórniaków.






    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 12 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Tomas
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 07.03.2008 o 0:12  

    wolumin zrozumienia, który znajduje się w tej lokacji dodaje +1 do mądrości a nie inteligencji.

    Morpheus
     

    Wędrowiec
    Temat: Kradzież
    Dodany: 14.09.2008 o 17:23  

    Dedera warto okraść z dwóch mikstur leczenia :)

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 10
    Temat: dziękuję za znalezienie błę...
    Dodany: 16.09.2008 o 0:12  

    dziękuję za znalezienie błędu, już poprawiłem.

    co do mikstur leczenia - jeśli ktoś w 6. rozdziale używa ich jeszcze, to musi być nieziemskim leszczem ;) .

    pozdrawiam

    Sundew
     

    Wędrowiec
    Temat: Trzeba być nieziemskim lesz...
    Dodany: 26.10.2008 o 7:59  

    Trzeba być nieziemskim leszczem żeby o tym w ogóle wspominać. Bez urazy oczywiście.

    Ania
     

    Wędrowiec
    Temat: Bosu
    Dodany: 18.03.2009 o 10:07  

    a ja nigdy nie uzywam i tak z nimi chodze i wyrzucam non stop bo nie ma miejsca i wiecznie czekam na okazje kiedy nie bede mo gla sobie bez nich poradzic:P a co do pierwszych lochów, to zapomnieliscie napisac ze w 6 jest takze plaszcz ochrony +2 do KP i +2 do rzutow obronnych

    Ania
     

    Wędrowiec
    Temat: pkt 9
    Dodany: 18.03.2009 o 10:16  

    A ponadto w punkcie 9 jest bardzo duzo roznych miksturek, jest rozdzka ognia, mlot +1 no i jakies blyskotki

    Briza
     

    Wędrowiec
    Temat: Ja na pierwszym poziomie po...
    Dodany: 30.05.2009 o 20:10  

    Ja na pierwszym poziomie podziemi z punkcie 2 znalazłam "święty kielich". Przypuszczam, że dodał do NTotSC, ale nie wiem czy może się on do czegoś przydać, bo nikt z mojej drużyny nie może go użyć. Ktoś wie?

    Daw
     

    Wędrowiec
    Temat: Przy jednym z sobowtórniakó...
    Dodany: 21.01.2010 o 21:50  

    Przy jednym z sobowtórniaków z sal na drugim poziomie jest naszyjnik Łza Leal - 3k złotych monet w kieszeni.

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 10
    Temat: Czy orientuje się ktoś na j...
    Dodany: 11.08.2010 o 13:06  

    Czy orientuje się ktoś na jakim poziomie trzeba mieć siłę by otworzyć samotnym wojownikiem te dwa sarkofagi z grimuarami?

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 13
    Temat: Ja uzywam misktur leczenia ...
    Dodany: 19.10.2012 o 15:18  

    Ja uzywam misktur leczenia w 6 rozdziale(wlasciwie to jest juz 7), dlaczego jest to 'nieziemsko leszczowate?' Po to chyba sa zeby sie nimi leczyc prawda? @Daw, co do tego naszyjnika to moze byc losowe, bo mi wypadly 2 sztuki :)

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 11
    Temat: Popieram Pitta, mikstury są...
    Dodany: 17.06.2013 o 23:55  

    Popieram Pitta, mikstury są po tozeby z nich korzystać co ułatwia większość walk i jednocześnie pomaga zatrzymać zaklęcia leczące na dłużej. Z tym że mikstur leczenia się nie oszczędza :P Właściwie to mikstur leczenia używałem również w walce z Sarevokiem, gdyż są dużo bardziej praktyczne w walce niż zaklęcia.

    S3g
     

    Wędrowiec
    Temat: przemor25 Trzeba mieć 24 ...
    Dodany: 13.04.2016 o 21:29  

    przemor25 Trzeba mieć 24 siły, wiem że Tobie już ta informacja się nie przyda (po sześciu latach), ale może pomoże innym. Ja miałem dokładnie ten sam problem grając wojem solo i niestety nie chciało mi się jeszcze raz tu przychodzić z "Miksturą siły giganta sztormowego", więc stworzyłem ją kodem ;)



    Ten artykuł skomentowano 12 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw