Baldur's Gate » Solucja
Powrót do Wrót Baldura
Kolejny zakręt i... tak! Światło na końcu tunel, świeże powietrze. Udało nam się wydostać z jaskini pod Candlekeep. Drużyna jest wyczerpana, wiele niezidentyfikowanych przedmiotów ciąży na plecach i przy paskach. Ponadto dowiedzieliśmy się kolejnych interesujących rzeczy – aby przeszkodzić Sarevokowi trzeba nam udać się do Wrót Baldura.
W południowo-wschodniej części miasta, tuż przed bramą powinien czekać Hussam, w rzeczywistości jednak zależy to od tego, jak potoczyły się nasze losy w przeszłości. Jeśli się na niego natkniemy poprosi uprzejmie, by spotkać się z nim przy „Spłonionej Syrenie". Należy pamiętać, że nasza drużyna jest oskarżona o zabójstwo przywódców Żelaznego Tronu – każdy najemnik Płomiennej Pięści jest więc naszym wrogiem... choć od większości reguł są wyjątki – od tej także.
Mapa Lokacji
Przed „Czarodziejskimi Różnościami" [1] oczekuje nas Tamako. Odpowiednio poprowadzona rozmowa (nie należy się przyznawać do popełnienia zbrodni) sprawi, że obdarzy nas zaufaniem – poprosi o uratowanie księcia Eltana i przykaże by jak najszybciej zjawić się w siedzibie Płomiennej Pięści.
Nim gdziekolwiek się udamy muszę Was ostrzec: jeśli zauważy Was któryś ze stróżów prawa będziecie mogli się mu poddać. Zaprowadzi Was on do Angelo – aktualnego przywódcy najemników. Oczywiście współpracownik Sarevoka nie będzie uprzejmy – skaże Was na śmierć. Agresywne prowadzenie rozmowy sprowokuje go do zabicie jednego członka drużyny. Obecność Shar-Teel działa na Angela łagodząco do tego stopnia, że puści Was wolno.
W więzieniu spotkacie ciekawą personę – Neba. Przyciśnięty wyjawi, że zna wyjście, jednak nie będzie skłonny wskazać tunelu, jeśli nie rozwiążecie zagadki. Liczby podane przezeń w pytaniu tworzą ciąg, którego każdy kolejny element jest sumą dwóch ostatnich i jedynki (odpowiedź na pytanie brzmi: 33 dzieci). Dwie następne odpowiedzi to „lustro" i „jutro". Po ucieczce z więzienia żaden najemnik już nie będzie próbował z Wami podejmować dialogu.
Teraz ruszamy do południowo-zachodniej dzielnicy...
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 12 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
U mnie nie ma Tamako... Co mam zrobić?
U mnie nie ma Tamako... Co mam zrobić?
jeśli jesteś pewny, że wszystkie zadania główne zostały wykonane - idź do Angelo.
jeśli jesteś pewny, że wszystkie zadania główne zostały wykonane - idź do Angelo.
Czy to normalne ,że po ucieczce atakuja mnie najemnicy Płonącej Pięści? Gdy zabijam ich reputacja mi spada o 9 pkt,czego nie chce,co robic ? proszę o pomoc
Czy to normalne ,że po ucieczce atakuja mnie najemnicy Płonącej Pięści? Gdy zabijam ich reputacja mi spada o 9 pkt,czego nie chce,co robic ? proszę o pomoc
Marszalucci - najlepiej zauraczać ich Płaszczem Algernona, a jeśli go nie masz, to pozostaje tylko ucieczka.
Marszalucci - najlepiej zauraczać ich Płaszczem Algernona, a jeśli go nie masz, to pozostaje tylko ucieczka.
U mnie nie ma Tamako ;/ a gdzie ten Angelo ?
U mnie nie ma Tamako ;/ a gdzie ten Angelo ?
Marszalucci - to odpal se grę złą drużyną :D A tak na serio, to najlepiej po prostu uciekać, tak jak napisał Rothgar, bo to zauraczanie to potrafi zawieść - przynajmniej u mnie, bo raz zauryczłem paru i oni zabili kilku pozostałych i już spada reputacja :(
Marszalucci - to odpal se grę złą drużyną :D A tak na serio, to najlepiej po prostu uciekać, tak jak napisał Rothgar, bo to zauraczanie to potrafi zawieść - przynajmniej u mnie, bo raz zauryczłem paru i oni zabili kilku pozostałych i już spada reputacja :(
"A oto i niesławny morderca, w końcu stanąłeś przed obliczem prawa..." Angelo jest w siedzibie płomiennej pięści, najlepiej dać się złapać jakiemuś strażnikowi i tyle, a jeśli zauroczysz kogoś i dasz żeby ta osoba zabiła kogokolwiek, to oczywiście że reputacja spada;)
"A oto i niesławny morderca, w końcu stanąłeś przed obliczem prawa..." Angelo jest w siedzibie płomiennej pięści, najlepiej dać się złapać jakiemuś strażnikowi i tyle, a jeśli zauroczysz kogoś i dasz żeby ta osoba zabiła kogokolwiek, to oczywiście że reputacja spada;)
Skapowałem się dopiero w labiryncie złodzieja, że mam 10 reputacji zamiast 20, bo zabiłem strażników przy odbijaniu Eltana. No i trza się było wracać... ehhh...
Skapowałem się dopiero w labiryncie złodzieja, że mam 10 reputacji zamiast 20, bo zabiłem strażników przy odbijaniu Eltana. No i trza się było wracać... ehhh...
Jak używać płaszcza Algernona? Jak nim zauroczyć? On daje tylko charyzmę +2.
Kiedy strażnicy chcą mnie aresztować albo po ucieczce z więzienia, kiedy cha mnie zabić, nie mam możliwości ich zauroczenia, płaszcz zupełnie nic mi nie daje.
Jak się używa tego, ponoć cudownego, płaszcza?
Jak używać płaszcza Algernona? Jak nim zauroczyć? On daje tylko charyzmę +2.
Kiedy strażnicy chcą mnie aresztować albo po ucieczce z więzienia, kiedy cha mnie zabić, nie mam możliwości ich zauroczenia, płaszcz zupełnie nic mi nie daje.
Jak się używa tego, ponoć cudownego, płaszcza?
Tego płaszcza używasz jak każdego innego przedmiotu -> w momencie gdy wybierzesz postać który ma go na sobie to klikasz w ikonę "użycia przedmiotu" (taka sakwa na samym dole na środku) i następnie klikasz na płaszcz i kierujesz kursor (wygląda teraz tak samo jak przy rzucaniu czaru) na "ofiarę". Tylko pamiętaj że musisz mieć aktywną jedną postać w przypadku drużyny i/lub kilku zaznaczonych postaci będziesz widział tylko ikony sterowania grupą.
Tego płaszcza używasz jak każdego innego przedmiotu -> w momencie gdy wybierzesz postać który ma go na sobie to klikasz w ikonę "użycia przedmiotu" (taka sakwa na samym dole na środku) i następnie klikasz na płaszcz i kierujesz kursor (wygląda teraz tak samo jak przy rzucaniu czaru) na "ofiarę". Tylko pamiętaj że musisz mieć aktywną jedną postać w przypadku drużyny i/lub kilku zaznaczonych postaci będziesz widział tylko ikony sterowania grupą.
Ja osobiście zwykle nie dawałem się złapać ;) wystarczy do tego dwóch kapłanów zapamiętanymi zaklęciami rozkaz. Zwykle za pierwszym razem najemnik pada na ziemię, jeśli jednak się nie uda wtedy zaklęcie rzuca drugi kapłan i wtedy zazwyczaj już się udaje :)
Ja osobiście zwykle nie dawałem się złapać ;) wystarczy do tego dwóch kapłanów zapamiętanymi zaklęciami rozkaz. Zwykle za pierwszym razem najemnik pada na ziemię, jeśli jednak się nie uda wtedy zaklęcie rzuca drugi kapłan i wtedy zazwyczaj już się udaje :)
Generalnie można olać całego Angelo i Płomienną Pięść...
wystarczy Płaszcz Algenorna, albo czary zauroczenia i po kłopocie; kierujemy się na koszary Płomiennej Pięści i dalej według planu; każdego natręta częstujemy po zaklęciu i jedziemy dalej z koksem aż do Pałacu Książęcego (Żelazny Tron, Głębokie Piwnice)...
plan z Angelo i psychopatą od dzieci odpada :)
zaklęcia kontroli ruzezzz :D
Generalnie można olać całego Angelo i Płomienną Pięść...
wystarczy Płaszcz Algenorna, albo czary zauroczenia i po kłopocie; kierujemy się na koszary Płomiennej Pięści i dalej według planu; każdego natręta częstujemy po zaklęciu i jedziemy dalej z koksem aż do Pałacu Książęcego (Żelazny Tron, Głębokie Piwnice)...
plan z Angelo i psychopatą od dzieci odpada :)
zaklęcia kontroli ruzezzz :D
Ten artykuł skomentowano 12 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.