Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Baldur's Gate • Powrót do Wrót Baldura • INSIMILION

    Baldur's Gate » Solucja


    Powrót do Wrót Baldura

    Działy gier » Baldur's Gate » Poradniki » Solucja
    Autor: van der Hert
    Utworzono: 22.11.2007
    Aktualizacja: 12.08.2008

    Kolejny zakręt i... tak! Światło na końcu tunel, świeże powietrze. Udało nam się wydostać z jaskini pod Candlekeep. Drużyna jest wyczerpana, wiele niezidentyfikowanych przedmiotów ciąży na plecach i przy paskach. Ponadto dowiedzieliśmy się kolejnych interesujących rzeczy – aby przeszkodzić Sarevokowi trzeba nam udać się do Wrót Baldura.

    W południowo-wschodniej części miasta, tuż przed bramą powinien czekać Hussam, w rzeczywistości jednak zależy to od tego, jak potoczyły się nasze losy w przeszłości. Jeśli się na niego natkniemy poprosi uprzejmie, by spotkać się z nim przy „Spłonionej Syrenie". Należy pamiętać, że nasza drużyna jest oskarżona o zabójstwo przywódców Żelaznego Tronu – każdy najemnik Płomiennej Pięści jest więc naszym wrogiem... choć od większości reguł są wyjątki – od tej także.

    Mapa Lokacji



    Przed „Czarodziejskimi Różnościami" [1] oczekuje nas Tamako. Odpowiednio poprowadzona rozmowa (nie należy się przyznawać do popełnienia zbrodni) sprawi, że obdarzy nas zaufaniem – poprosi o uratowanie księcia Eltana i przykaże by jak najszybciej zjawić się w siedzibie Płomiennej Pięści.

    Nim gdziekolwiek się udamy muszę Was ostrzec: jeśli zauważy Was któryś ze stróżów prawa będziecie mogli się mu poddać. Zaprowadzi Was on do Angelo – aktualnego przywódcy najemników. Oczywiście współpracownik Sarevoka nie będzie uprzejmy – skaże Was na śmierć. Agresywne prowadzenie rozmowy sprowokuje go do zabicie jednego członka drużyny. Obecność Shar-Teel działa na Angela łagodząco do tego stopnia, że puści Was wolno.

    W więzieniu spotkacie ciekawą personę – Neba. Przyciśnięty wyjawi, że zna wyjście, jednak nie będzie skłonny wskazać tunelu, jeśli nie rozwiążecie zagadki. Liczby podane przezeń w pytaniu tworzą ciąg, którego każdy kolejny element jest sumą dwóch ostatnich i jedynki (odpowiedź na pytanie brzmi: 33 dzieci). Dwie następne odpowiedzi to „lustro" i „jutro". Po ucieczce z więzienia żaden najemnik już nie będzie próbował z Wami podejmować dialogu.

    Teraz ruszamy do południowo-zachodniej dzielnicy...






    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 12 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Lewan
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 31.07.2008 o 0:56  

    U mnie nie ma Tamako... Co mam zrobić?

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 10
    Temat: jeśli jesteś pewny, że wszy...
    Dodany: 14.08.2008 o 17:30  

    jeśli jesteś pewny, że wszystkie zadania główne zostały wykonane - idź do Angelo.

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 1
    Temat: Czy to normalne ,że po ucie...
    Dodany: 29.10.2009 o 15:03  

    Czy to normalne ,że po ucieczce atakuja mnie najemnicy Płonącej Pięści? Gdy zabijam ich reputacja mi spada o 9 pkt,czego nie chce,co robic ? proszę o pomoc

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 162
    Temat: Marszalucci - najlepiej zau...
    Dodany: 29.10.2009 o 17:26  

    Marszalucci - najlepiej zauraczać ich Płaszczem Algernona, a jeśli go nie masz, to pozostaje tylko ucieczka.

    DjFater
     

    Wędrowiec
    Temat: tamako
    Dodany: 12.11.2009 o 15:32  

    U mnie nie ma Tamako ;/ a gdzie ten Angelo ?

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 182
    Temat: Marszalucci - to odpal se g...
    Dodany: 18.02.2010 o 16:48  

    Marszalucci - to odpal se grę złą drużyną :D A tak na serio, to najlepiej po prostu uciekać, tak jak napisał Rothgar, bo to zauraczanie to potrafi zawieść - przynajmniej u mnie, bo raz zauryczłem paru i oni zabili kilku pozostałych i już spada reputacja :(

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 16
    Temat: \"A oto i niesławny morderc...
    Dodany: 05.05.2010 o 9:25  

    "A oto i niesławny morderca, w końcu stanąłeś przed obliczem prawa..." Angelo jest w siedzibie płomiennej pięści, najlepiej dać się złapać jakiemuś strażnikowi i tyle, a jeśli zauroczysz kogoś i dasz żeby ta osoba zabiła kogokolwiek, to oczywiście że reputacja spada;)

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 26
    Temat: Skapowałem się dopiero w la...
    Dodany: 29.09.2010 o 22:01  

    Skapowałem się dopiero w labiryncie złodzieja, że mam 10 reputacji zamiast 20, bo zabiłem strażników przy odbijaniu Eltana. No i trza się było wracać... ehhh...

    Kanciasty
     

    Wędrowiec
    Temat: Jak używać płaszcza Algerno...
    Dodany: 10.02.2013 o 17:50  

    Jak używać płaszcza Algernona? Jak nim zauroczyć? On daje tylko charyzmę +2.
    Kiedy strażnicy chcą mnie aresztować albo po ucieczce z więzienia, kiedy cha mnie zabić, nie mam możliwości ich zauroczenia, płaszcz zupełnie nic mi nie daje.

    Jak się używa tego, ponoć cudownego, płaszcza?

    zibenia
     

    Wędrowiec
    Temat: Tego płaszcza używasz jak k...
    Dodany: 05.03.2013 o 15:28  

    Tego płaszcza używasz jak każdego innego przedmiotu -> w momencie gdy wybierzesz postać który ma go na sobie to klikasz w ikonę "użycia przedmiotu" (taka sakwa na samym dole na środku) i następnie klikasz na płaszcz i kierujesz kursor (wygląda teraz tak samo jak przy rzucaniu czaru) na "ofiarę". Tylko pamiętaj że musisz mieć aktywną jedną postać w przypadku drużyny i/lub kilku zaznaczonych postaci będziesz widział tylko ikony sterowania grupą.

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 11
    Temat: Ja osobiście zwykle nie daw...
    Dodany: 18.06.2013 o 0:02  

    Ja osobiście zwykle nie dawałem się złapać ;) wystarczy do tego dwóch kapłanów zapamiętanymi zaklęciami rozkaz. Zwykle za pierwszym razem najemnik pada na ziemię, jeśli jednak się nie uda wtedy zaklęcie rzuca drugi kapłan i wtedy zazwyczaj już się udaje :)

    -BG- rulezzzz
     

    Wędrowiec
    Temat: Generalnie można olać całeg...
    Dodany: 28.12.2014 o 1:39  

    Generalnie można olać całego Angelo i Płomienną Pięść...
    wystarczy Płaszcz Algenorna, albo czary zauroczenia i po kłopocie; kierujemy się na koszary Płomiennej Pięści i dalej według planu; każdego natręta częstujemy po zaklęciu i jedziemy dalej z koksem aż do Pałacu Książęcego (Żelazny Tron, Głębokie Piwnice)...
    plan z Angelo i psychopatą od dzieci odpada :)
    zaklęcia kontroli ruzezzz :D



    Ten artykuł skomentowano 12 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw