Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Baldur's Gate • Quayle • INSIMILION

    Baldur's Gate » NPC


    Quayle

    Działy gier » Baldur's Gate » Opisy » NPC
    Autor: Oress
    Utworzono: 30.08.2006
    Aktualizacja: 01.08.2008

    Zapytany o przeszłość, Quayle opowie o swym uwielbieniu dla Baravara o Płaszczu z Cienia, o poznawaniu sztuki magii i o tym, że w porównaniu z innymi, jest niezwykle sprytny. Gdy tylko osiągnął pełnoletność, rozpoczął samodzielne życie, bowiem - jak sam utrzymuje - był zbyt zdolny, by pozostać w tłamszącym go otoczeniu. Co jednak dziwne, z jego wypowiedzi można jednak wywnioskować, że jego odejście nikogo nie zmartwiło. Quayle wspomni, iż magię i wiarę w Baravara poznał dzięki gnomowi imieniem Gifos. Jego nauczyciel szybko jednak rozkazał mu ruszyć własną drogą. Od tego czasu Quayle przemierza Wybrzeże Mieczy poszukując tych, którzy zechcą zaakceptować jego "mądrość i instrukcje". Zdaje się, że ten spacer należy do niezwykle długich.

    Statystyki :

    • Płeć - Mężczyzna
    • Rasa - Gnom
    • Klasa - Kapłan/Iluzjonista
    • Charakter - Chaotyczny Neutralny

    Cechy :

    • Siła - 8
    • Zręczność - 15
    • Kondycja - 11
    • Inteligencja - 17
    • Mądrość - 10
    • Charyzma - 6

    Miejsce :
    Lokacja nr 0900, Gnom stoi przed samym wejściem do Wrót Baldura.

    Opinia :
    Świetna postać dla małych 3-4 osobowych drużyn. Bardzo dobry mag i całkiem niezły kapłan. Raz dziennie może rzucić na siebie niewidzialność. Ze swojej strony polecam go, ale uprzedzam że w dużych drużynach się nie sprawdzi.

    Zalety :

    • Może raz na dzień rzucić na siebie niewidzialność
    • Doskonały towarzysz do małych drużyn

    Wady :

    • Niska kondycja i mądrość
    • Możemy go przyłączyć dopiero w V rozdziale...
    • Wolno awansuje
    Ocena ogólna :     6 / 10




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 20 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Yari
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 10.01.2007 o 1:14  

    Duża ilość czarków zarówno kapłańskich jak i maga. Ponownie polecam mod który zbiera npc-ów w miejsca dostępne na początku gry.

    zelazko
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 17.01.2007 o 1:45  

    Gdzie znajsc ten mod Yari blagamam sie podaj strone.

    Max
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 16.08.2007 o 13:24  

    To jest najlepszy NPC, który czaruje, gdyż ma najwięcej czarów. Po za tym można użyć kodu, zaraz na początku gry żeby go zdobyć. Ja daje mu 8+/10

    Pharaun
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 18.08.2007 o 14:32  

    ludzie wy nie oceniacie postaci z modem tylko quayla(samego) kumacie??

    Darkgrim
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 22.08.2007 o 19:27  

    Ale ja najbardziej go lubie za jego odzywki. Np. kłótnia z Ajantisemi:
    Ajantis- Może poprawiłbyś swoje zachowanie póki jesteś wśród nas.
    a Quayle-Kto tę małpe nauczył gadać, czego ci ludzie nie wymyślą.

    przemysłowy johnson
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 03.09.2007 o 1:28  

    Trzeba zauważyć też to,że jako iluzjonista(1+czar/poziom)może używać nekromancji.Rzeczywiście jest niezawodny do małych drużyn.

    Max
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 03.09.2007 o 16:09  

    Że niby Quaile nie nadaje się do dużych drużyn? Podajcie chociaż jeden powód dla którego napisaliście taką rzecz.

    Vierna
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 18.09.2007 o 13:42  

    No nie wiem, ja czasami robiłam przekręt polegający na jakimś haniebnym pozbyciu się Dynaheir (zależało mi na Minscu) i brałam Quayle'a. 6 - osobowa drużyna, a nasz gnom sprawdził się wręcz doskonale.

    Silimaure
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 27.05.2008 o 17:29  

    Koles sam wyglada jak malpa.W ogole nie pojmuje jak mozna miec gnomiego(krasnoludzkiego lub niziolkowatego)blazna w ekipie.Nie podobaja mi sie wizualnie te kurduple;]

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 2
    Temat: Genialne teksty, uzupełnien...
    Dodany: 14.04.2009 o 9:30  

    Genialne teksty, uzupełnienie maga i kapłana, czego chcieć więcej? ;] szkoda że tak późno go przyłączmy.

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 35
    Temat: Pomocniczy kapłan i mag, og...
    Dodany: 01.01.2010 o 11:24  

    Pomocniczy kapłan i mag, ogólnie się nadaje. Minus to jednak dopiero V rozdział.

    garf
     

    Wędrowiec
    Temat: Jak rozumiem Quayle z "jedynki"...
    Dodany: 28.02.2010 o 9:38  

    pojawia się w "dwójce" jako opiekun Aerie - w zasadzie wszystkie jego cechy wskazują, że to właśnie on. Szkoda tylko, że w CA nie można go przyłączyć do drużyny, chociaż z drugiej strony zamiast niego dostajemy również kapłana-maga w postaci kobiecej.

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 35
    Temat: Jest mod pozwalający na prz...
    Dodany: 25.10.2010 o 20:56  

    Jest mod pozwalający na przyłączenie Quayle' a w dwójce. Aerie ginie, a gnom dołącza do nas. Niestety nazwy nie pamiętam, zaręczam jednak, że istnieje, nie wiem czy to był QuayleNPCMod, czy jakoś podobnie.

    Quayle
     

    Wędrowiec
    Temat: Chrząkacie?
    Dodany: 31.03.2011 o 20:35  

    Chrząkacie?

    Rei
     

    Wędrowiec
    Temat: Ta postać, to nie ta sama c...
    Dodany: 24.08.2011 o 22:51  

    Ta postać, to nie ta sama co w cyrku która opiekowała się Aerie?

    Krypton
     

    Wędrowiec
    Temat: Jaką broń polecacie dla niego?
    Dodany: 30.12.2011 o 23:50  

    Jaką broń polecacie dla niego?

    pisquerado
     

    Wędrowiec
    Temat: pewnie procę, w pierwszej l...
    Dodany: 31.12.2011 o 0:30  

    pewnie procę, w pierwszej linii długo nie pożyje.

    Artorian
     

    Wędrowiec
    Temat: bez przesad z tym 5 rozdzia...
    Dodany: 22.01.2012 o 17:43  

    bez przesad z tym 5 rozdziałem. wystarczy zamiast błąkać się po wybrzeżu mieczy trzymać się zadań głównych - nashkel i bandytów zrobiłem spokojnie i szybko czwórką: mój paladyn (15/18/18... więc zdecydowanie "nieprzegięty" tylko zręczność i kondycha na maxa, a 15 żeby udźwignął zbroję ;) ) + jaha + safa + khalid w drugiej linii z łukiem - (diff very hard, ofkors, więc jak mi bochater wpadł między gnolle to mu potrafiły zawinąć 3/4 hp jednym strzałem)- w drugiej kopalni doszedł yeslick i szybciutko pod most po quaila - co prawda i tak zdążyłem nabić poziom chyba 6, ale jaką to robi różnicę kapłanowi/magowi ? większość lokacji i questów "w terenie" zostawiłem nieruszonych, więc i tak przełaziłem z małym gnojkiem jakieś 90% czasu gry, a myślę że dla dużej liczby czarów warto... niespecjalnie lubię wysypiać drużynę co 15 min., czy wywalać kasę na zwoje i różdżki

    mk
     

    Wędrowiec
    Temat: W dużej grupie też jest spo...
    Dodany: 17.07.2012 o 13:49  

    W dużej grupie też jest spoko, ja tam wolę max jedną postać walczącą wręcz (Korgan, albo mój bohater) a resztę łuczników i magów/kapłanów. Jeśli mamy akurat jedno wolne miejsce w drużynie to będzie znakomitym uzupełnieniem dla naszych czarujących postaci. Choć jako jedyny kapłan czy jedyny mag faktycznie nie byłby to najlepszy wybór. Ponadto minusem jest miejsce w którym może się do nas przyłączyć. Ode mnie 7/10

    Miksman2442
     

    Wędrowiec
    Temat: A to, że ma taką haniebni...
    Dodany: 11.11.2016 o 13:24  

    A to, że ma taką haniebnie niską siłę to chcecie powiedzieć, że to nie jest jego wada? Przecież on to nawet 50 kg nie może unieść. Ma on najniższą wśród Npc-ów siłę co psuje opinię na temat tej postaci.



    Ten artykuł skomentowano 20 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw