Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Baldur's Gate • Rozdział 7: Dzielnica Portowa • INSIMILION

    Baldur's Gate » Solucja


    Rozdział 7: Dzielnica Portowa

    Działy gier » Baldur's Gate » Poradniki » Solucja
    Autor: van der Hert
    Utworzono: 22.11.2007
    Aktualizacja: 12.08.2008

    Mapa Lokacji



    Po drodze do kapitanatu [1] spotkamy Janavina – oficera Płomiennej Pięści. Jego zadaniem jest podnieść nasze ciśnienie – ten mąż nie ma pamięci do twarzy – wystarczy, że zapytamy o wojnę z Amn i da nam spokój. W kapitanacie należy porozmawiać z niziołkiem – Kapitanem Portu, który zajmie się chorym księciem Eltanem.

    Drugą sprawą, którą powinniśmy tutaj załatwić jest zabicie kochanki Sarevoka w siedzibie Żelaznego Tronu [2]. Nie ma tam już wielu gwardzistów. Wszyscy uciekają stamtąd jak szybko mogą. Na ostatniej kondygnacji znajdziemy Cythandrię (2'000 PD) – jako jedyna postawi nam opór. Ma przy sobie pamiętnik Sarevoka. Może on stanowić dowód winy przyszłego księcia, należy go zachować i mieć ze sobą, kiedy dostaniemy się na uroczystość z Pałacu Książęcym.

    Teraz proponuję wybrać się do „Spłonionej Syreny" w północno-wschodniej części miasta...






    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 3 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    miler
     

    Wędrowiec
    Temat: Cythandie to ja rozwalam 1 ...
    Dodany: 01.08.2009 o 13:55  

    Cythandie to ja rozwalam 1 krytykiem (636 obrazen)

    pasterek
     

    Wędrowiec
    Temat: Napiszcie mi proszę, co ozn...
    Dodany: 23.03.2011 o 9:48  

    Napiszcie mi proszę, co oznacza TraO?

    BG
     

    Wędrowiec
    Temat: TraK0- dokładnie oznacza tr...
    Dodany: 23.03.2011 o 14:08  

    TraK0- dokładnie oznacza trafienie klasy pancerza równe zero.
    Przy trafianiu wykonywany jest rzut kostką 20-ścienną. Przy czym wartość 20,w pewnych przypadkach też 19 oznacza że zawsze się trafia, a wartość 1 oznacza zawsze "pudło".
    Trako przyjmuje wartość od 1 do 20.
    Klasa pancerza = O jest punktem odniesienia do wyliczeń, czy trafiło się wroga. Gdy klasa pancerza wroga jest różna od zera trzeba wtedy odpowiednio odjąć lub dodać.
    Więc aby trafić wroga jest wykonywany rzut kostką K20 jednocześnie modyfikowany przez TraK0 atakującego i klasę pancerza wroga.



    Ten artykuł skomentowano 3 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw