Po rozprawieniu się z Davaeornem i zatopieniu Kopalni Żelaznego Tronu nareszcie Wrota Baldura stoją przed nami otworem. Nie ma się jednak co tak gorączkować, najpierw musimy wrócić do Beregostu, aby odpocząć i uzupełnić zapasy. A droga powrotna nie jest łatwa - co rusz wpadamy w zasadzkę pająków, ettercapów a nawet wywern! Z listów znalezionych u Davaeorna dowiedzieliśmy się, że Rieltar, jeden z przywódców Żelaznego Tronu, działa wspólnie ze swym synem Sarevokiem, który miał zostać dowódcą oddziałów tej organizacji. Wygląda na to, że są to dwie największe szychy w tej grze i Wrota Baldura dadzą nam odpowiedź, do czego w istocie zmierzają...
Wracamy do Beregostu i udajemy się do Świątyni Pieśni Poranka, aby burmistrzowi wręczyć głowę wywerny, za co otrzymamy nagrodę w wysokości 2.000 sztuk złota. Następnie idziemy do Wesołego Żonglera, gdzie Jessa Vai podziękuje nam za pomoc i wyruszy do Wrót Baldura, a nasza reputacja poprawi się o 1 punkt. Teraz dopiero możemy udać się na zakupy do Kowala. Czas nabyć Sztylet jadu oraz Pełną zbroję płytową dla naszego drugiego wojownika. Być może starczy też na Lekką kuszę szybkości dla barda. Jak już będziemy mieli wszystko, co nas interesuje, możemy udać się na zasłużony odpoczynek.
Po przebudzeniu nie powinniśmy się zbytnio spieszyć z udaniem się do Wrót Baldura. Należy załatwić wszystkie pomniejsze sprawy i zdobyć nieco doświadczenia. Trzeba zbadać resztę lokacji, bo później nie będzie na to czasu, i dopiero wówczas ruszyć do portowego miasta. Warto też odwiedzić Brodę Ulgotha (jeśli tego jeszcze nie zrobiliście), aby wykonać parę małych questów i przygotować sobie pole do tych najważniejszych. Można też zdobyć tam niezłe przedmioty.
Jeśli jesteśmy gotowi, proponuję ruszać na wschód do Ulcaster, stamtąd do Gullykin oraz dalej na południe przez Most Firewine, aż zbadamy wszystkie obszary. Czekają na nas kolejne przygody, bohaterskie czyny i wstrętne potwory...
Baldur's Gate » Solucja
Wprowadzenie do rozdziału 5
Działy gier » Baldur's Gate » Poradniki » Solucja | |
Autor: Koyot | |
Utworzono: 05.06.2004 | |
Aktualizacja: 21.12.2008 |
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 4 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
dodatek ozwm trzeba przejsc najpozniej po 4 rozdziale, ewentulaie tuz przed wrotami baldura bo pozniej nie bedzie czasu a poza tym to bedziemy mieli wiecej doswiadczenia :) a to na sprocentuje we wrotach baldura
Wędrowiec
Mam pytanie. Gdzie jest ten burmistrz? Czy to ten kapłan w Świątyni? Podchodzę doń z głową wywreny, a on nic :,. Czy muszę mieć ze sobą Corana? Bo zostawiłam go w kopalni....
Mieszkaniec
z tego co pamiętam burmistrz stał naprzeciw świątyni, tak trochę dlaej i chyba był gruby ale nie pamiętam dokłądnie :)
Wędrowiec
Homcia pisze o burmistrzu Nashkel, burmistrz Beregostu do którego się udajemy to kapłan w świątyni.
Ten artykuł skomentowano 4 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.