Proteza nogi
Zastosowanie: Zależne od ulepszenia
Aktywacja: 2 punkty Praxis
Cybernetyczna proteza nóg zastępuje kończyny organiczne ich mechanicznymi substytutami. Na poziomie podstawowym umożliwia ona użytkownikowi wykonywanie wyższych skoków. Dodatkowe funkcje, w tym skakanie na większą odległość, szybkie bieganie i bezgłośne poruszanie się, są dostępne dla zaawansowanych użytkowników.
Cybernetyczna proteza nogi „Hermes 2027” to ulepszona sztuczna kończyna zbudowana z nowoczesnych polimerów i lekkich metali. Zamiast mięśni organicznych, wszczep posiada miomery – zbitki sztucznych przewodów, stymulowanych elektrycznie, działających jak o wiele mocniejsza tkanka mięśniowa. W połączeniu z małymi napędami i przeciwwstrząsowymi buforami z płynnych polimerów, te cybernetyczne kończyny znacząco zwiększają fizyczne możliwości człowieka.
Wydłużenie skoku (ulepszenie)
Wymagania: Proteza nogi
Koszt ulepszenia: Brak
Zastosowanie: Skoki na wysokość 3 metrów.
Aktywacja: Automatyczna
Zużycie Energii: Brak
Opis: Po oswojeniu się z używaniem wiązek mięśni o większej gęstości oraz matrycy żelu absorpcyjnego w kolanach i biodrach, użytkownicy mogą skakać jeszcze wyżej – na wysokość do 3 metrów.
Komentarz: Ulepszenie bardzo przydatne dla wszystkich ciekawskich, którzy pragną zajrzeć w każdy kąt mapy. Wszczep ten znacznie ułatwia eksplorację, pozwalając dostać się w miejsca trudno dostępne.
Przyspieszenie biegu (ulepszenie)
Wymagania: Proteza nogi
Koszt ulepszenia: 1 punkt Praxis
Zastosowanie: Szybszy bieg.
Aktywacja: Automatyczna
Zużycie Energii: Brak
Opis: Maksymalne wykorzystanie lżejszych węglikowych struktur kostnych i miomerowych inicjatorów reakcji w cybernetycznej nodze umożliwia jej użytkownikom bieganie z prędkością 7,5 metra na sekundę.
Komentarz: Przydatny wszczep, który zauważalnie zwiększa prędkość naszego sprintu. Trochę pocieszający może wydawać się fakt, że nawet zmodyfikowany Jensen jest wolniejszy niż Usain Bolt.
Cichy bieg (ulepszenie)
Wymagania: Proteza nogi
Koszt ulepszenia: 1 punkt Praxis
Zastosowanie: Ciche poruszanie się.
Aktywacja: Ręczna (klawisz F4)
Zużycie Energii: Niskie
Opis: Użytkownicy cybernetycznych nóg mogą biegać bezszelestnie, kiedy nauczą się korzystać z niewielkich napędów i buforów przeciwwstrząsowych z ciekłych polimerów, które znajdują się w protezach.
Komentarz: Niech nie zwiedzie Cię nazwa i opis! Pierwszy poziom tego ulepszenia pozwala jedynie wyciszyć standardowe poruszanie się: aktywacja sprintu nadal wywołuje hałas. Niemniej jednak warto zakupić to ulepszenie, by zyskać dostęp do kolejnych.
Cichy bieg (ulepszenie)
Wymagania: Cichy bieg
Koszt ulepszenia: 1 punkt Praxis
Zastosowanie: Bieganie bez generowania słyszalnych dźwięków.
Aktywacja: Ręczna (klawisz F4)
Zużycie Energii: Niskie
Opis: Bieganie nawet z największą prędkością powoduje znikomy poziom hałasu, gdy ludzie wyposażeni w protezy nóg opanują korzystanie z lżejszych węglikowych struktur kostnych i miomerowych inicjatorów reakcji.
Komentarz: Drobny błąd w tłumaczeniu Cenegi, który nazwał dwa poziomy ulepszeń z tego samego drzewka tak samo. Ten poziom pozwala jednak na bezszelestny sprint, co w połączeniu z niewidzialnością i dłuższym bieganiem, pozwala na pokonywanie sporych dystansów bez ryzyka wykrycia.
Skok/Ciche lądowanie
Wymagania: Cichy bieg
Koszt ulepszenia: 1 punkt Praxis
Zastosowanie: Ciche skakanie i lądowanie z dowolnej wysokości.
Aktywacja: Ręczna (klawisz F4)
Zużycie Energii: Niskie
Opis: Te same gęstsze wiązki miomerowe oraz matryca żelu absorpcyjnego w kolanach i biodrach, które umożliwiają użytkownikom cybernetycznych nóg wyższe skoki, pozwalają też na bezszelestne lądowanie.
Komentarz: W Buncie Ludzkości nic tak nie cieszy, jak skok w sam środek wrogów z wysokości i ogłuszenie ich Ikarem. Dzięki temu wszczepowi możemy to robić bezszelestnie, nie musimy także obawiać się wykrycia podczas skradania się na wysokościach, jeżeli wykonamy zły krok i spadniemy, wywołując hałas.